Nee, ik snap niet waarom je dat denkt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Monkyyy, jij bent eigenlijk toch een vent?
Een mooie meid op de FOK!s, waarom datquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet waarom je dat denkt.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit is mijn eerste account
Fotoboek van KudFokker
Ik ben toch maar voor een andere gegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:42 schreef gamezz het volgende:
[..]
Kan, maar persoonlijk zou ik voor tijmen.png gaan.
Dan moet er een belletje gaan rinkelen dat je het misschien gewoon niet moet drinken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga denk ik mijn biertje leeggooien, want ik doe al een half uur over deze halve liter en word er misselijk van
Dit is mijn enige en dus originele account.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Socios wat was jou eerste nick eigenlijk.
Hoezo, is dat onmogelijk ofzo?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een mooie meid op de FOK!s, waarom dat?!
Nja ik moet thuiswerken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet er een belletje gaan rinkelen dat je het misschien gewoon niet moet drinken.
Te veel gedronken denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:51 schreef NrTH het volgende:
Waar is Oostblokker eigenlijk gebleven?
Ik mis haar SC topics.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet waarom je dat denkt.
Hmm voor zover ik weet hebben mooie meiden op FOK! altijd een gigantisch minpunt waardoor ze falen in het sociale leven, en dus hun heil op FOK! zoeken...quote:
Doodquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:51 schreef NrTH het volgende:
Waar is Oostblokker eigenlijk gebleven?
Ik mis haar SC topics.
Voorbeelden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm voor zover ik weet hebben mooie meiden op FOK! altijd een gigantisch minpunt waardoor ze falen in het sociale leven, en dus hun heil op FOK! zoeken...
Welnee. Er zijn heel veel mooie meiden op FOK!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm voor zover ik weet hebben mooie meiden op FOK! altijd een gigantisch minpunt waardoor ze falen in het sociale leven, en dus hun heil op FOK! zoeken...
Dat is bashen en dus banwaardig.quote:
Ja ze zijn vast mooi, maar met 95% is iets mis.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Welnee. Er zijn heel veel mooie meiden op FOK!
Zijnquote:
Wat zou er "mis" moeten zijn dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja ze zijn vast mooi, maar met 95% is iets mis.
Althans, iets waar ik op af zou knappen mocht ik ze tegenkomen tijdens het uitgaan...
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is bashen en dus banwaardig.
Ik heb Yvonne beloofd me netjes te gedragen na die jaren van ban's
Hey Yvonne.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik geloof geen enkele userbelofte meer
Uiteraard, met je zusje erin.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, kennen jullie mijn grappen topics?
Die dat ik de trap vol met bekertjes water heb gezeten voordat mijn ouders thuiskwamen van vakantie.
En dat topic dat ze me terug gepakt hebben door mijn kamer en alles daar in hebben ingepakt met kranten?
Mijn ouders zijn nu op vakantie in Cuba, dus ik ben op zoek naar een toffe grap om uit te halen.
Nouja, merk maakt me niet uit, behalve de soort, die 10% en meer geeft me het gevoelquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik moet thuiswerken.
Normaal heb ik er niet zo'n probleem mee, maar deze Grolsch valt me niet zo lekker helaas.
Normaal drink ik Hertog Jan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |