quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:27 schreef Godtje het volgende:
Die mixed single vind ik echt een toevoeging aan het tournooi!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me leuk als Schiavone het toernooi wint en degene die de prijsuitreiking doet dan zegt: "Gefeliciteerd, en ik wil meteen graag gebruikmaken van de gelegenheid om te zeggen dat je de lelijkste vrouw van de heelal bent."
Je hebt Betty Stöve niet meegemaakt ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:36 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me leuk als Schiavone het toernooi wint en degene die de prijsuitreiking doet dan zegt: "Gefeliciteerd, en ik wil meteen graag gebruikmaken van de gelegenheid om te zeggen dat je de lelijkste vrouw van de heelal bent."
Even ? Al een paar uur.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:43 schreef Ambrosius het volgende:
Programma van morgen is ook al even bekend:
14.00: Nadal - Murray
Daarna: Federer - Djokovic.
Of Sanchez Vicarioquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt Betty Stöve niet meegemaakt ?
Voor je smaak?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:50 schreef Norrage het volgende:
Zo lelijk zijn ze ook weer Niet hoor, sjonge jonge dat gezeik hier. Ik schaam me er gewoon voor...
Voor jullie, we kijken hier verdomme naar tennis gene modeshow! Ik zou bijna dat emancipate gezeik van vrijdag in het algemeen begrijpen....quote:
Oh dat was wat ik niet kon verstaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bartoli zei ze. En dat klopt toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |