ga je ook niet uit ofzo ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt niet uit, veel ouders vinden het niet goed.
Jawel, maar niet met onbekenden.quote:
ach, je ben nu nog jongquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel, maar niet met onbekenden.En ergens slapen op een camping met onbekenden slaat ook nergens op.
Je hebt gelijk. Maar ik wil KPD hebben, omdat ik dan KPD heb.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:01 schreef Etsu het volgende:
Als ik pron wil zien, heb ik daar mijn eigen manieren voor. Heb ik KPD niet voor nodig.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ik wil KPD hebben, omdat ik dan KPD heb.
Heb je je vandaag je 15.000e post gemaakt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:17 schreef ThaTim het volgende:
Oke mensen, pas op.
Dit is een officiele postcountopkrik-post.
Nu ga ik op 'Invoeren' klikken en stijgt mijn postcount met '1'.
Nee, dat was eergisteren volgens mij.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:18 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Heb je je vandaag je 15.000e post gemaakt?
Nog gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, dat was eergisteren volgens mij.
In zo'n 3 weken?quote:
Hou daar een speech overquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:23 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Een belangrijke mijlpaal in de afbraak van je sociale leven
quote:
Ik snap het probleem dat ze aangeven niet echt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:30 schreef Etsu het volgende:
Frans mensen:
http://www2.cito.nl/vo/ex2011/VW-1003-a-11-1-c-A.pdf
Norm wordt lager erdoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:34 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik snap het probleem dat ze aangeven niet echt.
Ik had 'm goed trouwens, dus voor mij maakt het weinig uit.
IK moet fucking werken.En ik denk nog wel meer mensen op vrijdag en zaterdag Gquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:08 schreef leeell het volgende:
allemaal bezems met excuses hierzo om niet naar de meet te gaan
JULLIE ZULLEN SLECHTS EEN VOETNOOT VAN EXA ZIJN
Zeg maar gerust bijna iedereen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:39 schreef BaasD het volgende:
[..]
IK moet fucking werken.En ik denk nog wel meer mensen op vrijdag en zaterdag G
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: