Hmm ik heb mijn Grolschje inmiddels bijna opquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, merk maakt me niet uit, behalve de soort, die 10% en meer geeft me het gevoel
dat ik een half brood op heb.
Maar ik ken dat gevoel van drinken met tegenzin omdat je maag gaat kutten.
Zat mezelf ook vaak af te vragen waarom ik dat dan door zou drinken.
Drink nauwelijks meer bier verder, alleen met vet eten kan het lekker zijn.
Volgtopicquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, kennen jullie mijn grappen topics?
Die dat ik de trap vol met bekertjes water heb gezeten voordat mijn ouders thuiskwamen van vakantie.
En dat topic dat ze me terug gepakt hebben door mijn kamer en alles daar in hebben ingepakt met kranten?
Mijn ouders zijn nu op vakantie in Cuba, dus ik ben op zoek naar een toffe grap om uit te halen.
Trusten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:59 schreef Opdekop het volgende:
Grolsch is kotsbier, dus dat mag je wel weggooien sososrurrubabayba ik weet je nickname niet.
WELTERUSTEN want Opdekop is moe.
Noem me maar SSBquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:59 schreef Opdekop het volgende:
Grolsch is kotsbier, dus dat mag je wel weggooien sososrurrubabayba ik weet je nickname niet.
WELTERUSTEN want Opdekop is moe.
Ik ga denk ik samen met mijn zwager een aantal kippen huren en die in hun kamer neerzetten, uiteraard wel in zo'n kippenren.quote:
Goedenavondquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:01 schreef Floxcie het volgende:
Goedenacht broeders en zusters die niet kunnen rusten.
Da's keilzielig, grappen met dieren zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga denk ik samen met mijn zwager een aantal kippen huren en die in hun kamer neerzetten, uiteraard wel in zo'n kippenren.
Pas maar op! Misschien is er wel iets 'mis' met haar.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Noem me maar SSBzoals bijna iedereen doet haha
Omdat je m'n gezin lastig viel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey Yvonne.
Ik had je al een pm gestuurd.
Maar weet jij toevallig nog waarom dit was :
PUB SlowChat #134: Wij steunen _ElMaikel_
Hehe die was ik bijna alweer vergetenquote:
Floxciequote:Op woensdag 1 juni 2011 01:01 schreef Floxcie het volgende:
Goedenacht broeders en zusters die niet kunnen rusten.
Aah ze hapt tenminste niet, dat is al positief tochquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Pas maar op! Misschien is er wel iets 'mis' met haar.
mooiquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Ik ben toch maar voor een andere gegaan.
Zo mooi was dat, de eerste reeks die ik ooit gevolgd had.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe die was ik bijna alweer vergeten![]()
godverdomme dat was grappig man
Ik wil Anita neuken !
Dat werd een reeks met iets van 7 delen of zo!
`Care´ toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:05 schreef Specularium het volgende:
Socios, wat vind jij van die mannen van middelbare leeftijd die een treinbaan op zolder hebben
maar dat voor hun omgeving geheim houden omdat ze denken als een onvolwassen iemand
gezien te worden of iets in die trant?
Echt wat had ik dan gedaan ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |