Omdat niet iedereen facebook heeft en één en ander wat onoverzichtelijk werd, toch maar even een topic hier

.
De feiten: zaterdag 25 juni dus, vanaf ca. 15.30 / 16.00 uur, bij mij thuis in Hoofddorp. Bij goed weer zullen we gaan bbq'en, bij slecht weer verzinnen we wat anders. Ik zal zorgen voor de inkopen, maar stel het wel op prijs om de kosten te delen (dit zal een redelijk bedrag zijn). Bier, fris en wijn zullen ingekocht worden, maar zelf iets meenemen mag natuurlijk altijd.
We hebben eventueel ruimte voor logees (2 slaapmatjes en slaapzakken op voorraad) voor mensen die van ver moeten komen.
Er kan gratis geparkeerd worden in de wijk, maar ov behoort ook tot de mogelijkheden (ns station op 15-20 min. lopen of een klein stukje met de bus - eventueel kan ik ook wel een keer rijden om mensen op te pikken).
En nu natuurlijk het belangrijkste: de deelnemers. Tot nu toe aangemeld via PM/FB:
XcUZ_Me
MevrouwPuff
uniekhoorn (ja toch?

) - slaapplek gereserveerd
Viking84
_aurum_
Cocotrimonium
Ewelina
Verder wel wat mensen die hun interesse hebben geuit, maar ik weet niet zeker of ik ze op de lijst kan zetten. Graag aanvullen dus!
[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 02-06-2011 17:36:27 ]