hoiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kom weer even binnenvallensinds zondag hebben mijn dochter en ik een poezebeest te logeren
echt zo erg tof!
* Ynske duimt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
"spoedig", geen vaste termijn afgesproken
[..]
Van mij mogen ze![]()
zie ik niet met foonquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi
je bent nog altijd zo hysterisch in kleuren
leuk joh!
Wie is Eefje de Visser?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Promoshoot gedaan met Eefje de Visser.
Sneak Preview
[ afbeelding ]
quote:
Zegt me helemaal niets....quote:
Oh dat kan, het is ook niet een artiest die iedereen kent.quote:
goedemorgen voor allen! Ik heb wel foto's op mijn telefoon, maar dat werkt hier niet. Wilde ze op facebook zetten maar dat werkt dus ook niet, kan daar alleen foto's plaatsen die ik via bluetooth heb ontvangen. Ben van het weekend bij mijn vriend en dan post ik wel wat oude foto's van photobucket en open ik een topic. Ben in ieder geval blij dat Fondue zich zo goed vermaakt hierquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Mogge!
SoL, wat een grappige naam, FondueHeb je al foto's?
D_A mooie foto maar ook ik heb geen idee wie ze is
LOLquote:
Ik ook niet, maar ja, het ademt dus mag in F&F, toch.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ken eefje de visser niet.
Barbaaf hopelijk hoor je vandaag iets
Al wat gehoord op je sollicitatie? Hoor je vandaag meer?quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:54 schreef Barbaaf het volgende:
Ik hoop het ook![]()
Hoe is afgelopen nacht gegaan, f_r?
hoe is het met de buren afgelopen multi? Heb afgelopen weekend nog wel even op fok gekeken maar jullie waren al tig topics verderquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Goeeedemorgen
Ben je er klaar voor DM.
Jep.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Het is vanaf de bus in Vianen nog wel een stukkie lopen. Ik doe denk ik Jules maar in de tas doe zo, die is lichter![]()
Batterij opgeladen?![]()
Je gaat achterin zitten he, dan gooi ik Diaz naar binnen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:56 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb alleen geen tijd meer om lunch te halen (en niks meer in huis).
Dus ik mot wel effe langs de AH.
Dan ga je op het station ff naar de ah.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:56 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb alleen geen tijd meer om lunch te halen (en niks meer in huis).
Dus ik mot wel effe langs de AH.
Nou, hij was dus opgehaald door de politie de 2de keer dat ik moest bellen. Hij was aant schreeuwen dat hij de bovenbuurman ging vermoorden enzo. En de volgende ochtend was hij weer thuisquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hoe is het met de buren afgelopen multi? Heb afgelopen weekend nog wel even op fok gekeken maar jullie waren al tig topics verder
Starbucks.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
[..]
Dan ga je op het station ff naar de ah.
Ik wil naar de starbucks
Wil ik ook wel graag weten als je erachter bentquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik krijg bijna een epileptische aanval van je de UI van mascara-klodder
In IE kan je bewegende beelden stilzetten met Esc. Iemand enig idee hoe dat in Chrome werkt?
Die vind ik tegenvallen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze hebben nu ook een aardbeien frappuccino . Die wil ik proberen
ow dan hoef ik hem niet. Neem ik wel caramelquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Die vind ik tegenvallen.
Maar ik hou meer van koffiesmaken.
lekker is dat danquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nou, hij was dus opgehaald door de politie de 2de keer dat ik moest bellen. Hij was aant schreeuwen dat hij de bovenbuurman ging vermoorden enzo. En de volgende ochtend was hij weer thuis
Dit is weer typisch iets dat Rewimo weetquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef senesta het volgende:
Wil ik ook wel graag weten als je erachter bent
over mijn icon is zelfs een topic over. Ooit ergens in 2006. Volgens mij door dagonetquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik krijg bijna een epileptische aanval van je de UI van mascara-klodder
In IE kan je bewegende beelden stilzetten met Esc. Iemand enig idee hoe dat in Chrome werkt?
Heb je ooit overwogen om iets langzamer te laten knipperen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:10 schreef mascara-klodder het volgende:
over mijn icon is zelfs een topic over. Ooit ergens in 2006. Volgens mij door dagonet
van het weekend zit ik achter een computer dan zal ik het veranderen. Met mijn telefoon lukt dat niet helaas. Sorry als ik je pijn aan de ogen heb bezorgdquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit is weer typisch iets dat Rewimo weet
Maar ik word er echt een beetje akelig van, dus ik ben er ff weg van. Laterssss
Het doet geen pijn hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef mascara-klodder het volgende:
van het weekend zit ik achter een computer dan zal ik het veranderen. Met mijn telefoon lukt dat niet helaas. Sorry als ik je pijn aan de ogen heb bezorgd
Het smaakt nog wel lekker.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat en hoeveel je gedronken hebt
De Esc doet niets in Chrome (of het doet wellicht wel iets, maar ik zie het niet)quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:25 schreef Muis006 het volgende:
Elies, bij Firefox is dat ook de Esc-toets dus ik zou zeggen bij Chrome ook. Anders weet ik het niet.
Dan kom ik gewoon niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wel op tijd zijn he DM, anders vermoord ik je
Ow, da's lekker danquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:32 schreef Pagan het volgende:
In Chrome kun je hem met Esc uitzetten, en zodra je scrolt, klikt of (automagisch) F5t staan ze weer aan.
Een zoektocht op Chrome disable animated GIF levert heeeel veel gefrustreerde Chrome gebruikers op, maar geen oplossing.
had laatst een glasje pisang op (jeugd sentiment), de dag erna proefde ik nog chemische bananenquote:
IE is echt ruk. Ik gebruik al tijden FF (en Safari op mijn ipad) en dat werkt veel fijner.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik mag IE niet gebruiken van WJ.
Maar dat deed ik toch al niet meer.
FF heb ik ook. Werkt in elk geval al stukken beter dan IEquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Muis006 het volgende:
IE is echt ruk. Ik gebruik al tijden FF (en Safari op mijn ipad) en dat werkt veel fijner.
Qua privacy is het een enorme ramp wat mij betreft, Firefox vanaf versie 4 werkt ook niet lekker, veel Plugin Container crashes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's lekker dan
Verder vind ik Chrome een absolute hit. Surfen gaat zo ontzettend veel sneller dan in IE
Inderdaad, ik gebruikte op mijn macbook ook safari en op de ipad ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
IE is echt ruk. Ik gebruik al tijden FF (en Safari op mijn ipad) en dat werkt veel fijner.
Nee, want die heeft Firefox (en op het werk IE6quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:08 schreef ElisaB het volgende:
Dit is weer typisch iets dat Rewimo weet
Maar ik word er echt een beetje akelig van, dus ik ben er ff weg van. Laterssss
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb in feedback topic geopend voor mijn ui
heb linkje naar topic gekregen waar ik het kan veranderen. Topic kom ik alleen niet in, kan mijn telefoon niet aan. Dus weekend even vragen.quote:
Chromequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die werkt altijd!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb nieuwe kleren besteld met als smoes dat je er 'wel goed uit moet zien op je verjaardag'. Dat ik een hele kleerkast vol leuke kleren heb, vergeten we voor het gemak maar even.
je vergeet: kerst, pasen, pinksteren en de verjaardagen van man/kinderen/huisdierquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jammer dat je hem maar 1x per jaar kunt gebruiken.
ik hou van dingen in mn reet door googlequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat, tis gewoon Chrome, maar dan zonder de probe in je reet van google
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik hou van dingen in mn reet door google
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
ean toen ze mee naar huis mocht. Hoezo is de maxi cosi nog te groot
Klein wurmpiequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is enkel voorbehouden als ik er vanaf weet.quote:
Op z'n Grieks en op z'n Turks en op z'n Russischquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is enkel voorbehouden als ik er vanaf weet.
Heb ze de griek al verkracht?
Damnz.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op z'n Grieks en op z'n Turks en op z'n Russisch
nopequote:Op woensdag 1 juni 2011 13:00 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog steeds de opta update van gingerbread niet. Jij wel zwabbie?
typfoutquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:24 schreef DeZwabber het volgende:
ik neem aan trouwens dat je de ota update bedoelt, de opta is iets anders
Welke Robertquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:50 schreef Muis006 het volgende:
Gaf mijn bewegende Robert iemand migraine-aanvallen?
Ow... die ken ik nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:14 schreef Muis006 het volgende:
Uit mijn UI schat, dat is Robert Baratheon (Mark Addy) uit GoT.
Minimeisjequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Is 6 uur tussen de voedingen niet nog een beetje heul lang?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg ook een soort migraine aanval van de ui van maskaraklodder die van hara triggert ook altijd
Ean heeft nog niet echt door dat nacht ook nacht is. En vind 6 uur tussen 2 voedingen nog iets teveel. Maar om nu meteen voor 2 voedingen te komen. Ik ben moe vanmiddag maar even slapen ga haar nu even mee naar buiten nemen
Dat zegt ze toch juistquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:06 schreef vamperotica het volgende:
Is 6 uur tussen de voedingen niet nog een beetje heul lang?
wat is GoT?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uit mijn UI schat, dat is Robert Baratheon (Mark Addy) uit GoT.
Gathering of Tweakers.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
http://fotowedstrijd.tntp(...)pagina/?contestId=40![]()
![]()
Hangt van de poezen afquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:40 schreef Mama_Mia het volgende:
Even een vraagje,kunnen twee poezen bij elkaar? Of gaat dat een probleem opleveren?
Wij hebben er hier drie bij elkaar; no prob. Zitten ook nog twee katers bij. No prob. Maar eea hangt natuurlijk ook een beetje af van (de grootte van) je huis en het karakter van de poezen. Ik heb het idee dat katers over het algemeen wat makkelijker zijn; die maken zich niet zo druk (tenzij je echt van die haantjes hebt).quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:40 schreef Mama_Mia het volgende:
Even een vraagje,kunnen twee poezen bij elkaar? Of gaat dat een probleem opleveren?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
quote:en geen *hond* gelooft natuurlijk meer dat er hier eerlijk gestemd is. Maar kennelijk interesseert de jury dat niks.
Jammer, dit is een gemiste kans.
quote:Hoe kan een foto die zo hoogt scoort nog steeds meer punten halen?
Antwoord: door alleen maar 5jes te krijgen en dat is wel erg toevallig.
Rekenen kunnen we allemaal.........
conclusie, hier kan je met frauderen winnen.
quote:VALS SPEL !!!!!!!!!!!!!!
GRAAG CONTROLE DOOR JURY VAN DE STEMMEN
Ik heb nu 1 kat alleen, die is alleen in de woon- en slaapkamer, maar als ik er een kitten bijneem krijgen ze het hele huis. Oognip vindt Rhana een bitch maar ik vind dat totaal niet eigenlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben er hier drie bij elkaar; no prob. Zitten ook nog twee katers bij. No prob. Maar eea hangt natuurlijk ook een beetje af van (de grootte van) je huis en het karakter van de poezen. Ik heb het idee dat katers over het algemeen wat makkelijker zijn; die maken zich niet zo druk (tenzij je echt van die haantjes hebt).
Ik krijg 6.50 van je.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze controleren het sowieso, er werden ook af en toe foto's verwijderd..ook 1tje die steeds boven mij stond, met die koe. Die ging steeds omhoog en de rest omlaag.
Yes, krijg ik mooi die foto op canvas en 50 euro voor jumbopet
Faal.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wat een klote foto's van vandaag zeg..
Gefeliciteerd Multi, het is ook de leukste fotoquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Dat heb ik ook gedaan, dat mag toch ook als je 2 e-mail adressen hebt.quote:
Idd., alsof de rest niet vrienden en bekenden optrommeltquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
[..]
En zelf zouden ze het nooooit doen hoor.
quote:
Net, maar dan ook nét, een uitnodiging gekregen voor een tweede gesprek. Onderdeel van dat gesprek worden arbeidsvoorwaarden dus dat klinkt goed. voorzichtigequote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:03 schreef Barbaaf het volgende:
Net, maar dan ook nét, een uitnodiging gekregen voor een tweede gesprek. Onderdeel van dat gesprek worden arbeidsvoorwaarden dus dat klinkt goed. voorzichtige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |