Voor je smaak?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:50 schreef Norrage het volgende:
Zo lelijk zijn ze ook weer Niet hoor, sjonge jonge dat gezeik hier. Ik schaam me er gewoon voor...
Voor jullie, we kijken hier verdomme naar tennis gene modeshow! Ik zou bijna dat emancipate gezeik van vrijdag in het algemeen begrijpen....quote:
Oh dat was wat ik niet kon verstaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bartoli zei ze. En dat klopt toch.
Als er een lelijke kerel staat zeg ik het ook hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Voor jullie, we kijken hier verdomme naar tennis gene modeshow! Ik zou bijna dat emancipate gezeik van vrijdag in het algemeen begrijpen....
Nee, was voor m'n tijd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt Betty Stöve niet meegemaakt ?
Die was ook wel eng ja, maar met een beetje goede wil en fantasie kon je daar nog wel iets vrouwelijks aan ontdekken.quote:
Voor je smaak?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:50 schreef Norrage het volgende:
Zo lelijk zijn ze ook weer Niet hoor, sjonge jonge dat gezeik hier. Ik schaam me er gewoon voor...
Ik help het je niet hopen.quote:
Ja, precies.quote:
Modeshow? We hebben het toch niet over hun kleren. We zeggen alleen dat Schiavone eng is. Ze ziet eruit als een heks die in een boom zit en onheilspellende geluiden maakt waar nietsvermoedende passanten heel erg van schrikken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Voor jullie, we kijken hier verdomme naar tennis gene modeshow! Ik zou bijna dat emancipate gezeik van vrijdag in het algemeen begrijpen....
Het gaat er wel héél vaak over gewoon, dat is vervelend.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als er een lelijke kerel staat zeg ik het ook hoor.
De williams zusters zijn ook niet om aan te gluren.
Man ik geniet van hun kont.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als er een lelijke kerel staat zeg ik het ook hoor.
De williams zusters zijn ook niet om aan te gluren.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:41 schreef Niox het volgende:
Schiavone is zo sportief om een call in haar voordeel te laten checken en nog gaat er zo'n kut fransoos zitten fluiten.
Omdat ik Schiavone heel eng vind.quote:
Omdat ze ook zo .... apart is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Het gaat er wel héél vaak over gewoon, dat is vervelend.
Meeluller.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat ik Schiavone heel eng vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |