abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 10:48:16 #1
70532 loveli
N
pi_97574732

Het vorige deel: [Gezond Slank] #1493 - Oh crap

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 10:49:29 #2
70532 loveli
N
pi_97574763
Dit topic heeft 98 volgers die niet gereageerd hebben.
crap in = crap out
pi_97574764
:W zoooo tijd geleden! druk geen internet etc. etc.

Kom binnen met een leuk onderwerp zeg, die jampotman :r per ongeluk gezien.. voor de mensen die nieuwsgierig zijn: Don't, just don't.

Peruche :* leuk een verrassing na die onzekerheid, buitengesloten etc.
Verder wat ik allemaal gemist heb: sorry :@ haha
lijstjes dit keer, zo lang geleden.

Maandag:
Nieuwe combi oven gekocht! jeah.
o: beschuitjes met pindakaas en kaas en thee
T: thee met 2 mini pistoletjes bij de Ikea
L: piccolini's (4 stuks)
D: Pizza (een spinazie pizza haha, om aan mn groente te komen)

Dinsdag:
O: Beschuitjes emt pindakaas en kaas en thee
T: thee en rijstwafel
L: 2 witte bollejts met pindakaas en kaas en thee
T: 2 thee en mini handje oriental mix.
D: Lasagne, zelf gemaakte :)
T: heerlijke warme tulband met appel, 1 plakje, en halve zak hamka's :@

vandaag:
poeh, ga ik even over nadenken ;)

ow ow ow, ben 1 kilo afgevallen btw :)
~ Bonito La Risa ~
pi_97574773
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:49 schreef loveli het volgende:
Dit topic heeft 98 volgers die niet gereageerd hebben.
97 :+
~ Bonito La Risa ~
pi_97574829
Marmar, wat goed! *O* Wanneer komt de foto met dé jurk? O-)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97574866
Even mijn laatste post in de herhaling want blij :) ik ben gewoon klaar met afvallen!!

quote:
O: boterham ECHTE kaas O+ cappuccino
T: verse ananas
L: 2 boterhammen met iets van vlees of sandwichspread denk ik, rauwkost, karnemelk
T: worteltjes, komkommer
D: pasta met tomaatgroentegehaktsaus en salade
T: yoghurt met warme appel

Ben een heel klein beetje aan het opbouwen, valt op het eerste gezicht misschien niet op, maar ik zit zo'n 100 kcal per dag hoger, val nog steeds af, mag eventueel ook nog een paar ons, maar hoop snel een punt te bereiken waar ik het fijn stabiel kan houden. Volgend weekend culinair weekendje, dan weekend verjaardagsfeestjes en week daarna een huwelijk, dus die weken zal ik weer een boterham per dag minder doen aan hoeveelheid en ik denk dat ik het daar prima mee ga redden

I DID IT! *O*

Nu stabiel houden dus.. hopelijk kan ik mijn bmr ietsjes hoger krijgen dan uitgerekend als ik het heel langzaam opbouw en mijn lijf de tijd geef zich er aan aan te passen.

Overigens is het nu 70.8 dus het afvallen gaat nog best hard door. Ik wil in elk geval zorgen dat ik niet onder de 69 ga en niet meer over de 71, dat lijkt me een goed streven
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:53:38 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97574892
Daglijstje/planning
o. brinta
s. 20 minuten hardlopen
t. banaan + aardbeien
l. witlof met ham en kaas
t. ham
d. geen idee. File en geen zin/tijd brood te maken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_97574905
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:51 schreef Phaidra het volgende:
Marmar, wat goed! *O* Wanneer komt de foto met dé jurk? O-)
thx!! na pinksterweekend denk ik, dan gaan we een fancy weekend weg met bijbehorende fancy kleertjes ;)
Met de avondvierdaagse zijn er ook foto's gemaakt, maar daar zie je alleen mijn scootmobiel en mijn benen :')
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 10:54:42 #9
70532 loveli
N
pi_97574931
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef Tinkepink het volgende:
d. geen idee. File en geen zin/tijd brood te maken.
Man opdracht geven :+
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:54:53 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97574937
Ik vind op gewicht blijven trouwens lastiger dan afvallen. Met afvallen heb je een doel. Op gewicht blijven vergt vooral veel doorzettingsvermogen.
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 10:55:20 #11
70532 loveli
N
pi_97574961
Is de jurk de topvintage jurk?
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:55:26 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97574966
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Man opdracht geven :+
Ik zal hem bellen :P
pi_97574989
Netjes MarMar en M_M ^O^
Hoe wil je je BMR hoger krijgen trouwens? Krachttraining?

Mixende_Match, iets meer groente en iets meer fruit mag volgens mij wel :)
En i.p.v. witte bolletjes, bruin het liefst zelfs volkoren.
Wel weinig zoets, dus een ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 10:56:24 #14
70532 loveli
N
pi_97574996
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind op gewicht blijven trouwens lastiger dan afvallen. Met afvallen heb je een doel. Op gewicht blijven vergt vooral veel doorzettingsvermogen.
De "ik ben slank dus kan eten wat ik wil" knop omzetten blijft lastig.
crap in = crap out
pi_97575019
quote:
5s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:55 schreef loveli het volgende:
Is de jurk de topvintage jurk?
Yes die pencildress met haltertop van stop staring O+ ik kan er inmiddels prima in ademhalen als de rits dichtzit *grijns*
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 10:59:34 #16
70532 loveli
N
pi_97575091
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Netjes MarMar en M_M ^O^
Mixende_Match, iets veel meer groente en iets meer fruit mag volgens mij wel :)
M_M, ik zie wel heel veel (loze) carbs in verhouding tot voedingsstoffen. En beweeg je ook nog?
crap in = crap out
pi_97575122
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Netjes MarMar en M_M ^O^
Hoe wil je je BMR hoger krijgen trouwens? Krachttraining?

Mixende_Match, iets meer groente en iets meer fruit mag volgens mij wel :)
Wel weinig zoets, dus een ^O^
Krachttraining, aint gonna happen :P ik hoop gewoon dat het iets hoger uitpakt als ik langzaam opbouw met eten. Een rekenprogramma werkt met standaarden en een lijf is nooit standaard.

Idd, moeilijke komt nu, hoewel ik het ook al heel lastig vond om het zo vol te houden zonder te sporten en vaak mijn momenten heb gehad van "why bother, dit lijf is toch al stom"
Maar ik heb het geflikt en al doet mijn lijf allang niet meer wat het deed, het ziet er wel weer uit zoals het was en zoals bij mij hoort en dat is me veel waard.
Opbouwen heel rustig met aan hoeveelheid 1 boterham extra en als ik dan nog afval nog 1tje net zo lang tot ik stabiel blijf.
Elke week wegen blijf ik denk ik wel doen, voor mij is het zaak dat ik snel ingrijp als er een paar pondjes bijkomen, want het eraf sporten wil niet en als ik er op tijd bij ben heb ik het wel binnen een maand weer onder controle. Zo heb ik het voor ogen en zo ga ik het ook gewoon doen :)

Kan ik heus, zeker met hulp van de Slankies O+
pi_97575140
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef loveli het volgende:

[..]

De "ik ben slank dus kan eten wat ik wil" knop omzetten blijft lastig.
Klopt.. Dus er mag ondertussen weer 5 kilo af bij mij.. Ach, heb ik iets te doen..
Worry is a misuse of imagination
pi_97575155
wat goed MarMar! :)
Ja doei.
pi_97575159
MarMar wat super goed! _O_
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:02:50 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97575176
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:01 schreef Probability het volgende:

[..]

Klopt.. Dus er mag ondertussen weer 5 kilo af bij mij.. Ach, heb ik iets te doen..
Ben je dan niet die Pief met het BMI van 20,9? Kan me jou haast niet voorstellen met 5 kg teveel :@
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 11:04:09 #22
70532 loveli
N
pi_97575209
Hoeveel woog je op die rattenvleesmeet?
crap in = crap out
pi_97575337
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben je dan niet die Pief met het BMI van 20,9? Kan me jou haast niet voorstellen met 5 kg teveel :@
O ik moet even updaten. Je ziet het niet heel erg, heb alleen geen strakke buik meer en mijn gezicht is iets boller. Ik kom heel geleidelijk aan..
Maar ik vind mijn gezicht & buik mooier als ze wat dunner zijn, vandaar..

Maar het is er ook zo weer af, moet gewoon weer gaan sporten en geen 6 pizza's per week eten :')
pi_97575357
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:04 schreef loveli het volgende:
Hoeveel woog je op die rattenvleesmeet?
Geen idee :D Heel weinig volgens mij, was toen nog fanatiek aan het kickboksen.
pi_97575448
Goeiemorgen! :)

Wat goed MarMar! *O*
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:12:11 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97575452
Yay! Laatste B&B is geregeld! Dus we hoeven nergens buiten te slapen tijdens onze vakantie *O*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 11:12:18 #27
70532 loveli
N
pi_97575458
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Geen idee :D Heel weinig volgens mij, was toen nog fanatiek aan het kickboksen.
Toen oogde je forser dan op Mo's feestje.
crap in = crap out
pi_97575469
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee, alleen dat ik het nu te veel vind.
pi_97575517
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]

M_M, ik zie wel heel veel (loze) carbs in verhouding tot voedingsstoffen. En beweeg je ook nog?
ow :{ haha das niet best veel loze carbs.
Witte bolletjes kwam trouwens omdat collega boodschappen had gedaan en niet aan mij dacht :( .

bewegen is een moeilijk punt voor mij, bewoog erg veel vroeger, maar sinds een val tijdens turnen kan ik vrij weinig, behalve fysio fitness, dat is voor mij half uur rijden met auto, en vrij duur. Dus wordt em niet.

Ik probeer vaker te lopen, en ik probeer te wii fitten haha.

Wil binnen kort vanwege lekker weer, gaan hardlopen, maar... ja.. geen zin..geen tijd...geen goede schoenen...etc.. ;(

MarMar doet het beter! *O*
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:14:10 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97575529
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Klopt. Op mo's bruiloft was je echt petite
pi_97575579
Ik heb de laatste week minder gesport door de Engelandregelzooi en merk het meteen in mijn energieniveau :')

Gisteren niet gesport want had te weinig gegeten en was een beetje queezy daardoor..

Nu vrijdag naar de sportschool, zaterdag weer eens spinnen en morgen misschien een klein rondje hardlopen! Wil wel m'n triathlontraining op orde houden ondanks het feit dat ik hem niet meer mee kan doen :'( Stiekem toch wel heel erg balen, want het was zo'n leuke groep! :o
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 11:17:51 #32
70532 loveli
N
pi_97575662
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Witte bolletjes kwam trouwens omdat collega boodschappen had gedaan en niet aan mij dacht :( .

bewegen is een moeilijk punt voor mij, bewoog erg veel vroeger, maar sinds een val tijdens turnen kan ik vrij weinig, behalve fysio fitness, dat is voor mij half uur rijden met auto, en vrij duur. Dus wordt em niet.

Wil binnen kort vanwege lekker weer, gaan hardlopen, maar... ja.. geen zin..geen tijd...geen goede schoenen...etc.. ;(
Kleinde dingen veranderen in je patroon: trap ipv de lift, lopen naar de brivenbus etc. Veel kleine dingetjes tikken over de periode van een jaar best aan.

Geen zin in hardlopen => dat wordt 'em niet, behalve als je er opeens verslaafd aanraakt. Zoekt iets wat leuk is en wat je kunt volhouden. Kun je met je lijf (bv aangepast, iov met fysio) bodypumpen? Dat vond ik zelf erg leuk om te doen. Je pakt daarbij alle spiergroepen aan.
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:18:42 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97575689
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yay! Laatste B&B is geregeld! Dus we hoeven nergens buiten te slapen tijdens onze vakantie *O*.
Buiten slapen is best leuk hoor :Y. Hebben wij ook een keer gedaan in Rome :'). Toen we in alle vroegte weg moesten en geen tijd hadden om de volgende dag onze tent enzo nog op te ruimen. Wel een beetje onrustig geslapen, maar toch :').

Goed zo MarMar _O_. Sowieso is veel afvallen zonder te sporten best mogelijk. Heb ik ook gedaan :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_97575702
Lijstje / Planning

O: 300ML griekse yoghurt
T: verse jus
L: salade van kikkererwten + blikje tonijn + bleekselderij + 1 gekookt ei + augurk + artisjokhart. Dressing van mayo + griekse yoghurt + kruiden
T: babybell kaasje + plakje rauwe ham
D: nog geen idee....
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_97575746
Lijstje vandaag:

O: Griekse yoghurt met honing
T: roggebrood met pindakaas
L: ? even kijken in de supermarkt, iemand nog een leuk idee?
T: ? idem
D: barbecue met couscoussalde, hamburger, 2 stokjes saté, wat stokbrood en wat bier
T: bier

L en T moeten dus wel een beetje licht zijn. Misschien met wat vis ofzo?
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:20:55 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97575762
MarMar, woei! *O* Netjes hoor! En M_M is ook al een kilo kwijt!

Beh ik ben door Die Tijd weer opgeblazen en ik voel een dikker onderkinnetje :') Maar goed, ik weet intussen ook wel dat het niet echt een moment is om me teveel zorgen te maken :+

In any case: cake is op, cola is voorlopig weer grotendeels off-limits en ik heb een weekmenu met bijna iedere dag een vers gekookte maaltijd met veel groenten. Ik heb intussen geen hoge pet meer op van mijn doorzettingsvermogen, maar goed, als ik niet begin gebeurt er sowieso niets :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_97575774
quote:

[..]

Vervelend van dat bewegen, want dat maakt het allemaal wel een stuk makkelijker... Toch knap dat je die kilo kwijt bent dan. :)
Everything has changed
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:21:33 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97575787
quote:

[..]

Niet binnenkort, morgen beginnen! In het begin moet je even routine opbouwen, maar je zult zien dat dat gauw genoeg komt als je eenmaal gewend bent om 3 keer per week te lopen. Hardlopen kost maar weinig tijd (je hoeft niet naar een sportschool te fietsen etc), zeker in het begin. Dan post je hier maar wat minder :P.

~O> .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:23:19 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97575844
Niet meer actief op Fok!
pi_97575963
Mixende_Match, elke kilo is er eentje he ;)

Er zijn nog wel wat verbeterpuntjes voor je eetpatroon waar je winst uit kunt halen, dat weet je nu.
En verder, als je minder kan bewegen is het nogsteeds mogelijk, het duurt alleen een stukje langer ;)
Maar misschien is dat wel beter.. ik vraag me iig soms wel af of mijn vel weer zo strak was getrokken als ik te snel was gaan afvallen, ik denk het eigenlijk niet ;) dus dat is dan weer een troost.
pi_97575977
Ontopic: ik ben ondanks een week met feestje/etentjes en niet sporten toch nog een ons kwijt. In elk geval niet aangekomen, dus ik ben wel tevreden. Heb de rest van de tijd ook wel echt opgelet. Vorige week was ik wel 1,1 kilo kwijt, dus samen is dat heel netjes.
De komende week (mijn WW-weken lopen van woensdag tot woensdag) zijn er ook een paar lastige dingen (kookavondje, BBQ), alleen kan ik dit keer wel sporten dus hopelijk gaat er toch nog wat af. Niet aankomen is leuk en aardig, maar de vakantie komt wel steeds dichterbij. :P

Het plan voor vandaag:
O: tosti van meergranenbrood, mozzarella en tomaat
T: koffie met melk
L: iets lichts vanwege laat ontbijt en zwaar avondeten, gewoon 2 sneetjes brood met iets ofzo
T: nog meer koffie met melk
D: kookles waar we met een groep een aantal gangen gaan maken :9 met wijn erbij want het is bij een slijterij :9
Everything has changed
pi_97576002
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Buiten slapen is best leuk hoor :Y. Hebben wij ook een keer gedaan in Rome :'). Toen we in alle vroegte weg moesten en geen tijd hadden om de volgende dag onze tent enzo nog op te ruimen. Wel een beetje onrustig geslapen, maar toch :').

Goed zo MarMar _O_. Sowieso is veel afvallen zonder te sporten best mogelijk. Heb ik ook gedaan :Y.
ik heb dat in zimbabwe eens geprobeerd, in een wildpark. Een uurtje geslapen ofzo, en daarna hoorden we allemaal rare geluiden en zijn we snel naar binnen gevlucht..

pi_97576015
Gisteren:
O:gekookt eitje, 2 plakjes ham
T:heel klein kliekje pasta van gisteren, maar dan koud
L: 2x geroosterd brood 5 wasa original crisp crackers met pindakaas, komkommer en sambal
T: volle kwark, citroensap, frambozen
T: wodka, katjang
T: 2 plakjes ham met zure augurk
D: Sigmes's big-schnitzel, aspergetips en groentensaus.
T: citroendropijsje

Vandaag:
O: gekookt eitje, 3 plakjes gerookte kipfilet
T: snijboontjes met groentensaus. Koud. Kijken of dat lekker is.
L: stukje schnitzel, snoeptomaatjes
T: volle kwark, citroensap, frambozen
S: hardlopen
T: wodka, gemengde nootjes of plakje droge worst
D: eet bij een vriendin
pi_97576042
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet binnenkort, morgen beginnen! In het begin moet je even routine opbouwen, maar je zult zien dat dat gauw genoeg komt als je eenmaal gewend bent om 3 keer per week te lopen. Hardlopen kost maar weinig tijd (je hoeft niet naar een sportschool te fietsen etc), zeker in het begin. Dan post je hier maar wat minder :P.

~O> .
maar als je het niet leuk vind is het lastig om daar motivatie voor te vinden, denk ik. Je zou jezelf kunnen opgeven voor een wedstrijd, dan heb je iets om naar toe te trainen..
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:32:00 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97576101
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar als je het niet leuk vind is het lastig om daar motivatie voor te vinden, denk ik. Je zou jezelf kunnen opgeven voor een wedstrijd, dan heb je iets om naar toe te trainen..
True. Maar je weet pas of je het leuk vindt als je gewoon begint. En in het begin is het sowieso helemaal niet leuk, want dan heb je een slechte conditie, je lijf moet aan de nieuwe inspanning wennen... Maar 30 min achter elkaar lopen is in eerste instantie toch een prima motivatie, lijkt me?
Niet meer actief op Fok!
pi_97576111
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klopt. Op mo's bruiloft was je echt petite
Ja dat vond ik prima.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:33:36 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97576141
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja dat vond ik prima.
Het stond je inderdaad goed, maar volgens mij is het best moeilijk om op dat niveau te blijven.
pi_97576171
Kreeg vandaag een complimentje van m'n collega's dat ik er goed en netjes uitzag! Heb m'n nieuwe spijkerbroek + hakjes en een nieuw vestje dat ik van m'n zusje heb gehad aan ^O^

O+
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:34:59 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97576180
Foto Moooo!
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:35:07 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97576187
Is dat die mo die een hekel heeft aan (vrouwen met) hakken en rokken?
pi_97576209
Goed he MarMar!

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:33 schreef Jagärtrut het volgende:
weet er iemand hier een leuk goedkoop hotelletje in Amsterdam eo? De Duutser heeft daar een summer school in september, en het lijkt me leuk daar een weekeind amsterdam aan vast te plakken...
Welk weekend? (ik ben weekend van 23 september niet thuis, jullie zouden in mijn huis mogen. Krijg je er wel gratis een konijn bij dat voer wil) Hotels geen verstand van, weet wel dat Amsterdam hotels heeft die op de lijst van slechtste ter wereld staan :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:35:49 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97576215
She has to live up to British standards soon! :+
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97576218
ik ga denk ik opzoek naar meer hardloopwedstrijden in de omgeving, dan heb ik wat om voor te trainen! Misschien maakt dat me ook meer gemotiveerd om zelf hard te lopen, want die motivatie was ik wat kwijt..
pi_97576244
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Chicolate het volgende:
Goed he MarMar!

[..]

Welk weekend? (ik ben weekend van 23 september niet thuis, jullie zouden in mijn huis mogen. Krijg je er wel gratis een konijn bij dat voer wil) Hotels geen verstand van, weet wel dat Amsterdam hotels heeft die op de lijst van slechtste ter wereld staan :+.
wat lief! nee, het weekend daarna...Helaas! :) Maar, we hebben ook nog geen definitieve plannen..Een beetje orienteren.
pi_97576278
quote:
11s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Tinkepink het volgende:
Is dat die mo die een hekel heeft aan (vrouwen met) hakken en rokken?
het zijn echt mini-hakjes hoor :') en er zitten nu, na 4 dagen, al schaafplekken op de schoenen :') die maar 17 euro waren :+

Maar had altijd laarzen onder m'n rok aan, en dat werd een beetje warm. Dus moest ik wat hebben dat er ook onder kon, want m'n VANS passen er toch niet écht onder :+
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:38:27 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97576307
Het blijven toch hakken :+ Ook als ze 17 euro waren.
En nu moet ik racen.
pi_97576351
overigens heb ik nergens gezegd dat ik een hekel aan rokjes heb, ik heb er gewoon heel weinig (3 ofzo) en m'n benen schuren tegen elkaar als ik ze aan heb _O- :X
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:41:31 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97576421
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
overigens heb ik nergens gezegd dat ik een hekel aan rokjes heb, ik heb er gewoon heel weinig (3 ofzo) en m'n benen schuren tegen elkaar als ik ze aan heb _O- :X
Lange onderbroek eronder dragen :P. Hoe heet zo'n ding ook alweer? Met van die pijpjes?
Niet meer actief op Fok!
pi_97576430
Boxershort!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97576481
ja, die jat ik dan wel eens van Mr.Mo :') maar die zijn niet lang genoeg :P
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:43:24 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97576500
quote:
12s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Be a laaaady! *) c_/
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:43:46 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97576515
Nee, geen boxershorts. Gewoon damesslips. Geen hipsters, maar... kom, help me eens!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:44:25 #63
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97576536
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Nee, geen boxershorts. Gewoon damesslips. Geen hipsters, maar... kom, help me eens!
Luiers?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:45:07 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97576568
Ik draag gewoon boxers voor vrouwen! Maar die hebben ook geen lange pijpjes :P Volgens het kabouterboek (harhar) heet zoiets gewoon een lange onderbroek :+
pi_97576580
'wielrenbroekjes'
Ja doei.
pi_97576604
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Be a laaaady! *) c_/
Everything has changed
pi_97576629
quote:
5s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:46 schreef Mini. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') _O- Little Britain _O_
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:47:21 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97576654

Zoiets :'). damesboxers dus :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97576660
whaha :D
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 11:47:49 #70
70532 loveli
N
pi_97576673
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja dat vond ik prima.
...maar je zat toen niet lekker in je vel...
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:48:23 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97576699
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

Dat helpt toch niet tegen schurende bovenbenen?
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 11:48:28 #72
70532 loveli
N
pi_97576702
quote:
12s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als dat geen zuipen wordt...
crap in = crap out
pi_97576709
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

da's dus niet lang genoeg voor mijn vadsige benen ;(
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:48:47 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97576710
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef loveli het volgende:

[..]

:Y :')
pi_97576722
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef loveli het volgende:

[..]

en naveltruitjes dragen met -10, zonder jas, enzo.
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:49:36 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97576741
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:49:48 #77
148689 Muis006
pi_97576749
Zo'n lang ding dat Mrs. Banks draagt! Hoe noem je die, je ziet ze als ze in sister suffragette haar jurk optilt.

woensdag 1 juni 2011 @ 11:50:20 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97576765
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Zo'n lang ding dat Mrs. Banks draagt! Hoe noem je die, je ziet ze als ze in sister suffragette haar jurk optilt.

[ afbeelding ]
Ik wilde net zeggen dat dat een sjerp is, maar dat bedoel je niet :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:50:46 #79
148689 Muis006
pi_97576776
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen dat dat een sjerp is, maar dat bedoel je niet :').
Nee :P.
pi_97576781
Bloomers
pi_97576790
Boxer briefs ?

quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:51:28 #82
148689 Muis006
pi_97576801
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:50 schreef conleche het volgende:
Bloomers
Merci Conleche O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:51:44 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97576810
Hoe ging het gisteren, Muis? Heb je er een goed gevoel over? Kon de docent al iets zeggen over of je volgens hem of haar geslaagd was?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 11:51:46 #84
70532 loveli
N
pi_97576814
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef Muis006 het volgende:

[ afbeelding ]
Coulotte?

edit: Co's bloomers zijn beter.
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:54:23 #85
148689 Muis006
pi_97576903
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoe ging het gisteren, Muis? Heb je er een goed gevoel over? Kon de docent al iets zeggen over of je volgens hem of haar geslaagd was?
Wel goed, ik had alleen 5 en 10 door elkaar gehaald (zenuwen he :') ) en ik zei bang ipv boos. De docent vond dat ik het goed gedaan had maar ze wist nog niet wat mijn score was. Het is opgenomen dus thuis gaat ze het nog een keer nakijken.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:55:19 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97576927
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Die klopt nie! De rechter heeft een te lange rok aan!

Vond ik wel echt grappig, was het fokking koud in december oids, zie je 's nachts allemaal van die halfbezopen ondergeplamuurde mademoiselles buiten de clubs/bars staan rillen met een sigaretje :') Die hebben vast een geweldig immuunsysteem!
pi_97576971
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

da's dus niet lang genoeg voor mijn vadsige benen ;(
damn dat heb ik nou ook. Ik draag mega veel rokjes en jurkjes. Maar dat probleem van schurende benen. Zeker in de zomer... meestal doe ik dus maar een legging aan, dat scheelt iets. maar is wel erg warm haha.

Thx voor alle advies mbt tot bewegen haha. Ik beweeg zowieso al meer dan eerst. Zo nu en dan lopen naar de supermarkt (ong. 900 meter haha..) altijd de trap naar mijn huis (okee.. zijn maar 3 kleine trappen) dat soort dingen enz. Ga proberen ook maar te hardlopen, misschien vind ik het wel leuk haha
~ Bonito La Risa ~
pi_97577134
Overigens was het toen ik op mijn lichtstsststs was ook nog zo :') dus het is gewoon iets waar ik maar mee moet leven denk ik :')
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:14:07 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97577463
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens was het toen ik op mijn lichtstsststs was ook nog zo :') dus het is gewoon iets waar ik maar mee moet leven denk ik :')
Vrouwenkwaaltje? :Y
pi_97577485
er zijn hier best wat dames die er geen last van hebben anders :+
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 12:14:58 #91
70532 loveli
N
pi_97577488
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vrouwenkwaaltje? :Y
Lichaamsbouw.
crap in = crap out
pi_97577532
straks in Hull ga ik gewoon heel veel hardlopen om de buurt te leren kennen *) :+
Ja doei.
pi_97577595
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:29 schreef V1z0R het volgende:
3 guys 1 hammer
Is dat dat filmpje met die russen of zoiets? Dan weet ik wel waar het over gaat, maar dat kijk ik dus niet.

(Martijn proof-kijkt potentieel smerige dingen voor me. Hij weet wat ik kan hebben en wat niet. Fimpjes met mensen die doodgaan of enge ongelukken bijvoorbeeld wil ik niet zien)
pi_97577676
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
MarMar, woei! *O* Netjes hoor! En M_M is ook al een kilo kwijt!

Beh ik ben door Die Tijd weer opgeblazen en ik voel een dikker onderkinnetje :') Maar goed, ik weet intussen ook wel dat het niet echt een moment is om me teveel zorgen te maken :+

Nee nee, Maria. Dat is je schattige tweede glimlach O+

(ja, ik heb goed opgelet gisteren :P)
pi_97577697
Dat met die rokjes heb ik ook altijd. Weet eigenlijk niet of het minder erg is als ik dunner ben, maar ik ga er van de zomer misschien ook gewoon een kort broekje/langere onderbroek onder dragen. Beter dan altijd maar in een broek rondlopen.
Everything has changed
pi_97577811
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Is dat dat filmpje met die russen of zoiets? Dan weet ik wel waar het over gaat, maar dat kijk ik dus niet.

(Martijn proof-kijkt potentieel smerige dingen voor me. Hij weet wat ik kan hebben en wat niet. Fimpjes met mensen die doodgaan of enge ongelukken bijvoorbeeld wil ik niet zien)
Yup, de Dnepropetrovsk Maniacs...
quote:
The Dnepropetrovsk Maniacs is the media epithet for the killers responsible for a string of brutal murders in Dnipropetrovsk, Ukraine in June and July 2007. The case gained additional notoriety because the killers made video recordings of some of the murders, with one of the videos leaking to the Internet. Two 19-year-old locals, Viktor Sayenko and Igor Suprunyuck , were arrested and charged with 21 murders.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:26:30 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97577847
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee nee, Maria. Dat is je schattige tweede glimlach O+

(ja, ik heb goed opgelet gisteren :P)
Ach natuurlijk! O+ :D
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 12:26:35 #98
70532 loveli
N
pi_97577851
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[..]

Dat hoefde ik op zich niet te weten.
crap in = crap out
pi_97577873
iemand nog enig idee voor een lunch? Eventueel met vis (zalm of forelfilet ofzo)? Ga over een half uurtje naar de supermarkt, maar heb nog niet echt een idee... Beetje licht dus ivm barbecue vanavond.
Ja doei.
pi_97577915
Hoi! Ik houd me niet bezig met ranzige filmpjes op i-net *O* ik probeer dat soort horror gewoon te negeren, daar blijf ik blij van!

Mo, geen tips, heb zelf ook geen inspiratie sorry!
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:29:11 #101
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97577931
heb ook geen inspi. eet zowieso lijnzaad crackers...maar wat erop? don't know.
heb pindkaas :9 mmmm.. maar dat eet ik heel de week al haha
~ Bonito La Risa ~
pi_97577990
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[..]

Ja, die ja. Heb ik nooit gezien op aanraden van Martijn ^^

Maar dingen als meatspin, tubgirl, goatse, cakefarts en dat soort dingen zijn npnp :7
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 12:32:27 #103
70532 loveli
N
pi_97578023
Ik heb weer wat nieuwe woorden geleerd waarop ik niet ga googelen.
crap in = crap out
pi_97578103
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:32 schreef loveli het volgende:
Ik heb weer wat nieuwe woorden geleerd waarop ik niet ga googelen.
Ik zou ook niet googlen op 2 guys 1 horse.

:')
pi_97578143
ik zou ook niet op 'vieze pornoplaatjes' googlen, overigens.
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:37:51 #106
214942 norich
delicate
pi_97578168
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik zou ook niet googlen op 2 guys 1 horse.

:')
een van die jongens ging daardoor toch dood? :o of is dat niet deze?
Turn the world into your dance floor.
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 12:39:57 #107
70532 loveli
N
pi_97578228
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:37 schreef norich het volgende:

[..]

Geen idee. Tijdje niet gezien hier, was jij nou degene met een allergisch kind of ben ik in de war met een ander die tegelijk met jou hier begon te posten?

edit: posthirtory gechecked, ik lees niet altijd bij de laatste tijd
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:41:10 #108
214942 norich
delicate
pi_97578272
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee. Tijdje niet gezien hier, was jij nou degene met een allergisch kind of ben ik in de war met een ander die tegelijk met jou hier begon te posten?
ik heb geen kind, dus nee dat ben ik niet ;)
pi_97578305
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:37 schreef norich het volgende:

[..]

Dat zegt men. Ik weet alleen niet zeker of dat echt waar is of slechts een soort urban legend.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:43:49 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97578344
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:29 schreef Mixende_match het volgende:
heb ook geen inspi. eet zowieso lijnzaad crackers...maar wat erop? don't know.
heb pindkaas :9 mmmm.. maar dat eet ik heel de week al haha
Psst. Het is 'sowieso'.
pi_97578369
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Psst. Het is 'sowieso'.
Welkom in Slank, waar naast je eetgewoonten ook je gebruik van de Nederlandse taal verbeterd worden O+
Ja doei.
pi_97578444
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Welkom in Slank, waar naast je eetgewoonten ook je gebruik van de Nederlandse taal verbeterd worden O+
wordt*
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:47:18 #113
214942 norich
delicate
pi_97578446
Weet iemand hoelang grapefruits ongeveer houdbaar zijn en hoe je kunt zien of ze niet meer goed zijn?
pi_97578457
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:47 schreef norich het volgende:
Weet iemand hoelang grapefruits ongeveer houdbaar zijn en hoe je kunt zien of ze niet meer goed zijn?
hoe lang*

En nope, geen idee.
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 12:48:37 #115
70532 loveli
N
pi_97578482
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

wordt*
^^
crap in = crap out
pi_97578505
quote:

[..]

wordt*
ik wilde even kijken of iedereen oplette *)
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 12:49:50 #117
70532 loveli
N
pi_97578517
Simpel: als ze groen zijn => niet meer houdbaar.

Hangt er vanaf bij welke temperatuur je ze bewaart en of ze verpakt zijn of niet. In plastic gaan ze sneller schimmelen, bij warmte drogen ze sneller uit waardoor ze minder lekker zijn.
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:50:17 #118
148689 Muis006
pi_97578534
quote:
11s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik wilde even kijken of iedereen oplette *)

Make that the cat wise.
pi_97578564
The monkey comes out of the sleeve now!
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:51:44 #120
214942 norich
delicate
pi_97578576
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:49 schreef loveli het volgende:
Simpel: als ze groen zijn => niet meer houdbaar.

Hangt er vanaf bij welke temperatuur je ze bewaart en of ze verpakt zijn of niet. In plastic gaan ze sneller schimmelen, bij warmte drogen ze sneller uit waardoor ze minder lekker zijn.
Oke merci.
Heb ze btw onverpakt in de koelkast liggen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:52:12 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97578590
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:47 schreef norich het volgende:
Open snijden. Dan kom je er gauw genoeg achter of ze nog goed zijn.

En citrusvruchten zou ik nooit in de koelkast bewaren, tenzij bijv. halve limoen.
The love you take is equal to the love you make.
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 12:54:55 #122
70532 loveli
N
pi_97578667
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:52 schreef Lienekien het volgende:
En citrusvruchten zou ik nooit in de koelkast bewaren, tenzij bijv. halve limoen.
14 graden :Y
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 12:59:25 #123
70532 loveli
N
pi_97578811
http://www.food-info.net/nl/qa/qa-saf83.htm

Lage temperatuur bederf, daarom vind je niet alles in het koelvak.
crap in = crap out
pi_97578843
Ik moet even mijn groentensaus promoten en omdat hij absoluut niet vet is, is het koud ook lekker! Ik ga voortaan iedere week een heel grote pan maken aangezien het een multifunctionele saus is. Ik heb hem gegeten door een pasta, op een schnitzel en door gekookte snijbonen.

Recept:
Bakje champignons
spaanse peper (pitjes eruit)
winterwortel
courgette
ui
rode zoete puntpaprika
platte peterselie
wat takjes basilicum
pakje tomato frito
maggiblokje

Alles klein snijden, maar niet te klein. Beetje olie in een pan, courgette, spaanse peper en ui fruiten, de rest erbij, (behalve de verse kruiden, maggiblokje en de tomato frito) minuut of 5 al roerende bakken dan tomato frito, maggiblokje en de kruiden erbij en minuut of 10 laten pruttelen. Kan natuurlijk ook met andere groenten nog, of met verse tomaten, maar dit was hoe het nu was en het is echt lekker.
pi_97578878
Oh ik bewaar mijn grapefruits ed wel in de koelkast, maar da's omdat ik dat echt veel lekkerder vind.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:02:20 #126
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97578904
Ik ook :9. Voornamelijk appels vind ik veel lekkerder uit de koelkast.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_97578976
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:00 schreef conleche het volgende:
Ik moet even mijn groentensaus promoten en omdat hij absoluut niet vet is, is het koud ook lekker! Ik ga voortaan iedere week een heel grote pan maken aangezien het een multifunctionele saus is. Ik heb hem gegeten door een pasta, op een schnitzel en door gekookte snijbonen.

Recept:
Bakje champignons
spaanse peper (pitjes eruit)
winterwortel
courgette
ui
rode zoete puntpaprika
platte peterselie
wat takjes basilicum
pakje tomato frito
maggiblokje

Alles klein snijden, maar niet te klein. Beetje olie in een pan, courgette, spaanse peper en ui fruiten, de rest erbij, (behalve de verse kruiden, maggiblokje en de tomato frito) minuut of 5 al roerende bakken dan tomato frito, maggiblokje en de kruiden erbij en minuut of 10 laten pruttelen. Kan natuurlijk ook met andere groenten nog, of met verse tomaten, maar dit was hoe het nu was en het is echt lekker.
^O^ We gaan 'm eens proberen!
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 13:06:18 #128
70532 loveli
N
pi_97579028
Diet Coke break.
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:06:31 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97579037
Now breaks my wooden shoe!
pi_97579038
klinkt goed co! Thanks! :9
Ja doei.
pi_97579124
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Now breaks my wooden shoe!
Break me my mouth not open...
pi_97579141
werken, what's that? Deze foto is vanuit m'n kantoor gemaakt, en zo gaan er wel 100 vrachtwagens langs denk ik, sommige zelfs met een dJ aan boord....

Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 13:09:28 #133
70532 loveli
N
pi_97579155
Wat staat er op de spandoeken?
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:09:49 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97579173
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:
werken, what's that? Deze foto is vanuit m'n kantoor gemaakt, en zo gaan er wel 100 vrachtwagens langs denk ik, sommige zelfs met een dJ aan boord....

[ afbeelding ]
Wat hebben die voor kekke hoedjes op?
pi_97579194
I am going to have a break, but no kit kat!

:W
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:11:16 #136
148689 Muis006
pi_97579218
Ohhhh kitkat, lekkerrrrrr.

Break ze Mo w/
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:12:45 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97579269
quote:

[..]

wordt*
_O-.

Ik google ook niet op ranzige troep :). Goed hè? Deed ik vroeger wel en ik werd er niet blijer van :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97579318
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:

[ afbeelding ]
hun namen en de school waar ze vandaan komen. En die witte hoedjes krijg je bij je afstuderen van de middelbare school....
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:14:02 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97579324
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^ We gaan 'm eens proberen!
*scant saus snel op broccoli* Ok, ik ga hem ook proberen! *O* :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_97579649
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D Broccoli is minder geschikt om in de basissaus te gaan, omdat het dan te zacht wordt, maar is wel weer lekker als 'drager' denk ik. Zoals de snijboontjes vandaag.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:25:33 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97579718
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

woensdag 1 juni 2011 @ 13:28:35 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97579819
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-.

The Tree of Life draait vanaf morgen in de bios hier *O*.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:34:57 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97580049
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_97580092
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:D

Ik vond die Broccocelli van Maria ook zo geniaal!
pi_97580161
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:06 schreef loveli het volgende:
Diet Coke break.
Schone ruiten moeten jullie hebben!

Gedoe op werk. Voel me soms eerder docent.
pi_97580215
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:40:28 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97580282
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D

Ik vond die Broccocelli van Maria ook zo geniaal!
Hij stond nog in mn foto-emmer!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is dat de reden dat Vik geen broccoli eet - opgegeten broccolis kunnen niet meer zingen :o
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 13:41:20 #148
70532 loveli
N
pi_97580318
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:37 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Schone ruiten moeten jullie hebben!

Gedoe op werk. Voel me soms eerder docent.
Vorige keer maakten ze de galerij schoon, maar dat was me niet heel erg opgevallen. Nu doen ze echt de ramen.
crap in = crap out
pi_97580427
het werden 3 dunne crackers met huttenkase, een halve avocado en zalm :9

straks nog 1 of 2 van die dingen als T :)
Ja doei.
pi_97580604
Ik ga dus 10 dagen hondzitten en heb mijn moeder verboden om lekkers in huis te halen, ik ga vrijdag zelf wel boodschappen doen. Donderdag alvast wat menu's verzinnen :Y) En ik ga alles afwegen en kcals berekenen want ik groei echt dicht }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:50:44 #151
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97580639
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
het werden 3 dunne crackers met huttenkase, een halve avocado en zalm :9

straks nog 1 of 2 van die dingen als T :)
bij mij 2 lijnzaad crackers met 1 plakje komijnenkaas verdeeld over die 2 crackers :9
Heb niet meer honger ;( dus ga zo maar aan de fruit
~ Bonito La Risa ~
pi_97580656
Dus niet dalijk even naar de Action om een paar zakken Droptoppers in te slaan 1 0.82 cent per zak ZOGM me wants ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97580662
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:50 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

bij mij 2 lijnzaad crackers met 1 plakje komijnenkaas verdeeld over die 2 crackers :9
Heb niet meer honger ;( dus ga zo maar aan de fruit
da's wel wat weinig...
Ja doei.
pi_97580684
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is dat de reden dat Vik geen broccoli eet - opgegeten broccolis kunnen niet meer zingen :o
Geniaal! :D
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:54:15 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97580759
Ik vind dat ovenheerlijk brood van de AH best lekker! Heb ook al 4 sneetjes op, harhar :') Meestal lunch ik later :+
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:54:26 #156
214942 norich
delicate
pi_97580763
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

SPOILER
zelf gemaakt maria? want zo ja, knap gedaan :D
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:55:32 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97580799
Hoe groot zijn kakkerlakken? :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_97580823
Dat ligt aan het soort kakkerlak (en de leeftijd) :+
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:57:02 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97580839
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Dat ligt aan het soort kakkerlak (en de leeftijd) :+
Oh, dan is dit een jonkie, gok ik :'). Hoe komen die beesten hier, terwijl wij elke week schoonmaken? :(.
Niet meer actief op Fok!
pi_97580939
Af en toe komen Rotterdammers ook wel eens naar Den Haag Vik :')
pi_97580975
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, dan is dit een jonkie, gok ik :'). Hoe komen die beesten hier, terwijl wij elke week schoonmaken? :(.
Bah! Succes Vik!
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:01:44 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97581003
H
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:00 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Bah! Succes Vik!
Heb ik dat nodig? :o.

Ik heb er nog maar één gespot, die ga ik zo even uit de weg ruimen. Of een katje erbij zetten >:) .
Niet meer actief op Fok!
pi_97581051
wij hebben 2 muizen :') en de dierenwinkel verkoopt geen diervriendelijke muizenvallen -O-
Ja doei.
pi_97581103
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:59 schreef V1z0R het volgende:
:|
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:08:04 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97581173
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:54 schreef norich het volgende:

[..]

zelf gemaakt maria? want zo ja, knap gedaan :D
Mwehe thanks :D Broccoli-tekentalent *)
pi_97581212
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
wij hebben 2 muizen :') en de dierenwinkel verkoopt geen diervriendelijke muizenvallen -O-
Klemmen zijn heel diervriendelijk. Geen schrammetje!
pi_97581259
we hoeven ze niet dood te hebben opzich :) zetten ze gewoon in 't bos weer uit :)
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:13:05 #168
148689 Muis006
pi_97581323
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
we hoeven ze niet dood te hebben opzich :) zetten ze gewoon in 't bos weer uit :)
Ach joh over een maand ben je weg.
pi_97581385
Ze knagen verpakkingen open :') en met een benedenhuis zijn muizenvallen die je kunt hergebruiken nooit weg :+
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:16:40 #170
148689 Muis006
pi_97581420
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ze knagen verpakkingen open :') en met een benedenhuis zijn muizenvallen die je kunt hergebruiken nooit weg :+
Oh dat is niet fijn inderdaad _O-
pi_97581446
Lijstje: :)

O: Croissantje, cracker met smeerkaas x2
T: Ontbijtkoek
L: 2x volkoren boterham smeerkaas
T: Tompouche (jarige collega)
D: Geen idee nog, ik gok maaltijdsalade of sperzieboontjes

D: Melk, thee en water

Aardig wat eten binnen gekregen vandaag *O*
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:21:27 #172
344469 Amsel
zonder t
pi_97581571
Lijstje:

O - twee witte puntjes met aardbeien
L - bruine bth met ham en een gekookt eitje, bruine bth met eiersalade, bakje salade (rucola, krieltjes, tomaatjes, dressing), beker melk
T - beker optimel, appel, banaan
D - nog geen idee
pi_97581575
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Zet een open zakje neer, dan kruipen ze er hopelijk in en zitten ze vast!
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:23:42 #174
344469 Amsel
zonder t
pi_97581640
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:21 schreef Amsel het volgende:
Lijstje:

L - bruine bth met ham en een gekookt eitje, bruine bth met eiersalade, bakje salade (rucola, krieltjes, tomaatjes, dressing), beker melk
D - nog geen idee
Vergeet ik zo m'n S! 3 km gerend vanochtend :) Wel stukje gelopen tussendoor..
pi_97582028
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:

Sperziebonen doen en iets met eiwitten erbij mag wel. Daarnaast ook nog wat fruit, vitamientjes!
pi_97582531
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:21 schreef Amsel het volgende:
Lijstje:

D - nog geen idee
Beetje weinig?
pi_97582596
o yeah O+

de bank die we willen kunnen we voor deze prijs bestellen en tot 30 dagen na bestellen laten bezorgen! Dus dat komt helemaal goed uit! *O*
Ja doei.
pi_97582834
is het niet handiger om in de UK pas een bank te kopen...?
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:09:04 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97582869
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 15:07 schreef Perruche het volgende:
is het niet handiger om in de UK pas een bank te kopen...?
heeft ze ook gedaan!

Nu maar hopen dat 'ie lekker zit :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_97582942
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

heeft ze ook gedaan!

oh! Ik dacht steeds dat Mo hem hier wilde bestellen en dan meenemen, ha, dom van me :D
pi_97583040
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 15:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

heeft ze ook gedaan!

we hebben er al op gezeten O+ en we waren meteen verkocht O+
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 15:16:32 #182
70532 loveli
N
pi_97583091
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:59 schreef V1z0R het volgende:
_O-
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 15:19:47 #183
70532 loveli
N
pi_97583184
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:

Denk niet in eten, denk in voedingsstoffen en prop er groente/fruit bij!
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:49:19 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97584225
Neefje gaat naar Londen volgende week. Net op MSN:

Neefje
gaan eerst naar calleh ofzo in frankrijk
Vik zegt (3:47 PM):
Calais
Neefje zegt (3:47 PM):
oh
dan gaan we met een boot naar denver ofzo
Vik zegt (3:47 PM):
denver?
Vik zegt (3:48 PM):
dat ligt in Amerika :')
Dover bedoel je.

:D O+.

En nu lijkt het net alsof ik alleen maar (spel)fouten loop te verbeteren op MSN, maar dat is niet zo ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_97584710
Gelukkig kennen wij je anders Vik ;) :P
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:03:32 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97584746
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:02 schreef V1z0R het volgende:
Gelukkig kennen wij je anders Vik ;) :P
:6.
Niet meer actief op Fok!
pi_97584888
:')!
Ja doei.
pi_97585098
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:6.
:*
pi_97585323
Boh gaarheid +3.

Lijstje omdat het kan!

O: bakje "overnight oats" met sojamelk en aardbeien
B: 20 minuten fietsen
T: dubbele v.boterham pindakaas
L: vieze gnocchi + groentenprutje
T: 150 ml kwarktaart yoghurt (hm.), kleine banaan, peer
B: 30 minuten fietsen
T: bier
D: couscous salade
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:25:24 #190
344469 Amsel
zonder t
pi_97585560
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:56 schreef Probability het volgende:

Beetje weinig?
Er komt nog avondeten bij! En vast ook nog wel een tussendoortje of een drankje :9
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:27:30 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97585636
*O* weekend *O*

lijstje:

O: kwark + aardbeien
T: krentenbol
L: broodje kroket :@
T: 2 bth appelstroophf
D: roerbakgroente, pepersteak, aardappels

mwah.
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:28:52 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97585681
Pepersteak!!!!!! :9~ :9~. heb je nog een plaatsje vrij aan tafel?

En broodje kroket :9~.

Ik vind het op zich best een OK lijstje. Mag alleen wel wat meer fruit :).
Niet meer actief op Fok!
pi_97585713
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
*O* weekend *O*

lijstje:

O: kwark + aardbeien
T: krentenbol
L: broodje kroket :@
T: 2 bth appelstroophf
D: roerbakgroente, pepersteak, aardappels

mwah.
Bijna vrije dag *O*
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:30:02 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97585722
Oja, ik ga thuis nog ff een grapefruit slachten!
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:31:06 #195
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97585764
Hoi. :z Moe.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:35:43 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97585940
O: twee sneetjes met hagelslag
L: twee sneetjes met kaas
T: wortel
T: gebakken ananas met deeglaagje
T: ?
D: prei-aardappel stamp met gebakken chorizo
T: misschien nog wat @ le bioscoop!
pi_97585971
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:28 schreef Viking84 het volgende:
Pepersteak!!!!!! :9~ :9~. heb je nog een plaatsje vrij aan tafel?

En broodje kroket :9~.

Ik vind het op zich best een OK lijstje. Mag alleen wel wat meer fruit :).
Moet dat geen peper steak-haché zijn?
Of heb je een echte XM?
Zelf korreltjes in de biefstuk drukken is wel het lekkerst.
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:38:20 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97586022
Hachee is vies. Dus nee. Ik weet het niet, Duvel heeft het gehaald :').
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:39:53 #199
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97586070
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
steak-haché is geen hachee :P maar gehakte biefstuk....
Kwak
pi_97586085
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haché is lekker, maar in dit geval frans voor gehakt.
Die van de ah is in elk geval wel van gehakt vlees.
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:41:22 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97586127
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

steak-haché is geen hachee :P maar gehakte biefstuk....
Het is volgens mij gewoon 1 stuk vlees. En niet gehakt of versnipperd of weet ik wat. Maar mijn vleeskennis is beperkt tot kip, gehakt en nasivlees, dus pin me er niet op vast! :D
pi_97586148
We zullen de XM niet op 't biefstuk binden :P

Edit: Oh god wat een slechte opmerking :')
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:42:29 #203
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97586166
hmmmm spek!
Kwak
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:43:35 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97586213
Ik houd ook helemaal niet van vlees, maar Duvel wilde weer eens een keer graag vlees eten en aangezien ik tot en met zondag toch vegetarisch eet (vriendin is vega), kon ik er wel mee leven. Maar van mij hoeft 't niet.
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:43:56 #205
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97586225
hmmmmm pepersteak!
Kwak
pi_97586285
omnomnombarbecue straks! O+
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:52:26 #207
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97586588
ik weet nog niet wat ik ga eten... heb met een vriendin afgesproken, maar weet niet of ik met haar in den haag ga eten, of in alphen, of dat ik thuis eet en naar haar huis kom in alphen... ze is consultant en moet ws. nog wat later doorwerken....

oh de onzekerheid! *kras
Kwak
pi_97586715
Ik heb zin in mm gegrilde aardappelen en groente. Lekker glaasje wijn erbij, en niets meet doen. Morgen nog een paar uurtjes werken en dan 3 dagen naar noord zweden!
pi_97586736
Vanavond yoga!
En straks merguez worstjes van de grill
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:00:14 #210
214942 norich
delicate
pi_97586922
vast een lijstje.

o. halve bak kwark, volkoren cracker, melk, thee
l. 2 boterhammen met ei, beschuit aardbeien, melk
t. halve grapefruit, worteltjes, cracotte kaas
s. body attack
d. eet bij een vriend
t. ?
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:01:13 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97586955
Omg, dit shirt _O- Vooral dat glow in the dark erbij :')
http://www.zumiez.com/catalog/product/view/id/199618
pi_97587121
Er komt iemand bij op mijn werkplek en er is maar 1 computer voor ons samen. De bitch/kleuter in mij komt naar buiten, ik was hier eerst en geloof niet dat ik zo goed ben met delen :'). Ook omdat ik weet dat ik komende weken heel veel moet gaan schrijven/typen en dan wil ik wel zeker weten dat MIJN pc vrij is O-).
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:08:52 #213
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97587232
@chico: of je neemt je laptop mee?
Kwak
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:14:10 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97587441
Zo cool. Dankzij dat hardlopen heb ik gewoon stevige kuiten ipv papperige O+.

Morgenochtend ga ik weer :). Moest eigenlijk vandaag, maar had nog wat last van spierpijn van het wandelen maandag :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:14:54 #215
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97587474
S: met drie 'shoppers' vol boeken/dvd's/keukenspullen/borden/etc aan het stuur en één enorme IKEA-tas op m'n schouder/rug op en neer fietsen naar m'n nieuwe woning (op de heenweg vol spullen, op de terugweg zonder spullen :+).

Deze S herhaalt zich morgen en overmorgen nog een keer. De S voor zaterdag is de daadwerkelijke verhuizing met de grote spullen.

Ik ben zó blij als het zaterdagavond is :').
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:15:50 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97587509
*voegt snee brood met pindakaas toe aan lijstje*
pi_97587527
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 17:14 schreef Rituals het volgende:
S: met drie 'shoppers' vol boeken/dvd's/keukenspullen/borden/etc aan het stuur en één enorme IKEA-tas op m'n schouder/rug op en neer fietsen naar m'n nieuwe woning (op de heenweg vol spullen, op de terugweg zonder spullen :+).

Deze S herhaalt zich morgen en overmorgen nog een keer. De S voor zaterdag is de daadwerkelijke verhuizing met de grote spullen.

Ik ben zó blij als het zaterdagavond is :').
kun je die boeken enzo niet ook gewoon met de auto verhuizen? Alles in dozen, 1 extra ritje!
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:17:40 #218
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97587587
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 17:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

kun je die boeken enzo niet ook gewoon met de auto verhuizen? Alles in dozen, 1 extra ritje!
We huren zaterdag zelfs zo'n karretje, maar ik vind het zo zielig voor m'n ouders (die me helpen zaterdag) als ze 100.000x op en neer moeten lopen van mijn kamer naar auto en van auto naar nieuwe kamer. Dus de kleine dingen probeer ik alvast een kleine beetje te doen om ze te ontlasten.
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:48:42 #219
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97588736
bijna tijd! dan lekker naar m'n huisje en vriendje O+
vanaaf hollandse pot weer. Blegh. Gekookte aardappelen met groente en stukkie vlees..

de lasagne van gisteren is veel lekkerder haha
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:54:51 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97588945
Net even boodschappen gedaan.

D voor vandaag wordt bami met een groentenpakket.

En de meloenen zijn in de bonus, dus ik ga ook nog een halve meloen eten straks :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_97589020
boh, ik heb echt het gevoel dat het vrijdag is vandaag. Met de vrijdagse vermoeidheid erbij..Gek!
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:17:25 #222
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97589707
ik ook Jägar, met als voordeel dat ik nu ook weekend heb tot dinsdag O+
Kwak
pi_97589859
O: twee sneetjes roggebrood, twee glazen karnemelk
L: meer karnemelk
S: uurtje BBB
D: nog meer karnemelk, maaltijdsalade geitenkaas honing

Zo weinig eten is al 1400 kcal! Ik schrok er van!
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:25:08 #224
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97589952
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:21 schreef Probability het volgende:

kan t me nauwelijks voorstellen. Heb je zoveel zuivel genomen dan?
Kwak
pi_97589978
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:21 schreef Probability het volgende:

Of je moet 3 liter karnemelk hebben gedronken en 3 salades hebben gegeten: dit is toch geen 1400 kcals?

O: 300
L: 150
D: 600

Als ik zou schatten kom ik daar op.
pi_97589998
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

kan t me nauwelijks voorstellen. Heb je zoveel zuivel genomen dan?
Bijna een liter karnemelk, maar dat was maar 200 kcals.
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:28:35 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97590057
Dan is het never 1400 kcals, tenzij je een complete pot pindakaas hebt verdeeld over die 2 roggebroodjes.
pi_97590065
Salade 900, roggebrood 200, karnemelk 200
pi_97590087
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan is het never 1400 kcals, tenzij je een complete pot pindakaas hebt verdeeld over die 2 roggebroodjes.
Nee gewoon droog roggebrood.
pi_97590092
900 voor een salade? zelfs als je er een hele rol geitenkaas in hebt is dat nog geen 900!
pi_97590098
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:28 schreef Probability het volgende:
Salade 900, roggebrood 200, karnemelk 200
da's 1300 :+

maar fuck, die salade ga ik dan nooit eten zeg! :o
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:30:46 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97590134
Zo'n maaltijdsalade van de AH?
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:32:11 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97590174
Want die is 720 volgens de internetzz.
pi_97590242
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
200 kcals/100g
450 g
pi_97590251
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vind ik trouwens nog veel! Nou eet ik die maaltijdsalades nooit, maak ze liever zelf. En dan geloof ik ook wel dat ik aan de 500 kcals kom. Maar meer dan dat en ik eet liever wat anders, zeg. :P
pi_97590365
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:29 schreef conleche het volgende:

[..]

da's 1300 :+

maar fuck, die salade ga ik dan nooit eten zeg! :o
Oja idd, de karnemelk was iets meer..
pi_97590370
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:33 schreef Probability het volgende:

[..]

200 kcals/100g
450 g
Nou ja, 1300 kcals is op zich nog wel weinig, dus je kan nog wel wat eten, maar heb je niet erge trek nu?
pi_97590530
Ik heb net een uur gesport en wil gelijk nog een uur, bizar he. Morgen dan maar weer :+!
pi_97590562
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou ja, 1300 kcals is op zich nog wel weinig, dus je kan nog wel wat eten, maar heb je niet erge trek nu?
Nee ik was aan het eten tijdens het typen, om 10 uur neem ik nog iets.. Weet nog niet precies wat! Ik heb nog soep en stokbrood :9
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:43:06 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97590600
Iets van ongeveer 500 kcal.
pi_97590651
Thuis! Heerlijk gefietst en ff boodschappen gedaan.
Nu tomatensalade met worstjes en straks lekker yoga.

Ben ik wel aan toe na dat gezeur op werk vandaag :{
pi_97591173
quote:
3s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iets van ongeveer 500 kcal.
Een stokbrood is 660 en de hele zak soep 200 kcal. Dus alle soep en dan een klein stukje brood + boter..
pi_97591469
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Een stokbrood is 660 en de hele zak soep 200 kcal. Dus alle soep en dan een klein stukje brood + boter..
Goed plan! ^O^

Zo, ik ga maar eens kijken wat de vriendin voor me gebakken heeft. Mis ik wel de bachelor. :P Dat RTLgemist, werkt dat pas de volgende dag?

/schaamtzicheenheelkleinbeetjevoorsommigeprogramma'sdiezevolgt........
pi_97591907
Ha, m'n eten is bijna klaar, en er staat chocolatechipcookie deeg in de koelkast om morgen af te bakken en mee te nemen op m'n 15 uur durende treinreis naar het noorden. Met echte Lindt chocola, aangezien ik met een Zwitserse jongen reis.
pi_97592359
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, m'n eten is bijna klaar, en er staat chocolatechipcookie deeg in de koelkast om morgen af te bakken en mee te nemen op m'n 15 uur durende treinreis naar het noorden. Met echte Lindt chocola, aangezien ik met een Zwitserse jongen reis.
Lekker :9
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:39:34 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97592799
http://www.nu.nl/politiek(...)et-bij-groenten.html

20 miljoen voor komkommerreclame :'). Kunnen we dat geld nou niet beter gebruiken?
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:43:37 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97592944
Prei-aardappelstamp met gebakken chorizo is best wel lekker! :9
pi_97593260
quote:
15s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)et-bij-groenten.html

20 miljoen voor komkommerreclame :'). Kunnen we dat geld nou niet beter gebruiken?
het is echt komkommertijd he... :')
pi_97593416
Pfff dat jullie dat kunnen bijhouden, die slowchat hier altijd. :P Hebben jullie geen verplichtingen als werk/studie/etc.? Of lezen jullie stiekem niet alles terug? (ik niet! :-O)

Mijn lijstje van vandaag:
O: 50g havermout met 150ml magere melk en water, 1 kiwi
T: 2 crackers met hüttenkäse
L: 1 twents donker volkoren boterham met hüttenkäse, 1 met appelstroop
T: 250ml magere yoghurt met 1 sinaasappel
D: 140g gekookte aardappels, 225g spinazie, 1 tomaat, 1 uitje, 1 gekookt ei, 1 groenteburger
S: straks 1 uur op hoog tempo fietsen :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Vloerkadet op 01-06-2011 20:03:43 ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:59:36 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97593458
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

het is echt komkommertijd he... :')
Ja, we moeten weer aan de komkommer...

SPOILER
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:59:58 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97593469
*aftelt tot vaaizor opduikt
pi_97593583
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
*aftelt tot vaaizor opduikt
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:04:43 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97593637
quote:
6s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:03 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wtf :') _O-
pi_97593661
hmm bikiniproof, nog niet..
Zojuist 4 crackers met komijnenkaas gesnoept gewoon vlak na t eten.. Ik had nooit komijnenkaas moeten kopen.. Misschien maar voor straf geen bier, maar daar ben ik nog niet over uit. Morgen heb ik een bbq, dat wordt weer lastig..
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:06:39 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97593727
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

wtf :') _O-
My thoughts exactly :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97595361
Hallo. :W .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_97595904
Howdy :W Hemelvaart O+ !
Lief op school: "fijne hemelvaart mevrouw" :') .

Mijn lijstje vandaag:

O - yoghurt met twee kiwi's, zonder muesli want op :{
T - appel
L - twee boterhammen rosbief/tomaat, cappuccino
T - boterham pindakaas, cappuccino
S - Havo 2. Een heel uur lang, de laatste les voor hemelvaart :% .
D - grote salade met ijsbergsla, gebakken champignons, blokjes jonge kaas, rode ui, een rode paprika, zelfgebakken croutons van donker brood, cherrytomaatjes en zelfgemaakte yoghurtdressing. Nom :9!
T - festini perenijsje
pi_97595979
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97596255
Er is vandaag en gister niemand langs geweest, voelt een beetje eenzaam!
En het vriendje zie ik ook een week niet en ik had mee gekund, maar kon niet, ivm tentamens. Jammer!!!! Heb nu de hele tijd zin om te bellen maar daar schiet ik natuurlijk niets mee op.
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:21:18 #260
344469 Amsel
zonder t
pi_97597060
Aan mijn lijstje mogen heel wat wijntjes toegevoegd worden, maar nog geen avondeten. Denk dat ik dat oversla :+
pi_97597410
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 21:21 schreef Amsel het volgende:
Aan mijn lijstje mogen heel wat wijntjes toegevoegd worden, maar nog geen avondeten. Denk dat ik dat oversla :+
:+ Dan hoef je er in ieder geval niet zo veel te drinken!
pi_97597539
Terug!
Yoga van een andere mevrouw, was op zich fijn, maar aan het eind ineens masseren, dat mag je wmb best aankondigen!
*kriegelig*
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:32:11 #263
344469 Amsel
zonder t
pi_97597587
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 21:28 schreef Probability het volgende:

:+ Dan hoef je er in ieder geval niet zo veel te drinken!
Oh oeps, dat heb ik inmiddels wel gedaan *hips*
pi_97598413
Zo ik heb echt met iedereen ruzie vandaag :') Fijn!!
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:50:47 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97598517
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 21:21 schreef Amsel het volgende:
Dan heb je morgen een kater, hoera! :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:51:22 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97598549
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:56 schreef Razztwizzle het volgende:

Lief op school: "fijne hemelvaart mevrouw" :') .

_O-. Ze hebben wel het beste met je voor :+.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 21:52:03 #267
70532 loveli
N
pi_97598598
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:58 schreef Vloerkadet het volgende:
Pfff dat jullie dat kunnen bijhouden, die slowchat hier altijd. :P Hebben jullie geen verplichtingen als werk/studie/etc.? Of lezen jullie stiekem niet alles terug? (ik niet! :-O)
Gewoon mobiel fokken in de pauze ;)

Heeft iedereen z'n hemelvaart boodschappen al in huis? Wordt weer een vreetfestijn als de andere feestdagen, lijkt het.
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:53:08 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97598656
Wij doen niet aan 'hemelvaartboodschappen'. AH is ook gewoon open morgen.
Niet meer actief op Fok!
pi_97598741
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 21:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Heeft iedereen z'n hemelvaart boodschappen al in huis? Wordt weer een vreetfestijn als de andere feestdagen, lijkt het.
Ik had niet geweten dat het hemelvaart was tot dinsdag. Dus nee, er is vast wel iets open.
pi_97598818
Ik ga morgen high-tea-en met m'n mams :9 .

Oops.. Op het zevenjarig jubileum van mij & lief, bedenk ik mij net :o of telt het elkaar-ontmoeten-jubileum niet meer als je getrouwd bent? Nouja, ik verzin er wel weer wat op :+
pi_97598823
quote:

[..]

Er is niet eens een Excellent feestassortiment :N
pi_97598959
quote:

[..]

Ja echt? Wij eten gewoon aardappelen, snijbonen en een stukje vlees uit de vriezer :P . High tea gaat niet door, het zat al vol. Beetje kort dag om een plan B uit te denken, dus laat maar. Achtertuin it is ;) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97599026
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 21:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ga morgen high-tea-en met m'n mams :9 .

Oops.. Op het zevenjarig jubileum van mij & lief, bedenk ik mij net :o of telt het elkaar-ontmoeten-jubileum niet meer als je getrouwd bent? Nouja, ik verzin er wel weer wat op :+
:o , jubileum-boks! Alleen het aantal jaar verschilt. En jij wel high tea, grmpf ;) .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97599105
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

:o , jubileum-boks! Alleen het aantal jaar verschilt. En jij wel high tea, grmpf ;) .
:D Wat grappig! Je bent toevallig niet ook op 8 juni jarig hè, anders wordt 't eng.
pi_97599183
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:01 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

:D Wat grappig! Je bent toevallig niet ook op 8 juni jarig hè, anders wordt 't eng.
Nope :D . In de donkere februarimaand (helaas).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:05:02 #276
344469 Amsel
zonder t
pi_97599284
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 21:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan heb je morgen een kater, hoera! :P.
Ik kan wel wat hebben, heb een getrainde lever O-)
pi_97599365
T: bakje roomkaas leegeten met stukjes komkommer :@
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:10:45 #278
344469 Amsel
zonder t
pi_97599601
Van komkommer ga je hartstikke dood :o ;)
pi_97599714
Je kan weer komkommer eten!!!!
pi_97599982
Lijst:
• muesli & yoghurt
• 1 boterham mayo ham kaas
• 5 boterhammen boter pindakaas
• 1 loopgraaf graven: 5 meter lang, 20 cm breed, 1 meter diep. Door veel puin en onder twee gresbuizen langs.
• 1 loopgraaf weer dichtgooien
• 2 boterhammen boter pindakaas
• 1 pils
• avondeten: rode rijst, witvisfilet, ui, paprika, broccolistronk
• toe: rabarbermoes, yoghurtslagroombesjesgelatineding, 6 aardbeien

'truste!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:25:24 #281
344469 Amsel
zonder t
pi_97600371
Het is nog niet eens 22:30 op een woensdagavond en ik lig al in bed en ik eet een paar druiven en dan val ik zo in slaap. Lang leve de wijnbar en mijn gezelschap van vanavond O+
pi_97600398
Bij de AH hing een brief bij de komkommers dat ze veilig waren.
Ik ben erg aan het twijfelen om nog even uit te gaan, mensen zijn in de stad, maar dan moet ik niet te lang blijven en bijna niks drinken, want ik wil morgen weer vroeg studeren. Probleem is dat dergelijke goede voornemens vaak niet uitkomen en ik me dat niet zo goed kan veroorloven nu. Ik zou ook even een rondje kunnen rennen, dan nog even proberen te studeren en dan naar bed kunnen gaan, de optie die sowieso beter voor de lijn is.

Maar ik sms toch maar even waar ze zijn, dan kan ik dan nog beslissen..
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:26:44 #283
344469 Amsel
zonder t
pi_97600441
Sigme wat moet je met een loopgraaf?? :o
pi_97600500
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:25 schreef Amsel het volgende:
Het is nog niet eens 22:30 op een woensdagavond en ik lig al in bed en ik eet een paar druiven en dan val ik zo in slaap. Lang leve de wijnbar en mijn gezelschap van vanavond O+
Zonder avondeten? Daar zouden mensen uit dit topic toch kritiek op moeten hebben.. Maar wel een lekker gevoel;)
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:28:24 #285
344469 Amsel
zonder t
pi_97600516
Marleen, als ik jou was zou ik allang in de stad zitten :D :9
pi_97600572
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:26 schreef Amsel het volgende:
Duitsland veroveren?
pi_97600611
quote:
en wie was jouw fijne gezelschap?
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:30:16 #288
344469 Amsel
zonder t
pi_97600613
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:27 schreef marleenhoofd- het volgende:

[..]

Zonder avondeten? Daar zouden mensen uit dit topic toch kritiek op moeten hebben.. Maar wel een lekker gevoel;)
Ik heb nog een kaaswrap van de AH gegeten! En een paar druiven dus. En ik heb vanaf nu weekend, dus deze woensdag voelt als donderdag of vrijdag, dus het mag ;)
pi_97600691
quote:
De oorlog mee winnen?

Nieuwe mantelbuizen ingraven voor de nieuwe nutsvoorzieningen. Krijgen we straks véél betere stroom, en water gas en licht. Sneller, flitsender en groener. Denk ik.
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:32:21 #290
344469 Amsel
zonder t
pi_97600720
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

en wie was jouw fijne gezelschap?
Iemand die ook iets te veel van wijn houdt :9
pi_97600751
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Amsel het volgende:

[..]

Iemand die ook iets te veel van wijn houdt :9
ik neem aan dat je alleen in je bed ligt, anders zou hier posten wel heel erg vreemd zijn...
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:34:23 #292
344469 Amsel
zonder t
pi_97600813
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef sigme het volgende:

[..]

De oorlog mee winnen?

Nieuwe mantelbuizen ingraven voor de nieuwe nutsvoorzieningen. Krijgen we straks véél betere stroom, en water gas en licht. Sneller, flitsender en groener. Denk ik.
Ah bij jullie stadshuis dus! Heb echt bewondering voor dat project, zo'n enorme klus, pfoe!
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:35:13 #293
344469 Amsel
zonder t
pi_97600874
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik neem aan dat je alleen in je bed ligt, anders zou hier posten wel heel erg vreemd zijn...
:o

Tuurlijk, zo erg ben zelfs ik niet! ;)
pi_97600877
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 17:08 schreef kwakz0r het volgende:
@chico: of je neemt je laptop mee?
Dat zou kunnen, als daar de benodigde software op stond. Maar dat kan niet, want dan moet ik ervoor betalen (Endnote, tekenprogrammaatje voor structuren enzo. Endnote heb ik al een halve bibliotheek in dus wil niet weer switchen van programma).

Oh volgens mij wil mn oog ontsteken. Het is al een dag rood en begint nu serieus pijn te doen }:|. Nog geen prut gelukkig, voelt alleen alsof iemand me een flinke mep verkocht heeft :').
pi_97600918
Oke, ik ga naar de stad! Ik kan me toch niet meer concentreren op mijn studeerwerk.. Ik zal extra actief dansen op de alcohol te compenseren:)
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:36:24 #296
344469 Amsel
zonder t
pi_97600930
Hmm, beetje overdosis uitroeptekens. Duidelijk bedtijd. Trusten :)
pi_97600956
lijstje van vandaag:

O: smoothie+ nootjes en broertjelief op Schiphol afgezet voor ik aan het werk ging
T: zoete aardappel en kalkoenfilet
L: broodje carpaccio en een flesje cola light
T: shake met havermout
D: vis, aardappel en groente.

Liefde is op de bank blijven zitten terwijl je lief Hobo with a shotgun aan het kijken is. Ik kan niet tegen gore in films :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:38:04 #298
344469 Amsel
zonder t
pi_97601011
Have fun Marleen!
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:40:52 #299
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97601146
jongens ik ben zo moe, dit was echt de langste dag ever. nog eventjes en dan mag ik slapen, morgen helaas niet vrij hier :N
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97603755
Wat een dag -O- wil helemaal niet meer van die korte weken :{
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97603835
Vervelend, MI-tje en Blurred!

Wat vinden jullie?

k vind hem tof! En als het niet in m'n huisje past, kan ie mooi door naar kantoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')