Zo tegen elven zal de bbq wel uitgefikt zijn, kunnen we over naar de vuurkorfquote:
Ik ben allergisch voor regen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:51 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, als er vegetariërs zijn of mensen met allergieën, hoor ik het graag!
Krijg je enge vlekken dan? Nou, onder de carport sta je iig droogquote:
Oh! Was jij dat bie de lidl!quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:32 schreef _aurum_ het volgende:
Puff kan een lift van mij krijgen, volgens mij wonen we wel in de buurt van elkaar
ehm, Lidl?quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:14 schreef HenkXL het volgende:
Gratis BBQ, klinkt goed!
Kom met een groepje a 10 man, gaan wel op de geur af, tot dan!
p.s. we blijven allen slapen.
We hoeven niks mee te nemen. De kosten worden gedeeldquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is het handig als er een 'boodschappenlijstje' komt, zodat niet iedereen hetzelfde meeneemt?
Je maakte mij aan het lachenquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:14 schreef HenkXL het volgende:
Gratis BBQ, klinkt goed!
Kom met een groepje a 10 man, gaan wel op de geur af, tot dan!
p.s. we blijven allen slapen.
oh, het is gelukt, ik was verwardquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Poging tot verwarring zaaien mislukt
Ja Vik, nu woon je in de grote stad, waar mensen bbq-en in het parkquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag net mensen bbq'en in het park hier, dus als we toch een capaciteitsprobleempje krijgen bij Phaidra kan het hier evt ook dus.
doen ze in grunn vast ook, maar ik heb het nooit gezien en ook nooit geweten dat dat gewoon magquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja Vik, nu woon je in de grote stad, waar mensen bbq-en in het park
Eensquote:Op donderdag 16 juni 2011 07:32 schreef _aurum_ het volgende:
Hopelijk hebben we dan wel beter weer dan wat we vandaag hebben
Ik denk dat het wel moet lukken, maar voor de zekerheid zal ik het vanavond nog even met de mister besprekenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef V1z0R het volgende:
Is er nog plek Phaidra? Heb even gekeken en heb niets die dag
Viz neemt wel veel ruimte in beslag natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel moet lukken, maar voor de zekerheid zal ik het vanavond nog even met de mister bespreken.
Niet per se, Viz eet de vleesjes van XM opquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:14 schreef Perruche het volgende:
Een man op de meet? Dan moet mr. Phaidra extra veel vlees maken
Ohjaquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet per se, Viz eet de vleesjes van XM op.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:21 schreef V1z0R het volgende:
Dan kunt u op mij rekenenZal nog wel iets verzinnen om mee te nemen.
Sowieso is Mr Phaidra dan niet de enige dudeface daar
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Housewarming is ook uitgesteld! Ik ben er bij.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Housewarming is ook uitgesteld! Ik ben er bij.
Dus jij komt ook?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde aanstaande van Uniek ontmoeten
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |