Beest lijkt elk moment uitelkaar te vallen met die streep. Of is het een litteken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef Saisai het volgende:
ik wil dat iemand een mening geeft over mn nieuwe UI
Zou kunnen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Socios ik zag laatst op het station van Deventer twee ouwe mannen foto's maken van treinen !
zijn dat trein spotters ? wat een lullo's trouwens apart van elkaar gaan zitten waardoor ik niet met mijn broertje op de vierzitter kon.
Weet je niet wie die beer is?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beest lijkt elk moment uitelkaar te vallen met die streep. Of is het een litteken?
4 vingers?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had van het weekend met een festival MDMA gebruikt, 4 vingers, echt veel te veel
Ik stond er volgens mijn vriendin echt bij als een mongool
Heb jij trouwens al eens last gehad van spotter spotters ?quote:
Gelukkig niet. Wel dat ik `raar´ aangekeken werd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb jij trouwens al eens last gehad van spotter spotters ?
Jaquote:
Heb je dan ook een speciale `uitrusting´ of spotterskleding bij je?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Wel dat ik `raar´ aangekeken werd.
Dat is toch absurd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:21 schreef Rodawa het volgende:
Treinspotterskladblokjes afpakken vind ik ook wel wat hebben persoonlijk.
Nee, gewoon wat ik anders ook weleens draag.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:21 schreef gamezz het volgende:
Heb je dan ook een speciale `uitrusting´ of spotterskleding bij je?
Eigenlijk kan het niet nee. Misschien ga ik een pleidooi houden, zodat de mensen die zoiets flikken een zware straf kunnen verwachten.quote:
Ik kreeg het idee om een foto van die lui te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Wel dat ik `raar´ aangekeken werd.
Moet iedereen voor zichzelf weten. Maar dingen afpakken gaat sowieso te ver. Mijn linnen tasje laat ik tegenwoordig meestal ook thuis.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kreeg het idee om een foto van die lui te maken.
Om dan voortaan met spotters spotten te gaan beginnen.
Wat zou jij doen als iemand een foto van jou maakt als jij net een foto van een trein hebt gemaakt? Vind je als spotter dat dit moet kunnen of niet ?
Daar krijg je wel mooie plaatjes van. Je maakt foto's van iemand in actie, want hij maakt ook foto's van treinen in actie. Je maakt dus eigenlijk een diepgaande dubbele actiefoto.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee om een foto van die lui te maken.
Om dan voortaan met spotters spotten te gaan beginnen.
Wat zou jij doen als iemand een foto van jou maakt als jij net een foto van een trein hebt gemaakt? Vind je als spotter dat dit moet kunnen of niet ?
Ik ken alleen de pil-vorm en poeder giet ik gewoon in mn keel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja
Je vinger natmaken, in het zakje doen en in je mond stoppen en wegspoelen met water.
Je kan het ook in je drinken mixen.
[ afbeelding ]
Was je in de randstad aan het spotten ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Moet iedereen voor zichzelf weten. Maar dingen afpakken gaat sowieso te ver. Mijn linnen tasje laat ik tegenwoordig meestal ook thuis.
Ik denk erover om spotters van treinenspotters te gaan spotten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar krijg je wel mooie plaatjes van. Je maakt foto's van iemand in actie, want hij maakt ook foto's van treinen in actie. Je maakt dus eigenlijk een diepgaande dubbele actiefoto.
Nee, was op station Leeuwarden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was je in de randstad aan het spotten ?
Hier in het oosten doen ze dat niet hoor.
Pff, dat gaat wel ver. Een soort 3D wordt dat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:24 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik denk erover om spotters van treinenspotters te gaan spotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |