97quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:49 schreef loveli het volgende:
Dit topic heeft 98 volgers die niet gereageerd hebben.
quote:O: boterham ECHTE kaascappuccino
T: verse ananas
L: 2 boterhammen met iets van vlees of sandwichspread denk ik, rauwkost, karnemelk
T: worteltjes, komkommer
D: pasta met tomaatgroentegehaktsaus en salade
T: yoghurt met warme appel
Ben een heel klein beetje aan het opbouwen, valt op het eerste gezicht misschien niet op, maar ik zit zo'n 100 kcal per dag hoger, val nog steeds af, mag eventueel ook nog een paar ons, maar hoop snel een punt te bereiken waar ik het fijn stabiel kan houden. Volgend weekend culinair weekendje, dan weekend verjaardagsfeestjes en week daarna een huwelijk, dus die weken zal ik weer een boterham per dag minder doen aan hoeveelheid en ik denk dat ik het daar prima mee ga redden
I DID IT!
Nu stabiel houden dus.. hopelijk kan ik mijn bmr ietsjes hoger krijgen dan uitgerekend als ik het heel langzaam opbouw en mijn lijf de tijd geef zich er aan aan te passen.
Overigens is het nu 70.8 dus het afvallen gaat nog best hard door. Ik wil in elk geval zorgen dat ik niet onder de 69 ga en niet meer over de 71, dat lijkt me een goed streven
thx!! na pinksterweekend denk ik, dan gaan we een fancy weekend weg met bijbehorende fancy kleertjesquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:51 schreef Phaidra het volgende:
Marmar, wat goed!Wanneer komt de foto met dé jurk?
Man opdracht gevenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef Tinkepink het volgende:
d. geen idee. File en geen zin/tijd brood te maken.
De "ik ben slank dus kan eten wat ik wil" knop omzetten blijft lastig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind op gewicht blijven trouwens lastiger dan afvallen. Met afvallen heb je een doel. Op gewicht blijven vergt vooral veel doorzettingsvermogen.
Yes die pencildress met haltertop van stop staringquote:
M_M, ik zie wel heel veel (loze) carbs in verhouding tot voedingsstoffen. En beweeg je ook nog?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Netjes MarMar en M_M
Mixende_Match, iets veel meer groente en iets meer fruit mag volgens mij wel
En i.p.v. witte bolletjes, bruin het liefst zelfs volkoren.
Krachttraining, aint gonna happenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Netjes MarMar en M_M
Hoe wil je je BMR hoger krijgen trouwens? Krachttraining?
Mixende_Match, iets meer groente en iets meer fruit mag volgens mij wel
En i.p.v. witte bolletjes, bruin het liefst zelfs volkoren.
Wel weinig zoets, dus een
Klopt.. Dus er mag ondertussen weer 5 kilo af bij mij.. Ach, heb ik iets te doen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef loveli het volgende:
[..]
De "ik ben slank dus kan eten wat ik wil" knop omzetten blijft lastig.
Ben je dan niet die Pief met het BMI van 20,9? Kan me jou haast niet voorstellen met 5 kg teveelquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Klopt.. Dus er mag ondertussen weer 5 kilo af bij mij.. Ach, heb ik iets te doen..
O ik moet even updaten. Je ziet het niet heel erg, heb alleen geen strakke buik meer en mijn gezicht is iets boller. Ik kom heel geleidelijk aan..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je dan niet die Pief met het BMI van 20,9? Kan me jou haast niet voorstellen met 5 kg teveel
Geen ideequote:
Toen oogde je forser dan op Mo's feestje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Geen ideeHeel weinig volgens mij, was toen nog fanatiek aan het kickboksen.
Ik heb echt geen idee, alleen dat ik het nu te veel vind.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen oogde je forser dan op Mo's feestje.
owquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
M_M, ik zie wel heel veel (loze) carbs in verhouding tot voedingsstoffen. En beweeg je ook nog?
Klopt. Op mo's bruiloft was je echt petitequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen oogde je forser dan op Mo's feestje.
Kleinde dingen veranderen in je patroon: trap ipv de lift, lopen naar de brivenbus etc. Veel kleine dingetjes tikken over de periode van een jaar best aan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
owhaha das niet best veel loze carbs.
Witte bolletjes kwam trouwens omdat collega boodschappen had gedaan en niet aan mij dacht.
bewegen is een moeilijk punt voor mij, bewoog erg veel vroeger, maar sinds een val tijdens turnen kan ik vrij weinig, behalve fysio fitness, dat is voor mij half uur rijden met auto, en vrij duur. Dus wordt em niet.
Ik probeer vaker te lopen, en ik probeer te wii fitten haha.
Wil binnen kort vanwege lekker weer, gaan hardlopen, maar... ja.. geen zin..geen tijd...geen goede schoenen...etc..
Buiten slapen is best leuk hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yay! Laatste B&B is geregeld! Dus we hoeven nergens buiten te slapen tijdens onze vakantie.
Vervelend van dat bewegen, want dat maakt het allemaal wel een stuk makkelijker... Toch knap dat je die kilo kwijt bent dan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Witte bolletjes kwam trouwens omdat collega boodschappen had gedaan en niet aan mij dacht.
bewegen is een moeilijk punt voor mij, bewoog erg veel vroeger, maar sinds een val tijdens turnen kan ik vrij weinig, behalve fysio fitness, dat is voor mij half uur rijden met auto, en vrij duur. Dus wordt em niet.
Wil binnen kort vanwege lekker weer, gaan hardlopen, maar... ja.. geen zin..geen tijd...geen goede schoenen...etc..
MarMar doet het beter!![]()
Niet binnenkort, morgen beginnen! In het begin moet je even routine opbouwen, maar je zult zien dat dat gauw genoeg komt als je eenmaal gewend bent om 3 keer per week te lopen. Hardlopen kost maar weinig tijd (je hoeft niet naar een sportschool te fietsen etc), zeker in het begin. Dan post je hier maar wat minderquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
MarMar doet het beter!![]()
ik heb dat in zimbabwe eens geprobeerd, in een wildpark. Een uurtje geslapen ofzo, en daarna hoorden we allemaal rare geluiden en zijn we snel naar binnen gevlucht..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Buiten slapen is best leuk hoor. Hebben wij ook een keer gedaan in Rome
. Toen we in alle vroegte weg moesten en geen tijd hadden om de volgende dag onze tent enzo nog op te ruimen. Wel een beetje onrustig geslapen, maar toch
.
Goed zo MarMar. Sowieso is veel afvallen zonder te sporten best mogelijk. Heb ik ook gedaan
.
maar als je het niet leuk vind is het lastig om daar motivatie voor te vinden, denk ik. Je zou jezelf kunnen opgeven voor een wedstrijd, dan heb je iets om naar toe te trainen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet binnenkort, morgen beginnen! In het begin moet je even routine opbouwen, maar je zult zien dat dat gauw genoeg komt als je eenmaal gewend bent om 3 keer per week te lopen. Hardlopen kost maar weinig tijd (je hoeft niet naar een sportschool te fietsen etc), zeker in het begin. Dan post je hier maar wat minder.
.
True. Maar je weet pas of je het leuk vindt als je gewoon begint. En in het begin is het sowieso helemaal niet leuk, want dan heb je een slechte conditie, je lijf moet aan de nieuwe inspanning wennen... Maar 30 min achter elkaar lopen is in eerste instantie toch een prima motivatie, lijkt me?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar als je het niet leuk vind is het lastig om daar motivatie voor te vinden, denk ik. Je zou jezelf kunnen opgeven voor een wedstrijd, dan heb je iets om naar toe te trainen..
Ja dat vond ik prima.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klopt. Op mo's bruiloft was je echt petite
Het stond je inderdaad goed, maar volgens mij is het best moeilijk om op dat niveau te blijven.quote:
Welk weekend? (ik ben weekend van 23 september niet thuis, jullie zouden in mijn huis mogen. Krijg je er wel gratis een konijn bij dat voer wil) Hotels geen verstand van, weet wel dat Amsterdam hotels heeft die op de lijst van slechtste ter wereld staanquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:33 schreef Jagärtrut het volgende:
weet er iemand hier een leuk goedkoop hotelletje in Amsterdam eo? De Duutser heeft daar een summer school in september, en het lijkt me leuk daar een weekeind amsterdam aan vast te plakken...
wat lief! nee, het weekend daarna...Helaas!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Chicolate het volgende:
Goed he MarMar!
[..]
Welk weekend? (ik ben weekend van 23 september niet thuis, jullie zouden in mijn huis mogen. Krijg je er wel gratis een konijn bij dat voer wil) Hotels geen verstand van, weet wel dat Amsterdam hotels heeft die op de lijst van slechtste ter wereld staan.
het zijn echt mini-hakjes hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Tinkepink het volgende:
Is dat die mo die een hekel heeft aan (vrouwen met) hakken en rokken?
Lange onderbroek eronder dragenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
overigens heb ik nergens gezegd dat ik een hekel aan rokjes heb, ik heb er gewoon heel weinig (3 ofzo) en m'n benen schuren tegen elkaar als ik ze aan heb![]()
Be a laaaady!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
She has to live up to British standards soon!
Luiers?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Nee, geen boxershorts. Gewoon damesslips. Geen hipsters, maar... kom, help me eens!
Dat helpt toch niet tegen schurende bovenbenen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets. damesboxers dus
.
Als dat geen zuipen wordt...quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
She has to live up to British standards soon!
da's dus niet lang genoeg voor mijn vadsige benenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets. damesboxers dus
.
Ik wilde net zeggen dat dat een sjerp is, maar dat bedoel je nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Zo'n lang ding dat Mrs. Banks draagt! Hoe noem je die, je ziet ze als ze in sister suffragette haar jurk optilt.
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat dat een sjerp is, maar dat bedoel je niet.
Coulotte?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Zo'n lang ding dat Mrs. Banks draagt! Hoe noem je die, je ziet ze als ze in sister suffragette haar jurk optilt.
[ afbeelding ]
Wel goed, ik had alleen 5 en 10 door elkaar gehaald (zenuwen hequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoe ging het gisteren, Muis? Heb je er een goed gevoel over? Kon de docent al iets zeggen over of je volgens hem of haar geslaagd was?
Die klopt nie! De rechter heeft een te lange rok aan!quote:
damn dat heb ik nou ook. Ik draag mega veel rokjes en jurkjes. Maar dat probleem van schurende benen. Zeker in de zomer... meestal doe ik dus maar een legging aan, dat scheelt iets. maar is wel erg warm haha.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's dus niet lang genoeg voor mijn vadsige benen
Vrouwenkwaaltje?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens was het toen ik op mijn lichtstsststs was ook nog zodus het is gewoon iets waar ik maar mee moet leven denk ik
Is dat dat filmpje met die russen of zoiets? Dan weet ik wel waar het over gaat, maar dat kijk ik dus niet.quote:
Nee nee, Maria. Dat is je schattige tweede glimlachquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
MarMar, woei!Netjes hoor! En M_M is ook al een kilo kwijt!
Beh ik ben door Die Tijd weer opgeblazen en ik voel een dikker onderkinnetjeMaar goed, ik weet intussen ook wel dat het niet echt een moment is om me teveel zorgen te maken
![]()
Yup, de Dnepropetrovsk Maniacs...quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is dat dat filmpje met die russen of zoiets? Dan weet ik wel waar het over gaat, maar dat kijk ik dus niet.
(Martijn proof-kijkt potentieel smerige dingen voor me. Hij weet wat ik kan hebben en wat niet. Fimpjes met mensen die doodgaan of enge ongelukken bijvoorbeeld wil ik niet zien)
quote:The Dnepropetrovsk Maniacs is the media epithet for the killers responsible for a string of brutal murders in Dnipropetrovsk, Ukraine in June and July 2007. The case gained additional notoriety because the killers made video recordings of some of the murders, with one of the videos leaking to the Internet. Two 19-year-old locals, Viktor Sayenko and Igor Suprunyuck , were arrested and charged with 21 murders.
Ach natuurlijk!quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee nee, Maria. Dat is je schattige tweede glimlach![]()
(ja, ik heb goed opgelet gisteren)
Ja, die ja. Heb ik nooit gezien op aanraden van Martijn ^^quote:
Ik zou ook niet googlen op 2 guys 1 horse.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:32 schreef loveli het volgende:
Ik heb weer wat nieuwe woorden geleerd waarop ik niet ga googelen.
een van die jongens ging daardoor toch dood?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou ook niet googlen op 2 guys 1 horse.
Geen idee. Tijdje niet gezien hier, was jij nou degene met een allergisch kind of ben ik in de war met een ander die tegelijk met jou hier begon te posten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:37 schreef norich het volgende:
[..]
een van die jongens ging daardoor toch dood?of is dat niet deze?
ik heb geen kind, dus nee dat ben ik nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee. Tijdje niet gezien hier, was jij nou degene met een allergisch kind of ben ik in de war met een ander die tegelijk met jou hier begon te posten?
Dat zegt men. Ik weet alleen niet zeker of dat echt waar is of slechts een soort urban legend.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:37 schreef norich het volgende:
[..]
een van die jongens ging daardoor toch dood?of is dat niet deze?
Psst. Het is 'sowieso'.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:29 schreef Mixende_match het volgende:
heb ook geen inspi. eet zowieso lijnzaad crackers...maar wat erop? don't know.
heb pindkaasmmmm.. maar dat eet ik heel de week al haha
Welkom in Slank, waar naast je eetgewoonten ook je gebruik van de Nederlandse taal verbeterd wordenquote:
wordt*quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Welkom in Slank, waar naast je eetgewoonten ook je gebruik van de Nederlandse taal verbeterd worden
hoe lang*quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:47 schreef norich het volgende:
Weet iemand hoelang grapefruits ongeveer houdbaar zijn en hoe je kunt zien of ze niet meer goed zijn?
Make that the cat wise.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wilde even kijken of iedereen oplette
Oke merci.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:49 schreef loveli het volgende:
Simpel: als ze groen zijn => niet meer houdbaar.
Hangt er vanaf bij welke temperatuur je ze bewaart en of ze verpakt zijn of niet. In plastic gaan ze sneller schimmelen, bij warmte drogen ze sneller uit waardoor ze minder lekker zijn.
Open snijden. Dan kom je er gauw genoeg achter of ze nog goed zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:47 schreef norich het volgende:
Weet iemand hoelang grapefruits ongeveer houdbaar zijn en hoe je kunt zien of ze niet meer goed zijn?
14 gradenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:52 schreef Lienekien het volgende:
En citrusvruchten zou ik nooit in de koelkast bewaren, tenzij bijv. halve limoen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:00 schreef conleche het volgende:
Ik moet even mijn groentensaus promoten en omdat hij absoluut niet vet is, is het koud ook lekker! Ik ga voortaan iedere week een heel grote pan maken aangezien het een multifunctionele saus is. Ik heb hem gegeten door een pasta, op een schnitzel en door gekookte snijbonen.
Recept:
Bakje champignons
spaanse peper (pitjes eruit)
winterwortel
courgette
ui
rode zoete puntpaprika
platte peterselie
wat takjes basilicum
pakje tomato frito
maggiblokje
Alles klein snijden, maar niet te klein. Beetje olie in een pan, courgette, spaanse peper en ui fruiten, de rest erbij, (behalve de verse kruiden, maggiblokje en de tomato frito) minuut of 5 al roerende bakken dan tomato frito, maggiblokje en de kruiden erbij en minuut of 10 laten pruttelen. Kan natuurlijk ook met andere groenten nog, of met verse tomaten, maar dit was hoe het nu was en het is echt lekker.
Break me my mouth not open...quote:
Wat hebben die voor kekke hoedjes op?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:
werken, what's that? Deze foto is vanuit m'n kantoor gemaakt, en zo gaan er wel 100 vrachtwagens langs denk ik, sommige zelfs met een dJ aan boord....
[ afbeelding ]
quote:
hun namen en de school waar ze vandaan komen. En die witte hoedjes krijg je bij je afstuderen van de middelbare school....quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:
werken, what's that? Deze foto is vanuit m'n kantoor gemaakt, en zo gaan er wel 100 vrachtwagens langs denk ik, sommige zelfs met een dJ aan boord....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*scant saus snel op broccoli* Ok, ik ga hem ook proberen!![]()
.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*scant saus snel op broccoli* Ok, ik ga hem ook proberen!![]()
.
quote:
Hij stond nog in mn foto-emmer!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik vond die Broccocelli van Maria ook zo geniaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is dat de reden dat Vik geen broccoli eet - opgegeten broccolis kunnen niet meer zingen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Vorige keer maakten ze de galerij schoon, maar dat was me niet heel erg opgevallen. Nu doen ze echt de ramen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Schone ruiten moeten jullie hebben!
Gedoe op werk. Voel me soms eerder docent.
bij mij 2 lijnzaad crackers met 1 plakje komijnenkaas verdeeld over die 2 crackersquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
het werden 3 dunne crackers met huttenkase, een halve avocado en zalm![]()
straks nog 1 of 2 van die dingen als T
da's wel wat weinig...quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:50 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
bij mij 2 lijnzaad crackers met 1 plakje komijnenkaas verdeeld over die 2 crackers
Heb niet meer hongerdus ga zo maar aan de fruit
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hij stond nog in mn foto-emmer!Geniaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is dat de reden dat Vik geen broccoli eet - opgegeten broccolis kunnen niet meer zingen
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hij stond nog in mn foto-emmer!zelf gemaakt maria? want zo ja, knap gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is dat de reden dat Vik geen broccoli eet - opgegeten broccolis kunnen niet meer zingen
Turn the world into your dance floor.
Oh, dan is dit een jonkie, gok ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Dat ligt aan het soort kakkerlak (en de leeftijd)
Bah! Succes Vik!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dan is dit een jonkie, gok ik. Hoe komen die beesten hier, terwijl wij elke week schoonmaken?
.
Heb ik dat nodig?quote:
:|quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:59 schreef V1z0R het volgende:
Af en toe komen Rotterdammers ook wel eens naar Den Haag Vik
Mwehe thanksquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:54 schreef norich het volgende:
[..]
zelf gemaakt maria? want zo ja, knap gedaan
Klemmen zijn heel diervriendelijk. Geen schrammetje!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
wij hebben 2 muizenen de dierenwinkel verkoopt geen diervriendelijke muizenvallen
Ach joh over een maand ben je weg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
we hoeven ze niet dood te hebben opzichzetten ze gewoon in 't bos weer uit
Oh dat is niet fijn inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ze knagen verpakkingen openen met een benedenhuis zijn muizenvallen die je kunt hergebruiken nooit weg
Zet een open zakje neer, dan kruipen ze er hopelijk in en zitten ze vast!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ze knagen verpakkingen openen met een benedenhuis zijn muizenvallen die je kunt hergebruiken nooit weg
Vergeet ik zo m'n S! 3 km gerend vanochtendquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:21 schreef Amsel het volgende:
Lijstje:
O - twee witte puntjes met aardbeien
L - bruine bth met ham en een gekookt eitje, bruine bth met eiersalade, bakje salade (rucola, krieltjes, tomaatjes, dressing), beker melk
T - beker optimel, appel, banaan
D - nog geen idee
Sperziebonen doen en iets met eiwitten erbij mag wel. Daarnaast ook nog wat fruit, vitamientjes!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Lijstje:
O: Croissantje, cracker met smeerkaas x2
T: Ontbijtkoek
L: 2x volkoren boterham smeerkaas
T: Tompouche (jarige collega)
D: Geen idee nog, ik gok maaltijdsalade of sperzieboontjes
D: Melk, thee en water
Aardig wat eten binnen gekregen vandaag
Beetje weinig?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:21 schreef Amsel het volgende:
Lijstje:
O - twee witte puntjes met aardbeien
L - bruine bth met ham en een gekookt eitje, bruine bth met eiersalade, bakje salade (rucola, krieltjes, tomaatjes, dressing), beker melk
T - beker optimel, appel, banaan
D - nog geen idee
heeft ze ook gedaan!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:07 schreef Perruche het volgende:
is het niet handiger om in de UK pas een bank te kopen...?
oh! Ik dacht steeds dat Mo hem hier wilde bestellen en dan meenemen, ha, dom van mequote:Op woensdag 1 juni 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heeft ze ook gedaan!
Nu maar hopen dat 'ie lekker zit.
we hebben er al op gezetenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heeft ze ook gedaan!
Nu maar hopen dat 'ie lekker zit.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:59 schreef V1z0R het volgende:
Af en toe komen Rotterdammers ook wel eens naar Den Haag Vik
Denk niet in eten, denk in voedingsstoffen en prop er groente/fruit bij!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Lijstje:
O: Croissantje, cracker met smeerkaas x2
T: Ontbijtkoek
L: 2x volkoren boterham smeerkaas
T: Tompouche (jarige collega)
D: Geen idee nog, ik gok maaltijdsalade of sperzieboontjes
D: Melk, thee en water
Aardig wat eten binnen gekregen vandaag
quote:
Bijna vrije dagquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
weekend
lijstje:
O: kwark + aardbeien
T: krentenbol
L: broodje kroket
T: 2 bth appelstroophf
D: roerbakgroente, pepersteak, aardappels
mwah.
Moet dat geen peper steak-haché zijn?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Pepersteak!!!!!!![]()
. heb je nog een plaatsje vrij aan tafel?
En broodje kroket.
Ik vind het op zich best een OK lijstje. Mag alleen wel wat meer fruit.
steak-haché is geen hacheequote:Op woensdag 1 juni 2011 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hachee is vies. Dus nee. Ik weet het niet, Duvel heeft het gehaald.
Haché is lekker, maar in dit geval frans voor gehakt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hachee is vies. Dus nee. Ik weet het niet, Duvel heeft het gehaald.
Het is volgens mij gewoon 1 stuk vlees. En niet gehakt of versnipperd of weet ik wat. Maar mijn vleeskennis is beperkt tot kip, gehakt en nasivlees, dus pin me er niet op vast!quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
steak-haché is geen hacheemaar gehakte biefstuk....
kun je die boeken enzo niet ook gewoon met de auto verhuizen? Alles in dozen, 1 extra ritje!quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:14 schreef Rituals het volgende:
S: met drie 'shoppers' vol boeken/dvd's/keukenspullen/borden/etc aan het stuur en één enorme IKEA-tas op m'n schouder/rug op en neer fietsen naar m'n nieuwe woning (op de heenweg vol spullen, op de terugweg zonder spullen).
Deze S herhaalt zich morgen en overmorgen nog een keer. De S voor zaterdag is de daadwerkelijke verhuizing met de grote spullen.
Ik ben zó blij als het zaterdagavond is.
We huren zaterdag zelfs zo'n karretje, maar ik vind het zo zielig voor m'n ouders (die me helpen zaterdag) als ze 100.000x op en neer moeten lopen van mijn kamer naar auto en van auto naar nieuwe kamer. Dus de kleine dingen probeer ik alvast een kleine beetje te doen om ze te ontlasten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
kun je die boeken enzo niet ook gewoon met de auto verhuizen? Alles in dozen, 1 extra ritje!
kan t me nauwelijks voorstellen. Heb je zoveel zuivel genomen dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:21 schreef Probability het volgende:
O: twee sneetjes roggebrood, twee glazen karnemelk
L: meer karnemelk
S: uurtje BBB
D: nog meer karnemelk, maaltijdsalade geitenkaas honing
Zo weinig eten is al 1400 kcal! Ik schrok er van!
Of je moet 3 liter karnemelk hebben gedronken en 3 salades hebben gegeten: dit is toch geen 1400 kcals?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:21 schreef Probability het volgende:
O: twee sneetjes roggebrood, twee glazen karnemelk
L: meer karnemelk
S: uurtje BBB
D: nog meer karnemelk, maaltijdsalade geitenkaas honing
Zo weinig eten is al 1400 kcal! Ik schrok er van!
Bijna een liter karnemelk, maar dat was maar 200 kcals.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kan t me nauwelijks voorstellen. Heb je zoveel zuivel genomen dan?
Nee gewoon droog roggebrood.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan is het never 1400 kcals, tenzij je een complete pot pindakaas hebt verdeeld over die 2 roggebroodjes.
da's 1300quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:28 schreef Probability het volgende:
Salade 900, roggebrood 200, karnemelk 200
Vind ik trouwens nog veel! Nou eet ik die maaltijdsalades nooit, maak ze liever zelf. En dan geloof ik ook wel dat ik aan de 500 kcals kom. Maar meer dan dat en ik eet liever wat anders, zeg.quote:
Oja idd, de karnemelk was iets meer..quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:29 schreef conleche het volgende:
[..]
da's 1300![]()
maar fuck, die salade ga ik dan nooit eten zeg!
Nou ja, 1300 kcals is op zich nog wel weinig, dus je kan nog wel wat eten, maar heb je niet erge trek nu?quote:
Nee ik was aan het eten tijdens het typen, om 10 uur neem ik nog iets.. Weet nog niet precies wat! Ik heb nog soep en stokbroodquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, 1300 kcals is op zich nog wel weinig, dus je kan nog wel wat eten, maar heb je niet erge trek nu?
Een stokbrood is 660 en de hele zak soep 200 kcal. Dus alle soep en dan een klein stukje brood + boter..quote:
Goed plan!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Een stokbrood is 660 en de hele zak soep 200 kcal. Dus alle soep en dan een klein stukje brood + boter..
Lekkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, m'n eten is bijna klaar, en er staat chocolatechipcookie deeg in de koelkast om morgen af te bakken en mee te nemen op m'n 15 uur durende treinreis naar het noorden. Met echte Lindt chocola, aangezien ik met een Zwitserse jongen reis.
het is echt komkommertijd he...quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)et-bij-groenten.html
20 miljoen voor komkommerreclame. Kunnen we dat geld nou niet beter gebruiken?
Ja, we moeten weer aan de komkommer...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:21 schreef Amsel het volgende:
Aan mijn lijstje mogen heel wat wijntjes toegevoegd worden, maar nog geen avondeten. Denk dat ik dat oversla
Oh oeps, dat heb ik inmiddels wel gedaan *hips*quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:28 schreef Probability het volgende:
Dan hoef je er in ieder geval niet zo veel te drinken!
Dan heb je morgen een kater, hoera!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:21 schreef Amsel het volgende:
Aan mijn lijstje mogen heel wat wijntjes toegevoegd worden, maar nog geen avondeten. Denk dat ik dat oversla
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Lief op school: "fijne hemelvaart mevrouw".
Gewoon mobiel fokken in de pauzequote:Op woensdag 1 juni 2011 19:58 schreef Vloerkadet het volgende:
Pfff dat jullie dat kunnen bijhouden, die slowchat hier altijd.Hebben jullie geen verplichtingen als werk/studie/etc.? Of lezen jullie stiekem niet alles terug? (ik niet! :-O)
Ik had niet geweten dat het hemelvaart was tot dinsdag. Dus nee, er is vast wel iets open.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon mobiel fokken in de pauze
Heeft iedereen z'n hemelvaart boodschappen al in huis? Wordt weer een vreetfestijn als de andere feestdagen, lijkt het.
Er is niet eens een Excellent feestassortimentquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Heeft iedereen z'n hemelvaart boodschappen al in huis? Wordt weer een vreetfestijn als de andere feestdagen, lijkt het.
Ja echt? Wij eten gewoon aardappelen, snijbonen en een stukje vlees uit de vriezerquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:52 schreef loveli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ga morgen high-tea-en met m'n mams.
Oops.. Op het zevenjarig jubileum van mij & lief, bedenk ik mij netof telt het elkaar-ontmoeten-jubileum niet meer als je getrouwd bent? Nouja, ik verzin er wel weer wat op
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
, jubileum-boks! Alleen het aantal jaar verschilt. En jij wel high tea, grmpf
.
Nopequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Wat grappig! Je bent toevallig niet ook op 8 juni jarig hè, anders wordt 't eng.
Ik kan wel wat hebben, heb een getrainde leverquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb je morgen een kater, hoera!.
Zonder avondeten? Daar zouden mensen uit dit topic toch kritiek op moeten hebben.. Maar wel een lekker gevoel;)quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef Amsel het volgende:
Het is nog niet eens 22:30 op een woensdagavond en ik lig al in bed en ik eet een paar druiven en dan val ik zo in slaap. Lang leve de wijnbar en mijn gezelschap van vanavond
Ik heb nog een kaaswrap van de AH gegeten! En een paar druiven dus. En ik heb vanaf nu weekend, dus deze woensdag voelt als donderdag of vrijdag, dus het magquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
Zonder avondeten? Daar zouden mensen uit dit topic toch kritiek op moeten hebben.. Maar wel een lekker gevoel;)
De oorlog mee winnen?quote:
ik neem aan dat je alleen in je bed ligt, anders zou hier posten wel heel erg vreemd zijn...quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Amsel het volgende:
[..]
Iemand die ook iets te veel van wijn houdt
Ah bij jullie stadshuis dus! Heb echt bewondering voor dat project, zo'n enorme klus, pfoe!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef sigme het volgende:
[..]
De oorlog mee winnen?
Nieuwe mantelbuizen ingraven voor de nieuwe nutsvoorzieningen. Krijgen we straks véél betere stroom, en water gas en licht. Sneller, flitsender en groener. Denk ik.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik neem aan dat je alleen in je bed ligt, anders zou hier posten wel heel erg vreemd zijn...
Dat zou kunnen, als daar de benodigde software op stond. Maar dat kan niet, want dan moet ik ervoor betalen (Endnote, tekenprogrammaatje voor structuren enzo. Endnote heb ik al een halve bibliotheek in dus wil niet weer switchen van programma).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |