Heb je een script of een cheatcode ofzo, hoe doe je dat.quote:
na 5 jaar een eind aan relatie gemaakt. Slapen is kansloos op het moment. Wat is jou excuusquote:
Ik hou je gezelschap en troost je.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:04 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
na 5 jaar een eind aan relatie gemaakt. Slapen is kansloos op het moment. Wat is jou excuus
Nee, zonder `illegale´ hulpmiddelen. Net als genoemde posts in mijn signature.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:04 schreef monkyyy het volgende:
Heb je een script of een cheatcode ofzo, hoe doe je dat.
Dat is echt zó easy. Zeg maar hoelaat je een post of een topic wil hebben en ik maak 'm.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:04 schreef utopie het volgende:
gast, hoe wist je het zo te timen op 00:00:00 ?
Zal vast meespelen, ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef Rodawa het volgende:
Komt zeker omdat je met het treinenspottersvak ook een goeie timing moet hebben?
maak maar een topic voor mij 10 seconden over 00:07, 00:07:10 dusquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is echt zó easy. Zeg maar hoelaat je een post of een topic wil hebben en ik maak 'm.
Dat was 9 sec eerder, hihi. Goeien garp wel, ik zeg niks.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:07 schreef utopie het volgende:
[..]
maak maar een topic voor mij 10 seconden over 00:07, 00:07:10 dus
OBIS faalt enorm. Klopt wel vaker niet. Sowieso had men de Koplopers nooit moeten verbouwen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef NrTH het volgende:
Hé Socios, ik zat maandag in de trein van Apeldoorn naar Deventer van ehhhh.. 12:36 geloof ik. Stond er op dat schermpje in de trein dat hij naar Zwolle ging en uiteindelijk naar Leeuwarden, ik vet in de war natuurlijk.
Nee.quote:Krijg ik mijn geld terug als ik een klacht indien?
+1quote:
"hoe houd je Socios wakker"quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:09 schreef NrTH het volgende:
Ik wil een post om 05:43:21 met daarin een plaatje van een paar puike tetten.
Bij voorbaat dank.
Haha, als ik nog wakker ben dan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:09 schreef NrTH het volgende:
Ik wil een post om 05:43:21 met daarin een plaatje van een paar puike tetten.
Bij voorbaat dank.
monkyyy of ik?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:12 schreef utopie het volgende:
__
doe maar 00:15:00 precies. reactie mag hier geplaatst worden
Weeyoooooo. Mijn wekkertje gaat om 0700.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:12 schreef NrTH het volgende:
Ik ga er morgen zo rond 14:00 uit denk ik.
Tenzij ik nog slaap, dan wordt het later.
Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef dralion13 het volgende:
Socios, ben je blij met vertraging van de trein of baal je er net als elk mens van?
Wij moeten nog steeds een terrasje pakken binnenkort he.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Weeyoooooo. Mijn wekkertje gaat om 0700.
5:30.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Weeyoooooo. Mijn wekkertje gaat om 0700.
Hij spelt te allen tijde goed WAAR IS HET HARTJEPOPPETJEquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.
Klopt, maar doen ze lang niet altijdquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:14 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:14 schreef Opdekop het volgende:
Hij spelt te allen tijde goed WAAR IS HET HARTJEPOPPETJE
quote:
Ik zie een rij met topics onder elkaar, en dan?quote:
Heb je voor deze uitspraak een speciale `sneltoets´ op je toetsenbord, naast de `OV Chipkaartquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:14 schreef Socios het volgende:
[..]
GODVERquote:
Nee, bepaalde zinnen komen gewoon vaak goed van pas.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:19 schreef gamezz het volgende:
Heb je voor deze uitspraak een speciale `sneltoets´ op je toetsenbord, naast de `OV Chipkaart´ toets?
Ik zou er alles behalve trots op zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:21 schreef Socios het volgende:
Hahahaha, is nog niet zo makkelijk, hè?
En dan 5 keer achter elkaar goed doen. Niet toevallig één keertje.
Ik ben jaloers.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:21 schreef Socios het volgende:
Hahahaha, is nog niet zo makkelijk, hè?
En dan 5 keer achter elkaar goed doen. Niet toevallig één keertje.
Nouja, ik moet zeggen dat het wel verslavend is dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |