De medewerkers haat ik ook niet, alleen af en toe als ze in de weg lopen, maar het werk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Supermarktmedewerkers haten en dan toegeven dat je er zelf hebt gewerkt.
Dan loop je toch even naar de kantine en kijk je of het buiten licht is of niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:25 schreef Ezell het volgende:
Als je in een supermarkt werkt weet je vaak niet eens of het buiten nog licht is.
Het vakkenvullen is vreselijk ja, maar brood is lekker afwisselend en goed te doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:25 schreef xCore het volgende:
[..]
De medewerkers haat ik ook niet, alleen af en toe als ze in de weg lopen, maar het werk.
Dag in dag uit hetzelfde, bah
Zit je te werken, zeg je: 'Hé, ik ben zo terug. Eventjes kijken of het buiten nog licht is!'..quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan loop je toch even naar de kantine en kijk je of het buiten licht is of niet.
Lijkt me eerlijk gezegd ook niet afwisselend hoor, maar als mensen het leuk vinden moeten ze het zeker doen. Ik heb dan ook alle respect voor vrouwen achter de kassa van 50+quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het vakkenvullen is vreselijk ja, maar brood is lekker afwisselend en goed te doen.
Gewoon zeggen dat je naar de wc moet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zit je te werken, zeg je: 'Hé, ik ben zo terug. Eventjes kijken of het buiten nog licht is!'..
Uitproberen, dan oordeel geven.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Lijkt me eerlijk gezegd ook niet afwisselend hoor, maar als mensen het leuk vinden moeten ze het zeker doen. Ik heb dan ook alle respect voor vrouwen achter de kassa van 50+
Moeten zeggen dat je naar de WC moetquote:
Hoeft niet, heb het prima naar mijn zin op me werkquote:
Je mag natuurlijk gedetailleerder vertellen, maar neem aan dat het zo voldoende is.quote:
Impliceren dat je voor de rest van je leven op een bouwmarkt gaat werken.quote:[..]
Hoeft niet, heb het prima naar mijn zin op me werk
daar kan niemand meer wat aan doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:29 schreef Ezell het volgende:
Ik ga weer! Zorgen jullie er eventjes voor dat leeell niet weer een ban krijgt?![]()
Totdat ik aan mijn stage begin blijf ik daar werken ja, ik kan namelijk gewoon thuis blijven wonen tijdens mij studie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk gedetailleerder vertellen, maar neem aan dat het zo voldoende is.
[..]
Impliceren dat je voor de rest van je leven op een bouwmarkt gaat werken.
Vakkenvullenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:31 schreef Corkscrew het volgende:
*Vakkenvuller meldt zich
Ach, het werk valt wel mee, al weet ik wel dat ik gefaald heb in het leven als ik er over vijf jaar nog steeds werk.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vakkenvullen
Continu dezelfde bewegingen maken![]()
Spiegelen![]()
![]()
Daarom brood.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Krijg er nog steeds kotsneigingen van.
En elke keer die chef die roept dat het sneller moet
Het ergste is dat de winkel waar ik werk in een klein oud pand zit, waardoor het altijd proppen is met de vulling tussen de schappen, je collega's en de klanten door.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vakkenvullen
Continu dezelfde bewegingen maken![]()
Spiegelen![]()
![]()
Nooit van restanten gehoord?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:33 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Het ergste is dat de winkel waar ik werk in een klein oud pand zit, waardoor het altijd proppen is met de vulling tussen de schappen, je collega's en de klanten door.
Wij hebben vorig jaar een nieuwe winkel gehad!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:33 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Het ergste is dat de winkel waar ik werk in een klein oud pand zit, waardoor het altijd proppen is met de vulling tussen de schappen, je collega's en de klanten door.
Negersquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:34 schreef leeell het volgende:
okok, het onderwerp werk is nu wel geweest negers
Ik heb het over die karren vol nieuwe vulling. Bij sommige paden is het passen en meten om zo'n kar erdoorheen te rijden, en dan is het met Kerstmis en Pasen nog erger doordat de winkel dan nog voller staat met meer klanten en extra producten.quote:
bakken vol B&J wegstouwenquote:
dat wel 14.gifquote:
lekker vrij gevraagd, echt geen zinquote:
Jij werkt maar 7 uur op een dag?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook
Zondag ook
38 uur werken en 52 uur uitbetaald krijgen
geen ideequote:
mag niet besproken worden, maar ik kan je niet DM'en enzo (nog steeds ban daarop ofzo)quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:44 schreef ThaTim het volgende:
leeell, ik dacht dat je ban 6 maanden zou duren
ok, dan vraag ik niet verderquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:45 schreef leeell het volgende:
[..]
mag niet besproken worden, maar ik kan je niet DM'en enzo (nog steeds ban daarop ofzo)
Je wilt gewoon niet zeggen dat je ze stiekum hebt omgekochtquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:45 schreef leeell het volgende:
[..]
mag niet besproken worden, maar ik kan je niet DM'en enzo (nog steeds ban daarop ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |