Hmm het is mooi, maar veel volwassenen slaan door in die hobby denk ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel die mensen die zo'n heel landschap hebben gebouwd, soms met bestaande stations.
Elke jonge jongen vond die dingen sowieso leuk.
Snap nooit zo goed dat dat dan nu op oudere leeftijd wordt afgekeurd.
Waarschijnlijk omdat het een einzelgangerhobby is ofzo.
Ik had al verwacht dat je dacht dat ik je aan zou vallen door de context maar dat doe ik niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:06 schreef Socios het volgende:
[..]
`Care´ toch?
Je moet eens naar Eurospoor in de Jaarbeurs gaan. Kun je precies zien wat voor `type's´ dat zijn.
Een jaarbeurs voor hobbybeurzen? Mot niet gekker worden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat je dacht dat ik je aan zou vallen door de context maar dat doe ik niet.
Ik ging vroeger weleens naar de Jaarbeurs voor die hobbybeurzen.
Volwassenen kunnen zich beter in die hobby uiten vanwege geld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het is mooi, maar veel volwassenen slaan door in die hobby denk ik.
Dan wordt het als kinderachtig gezien.
Socios ik zag laatst op het station van Deventer twee ouwe mannen foto's maken van treinen !quote:
Youtube or it didn't happenquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol mijn over buurjongetje is zijn vriendin aan het aandouwen met het gordijn openen het licht aan
Hier staat eenquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol mijn over buurjongetje is zijn vriendin aan het aandouwen met het gordijn openen het licht aan
Wat? Ik kreeg geen ban van FOK! hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef FreezePop het volgende:
Oh mijn God. één van mijn wensen komt straks ter vervulling.
Kom haten dan met je gesnugger (nieuw werkwoord).quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een jaarbeurs voor hobbybeurzen? Mot niet gekker worden.
Na maanden het internet af te struinen naar een werkende leenlink heb ik hem toch eindelijk gevonden. Nog 15 min wachten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:14 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wat? Ik kreeg geen ban van FOK! hoor.
Ze hebben je door.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je ziet totaal niet op een foto, gordijn lijkt nu ook half dicht te zitten.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Na maanden het internet af te struinen naar een werkende leenlink heb ik hem toch eindelijk gevonden. Nog 15 min wachten.
kutquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef Saisai het volgende:
ik wil dat iemand een mening geeft over mn nieuwe UI
Sexual Harassment Panda. Hihi.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef Saisai het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het is mooi, maar veel volwassenen slaan door in die hobby denk ik.
Dan wordt het als kinderachtig gezien.
hmmn die had iemand anders een jaar of 4 geleden ook al.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:16 schreef Saisai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |