Universele naamquote:Op woensdag 1 juni 2011 02:53 schreef Kaasrol het volgende:
Spannond! Dus het begint niet met een klinker en is een korte naam? Of mis ik er nog een?
Wanneer was die gegeven dan?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wanneer was die gegeven dan?
En beloof je het te zeggen als iemand hem goed raadt Ezell?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees creatief.quote:Op woensdag 1 juni 2011 03:01 schreef Kaasrol het volgende:
Hoeveel letters (of marge) is kort eigenlijk?
Dankje! Jij ook straksquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 03:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje! Jij ook straks. Kaasrol ook! gr gr
Slaap ze gr grquote:Op woensdag 1 juni 2011 03:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje! Jij ook straks. Kaasrol ook! gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:46 schreef Gideon_92 het volgende:
en ik zoek eigenlijk nog een klein matrasje/luchtbed
Oh, te laat, wilde zeggen dat ze bij de gamma van die luchtbedden in de aanbieding hadden, maar je bent al wegquote:
Oh, nog helemaal niet bij nagedacht dat het nog twee weken duurtquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:39 schreef Finland. het volgende:
Uitslag en als het daarna goed is > wodka, taart en feest!
Heb je helemaal niets te doen tot 16 juni? Je kunt altijd last-minute nog wat doen lijkt me, desnoods in Nederland.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:10 schreef Flitskikker het volgende:
Nou moet ik weer mailtjes gaan sturen voor werk.
Nooit gedacht dat ik me zo de tyfus zou gaan vervelen
Nee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:25 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Heb je helemaal niets te doen tot 16 juni? Je kunt altijd last-minute nog wat doen lijkt me, desnoods in Nederland.
Stap op de fiets en rijd Nederland/Europa doorquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee.
"desnoods in Nederland" - Daar woon ik al
Gister is hier nog iemand langsgeweest. Maar nu verveel ik me weer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:30 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Stap op de fiets en rijd Nederland/Europa doorGeen vrienden die wat willen doen ook?
Van die tweets van "Rijles was lekker!" en "Heerlijk gereden op de snelweg op mijn eerste les!" word ik langzamerhand ook wel een beetje schijtziek.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:44 schreef Finland. het volgende:
Ik verveel me ook. Ben ik eindelijk klaar met school moet ik leren voor mijn autotheorie van vrijdag. Life's unfair
Moet ik ook maar es fixen binnenkort ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:44 schreef Finland. het volgende:
Ik verveel me ook. Ben ik eindelijk klaar met school moet ik leren voor mijn autotheorie van vrijdag. Life's unfair
Punt bij mij is een beetje: je kan wel afrijden bijna, maar je moet eerst je theorie nog hebben. Ik ben al 4 keer gezakt en ik ga morgen voor mondeling. Ik mag voor de wereld hopen dat ik morgen slaag want anders ga ik dingen doen waarbij ik niet voor mezelf in staquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Van die tweets van "Rijles was lekker!" en "Heerlijk gereden op de snelweg op mijn eerste les!" word ik langzamerhand ook wel een beetje schijtziek.
Want mijn ouders willen en kunnen dat niet betalen, dus moet ik werk zoeken en het zelf betalen...
Oke, succes in ieder gevalquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef Finland. het volgende:
[..]
Punt bij mij is een beetje: je kan wel afrijden bijna, maar je moet eerst je theorie nog hebben. Ik ben al 4 keer gezakt en ik ga morgen voor mondeling. Ik mag voor de wereld hopen dat ik morgen slaag want anders ga ik dingen doen waarbij ik niet voor mezelf in sta![]()
![]()
Auwh, je kan het wel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:58 schreef Finland. het volgende:
[..]
Punt bij mij is een beetje: je kan wel afrijden bijna, maar je moet eerst je theorie nog hebben. Ik ben al 4 keer gezakt en ik ga morgen voor mondeling. Ik mag voor de wereld hopen dat ik morgen slaag want anders ga ik dingen doen waarbij ik niet voor mezelf in sta![]()
![]()
vraag het je instructeur.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Auwh, je kan het wel.
Ik moet even zo'n boek kopen, maar ik weet niet welk boek het beste is enzo.
Hoe makkelijker, hoe beter toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:12 schreef Finland. het volgende:
Ik zou ze gewoon lenen bij de bieb! Mijn instructeur raadde Verjo aan en niet de ANWB. Had die van de ANWB ook een keer geleend, maar niet alles staat er in en die oefencd-rom is gemaakt op het niveau vmbo-BB.
A, zekerweten!quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:15 schreef Finland. het volgende:
Tot je het echte examen moet doen bij het CBR, dan blijkt het niveau dus niet helemaal gelijk te zijn.
Ik moest huilen van de vraag: Als je een parkeergarage inrijdt, wanneer moet je betalen?
A: Voordat je gaat parkeren
B: Nadat je geparkeerd hebt
![]()
FOUT HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Lijkt me handig als je ongeveer weet hoe de regels zijn ed, dus zo snel mogelijk. In de praktijk leer je ook veel natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké. Ga ik even kijken dan.Bij hoeveelste les moet je ongeveer beginnen met de theorie?
Da's zo, maar ik moet doen wat mijn instructeur zegt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me handig als je ongeveer weet hoe de regels zijn ed, dus zo snel mogelijk. In de praktijk leer je ook veel natuurlijk.
Mijne wilde dat ik hem zsm haalde.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's zo, maar ik moet doen wat mijn instructeur zegt.
Klasgenoot had 1 fout. In totaal.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:24 schreef yosander het volgende:
CBR examen is inderdaad makkelijker en duidelijker met gevaarherkenning. had tweemaal 2 fout. Had m'n examen een maand nadat ik begon met rijlessen
.
Nicequote:
Maar goed, die gast staat op de helft van de vakken een 10, dus 1 fout is dan eigenlijk al te veelquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Nice. Ik deed met drie vrienden tegelijk examen, had de minste fouten
.
Staat dat restaurant in de brandquote:
Ja, kats afgefikt en staat op instorten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Staat dat restaurant in de brand?! Hoorde dat er een brand was aan de melkmarkt, ik ga nu btw de stad in
niet zoveelquote:
Ik zei meerquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
niet zoveelaan hoor, zakken voor theorie is echt lomp
allemaal van die mentaal-gehandicapten die het wel halen
diequote:Op woensdag 1 juni 2011 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei meervan omdat je weer eens iets zei.
geen meet voor jou ?quote:
Heb het geprobeerd, maar de chef wil het niet begrijpenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:06 schreef leeell het volgende:
[..]
geen meet voor jou ?
kan je echt niets doen aan je werk
Gaat niet werken.quote:
AH haten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:09 schreef xCore het volgende:
Etsu, ik kom net terug van de AH (pindakaas halen), maar wat een ballentent is dat zeg!
kom op man, echt kutsmoesquote:
Haha, snap je 'm?! Gaat niet werken, en Etsu moet dan werken hahahahahhahh!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:10 schreef xCore het volgende:
[..]
Haha, snap je 'm?! Gaat niet werken, en Etsu moet dan werken hahahahahhahh!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Ze hebben me niet voor niets 38 uur ingepland deze week, omdat ik dus afgelopen weken veel vrij heb gevraagd.quote:
pfff, je had 2 weken van te voren tijd om wat te regelenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze hebben me niet voor niets 38 uur ingepland deze week, omdat ik dus afgelopen weken veel vrij heb gevraagd.
Toen was de datum nog niet eens bekend.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:11 schreef leeell het volgende:
[..]
pfff, je had 2 weken van te voren tijd om wat te regelen
MELD JE GEWOON ZIEKquote:
we zitten nu op 8 man ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:14 schreef Etsu het volgende:
Of datum verplaatsen, aangezien bijna niemand kan of nog iets van zich laat horen.
doe zelf dan ook rukkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:14 schreef xCore het volgende:
[..]
Vrij hebben gevraagd maar het niet hebben gekregen en je dan ziek melden.
niet zo negatiefquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:16 schreef Etsu het volgende:
Hoe groot acht je de kans dat die mensen die niks meer van zich hebben laten horen, komen?
Kan ik niet maken, hebben ze een groot probleem want ik moet natuurlijk alles regelenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:15 schreef leeell het volgende:
[..]
we zitten nu op 8 man ofzo
[..]
doe zelf dan ook rukker
halloquote:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:22 schreef xCore het volgende:
[..]
Leuker werk dan bij een supermarkt hoor
word niet besproken op forum, niet over beginnen aubquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:22 schreef Etsu het volgende:
Ik dacht trouwens dat het tot november was.Hoezo verkort?
Supermarktmedewerkers haten en dan toegeven dat je er zelf hebt gewerkt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:23 schreef xCore het volgende:
[..]
Omdat ik ook bij een supermarkt heb gewerkt?
De medewerkers haat ik ook niet, alleen af en toe als ze in de weg lopen, maar het werk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Supermarktmedewerkers haten en dan toegeven dat je er zelf hebt gewerkt.
Dan loop je toch even naar de kantine en kijk je of het buiten licht is of niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:25 schreef Ezell het volgende:
Als je in een supermarkt werkt weet je vaak niet eens of het buiten nog licht is.
Het vakkenvullen is vreselijk ja, maar brood is lekker afwisselend en goed te doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:25 schreef xCore het volgende:
[..]
De medewerkers haat ik ook niet, alleen af en toe als ze in de weg lopen, maar het werk.
Dag in dag uit hetzelfde, bah
Zit je te werken, zeg je: 'Hé, ik ben zo terug. Eventjes kijken of het buiten nog licht is!'..quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan loop je toch even naar de kantine en kijk je of het buiten licht is of niet.
Lijkt me eerlijk gezegd ook niet afwisselend hoor, maar als mensen het leuk vinden moeten ze het zeker doen. Ik heb dan ook alle respect voor vrouwen achter de kassa van 50+quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het vakkenvullen is vreselijk ja, maar brood is lekker afwisselend en goed te doen.
Gewoon zeggen dat je naar de wc moet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zit je te werken, zeg je: 'Hé, ik ben zo terug. Eventjes kijken of het buiten nog licht is!'..
Uitproberen, dan oordeel geven.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegd ook niet afwisselend hoor, maar als mensen het leuk vinden moeten ze het zeker doen. Ik heb dan ook alle respect voor vrouwen achter de kassa van 50+
Moeten zeggen dat je naar de WC moetquote:
Hoeft niet, heb het prima naar mijn zin op me werkquote:
Je mag natuurlijk gedetailleerder vertellen, maar neem aan dat het zo voldoende is.quote:
Impliceren dat je voor de rest van je leven op een bouwmarkt gaat werken.quote:[..]
Hoeft niet, heb het prima naar mijn zin op me werk
daar kan niemand meer wat aan doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:29 schreef Ezell het volgende:
Ik ga weer! Zorgen jullie er eventjes voor dat leeell niet weer een ban krijgt?![]()
Totdat ik aan mijn stage begin blijf ik daar werken ja, ik kan namelijk gewoon thuis blijven wonen tijdens mij studie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk gedetailleerder vertellen, maar neem aan dat het zo voldoende is.
[..]
Impliceren dat je voor de rest van je leven op een bouwmarkt gaat werken.
Vakkenvullenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:31 schreef Corkscrew het volgende:
*Vakkenvuller meldt zich
Ach, het werk valt wel mee, al weet ik wel dat ik gefaald heb in het leven als ik er over vijf jaar nog steeds werk.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vakkenvullen
Continu dezelfde bewegingen maken![]()
Spiegelen![]()
![]()
Daarom brood.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Krijg er nog steeds kotsneigingen van.
En elke keer die chef die roept dat het sneller moet
Het ergste is dat de winkel waar ik werk in een klein oud pand zit, waardoor het altijd proppen is met de vulling tussen de schappen, je collega's en de klanten door.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vakkenvullen
Continu dezelfde bewegingen maken![]()
Spiegelen![]()
![]()
Nooit van restanten gehoord?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:33 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Het ergste is dat de winkel waar ik werk in een klein oud pand zit, waardoor het altijd proppen is met de vulling tussen de schappen, je collega's en de klanten door.
Wij hebben vorig jaar een nieuwe winkel gehad!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:33 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Het ergste is dat de winkel waar ik werk in een klein oud pand zit, waardoor het altijd proppen is met de vulling tussen de schappen, je collega's en de klanten door.
Negersquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:34 schreef leeell het volgende:
okok, het onderwerp werk is nu wel geweest negers
Ik heb het over die karren vol nieuwe vulling. Bij sommige paden is het passen en meten om zo'n kar erdoorheen te rijden, en dan is het met Kerstmis en Pasen nog erger doordat de winkel dan nog voller staat met meer klanten en extra producten.quote:
bakken vol B&J wegstouwenquote:
dat wel 14.gifquote:
lekker vrij gevraagd, echt geen zinquote:
Jij werkt maar 7 uur op een dag?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook
Zondag ook
38 uur werken en 52 uur uitbetaald krijgen
geen ideequote:
mag niet besproken worden, maar ik kan je niet DM'en enzo (nog steeds ban daarop ofzo)quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:44 schreef ThaTim het volgende:
leeell, ik dacht dat je ban 6 maanden zou duren
ok, dan vraag ik niet verderquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:45 schreef leeell het volgende:
[..]
mag niet besproken worden, maar ik kan je niet DM'en enzo (nog steeds ban daarop ofzo)
Je wilt gewoon niet zeggen dat je ze stiekum hebt omgekochtquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:45 schreef leeell het volgende:
[..]
mag niet besproken worden, maar ik kan je niet DM'en enzo (nog steeds ban daarop ofzo)
halloquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ok, dan vraag ik niet verder
wel awesome dat je terugbent
250 ofcquote:
Meer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:49 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
En een procentje of 10 daarvan is van Etsu waarschijnlijk
absoluutquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:51 schreef Etsu het volgende:
Als leeell geen ban had gehad, dan was hij de koploper geweest. Zeker weten.
zu fehr weg en moet op het huis passen enzoquote:
Op het huis passen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
zu fehr weg en moet op het huis passen enzo
paar dagen alleen thuis, en moet dingen met zwembad regelen enzoquote:
gelul neger, kom gewoonquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
zu fehr weg en moet op het huis passen enzo
Wat dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
paar dagen alleen thuis, en moet dingen met zwembad regelen enzo
Komt er een achter.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:53 schreef ThaTim het volgende:
en leeell is een stiekeme man van in de 30 die op jonge jongens valt
PUSSYquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:53 schreef ThaTim het volgende:
en leeell is een stiekeme man van in de 30 die op jonge jongens valt
dat is een van de jongetjes in je kerkerquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:55 schreef ThaTim het volgende:
[..]
dat is een van de jongetjes in je kerker
fotoquote:
oh ?quote:
heeft ie er een view bijquote:
Alsjeblieftquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:57 schreef ThaTim het volgende:
*Stiekem hopen dat ze ook naar mijn fobo gaan. Views ftw.
ditquote:
zoals ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:01 schreef Etsu het volgende:
Als ik pron wil zien, heb ik daar mijn eigen manieren voor. Heb ik KPD niet voor nodig.
topickillquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:11 schreef Etsu het volgende:
Ja maar het is ook een beetje zot om 's avonds en 's nachts te doen... Daar haken veel mensen op af denk ik.
ga je ook niet uit ofzo ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt niet uit, veel ouders vinden het niet goed.
Jawel, maar niet met onbekenden.quote:
ach, je ben nu nog jongquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met onbekenden.En ergens slapen op een camping met onbekenden slaat ook nergens op.
Je hebt gelijk. Maar ik wil KPD hebben, omdat ik dan KPD heb.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:01 schreef Etsu het volgende:
Als ik pron wil zien, heb ik daar mijn eigen manieren voor. Heb ik KPD niet voor nodig.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ik wil KPD hebben, omdat ik dan KPD heb.
Heb je je vandaag je 15.000e post gemaakt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:17 schreef ThaTim het volgende:
Oke mensen, pas op.
Dit is een officiele postcountopkrik-post.
Nu ga ik op 'Invoeren' klikken en stijgt mijn postcount met '1'.
Nee, dat was eergisteren volgens mij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:18 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Heb je je vandaag je 15.000e post gemaakt?
Nog gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, dat was eergisteren volgens mij.
In zo'n 3 weken?quote:
Hou daar een speech overquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:23 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Een belangrijke mijlpaal in de afbraak van je sociale leven
quote:
Ik snap het probleem dat ze aangeven niet echt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:30 schreef Etsu het volgende:
Frans mensen:
http://www2.cito.nl/vo/ex2011/VW-1003-a-11-1-c-A.pdf
Norm wordt lager erdoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:34 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik snap het probleem dat ze aangeven niet echt.
Ik had 'm goed trouwens, dus voor mij maakt het weinig uit.
IK moet fucking werken.En ik denk nog wel meer mensen op vrijdag en zaterdag Gquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:08 schreef leeell het volgende:
allemaal bezems met excuses hierzo om niet naar de meet te gaan
JULLIE ZULLEN SLECHTS EEN VOETNOOT VAN EXA ZIJN
Zeg maar gerust bijna iedereen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:39 schreef BaasD het volgende:
[..]
IK moet fucking werken.En ik denk nog wel meer mensen op vrijdag en zaterdag G
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: