Zo tegen elven zal de bbq wel uitgefikt zijn, kunnen we over naar de vuurkorfquote:
Ik ben allergisch voor regen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:51 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, als er vegetariërs zijn of mensen met allergieën, hoor ik het graag!
Krijg je enge vlekken dan? Nou, onder de carport sta je iig droogquote:
Oh! Was jij dat bie de lidl!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef _aurum_ het volgende:
Puff kan een lift van mij krijgen, volgens mij wonen we wel in de buurt van elkaar
ehm, Lidl?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:14 schreef HenkXL het volgende:
Gratis BBQ, klinkt goed!
Kom met een groepje a 10 man, gaan wel op de geur af, tot dan!
p.s. we blijven allen slapen.
We hoeven niks mee te nemen. De kosten worden gedeeldquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is het handig als er een 'boodschappenlijstje' komt, zodat niet iedereen hetzelfde meeneemt?
Je maakte mij aan het lachenquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:14 schreef HenkXL het volgende:
Gratis BBQ, klinkt goed!
Kom met een groepje a 10 man, gaan wel op de geur af, tot dan!
p.s. we blijven allen slapen.
oh, het is gelukt, ik was verwardquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Poging tot verwarring zaaien mislukt
Ja Vik, nu woon je in de grote stad, waar mensen bbq-en in het parkquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag net mensen bbq'en in het park hier, dus als we toch een capaciteitsprobleempje krijgen bij Phaidra kan het hier evt ook dus.
doen ze in grunn vast ook, maar ik heb het nooit gezien en ook nooit geweten dat dat gewoon magquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja Vik, nu woon je in de grote stad, waar mensen bbq-en in het park
Eensquote:Op donderdag 16 juni 2011 07:32 schreef _aurum_ het volgende:
Hopelijk hebben we dan wel beter weer dan wat we vandaag hebben
Ik denk dat het wel moet lukken, maar voor de zekerheid zal ik het vanavond nog even met de mister besprekenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef V1z0R het volgende:
Is er nog plek Phaidra? Heb even gekeken en heb niets die dag
Viz neemt wel veel ruimte in beslag natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel moet lukken, maar voor de zekerheid zal ik het vanavond nog even met de mister bespreken.
Niet per se, Viz eet de vleesjes van XM opquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:14 schreef Perruche het volgende:
Een man op de meet? Dan moet mr. Phaidra extra veel vlees maken
Ohjaquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet per se, Viz eet de vleesjes van XM op.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:21 schreef V1z0R het volgende:
Dan kunt u op mij rekenenZal nog wel iets verzinnen om mee te nemen.
Sowieso is Mr Phaidra dan niet de enige dudeface daar
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Housewarming is ook uitgesteld! Ik ben er bij.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Housewarming is ook uitgesteld! Ik ben er bij.
Dus jij komt ook?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde aanstaande van Uniek ontmoeten
![]()
De gelegenheid wordt graag aangegrepenquote:Op zondag 19 juni 2011 12:33 schreef Ewelina het volgende:
Oeh, wat een luxe! Ik voel me vereerd dat je speciaal zelf worst maakt![]()
Lekker!quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zal ik een couscous salade ofzo maken/meenemen?
Ik zeg geen neequote:
Wel een Makro...quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, heeft iemand toevallig een goede turk om de hoek zitten waar ze bossen munt, peterselie en koriander voor een prikkie verkopen?
Ik heb er namelijk geen in de buurt.
Heb ik niet (ken het merk wel).quote:
ik ga zaterdagmorgen naar de markt. Wil je van alles een bos?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, heeft iemand toevallig een goede turk om de hoek zitten waar ze bossen munt, peterselie en koriander voor een prikkie verkopen?
Ik heb er namelijk geen in de buurt.
Gadverdammequote:
no problemoquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:21 schreef Phaidra het volgende:
XM, waar heb je dat vandaan? KNMI geeft een veel positiever beeld:
Neerslag in mm
[ afbeelding ]
en weer.nl zei vanochtend rond de 30% kans op regen.
Ach ja, we zien wel.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
npnp![]()
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Ik ga zo'n lekkere couscoussalade maken, dat je je eigen voorraad nodig zult hebben de komende tijd om m na te maken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:24 schreef Phaidra het volgende:
HPKW, hoeveel heb je nodig? Echt hele bossen? Hier staat nl. ook één en ander in de tuin.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef loveli het volgende:
Vrouw van jarige >> vriendin van jarige.
Ja, maar als je dik onder NAP zit maakt die halve mm niet zoveel uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:44 schreef V1z0R het volgende:
Valt mee Mo, weeronline.nl geeft voor A'dam maar 0,5mm regen
Hmmm, daar heb ik dus geen ervaring mee, woon boven NAP...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, maar als je dik onder NAP zit maakt die halve mm niet zoveel uit.
quote:
Water, cola light of koffie bittequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:11 schreef Phaidra het volgende:
Is er iemand die 2 klapstoeltjes kan meenemen? Als we binnen moeten zitten, komen we net wat zitplekken te kort.
En wat willen mensen drinken die moeten rijden of om andere redenen geen alcohol tot zich (willen) nemen?
Wij kunnen er wel 2 meenemen, maar ik blijf niet de hele avond. Hoewel 2 zitplaatsen natuurlijk dan sowieso weer vrij zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:02 schreef Phaidra het volgende:
Nog niemand heeft zich gemeld voor de klapstoeltjes XM. Ik heb wel nog een Fatboy onder het stof vandaan getrokken.
Ik moet er echt ff uitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:40 schreef Phaidra het volgende:
Graag XM! En tof dat je toch even komt!!
*toch zooi van achterbank haalt*quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wegens technische problemen zijn wij iets later.
We mochten wel voorin in de sleepauto.Dat is dan wel weer leuk.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er wordt al een nieuwe band onder de auto gelegd. No worries!
Leuk XM dat je toch geweest bent!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op weg naar huis, accu'tje leeg. Langer volgehouden dan gedacht, dat wel. Was tof. Leuk om weer wat Slankies gezien te hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |