Heb je een script of een cheatcode ofzo, hoe doe je dat.quote:
na 5 jaar een eind aan relatie gemaakt. Slapen is kansloos op het moment. Wat is jou excuusquote:
Ik hou je gezelschap en troost je.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:04 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
na 5 jaar een eind aan relatie gemaakt. Slapen is kansloos op het moment. Wat is jou excuus
Nee, zonder `illegale´ hulpmiddelen. Net als genoemde posts in mijn signature.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:04 schreef monkyyy het volgende:
Heb je een script of een cheatcode ofzo, hoe doe je dat.
Dat is echt zó easy. Zeg maar hoelaat je een post of een topic wil hebben en ik maak 'm.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:04 schreef utopie het volgende:
gast, hoe wist je het zo te timen op 00:00:00 ?
Zal vast meespelen, ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef Rodawa het volgende:
Komt zeker omdat je met het treinenspottersvak ook een goeie timing moet hebben?
maak maar een topic voor mij 10 seconden over 00:07, 00:07:10 dusquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is echt zó easy. Zeg maar hoelaat je een post of een topic wil hebben en ik maak 'm.
Dat was 9 sec eerder, hihi. Goeien garp wel, ik zeg niks.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:07 schreef utopie het volgende:
[..]
maak maar een topic voor mij 10 seconden over 00:07, 00:07:10 dus
OBIS faalt enorm. Klopt wel vaker niet. Sowieso had men de Koplopers nooit moeten verbouwen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef NrTH het volgende:
Hé Socios, ik zat maandag in de trein van Apeldoorn naar Deventer van ehhhh.. 12:36 geloof ik. Stond er op dat schermpje in de trein dat hij naar Zwolle ging en uiteindelijk naar Leeuwarden, ik vet in de war natuurlijk.
Nee.quote:Krijg ik mijn geld terug als ik een klacht indien?
+1quote:
"hoe houd je Socios wakker"quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:09 schreef NrTH het volgende:
Ik wil een post om 05:43:21 met daarin een plaatje van een paar puike tetten.
Bij voorbaat dank.
Haha, als ik nog wakker ben dan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:09 schreef NrTH het volgende:
Ik wil een post om 05:43:21 met daarin een plaatje van een paar puike tetten.
Bij voorbaat dank.
monkyyy of ik?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:12 schreef utopie het volgende:
__
doe maar 00:15:00 precies. reactie mag hier geplaatst worden
Weeyoooooo. Mijn wekkertje gaat om 0700.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:12 schreef NrTH het volgende:
Ik ga er morgen zo rond 14:00 uit denk ik.
Tenzij ik nog slaap, dan wordt het later.
Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef dralion13 het volgende:
Socios, ben je blij met vertraging van de trein of baal je er net als elk mens van?
Wij moeten nog steeds een terrasje pakken binnenkort he.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Weeyoooooo. Mijn wekkertje gaat om 0700.
5:30.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Weeyoooooo. Mijn wekkertje gaat om 0700.
Hij spelt te allen tijde goed WAAR IS HET HARTJEPOPPETJEquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.
Klopt, maar doen ze lang niet altijdquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:14 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:14 schreef Opdekop het volgende:
Hij spelt te allen tijde goed WAAR IS HET HARTJEPOPPETJE
quote:
Ik zie een rij met topics onder elkaar, en dan?quote:
Heb je voor deze uitspraak een speciale `sneltoets´ op je toetsenbord, naast de `OV Chipkaartquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:14 schreef Socios het volgende:
[..]
GODVERquote:
Nee, bepaalde zinnen komen gewoon vaak goed van pas.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:19 schreef gamezz het volgende:
Heb je voor deze uitspraak een speciale `sneltoets´ op je toetsenbord, naast de `OV Chipkaart´ toets?
Ik zou er alles behalve trots op zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:21 schreef Socios het volgende:
Hahahaha, is nog niet zo makkelijk, hè?
En dan 5 keer achter elkaar goed doen. Niet toevallig één keertje.
Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:21 schreef Socios het volgende:
Hahahaha, is nog niet zo makkelijk, hè?
En dan 5 keer achter elkaar goed doen. Niet toevallig één keertje.
Nouja, ik moet zeggen dat het wel verslavend is dit.quote:
Oh ja, je hebt gelijk.quote:
Ga je schamen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:28 schreef gamezz het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk.Iedereen maar even groeten dan maar.
FreezePop
Opdekop
Ratel
Socios
Rodawa
ViezeFreddiey
NrTH
utopie
monkyyy
anderen
heb er nog wel 1 liggen, ik twijfel nog wat ik er mee moet doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Zo en nu is het klaar met die tijden.![]()
Ander onderwerp, durven jullie nog komkommers te eten?
Uitsloofster.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
Zo en nu is het klaar met die tijden.![]()
Vanmiddag nog demonstratief 6 komkommers in de winkelwagen gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:30 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Vanmiddag nog demonstratief 6 komkommers in de winkelwagen gedaan.
Ook een paar biologische die uit Spanje kwamen.
Ik heb pas hetzelfde gedaan, maar dan met bananen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Vanmiddag nog demonstratief 6 komkommers in de winkelwagen gedaan.
Ook een paar biologische die uit Spanje kwamen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb pas hetzelfde gedaan, maar dan met bananen.![]()
Pasfoto?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kunnen jullie mijn nieuwe UI een beetje waarderen trouwens?
Al gezien ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad.Hij heeft ook eindelijk weer een nieuwe... Poker:
Ja moet kunnen hequote:Op woensdag 1 juni 2011 00:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik die je nickname verkeerd schreef
[ afbeelding ]
Je fap doekjes zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik die je nickname verkeerd schreef
[ afbeelding ]
Mensen die de eerste waren die dat dedenquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:38 schreef NrTH het volgende:
Mensen die hun UI op de kop hadden omdat dat `in´ was.
Hoiiiiquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:39 schreef Specularium het volgende:
Ik kom ook even om de hoek kijken, lieve mensen.
4.00 - 4.30.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:40 schreef aight1 het volgende:
Hoelaat begint het licht te worden buiten?
Mensen die geen leestekens snappen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:40 schreef NrTH het volgende:
Mensen die woorden tussen rare `haakjes´ posten.
Oh das wat vroegquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:40 schreef gamezz het volgende:
[..]
Deze mag je wel hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:YWRkTsCfgMdEcM:http://http://www.nietnuttig.nl/wp-content/themes/arthemia/scripts/timthumb.php?src=http://www.nietnuttig.nl//wp-content/uploads/2009/06/rick_astley.jpg&w=60&h=60&zc=1&q=100]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:41 schreef NrTH het volgende:
Mensen die zich `aangesproken´ voelen door mijn posts.
Kan, maar persoonlijk zou ik voor tijmen.png gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is zoiets niet beter als UI?
[ afbeelding ]
Mensen die die leestekens verkeerd gebruiken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:41 schreef NrTH het volgende:
Mensen die zich `aangesproken´ voelen door mijn posts.
Ik wil geen verkering met jou.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga denk ik mijn biertje leeggooien, want ik doe al een half uur over deze halve liter en word er misselijk van
Kijk, met jou kan ik praten.quote:
Hm. Nou. Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het is de 4e halve liter (die bijna leeg is tevens)
En ik moet morgen nog werken
Nee, ik snap niet waarom je dat denkt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Monkyyy, jij bent eigenlijk toch een vent?
Een mooie meid op de FOK!s, waarom datquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet waarom je dat denkt.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit is mijn eerste account
Fotoboek van KudFokker
Ik ben toch maar voor een andere gegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:42 schreef gamezz het volgende:
[..]
Kan, maar persoonlijk zou ik voor tijmen.png gaan.
Dan moet er een belletje gaan rinkelen dat je het misschien gewoon niet moet drinken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga denk ik mijn biertje leeggooien, want ik doe al een half uur over deze halve liter en word er misselijk van
Dit is mijn enige en dus originele account.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Socios wat was jou eerste nick eigenlijk.
Hoezo, is dat onmogelijk ofzo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een mooie meid op de FOK!s, waarom dat?!
Nja ik moet thuiswerken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet er een belletje gaan rinkelen dat je het misschien gewoon niet moet drinken.
Te veel gedronken denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:51 schreef NrTH het volgende:
Waar is Oostblokker eigenlijk gebleven?
Ik mis haar SC topics.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet waarom je dat denkt.
Hmm voor zover ik weet hebben mooie meiden op FOK! altijd een gigantisch minpunt waardoor ze falen in het sociale leven, en dus hun heil op FOK! zoeken...quote:
Doodquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:51 schreef NrTH het volgende:
Waar is Oostblokker eigenlijk gebleven?
Ik mis haar SC topics.
Voorbeelden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm voor zover ik weet hebben mooie meiden op FOK! altijd een gigantisch minpunt waardoor ze falen in het sociale leven, en dus hun heil op FOK! zoeken...
Welnee. Er zijn heel veel mooie meiden op FOK!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm voor zover ik weet hebben mooie meiden op FOK! altijd een gigantisch minpunt waardoor ze falen in het sociale leven, en dus hun heil op FOK! zoeken...
Dat is bashen en dus banwaardig.quote:
Ja ze zijn vast mooi, maar met 95% is iets mis.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn heel veel mooie meiden op FOK!
Zijnquote:
Wat zou er "mis" moeten zijn dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja ze zijn vast mooi, maar met 95% is iets mis.
Althans, iets waar ik op af zou knappen mocht ik ze tegenkomen tijdens het uitgaan...
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is bashen en dus banwaardig.
Ik heb Yvonne beloofd me netjes te gedragen na die jaren van ban's
Hey Yvonne.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof geen enkele userbelofte meer
Uiteraard, met je zusje erin.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, kennen jullie mijn grappen topics?
Die dat ik de trap vol met bekertjes water heb gezeten voordat mijn ouders thuiskwamen van vakantie.
En dat topic dat ze me terug gepakt hebben door mijn kamer en alles daar in hebben ingepakt met kranten?
Mijn ouders zijn nu op vakantie in Cuba, dus ik ben op zoek naar een toffe grap om uit te halen.
Nouja, merk maakt me niet uit, behalve de soort, die 10% en meer geeft me het gevoelquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik moet thuiswerken.
Normaal heb ik er niet zo'n probleem mee, maar deze Grolsch valt me niet zo lekker helaas.
Normaal drink ik Hertog Jan.
Hmm ik heb mijn Grolschje inmiddels bijna opquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, merk maakt me niet uit, behalve de soort, die 10% en meer geeft me het gevoel
dat ik een half brood op heb.
Maar ik ken dat gevoel van drinken met tegenzin omdat je maag gaat kutten.
Zat mezelf ook vaak af te vragen waarom ik dat dan door zou drinken.
Drink nauwelijks meer bier verder, alleen met vet eten kan het lekker zijn.
Volgtopicquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, kennen jullie mijn grappen topics?
Die dat ik de trap vol met bekertjes water heb gezeten voordat mijn ouders thuiskwamen van vakantie.
En dat topic dat ze me terug gepakt hebben door mijn kamer en alles daar in hebben ingepakt met kranten?
Mijn ouders zijn nu op vakantie in Cuba, dus ik ben op zoek naar een toffe grap om uit te halen.
Trusten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:59 schreef Opdekop het volgende:
Grolsch is kotsbier, dus dat mag je wel weggooien sososrurrubabayba ik weet je nickname niet.
WELTERUSTEN want Opdekop is moe.
Noem me maar SSBquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:59 schreef Opdekop het volgende:
Grolsch is kotsbier, dus dat mag je wel weggooien sososrurrubabayba ik weet je nickname niet.
WELTERUSTEN want Opdekop is moe.
Ik ga denk ik samen met mijn zwager een aantal kippen huren en die in hun kamer neerzetten, uiteraard wel in zo'n kippenren.quote:
Goedenavondquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:01 schreef Floxcie het volgende:
Goedenacht broeders en zusters die niet kunnen rusten.
Da's keilzielig, grappen met dieren zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga denk ik samen met mijn zwager een aantal kippen huren en die in hun kamer neerzetten, uiteraard wel in zo'n kippenren.
Pas maar op! Misschien is er wel iets 'mis' met haar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Noem me maar SSBzoals bijna iedereen doet haha
Omdat je m'n gezin lastig viel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey Yvonne.
Ik had je al een pm gestuurd.
Maar weet jij toevallig nog waarom dit was :
PUB SlowChat #134: Wij steunen _ElMaikel_
Hehe die was ik bijna alweer vergetenquote:
Floxciequote:Op woensdag 1 juni 2011 01:01 schreef Floxcie het volgende:
Goedenacht broeders en zusters die niet kunnen rusten.
Aah ze hapt tenminste niet, dat is al positief tochquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Pas maar op! Misschien is er wel iets 'mis' met haar.
mooiquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Ik ben toch maar voor een andere gegaan.
Zo mooi was dat, de eerste reeks die ik ooit gevolgd had.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe die was ik bijna alweer vergeten![]()
godverdomme dat was grappig man
Ik wil Anita neuken !
Dat werd een reeks met iets van 7 delen of zo!
`Care´ toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:05 schreef Specularium het volgende:
Socios, wat vind jij van die mannen van middelbare leeftijd die een treinbaan op zolder hebben
maar dat voor hun omgeving geheim houden omdat ze denken als een onvolwassen iemand
gezien te worden of iets in die trant?
Echt wat had ik dan gedaan ?quote:
Dat zeg je nu, over twee uur ben je terug met je verhalen dat je lekker ging 'cruisen door Groningen'.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie vindt dat laatste slokje van zijn / haar bier ook altijd zo smerig ?
Ik bedoel die mensen die zo'n heel landschap hebben gebouwd, soms met bestaande stations.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik was vroeger echt een treinen fanaat
Ik had vet veel boeken met plaatjes, en uiteraard een houten treinbaan (met magneetjes) en zo'n electrische van Lego die we expres zo hard mogelijk lieten crashen
Hmm het is mooi, maar veel volwassenen slaan door in die hobby denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel die mensen die zo'n heel landschap hebben gebouwd, soms met bestaande stations.
Elke jonge jongen vond die dingen sowieso leuk.
Snap nooit zo goed dat dat dan nu op oudere leeftijd wordt afgekeurd.
Waarschijnlijk omdat het een einzelgangerhobby is ofzo.
Ik had al verwacht dat je dacht dat ik je aan zou vallen door de context maar dat doe ik niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:06 schreef Socios het volgende:
[..]
`Care´ toch?
Je moet eens naar Eurospoor in de Jaarbeurs gaan. Kun je precies zien wat voor `type's´ dat zijn.
Een jaarbeurs voor hobbybeurzen? Mot niet gekker worden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat je dacht dat ik je aan zou vallen door de context maar dat doe ik niet.
Ik ging vroeger weleens naar de Jaarbeurs voor die hobbybeurzen.
Volwassenen kunnen zich beter in die hobby uiten vanwege geld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het is mooi, maar veel volwassenen slaan door in die hobby denk ik.
Dan wordt het als kinderachtig gezien.
Socios ik zag laatst op het station van Deventer twee ouwe mannen foto's maken van treinen !quote:
Youtube or it didn't happenquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol mijn over buurjongetje is zijn vriendin aan het aandouwen met het gordijn openen het licht aan
Hier staat eenquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol mijn over buurjongetje is zijn vriendin aan het aandouwen met het gordijn openen het licht aan
Wat? Ik kreeg geen ban van FOK! hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef FreezePop het volgende:
Oh mijn God. één van mijn wensen komt straks ter vervulling.
Kom haten dan met je gesnugger (nieuw werkwoord).quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een jaarbeurs voor hobbybeurzen? Mot niet gekker worden.
Na maanden het internet af te struinen naar een werkende leenlink heb ik hem toch eindelijk gevonden. Nog 15 min wachten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:14 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wat? Ik kreeg geen ban van FOK! hoor.
Ze hebben je door.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je ziet totaal niet op een foto, gordijn lijkt nu ook half dicht te zitten.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Na maanden het internet af te struinen naar een werkende leenlink heb ik hem toch eindelijk gevonden. Nog 15 min wachten.
kutquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef Saisai het volgende:
ik wil dat iemand een mening geeft over mn nieuwe UI
Sexual Harassment Panda. Hihi.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef Saisai het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het is mooi, maar veel volwassenen slaan door in die hobby denk ik.
Dan wordt het als kinderachtig gezien.
hmmn die had iemand anders een jaar of 4 geleden ook al.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef Saisai het volgende:
Beest lijkt elk moment uitelkaar te vallen met die streep. Of is het een litteken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef Saisai het volgende:
Zou kunnen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Socios ik zag laatst op het station van Deventer twee ouwe mannen foto's maken van treinen !
zijn dat trein spotters ? wat een lullo's trouwens apart van elkaar gaan zitten waardoor ik niet met mijn broertje op de vierzitter kon.
Weet je niet wie die beer is?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beest lijkt elk moment uitelkaar te vallen met die streep. Of is het een litteken?
4 vingers?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had van het weekend met een festival MDMA gebruikt, 4 vingers, echt veel te veel
Ik stond er volgens mijn vriendin echt bij als een mongool
Heb jij trouwens al eens last gehad van spotter spotters ?quote:
Gelukkig niet. Wel dat ik `raar´ aangekeken werd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb jij trouwens al eens last gehad van spotter spotters ?
Jaquote:
Heb je dan ook een speciale `uitrusting´ of spotterskleding bij je?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Wel dat ik `raar´ aangekeken werd.
Dat is toch absurd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:21 schreef Rodawa het volgende:
Treinspotterskladblokjes afpakken vind ik ook wel wat hebben persoonlijk.
Nee, gewoon wat ik anders ook weleens draag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:21 schreef gamezz het volgende:
Heb je dan ook een speciale `uitrusting´ of spotterskleding bij je?
Eigenlijk kan het niet nee. Misschien ga ik een pleidooi houden, zodat de mensen die zoiets flikken een zware straf kunnen verwachten.quote:
Ik kreeg het idee om een foto van die lui te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Wel dat ik `raar´ aangekeken werd.
Moet iedereen voor zichzelf weten. Maar dingen afpakken gaat sowieso te ver. Mijn linnen tasje laat ik tegenwoordig meestal ook thuis.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kreeg het idee om een foto van die lui te maken.
Om dan voortaan met spotters spotten te gaan beginnen.
Wat zou jij doen als iemand een foto van jou maakt als jij net een foto van een trein hebt gemaakt? Vind je als spotter dat dit moet kunnen of niet ?
Daar krijg je wel mooie plaatjes van. Je maakt foto's van iemand in actie, want hij maakt ook foto's van treinen in actie. Je maakt dus eigenlijk een diepgaande dubbele actiefoto.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee om een foto van die lui te maken.
Om dan voortaan met spotters spotten te gaan beginnen.
Wat zou jij doen als iemand een foto van jou maakt als jij net een foto van een trein hebt gemaakt? Vind je als spotter dat dit moet kunnen of niet ?
Ik ken alleen de pil-vorm en poeder giet ik gewoon in mn keel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja
Je vinger natmaken, in het zakje doen en in je mond stoppen en wegspoelen met water.
Je kan het ook in je drinken mixen.
[ afbeelding ]
Was je in de randstad aan het spotten ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Moet iedereen voor zichzelf weten. Maar dingen afpakken gaat sowieso te ver. Mijn linnen tasje laat ik tegenwoordig meestal ook thuis.
Ik denk erover om spotters van treinenspotters te gaan spotten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar krijg je wel mooie plaatjes van. Je maakt foto's van iemand in actie, want hij maakt ook foto's van treinen in actie. Je maakt dus eigenlijk een diepgaande dubbele actiefoto.
Nee, was op station Leeuwarden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was je in de randstad aan het spotten ?
Hier in het oosten doen ze dat niet hoor.
Pff, dat gaat wel ver. Een soort 3D wordt dat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik denk erover om spotters van treinenspotters te gaan spotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |