abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 10:48:16 #1
70532 loveli
N
pi_97574732

Het vorige deel: [Gezond Slank] #1493 - Oh crap

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 10:49:29 #2
70532 loveli
N
pi_97574763
Dit topic heeft 98 volgers die niet gereageerd hebben.
crap in = crap out
pi_97574764
:W zoooo tijd geleden! druk geen internet etc. etc.

Kom binnen met een leuk onderwerp zeg, die jampotman :r per ongeluk gezien.. voor de mensen die nieuwsgierig zijn: Don't, just don't.

Peruche :* leuk een verrassing na die onzekerheid, buitengesloten etc.
Verder wat ik allemaal gemist heb: sorry :@ haha
lijstjes dit keer, zo lang geleden.

Maandag:
Nieuwe combi oven gekocht! jeah.
o: beschuitjes met pindakaas en kaas en thee
T: thee met 2 mini pistoletjes bij de Ikea
L: piccolini's (4 stuks)
D: Pizza (een spinazie pizza haha, om aan mn groente te komen)

Dinsdag:
O: Beschuitjes emt pindakaas en kaas en thee
T: thee en rijstwafel
L: 2 witte bollejts met pindakaas en kaas en thee
T: 2 thee en mini handje oriental mix.
D: Lasagne, zelf gemaakte :)
T: heerlijke warme tulband met appel, 1 plakje, en halve zak hamka's :@

vandaag:
poeh, ga ik even over nadenken ;)

ow ow ow, ben 1 kilo afgevallen btw :)
~ Bonito La Risa ~
pi_97574773
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:49 schreef loveli het volgende:
Dit topic heeft 98 volgers die niet gereageerd hebben.
97 :+
~ Bonito La Risa ~
pi_97574829
Marmar, wat goed! *O* Wanneer komt de foto met dé jurk? O-)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97574866
Even mijn laatste post in de herhaling want blij :) ik ben gewoon klaar met afvallen!!

quote:
O: boterham ECHTE kaas O+ cappuccino
T: verse ananas
L: 2 boterhammen met iets van vlees of sandwichspread denk ik, rauwkost, karnemelk
T: worteltjes, komkommer
D: pasta met tomaatgroentegehaktsaus en salade
T: yoghurt met warme appel

Ben een heel klein beetje aan het opbouwen, valt op het eerste gezicht misschien niet op, maar ik zit zo'n 100 kcal per dag hoger, val nog steeds af, mag eventueel ook nog een paar ons, maar hoop snel een punt te bereiken waar ik het fijn stabiel kan houden. Volgend weekend culinair weekendje, dan weekend verjaardagsfeestjes en week daarna een huwelijk, dus die weken zal ik weer een boterham per dag minder doen aan hoeveelheid en ik denk dat ik het daar prima mee ga redden

I DID IT! *O*

Nu stabiel houden dus.. hopelijk kan ik mijn bmr ietsjes hoger krijgen dan uitgerekend als ik het heel langzaam opbouw en mijn lijf de tijd geef zich er aan aan te passen.

Overigens is het nu 70.8 dus het afvallen gaat nog best hard door. Ik wil in elk geval zorgen dat ik niet onder de 69 ga en niet meer over de 71, dat lijkt me een goed streven
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:53:38 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97574892
Daglijstje/planning
o. brinta
s. 20 minuten hardlopen
t. banaan + aardbeien
l. witlof met ham en kaas
t. ham
d. geen idee. File en geen zin/tijd brood te maken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_97574905
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:51 schreef Phaidra het volgende:
Marmar, wat goed! *O* Wanneer komt de foto met dé jurk? O-)
thx!! na pinksterweekend denk ik, dan gaan we een fancy weekend weg met bijbehorende fancy kleertjes ;)
Met de avondvierdaagse zijn er ook foto's gemaakt, maar daar zie je alleen mijn scootmobiel en mijn benen :')
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 10:54:42 #9
70532 loveli
N
pi_97574931
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef Tinkepink het volgende:
d. geen idee. File en geen zin/tijd brood te maken.
Man opdracht geven :+
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:54:53 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97574937
Ik vind op gewicht blijven trouwens lastiger dan afvallen. Met afvallen heb je een doel. Op gewicht blijven vergt vooral veel doorzettingsvermogen.
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 10:55:20 #11
70532 loveli
N
pi_97574961
Is de jurk de topvintage jurk?
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:55:26 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97574966
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Man opdracht geven :+
Ik zal hem bellen :P
pi_97574989
Netjes MarMar en M_M ^O^
Hoe wil je je BMR hoger krijgen trouwens? Krachttraining?

Mixende_Match, iets meer groente en iets meer fruit mag volgens mij wel :)
En i.p.v. witte bolletjes, bruin het liefst zelfs volkoren.
Wel weinig zoets, dus een ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 10:56:24 #14
70532 loveli
N
pi_97574996
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind op gewicht blijven trouwens lastiger dan afvallen. Met afvallen heb je een doel. Op gewicht blijven vergt vooral veel doorzettingsvermogen.
De "ik ben slank dus kan eten wat ik wil" knop omzetten blijft lastig.
crap in = crap out
pi_97575019
quote:
5s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:55 schreef loveli het volgende:
Is de jurk de topvintage jurk?
Yes die pencildress met haltertop van stop staring O+ ik kan er inmiddels prima in ademhalen als de rits dichtzit *grijns*
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 10:59:34 #16
70532 loveli
N
pi_97575091
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Netjes MarMar en M_M ^O^
Mixende_Match, iets veel meer groente en iets meer fruit mag volgens mij wel :)
M_M, ik zie wel heel veel (loze) carbs in verhouding tot voedingsstoffen. En beweeg je ook nog?
crap in = crap out
pi_97575122
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef V1z0R het volgende:
Netjes MarMar en M_M ^O^
Hoe wil je je BMR hoger krijgen trouwens? Krachttraining?

Mixende_Match, iets meer groente en iets meer fruit mag volgens mij wel :)
Wel weinig zoets, dus een ^O^
Krachttraining, aint gonna happen :P ik hoop gewoon dat het iets hoger uitpakt als ik langzaam opbouw met eten. Een rekenprogramma werkt met standaarden en een lijf is nooit standaard.

Idd, moeilijke komt nu, hoewel ik het ook al heel lastig vond om het zo vol te houden zonder te sporten en vaak mijn momenten heb gehad van "why bother, dit lijf is toch al stom"
Maar ik heb het geflikt en al doet mijn lijf allang niet meer wat het deed, het ziet er wel weer uit zoals het was en zoals bij mij hoort en dat is me veel waard.
Opbouwen heel rustig met aan hoeveelheid 1 boterham extra en als ik dan nog afval nog 1tje net zo lang tot ik stabiel blijf.
Elke week wegen blijf ik denk ik wel doen, voor mij is het zaak dat ik snel ingrijp als er een paar pondjes bijkomen, want het eraf sporten wil niet en als ik er op tijd bij ben heb ik het wel binnen een maand weer onder controle. Zo heb ik het voor ogen en zo ga ik het ook gewoon doen :)

Kan ik heus, zeker met hulp van de Slankies O+
pi_97575140
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:56 schreef loveli het volgende:

[..]

De "ik ben slank dus kan eten wat ik wil" knop omzetten blijft lastig.
Klopt.. Dus er mag ondertussen weer 5 kilo af bij mij.. Ach, heb ik iets te doen..
Worry is a misuse of imagination
pi_97575155
wat goed MarMar! :)
Ja doei.
pi_97575159
MarMar wat super goed! _O_
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:02:50 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97575176
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:01 schreef Probability het volgende:

[..]

Klopt.. Dus er mag ondertussen weer 5 kilo af bij mij.. Ach, heb ik iets te doen..
Ben je dan niet die Pief met het BMI van 20,9? Kan me jou haast niet voorstellen met 5 kg teveel :@
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 11:04:09 #22
70532 loveli
N
pi_97575209
Hoeveel woog je op die rattenvleesmeet?
crap in = crap out
pi_97575337
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ben je dan niet die Pief met het BMI van 20,9? Kan me jou haast niet voorstellen met 5 kg teveel :@
O ik moet even updaten. Je ziet het niet heel erg, heb alleen geen strakke buik meer en mijn gezicht is iets boller. Ik kom heel geleidelijk aan..
Maar ik vind mijn gezicht & buik mooier als ze wat dunner zijn, vandaar..

Maar het is er ook zo weer af, moet gewoon weer gaan sporten en geen 6 pizza's per week eten :')
pi_97575357
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:04 schreef loveli het volgende:
Hoeveel woog je op die rattenvleesmeet?
Geen idee :D Heel weinig volgens mij, was toen nog fanatiek aan het kickboksen.
pi_97575448
Goeiemorgen! :)

Wat goed MarMar! *O*
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:12:11 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97575452
Yay! Laatste B&B is geregeld! Dus we hoeven nergens buiten te slapen tijdens onze vakantie *O*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 11:12:18 #27
70532 loveli
N
pi_97575458
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Geen idee :D Heel weinig volgens mij, was toen nog fanatiek aan het kickboksen.
Toen oogde je forser dan op Mo's feestje.
crap in = crap out
pi_97575469
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee, alleen dat ik het nu te veel vind.
pi_97575517
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]

M_M, ik zie wel heel veel (loze) carbs in verhouding tot voedingsstoffen. En beweeg je ook nog?
ow :{ haha das niet best veel loze carbs.
Witte bolletjes kwam trouwens omdat collega boodschappen had gedaan en niet aan mij dacht :( .

bewegen is een moeilijk punt voor mij, bewoog erg veel vroeger, maar sinds een val tijdens turnen kan ik vrij weinig, behalve fysio fitness, dat is voor mij half uur rijden met auto, en vrij duur. Dus wordt em niet.

Ik probeer vaker te lopen, en ik probeer te wii fitten haha.

Wil binnen kort vanwege lekker weer, gaan hardlopen, maar... ja.. geen zin..geen tijd...geen goede schoenen...etc.. ;(

MarMar doet het beter! *O*
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:14:10 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97575529
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Klopt. Op mo's bruiloft was je echt petite
pi_97575579
Ik heb de laatste week minder gesport door de Engelandregelzooi en merk het meteen in mijn energieniveau :')

Gisteren niet gesport want had te weinig gegeten en was een beetje queezy daardoor..

Nu vrijdag naar de sportschool, zaterdag weer eens spinnen en morgen misschien een klein rondje hardlopen! Wil wel m'n triathlontraining op orde houden ondanks het feit dat ik hem niet meer mee kan doen :'( Stiekem toch wel heel erg balen, want het was zo'n leuke groep! :o
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 11:17:51 #32
70532 loveli
N
pi_97575662
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:13 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Witte bolletjes kwam trouwens omdat collega boodschappen had gedaan en niet aan mij dacht :( .

bewegen is een moeilijk punt voor mij, bewoog erg veel vroeger, maar sinds een val tijdens turnen kan ik vrij weinig, behalve fysio fitness, dat is voor mij half uur rijden met auto, en vrij duur. Dus wordt em niet.

Wil binnen kort vanwege lekker weer, gaan hardlopen, maar... ja.. geen zin..geen tijd...geen goede schoenen...etc.. ;(
Kleinde dingen veranderen in je patroon: trap ipv de lift, lopen naar de brivenbus etc. Veel kleine dingetjes tikken over de periode van een jaar best aan.

Geen zin in hardlopen => dat wordt 'em niet, behalve als je er opeens verslaafd aanraakt. Zoekt iets wat leuk is en wat je kunt volhouden. Kun je met je lijf (bv aangepast, iov met fysio) bodypumpen? Dat vond ik zelf erg leuk om te doen. Je pakt daarbij alle spiergroepen aan.
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:18:42 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97575689
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yay! Laatste B&B is geregeld! Dus we hoeven nergens buiten te slapen tijdens onze vakantie *O*.
Buiten slapen is best leuk hoor :Y. Hebben wij ook een keer gedaan in Rome :'). Toen we in alle vroegte weg moesten en geen tijd hadden om de volgende dag onze tent enzo nog op te ruimen. Wel een beetje onrustig geslapen, maar toch :').

Goed zo MarMar _O_. Sowieso is veel afvallen zonder te sporten best mogelijk. Heb ik ook gedaan :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_97575702
Lijstje / Planning

O: 300ML griekse yoghurt
T: verse jus
L: salade van kikkererwten + blikje tonijn + bleekselderij + 1 gekookt ei + augurk + artisjokhart. Dressing van mayo + griekse yoghurt + kruiden
T: babybell kaasje + plakje rauwe ham
D: nog geen idee....
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_97575746
Lijstje vandaag:

O: Griekse yoghurt met honing
T: roggebrood met pindakaas
L: ? even kijken in de supermarkt, iemand nog een leuk idee?
T: ? idem
D: barbecue met couscoussalde, hamburger, 2 stokjes saté, wat stokbrood en wat bier
T: bier

L en T moeten dus wel een beetje licht zijn. Misschien met wat vis ofzo?
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:20:55 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97575762
MarMar, woei! *O* Netjes hoor! En M_M is ook al een kilo kwijt!

Beh ik ben door Die Tijd weer opgeblazen en ik voel een dikker onderkinnetje :') Maar goed, ik weet intussen ook wel dat het niet echt een moment is om me teveel zorgen te maken :+

In any case: cake is op, cola is voorlopig weer grotendeels off-limits en ik heb een weekmenu met bijna iedere dag een vers gekookte maaltijd met veel groenten. Ik heb intussen geen hoge pet meer op van mijn doorzettingsvermogen, maar goed, als ik niet begin gebeurt er sowieso niets :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_97575774
quote:

[..]

Vervelend van dat bewegen, want dat maakt het allemaal wel een stuk makkelijker... Toch knap dat je die kilo kwijt bent dan. :)
Everything has changed
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:21:33 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97575787
quote:

[..]

Niet binnenkort, morgen beginnen! In het begin moet je even routine opbouwen, maar je zult zien dat dat gauw genoeg komt als je eenmaal gewend bent om 3 keer per week te lopen. Hardlopen kost maar weinig tijd (je hoeft niet naar een sportschool te fietsen etc), zeker in het begin. Dan post je hier maar wat minder :P.

~O> .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:23:19 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97575844
Niet meer actief op Fok!
pi_97575963
Mixende_Match, elke kilo is er eentje he ;)

Er zijn nog wel wat verbeterpuntjes voor je eetpatroon waar je winst uit kunt halen, dat weet je nu.
En verder, als je minder kan bewegen is het nogsteeds mogelijk, het duurt alleen een stukje langer ;)
Maar misschien is dat wel beter.. ik vraag me iig soms wel af of mijn vel weer zo strak was getrokken als ik te snel was gaan afvallen, ik denk het eigenlijk niet ;) dus dat is dan weer een troost.
pi_97575977
Ontopic: ik ben ondanks een week met feestje/etentjes en niet sporten toch nog een ons kwijt. In elk geval niet aangekomen, dus ik ben wel tevreden. Heb de rest van de tijd ook wel echt opgelet. Vorige week was ik wel 1,1 kilo kwijt, dus samen is dat heel netjes.
De komende week (mijn WW-weken lopen van woensdag tot woensdag) zijn er ook een paar lastige dingen (kookavondje, BBQ), alleen kan ik dit keer wel sporten dus hopelijk gaat er toch nog wat af. Niet aankomen is leuk en aardig, maar de vakantie komt wel steeds dichterbij. :P

Het plan voor vandaag:
O: tosti van meergranenbrood, mozzarella en tomaat
T: koffie met melk
L: iets lichts vanwege laat ontbijt en zwaar avondeten, gewoon 2 sneetjes brood met iets ofzo
T: nog meer koffie met melk
D: kookles waar we met een groep een aantal gangen gaan maken :9 met wijn erbij want het is bij een slijterij :9
Everything has changed
pi_97576002
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Buiten slapen is best leuk hoor :Y. Hebben wij ook een keer gedaan in Rome :'). Toen we in alle vroegte weg moesten en geen tijd hadden om de volgende dag onze tent enzo nog op te ruimen. Wel een beetje onrustig geslapen, maar toch :').

Goed zo MarMar _O_. Sowieso is veel afvallen zonder te sporten best mogelijk. Heb ik ook gedaan :Y.
ik heb dat in zimbabwe eens geprobeerd, in een wildpark. Een uurtje geslapen ofzo, en daarna hoorden we allemaal rare geluiden en zijn we snel naar binnen gevlucht..

pi_97576015
Gisteren:
O:gekookt eitje, 2 plakjes ham
T:heel klein kliekje pasta van gisteren, maar dan koud
L: 2x geroosterd brood 5 wasa original crisp crackers met pindakaas, komkommer en sambal
T: volle kwark, citroensap, frambozen
T: wodka, katjang
T: 2 plakjes ham met zure augurk
D: Sigmes's big-schnitzel, aspergetips en groentensaus.
T: citroendropijsje

Vandaag:
O: gekookt eitje, 3 plakjes gerookte kipfilet
T: snijboontjes met groentensaus. Koud. Kijken of dat lekker is.
L: stukje schnitzel, snoeptomaatjes
T: volle kwark, citroensap, frambozen
S: hardlopen
T: wodka, gemengde nootjes of plakje droge worst
D: eet bij een vriendin
pi_97576042
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet binnenkort, morgen beginnen! In het begin moet je even routine opbouwen, maar je zult zien dat dat gauw genoeg komt als je eenmaal gewend bent om 3 keer per week te lopen. Hardlopen kost maar weinig tijd (je hoeft niet naar een sportschool te fietsen etc), zeker in het begin. Dan post je hier maar wat minder :P.

~O> .
maar als je het niet leuk vind is het lastig om daar motivatie voor te vinden, denk ik. Je zou jezelf kunnen opgeven voor een wedstrijd, dan heb je iets om naar toe te trainen..
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:32:00 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97576101
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar als je het niet leuk vind is het lastig om daar motivatie voor te vinden, denk ik. Je zou jezelf kunnen opgeven voor een wedstrijd, dan heb je iets om naar toe te trainen..
True. Maar je weet pas of je het leuk vindt als je gewoon begint. En in het begin is het sowieso helemaal niet leuk, want dan heb je een slechte conditie, je lijf moet aan de nieuwe inspanning wennen... Maar 30 min achter elkaar lopen is in eerste instantie toch een prima motivatie, lijkt me?
Niet meer actief op Fok!
pi_97576111
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klopt. Op mo's bruiloft was je echt petite
Ja dat vond ik prima.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:33:36 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97576141
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja dat vond ik prima.
Het stond je inderdaad goed, maar volgens mij is het best moeilijk om op dat niveau te blijven.
pi_97576171
Kreeg vandaag een complimentje van m'n collega's dat ik er goed en netjes uitzag! Heb m'n nieuwe spijkerbroek + hakjes en een nieuw vestje dat ik van m'n zusje heb gehad aan ^O^

O+
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:34:59 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97576180
Foto Moooo!
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:35:07 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97576187
Is dat die mo die een hekel heeft aan (vrouwen met) hakken en rokken?
pi_97576209
Goed he MarMar!

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:33 schreef Jagärtrut het volgende:
weet er iemand hier een leuk goedkoop hotelletje in Amsterdam eo? De Duutser heeft daar een summer school in september, en het lijkt me leuk daar een weekeind amsterdam aan vast te plakken...
Welk weekend? (ik ben weekend van 23 september niet thuis, jullie zouden in mijn huis mogen. Krijg je er wel gratis een konijn bij dat voer wil) Hotels geen verstand van, weet wel dat Amsterdam hotels heeft die op de lijst van slechtste ter wereld staan :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:35:49 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97576215
She has to live up to British standards soon! :+
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97576218
ik ga denk ik opzoek naar meer hardloopwedstrijden in de omgeving, dan heb ik wat om voor te trainen! Misschien maakt dat me ook meer gemotiveerd om zelf hard te lopen, want die motivatie was ik wat kwijt..
pi_97576244
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Chicolate het volgende:
Goed he MarMar!

[..]

Welk weekend? (ik ben weekend van 23 september niet thuis, jullie zouden in mijn huis mogen. Krijg je er wel gratis een konijn bij dat voer wil) Hotels geen verstand van, weet wel dat Amsterdam hotels heeft die op de lijst van slechtste ter wereld staan :+.
wat lief! nee, het weekend daarna...Helaas! :) Maar, we hebben ook nog geen definitieve plannen..Een beetje orienteren.
pi_97576278
quote:
11s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Tinkepink het volgende:
Is dat die mo die een hekel heeft aan (vrouwen met) hakken en rokken?
het zijn echt mini-hakjes hoor :') en er zitten nu, na 4 dagen, al schaafplekken op de schoenen :') die maar 17 euro waren :+

Maar had altijd laarzen onder m'n rok aan, en dat werd een beetje warm. Dus moest ik wat hebben dat er ook onder kon, want m'n VANS passen er toch niet écht onder :+
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:38:27 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97576307
Het blijven toch hakken :+ Ook als ze 17 euro waren.
En nu moet ik racen.
pi_97576351
overigens heb ik nergens gezegd dat ik een hekel aan rokjes heb, ik heb er gewoon heel weinig (3 ofzo) en m'n benen schuren tegen elkaar als ik ze aan heb _O- :X
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:41:31 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97576421
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
overigens heb ik nergens gezegd dat ik een hekel aan rokjes heb, ik heb er gewoon heel weinig (3 ofzo) en m'n benen schuren tegen elkaar als ik ze aan heb _O- :X
Lange onderbroek eronder dragen :P. Hoe heet zo'n ding ook alweer? Met van die pijpjes?
Niet meer actief op Fok!
pi_97576430
Boxershort!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97576481
ja, die jat ik dan wel eens van Mr.Mo :') maar die zijn niet lang genoeg :P
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:43:24 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97576500
quote:
12s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Be a laaaady! *) c_/
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:43:46 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97576515
Nee, geen boxershorts. Gewoon damesslips. Geen hipsters, maar... kom, help me eens!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:44:25 #63
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97576536
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Nee, geen boxershorts. Gewoon damesslips. Geen hipsters, maar... kom, help me eens!
Luiers?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:45:07 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97576568
Ik draag gewoon boxers voor vrouwen! Maar die hebben ook geen lange pijpjes :P Volgens het kabouterboek (harhar) heet zoiets gewoon een lange onderbroek :+
pi_97576580
'wielrenbroekjes'
Ja doei.
pi_97576604
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Be a laaaady! *) c_/
Everything has changed
pi_97576629
quote:
5s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:46 schreef Mini. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') _O- Little Britain _O_
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:47:21 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97576654

Zoiets :'). damesboxers dus :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97576660
whaha :D
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 11:47:49 #70
70532 loveli
N
pi_97576673
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja dat vond ik prima.
...maar je zat toen niet lekker in je vel...
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:48:23 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97576699
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

Dat helpt toch niet tegen schurende bovenbenen?
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 11:48:28 #72
70532 loveli
N
pi_97576702
quote:
12s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als dat geen zuipen wordt...
crap in = crap out
pi_97576709
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

da's dus niet lang genoeg voor mijn vadsige benen ;(
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:48:47 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97576710
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef loveli het volgende:

[..]

:Y :')
pi_97576722
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef loveli het volgende:

[..]

en naveltruitjes dragen met -10, zonder jas, enzo.
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:49:36 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97576741
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:49:48 #77
148689 Muis006
pi_97576749
Zo'n lang ding dat Mrs. Banks draagt! Hoe noem je die, je ziet ze als ze in sister suffragette haar jurk optilt.

woensdag 1 juni 2011 @ 11:50:20 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97576765
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Zo'n lang ding dat Mrs. Banks draagt! Hoe noem je die, je ziet ze als ze in sister suffragette haar jurk optilt.

[ afbeelding ]
Ik wilde net zeggen dat dat een sjerp is, maar dat bedoel je niet :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:50:46 #79
148689 Muis006
pi_97576776
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen dat dat een sjerp is, maar dat bedoel je niet :').
Nee :P.
pi_97576781
Bloomers
pi_97576790
Boxer briefs ?

quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:51:28 #82
148689 Muis006
pi_97576801
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:50 schreef conleche het volgende:
Bloomers
Merci Conleche O+
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:51:44 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97576810
Hoe ging het gisteren, Muis? Heb je er een goed gevoel over? Kon de docent al iets zeggen over of je volgens hem of haar geslaagd was?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 11:51:46 #84
70532 loveli
N
pi_97576814
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef Muis006 het volgende:

[ afbeelding ]
Coulotte?

edit: Co's bloomers zijn beter.
crap in = crap out
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:54:23 #85
148689 Muis006
pi_97576903
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoe ging het gisteren, Muis? Heb je er een goed gevoel over? Kon de docent al iets zeggen over of je volgens hem of haar geslaagd was?
Wel goed, ik had alleen 5 en 10 door elkaar gehaald (zenuwen he :') ) en ik zei bang ipv boos. De docent vond dat ik het goed gedaan had maar ze wist nog niet wat mijn score was. Het is opgenomen dus thuis gaat ze het nog een keer nakijken.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:55:19 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97576927
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Die klopt nie! De rechter heeft een te lange rok aan!

Vond ik wel echt grappig, was het fokking koud in december oids, zie je 's nachts allemaal van die halfbezopen ondergeplamuurde mademoiselles buiten de clubs/bars staan rillen met een sigaretje :') Die hebben vast een geweldig immuunsysteem!
pi_97576971
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

da's dus niet lang genoeg voor mijn vadsige benen ;(
damn dat heb ik nou ook. Ik draag mega veel rokjes en jurkjes. Maar dat probleem van schurende benen. Zeker in de zomer... meestal doe ik dus maar een legging aan, dat scheelt iets. maar is wel erg warm haha.

Thx voor alle advies mbt tot bewegen haha. Ik beweeg zowieso al meer dan eerst. Zo nu en dan lopen naar de supermarkt (ong. 900 meter haha..) altijd de trap naar mijn huis (okee.. zijn maar 3 kleine trappen) dat soort dingen enz. Ga proberen ook maar te hardlopen, misschien vind ik het wel leuk haha
~ Bonito La Risa ~
pi_97577134
Overigens was het toen ik op mijn lichtstsststs was ook nog zo :') dus het is gewoon iets waar ik maar mee moet leven denk ik :')
Ja doei.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:14:07 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97577463
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens was het toen ik op mijn lichtstsststs was ook nog zo :') dus het is gewoon iets waar ik maar mee moet leven denk ik :')
Vrouwenkwaaltje? :Y
pi_97577485
er zijn hier best wat dames die er geen last van hebben anders :+
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 12:14:58 #91
70532 loveli
N
pi_97577488
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vrouwenkwaaltje? :Y
Lichaamsbouw.
crap in = crap out
pi_97577532
straks in Hull ga ik gewoon heel veel hardlopen om de buurt te leren kennen *) :+
Ja doei.
pi_97577595
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:29 schreef V1z0R het volgende:
3 guys 1 hammer
Is dat dat filmpje met die russen of zoiets? Dan weet ik wel waar het over gaat, maar dat kijk ik dus niet.

(Martijn proof-kijkt potentieel smerige dingen voor me. Hij weet wat ik kan hebben en wat niet. Fimpjes met mensen die doodgaan of enge ongelukken bijvoorbeeld wil ik niet zien)
pi_97577676
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
MarMar, woei! *O* Netjes hoor! En M_M is ook al een kilo kwijt!

Beh ik ben door Die Tijd weer opgeblazen en ik voel een dikker onderkinnetje :') Maar goed, ik weet intussen ook wel dat het niet echt een moment is om me teveel zorgen te maken :+

Nee nee, Maria. Dat is je schattige tweede glimlach O+

(ja, ik heb goed opgelet gisteren :P)
pi_97577697
Dat met die rokjes heb ik ook altijd. Weet eigenlijk niet of het minder erg is als ik dunner ben, maar ik ga er van de zomer misschien ook gewoon een kort broekje/langere onderbroek onder dragen. Beter dan altijd maar in een broek rondlopen.
Everything has changed
pi_97577811
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Is dat dat filmpje met die russen of zoiets? Dan weet ik wel waar het over gaat, maar dat kijk ik dus niet.

(Martijn proof-kijkt potentieel smerige dingen voor me. Hij weet wat ik kan hebben en wat niet. Fimpjes met mensen die doodgaan of enge ongelukken bijvoorbeeld wil ik niet zien)
Yup, de Dnepropetrovsk Maniacs...
quote:
The Dnepropetrovsk Maniacs is the media epithet for the killers responsible for a string of brutal murders in Dnipropetrovsk, Ukraine in June and July 2007. The case gained additional notoriety because the killers made video recordings of some of the murders, with one of the videos leaking to the Internet. Two 19-year-old locals, Viktor Sayenko and Igor Suprunyuck , were arrested and charged with 21 murders.
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:26:30 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97577847
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee nee, Maria. Dat is je schattige tweede glimlach O+

(ja, ik heb goed opgelet gisteren :P)
Ach natuurlijk! O+ :D
  Vis een optie? woensdag 1 juni 2011 @ 12:26:35 #98
70532 loveli
N
pi_97577851
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Yup, de Dnepropetrovsk Maniacs...

[..]

Dat hoefde ik op zich niet te weten.
crap in = crap out
pi_97577873
iemand nog enig idee voor een lunch? Eventueel met vis (zalm of forelfilet ofzo)? Ga over een half uurtje naar de supermarkt, maar heb nog niet echt een idee... Beetje licht dus ivm barbecue vanavond.
Ja doei.
pi_97577915
Hoi! Ik houd me niet bezig met ranzige filmpjes op i-net *O* ik probeer dat soort horror gewoon te negeren, daar blijf ik blij van!

Mo, geen tips, heb zelf ook geen inspiratie sorry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')