pfff, je had 2 weken van te voren tijd om wat te regelenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze hebben me niet voor niets 38 uur ingepland deze week, omdat ik dus afgelopen weken veel vrij heb gevraagd.
Toen was de datum nog niet eens bekend.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:11 schreef leeell het volgende:
[..]
pfff, je had 2 weken van te voren tijd om wat te regelen
MELD JE GEWOON ZIEKquote:
we zitten nu op 8 man ofzoquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:14 schreef Etsu het volgende:
Of datum verplaatsen, aangezien bijna niemand kan of nog iets van zich laat horen.
doe zelf dan ook rukkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:14 schreef xCore het volgende:
[..]
Vrij hebben gevraagd maar het niet hebben gekregen en je dan ziek melden.
niet zo negatiefquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:16 schreef Etsu het volgende:
Hoe groot acht je de kans dat die mensen die niks meer van zich hebben laten horen, komen?
Kan ik niet maken, hebben ze een groot probleem want ik moet natuurlijk alles regelenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:15 schreef leeell het volgende:
[..]
we zitten nu op 8 man ofzo
[..]
doe zelf dan ook rukker
halloquote:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:22 schreef xCore het volgende:
[..]
Leuker werk dan bij een supermarkt hoor
word niet besproken op forum, niet over beginnen aubquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:22 schreef Etsu het volgende:
Ik dacht trouwens dat het tot november was.Hoezo verkort?
Supermarktmedewerkers haten en dan toegeven dat je er zelf hebt gewerkt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:23 schreef xCore het volgende:
[..]
Omdat ik ook bij een supermarkt heb gewerkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |