97quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:49 schreef loveli het volgende:
Dit topic heeft 98 volgers die niet gereageerd hebben.
quote:O: boterham ECHTE kaascappuccino
T: verse ananas
L: 2 boterhammen met iets van vlees of sandwichspread denk ik, rauwkost, karnemelk
T: worteltjes, komkommer
D: pasta met tomaatgroentegehaktsaus en salade
T: yoghurt met warme appel
Ben een heel klein beetje aan het opbouwen, valt op het eerste gezicht misschien niet op, maar ik zit zo'n 100 kcal per dag hoger, val nog steeds af, mag eventueel ook nog een paar ons, maar hoop snel een punt te bereiken waar ik het fijn stabiel kan houden. Volgend weekend culinair weekendje, dan weekend verjaardagsfeestjes en week daarna een huwelijk, dus die weken zal ik weer een boterham per dag minder doen aan hoeveelheid en ik denk dat ik het daar prima mee ga redden
I DID IT!
Nu stabiel houden dus.. hopelijk kan ik mijn bmr ietsjes hoger krijgen dan uitgerekend als ik het heel langzaam opbouw en mijn lijf de tijd geef zich er aan aan te passen.
Overigens is het nu 70.8 dus het afvallen gaat nog best hard door. Ik wil in elk geval zorgen dat ik niet onder de 69 ga en niet meer over de 71, dat lijkt me een goed streven
thx!! na pinksterweekend denk ik, dan gaan we een fancy weekend weg met bijbehorende fancy kleertjesquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:51 schreef Phaidra het volgende:
Marmar, wat goed!Wanneer komt de foto met dé jurk?
Man opdracht gevenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef Tinkepink het volgende:
d. geen idee. File en geen zin/tijd brood te maken.
De "ik ben slank dus kan eten wat ik wil" knop omzetten blijft lastig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind op gewicht blijven trouwens lastiger dan afvallen. Met afvallen heb je een doel. Op gewicht blijven vergt vooral veel doorzettingsvermogen.
Yes die pencildress met haltertop van stop staringquote:
M_M, ik zie wel heel veel (loze) carbs in verhouding tot voedingsstoffen. En beweeg je ook nog?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Netjes MarMar en M_M
Mixende_Match, iets veel meer groente en iets meer fruit mag volgens mij wel
En i.p.v. witte bolletjes, bruin het liefst zelfs volkoren.
Krachttraining, aint gonna happenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Netjes MarMar en M_M
Hoe wil je je BMR hoger krijgen trouwens? Krachttraining?
Mixende_Match, iets meer groente en iets meer fruit mag volgens mij wel
En i.p.v. witte bolletjes, bruin het liefst zelfs volkoren.
Wel weinig zoets, dus een
Klopt.. Dus er mag ondertussen weer 5 kilo af bij mij.. Ach, heb ik iets te doen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef loveli het volgende:
[..]
De "ik ben slank dus kan eten wat ik wil" knop omzetten blijft lastig.
Ben je dan niet die Pief met het BMI van 20,9? Kan me jou haast niet voorstellen met 5 kg teveelquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Klopt.. Dus er mag ondertussen weer 5 kilo af bij mij.. Ach, heb ik iets te doen..
O ik moet even updaten. Je ziet het niet heel erg, heb alleen geen strakke buik meer en mijn gezicht is iets boller. Ik kom heel geleidelijk aan..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je dan niet die Pief met het BMI van 20,9? Kan me jou haast niet voorstellen met 5 kg teveel
Geen ideequote:
Toen oogde je forser dan op Mo's feestje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Geen ideeHeel weinig volgens mij, was toen nog fanatiek aan het kickboksen.
Ik heb echt geen idee, alleen dat ik het nu te veel vind.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen oogde je forser dan op Mo's feestje.
owquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
M_M, ik zie wel heel veel (loze) carbs in verhouding tot voedingsstoffen. En beweeg je ook nog?
Klopt. Op mo's bruiloft was je echt petitequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen oogde je forser dan op Mo's feestje.
Kleinde dingen veranderen in je patroon: trap ipv de lift, lopen naar de brivenbus etc. Veel kleine dingetjes tikken over de periode van een jaar best aan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
owhaha das niet best veel loze carbs.
Witte bolletjes kwam trouwens omdat collega boodschappen had gedaan en niet aan mij dacht.
bewegen is een moeilijk punt voor mij, bewoog erg veel vroeger, maar sinds een val tijdens turnen kan ik vrij weinig, behalve fysio fitness, dat is voor mij half uur rijden met auto, en vrij duur. Dus wordt em niet.
Ik probeer vaker te lopen, en ik probeer te wii fitten haha.
Wil binnen kort vanwege lekker weer, gaan hardlopen, maar... ja.. geen zin..geen tijd...geen goede schoenen...etc..
Buiten slapen is best leuk hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yay! Laatste B&B is geregeld! Dus we hoeven nergens buiten te slapen tijdens onze vakantie.
Vervelend van dat bewegen, want dat maakt het allemaal wel een stuk makkelijker... Toch knap dat je die kilo kwijt bent dan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Witte bolletjes kwam trouwens omdat collega boodschappen had gedaan en niet aan mij dacht.
bewegen is een moeilijk punt voor mij, bewoog erg veel vroeger, maar sinds een val tijdens turnen kan ik vrij weinig, behalve fysio fitness, dat is voor mij half uur rijden met auto, en vrij duur. Dus wordt em niet.
Wil binnen kort vanwege lekker weer, gaan hardlopen, maar... ja.. geen zin..geen tijd...geen goede schoenen...etc..
MarMar doet het beter!![]()
Niet binnenkort, morgen beginnen! In het begin moet je even routine opbouwen, maar je zult zien dat dat gauw genoeg komt als je eenmaal gewend bent om 3 keer per week te lopen. Hardlopen kost maar weinig tijd (je hoeft niet naar een sportschool te fietsen etc), zeker in het begin. Dan post je hier maar wat minderquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
MarMar doet het beter!![]()
ik heb dat in zimbabwe eens geprobeerd, in een wildpark. Een uurtje geslapen ofzo, en daarna hoorden we allemaal rare geluiden en zijn we snel naar binnen gevlucht..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Buiten slapen is best leuk hoor. Hebben wij ook een keer gedaan in Rome
. Toen we in alle vroegte weg moesten en geen tijd hadden om de volgende dag onze tent enzo nog op te ruimen. Wel een beetje onrustig geslapen, maar toch
.
Goed zo MarMar. Sowieso is veel afvallen zonder te sporten best mogelijk. Heb ik ook gedaan
.
maar als je het niet leuk vind is het lastig om daar motivatie voor te vinden, denk ik. Je zou jezelf kunnen opgeven voor een wedstrijd, dan heb je iets om naar toe te trainen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet binnenkort, morgen beginnen! In het begin moet je even routine opbouwen, maar je zult zien dat dat gauw genoeg komt als je eenmaal gewend bent om 3 keer per week te lopen. Hardlopen kost maar weinig tijd (je hoeft niet naar een sportschool te fietsen etc), zeker in het begin. Dan post je hier maar wat minder.
.
True. Maar je weet pas of je het leuk vindt als je gewoon begint. En in het begin is het sowieso helemaal niet leuk, want dan heb je een slechte conditie, je lijf moet aan de nieuwe inspanning wennen... Maar 30 min achter elkaar lopen is in eerste instantie toch een prima motivatie, lijkt me?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar als je het niet leuk vind is het lastig om daar motivatie voor te vinden, denk ik. Je zou jezelf kunnen opgeven voor een wedstrijd, dan heb je iets om naar toe te trainen..
Ja dat vond ik prima.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klopt. Op mo's bruiloft was je echt petite
Het stond je inderdaad goed, maar volgens mij is het best moeilijk om op dat niveau te blijven.quote:
Welk weekend? (ik ben weekend van 23 september niet thuis, jullie zouden in mijn huis mogen. Krijg je er wel gratis een konijn bij dat voer wil) Hotels geen verstand van, weet wel dat Amsterdam hotels heeft die op de lijst van slechtste ter wereld staanquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:33 schreef Jagärtrut het volgende:
weet er iemand hier een leuk goedkoop hotelletje in Amsterdam eo? De Duutser heeft daar een summer school in september, en het lijkt me leuk daar een weekeind amsterdam aan vast te plakken...
wat lief! nee, het weekend daarna...Helaas!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Chicolate het volgende:
Goed he MarMar!
[..]
Welk weekend? (ik ben weekend van 23 september niet thuis, jullie zouden in mijn huis mogen. Krijg je er wel gratis een konijn bij dat voer wil) Hotels geen verstand van, weet wel dat Amsterdam hotels heeft die op de lijst van slechtste ter wereld staan.
het zijn echt mini-hakjes hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Tinkepink het volgende:
Is dat die mo die een hekel heeft aan (vrouwen met) hakken en rokken?
Lange onderbroek eronder dragenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
overigens heb ik nergens gezegd dat ik een hekel aan rokjes heb, ik heb er gewoon heel weinig (3 ofzo) en m'n benen schuren tegen elkaar als ik ze aan heb![]()
Be a laaaady!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
She has to live up to British standards soon!
Luiers?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Nee, geen boxershorts. Gewoon damesslips. Geen hipsters, maar... kom, help me eens!
Dat helpt toch niet tegen schurende bovenbenen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets. damesboxers dus
.
Als dat geen zuipen wordt...quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
She has to live up to British standards soon!
da's dus niet lang genoeg voor mijn vadsige benenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets. damesboxers dus
.
Ik wilde net zeggen dat dat een sjerp is, maar dat bedoel je nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Zo'n lang ding dat Mrs. Banks draagt! Hoe noem je die, je ziet ze als ze in sister suffragette haar jurk optilt.
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat dat een sjerp is, maar dat bedoel je niet.
Coulotte?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Zo'n lang ding dat Mrs. Banks draagt! Hoe noem je die, je ziet ze als ze in sister suffragette haar jurk optilt.
[ afbeelding ]
Wel goed, ik had alleen 5 en 10 door elkaar gehaald (zenuwen hequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoe ging het gisteren, Muis? Heb je er een goed gevoel over? Kon de docent al iets zeggen over of je volgens hem of haar geslaagd was?
Die klopt nie! De rechter heeft een te lange rok aan!quote:
damn dat heb ik nou ook. Ik draag mega veel rokjes en jurkjes. Maar dat probleem van schurende benen. Zeker in de zomer... meestal doe ik dus maar een legging aan, dat scheelt iets. maar is wel erg warm haha.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's dus niet lang genoeg voor mijn vadsige benen
Vrouwenkwaaltje?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens was het toen ik op mijn lichtstsststs was ook nog zodus het is gewoon iets waar ik maar mee moet leven denk ik
Is dat dat filmpje met die russen of zoiets? Dan weet ik wel waar het over gaat, maar dat kijk ik dus niet.quote:
Nee nee, Maria. Dat is je schattige tweede glimlachquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
MarMar, woei!Netjes hoor! En M_M is ook al een kilo kwijt!
Beh ik ben door Die Tijd weer opgeblazen en ik voel een dikker onderkinnetjeMaar goed, ik weet intussen ook wel dat het niet echt een moment is om me teveel zorgen te maken
![]()
Yup, de Dnepropetrovsk Maniacs...quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is dat dat filmpje met die russen of zoiets? Dan weet ik wel waar het over gaat, maar dat kijk ik dus niet.
(Martijn proof-kijkt potentieel smerige dingen voor me. Hij weet wat ik kan hebben en wat niet. Fimpjes met mensen die doodgaan of enge ongelukken bijvoorbeeld wil ik niet zien)
quote:The Dnepropetrovsk Maniacs is the media epithet for the killers responsible for a string of brutal murders in Dnipropetrovsk, Ukraine in June and July 2007. The case gained additional notoriety because the killers made video recordings of some of the murders, with one of the videos leaking to the Internet. Two 19-year-old locals, Viktor Sayenko and Igor Suprunyuck , were arrested and charged with 21 murders.
Ach natuurlijk!quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee nee, Maria. Dat is je schattige tweede glimlach![]()
(ja, ik heb goed opgelet gisteren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |