hoiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kom weer even binnenvallensinds zondag hebben mijn dochter en ik een poezebeest te logeren
echt zo erg tof!
* Ynske duimt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
"spoedig", geen vaste termijn afgesproken
[..]
Van mij mogen ze![]()
zie ik niet met foonquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi
je bent nog altijd zo hysterisch in kleuren
leuk joh!
Wie is Eefje de Visser?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Promoshoot gedaan met Eefje de Visser.
Sneak Preview
[ afbeelding ]
quote:
Zegt me helemaal niets....quote:
Oh dat kan, het is ook niet een artiest die iedereen kent.quote:
goedemorgen voor allen! Ik heb wel foto's op mijn telefoon, maar dat werkt hier niet. Wilde ze op facebook zetten maar dat werkt dus ook niet, kan daar alleen foto's plaatsen die ik via bluetooth heb ontvangen. Ben van het weekend bij mijn vriend en dan post ik wel wat oude foto's van photobucket en open ik een topic. Ben in ieder geval blij dat Fondue zich zo goed vermaakt hierquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Mogge!
SoL, wat een grappige naam, FondueHeb je al foto's?
D_A mooie foto maar ook ik heb geen idee wie ze is
LOLquote:
Ik ook niet, maar ja, het ademt dus mag in F&F, toch.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ken eefje de visser niet.
Barbaaf hopelijk hoor je vandaag iets
Al wat gehoord op je sollicitatie? Hoor je vandaag meer?quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:54 schreef Barbaaf het volgende:
Ik hoop het ook![]()
Hoe is afgelopen nacht gegaan, f_r?
hoe is het met de buren afgelopen multi? Heb afgelopen weekend nog wel even op fok gekeken maar jullie waren al tig topics verderquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Goeeedemorgen
Ben je er klaar voor DM.
Jep.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Het is vanaf de bus in Vianen nog wel een stukkie lopen. Ik doe denk ik Jules maar in de tas doe zo, die is lichter![]()
Batterij opgeladen?![]()
Je gaat achterin zitten he, dan gooi ik Diaz naar binnen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:56 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb alleen geen tijd meer om lunch te halen (en niks meer in huis).
Dus ik mot wel effe langs de AH.
Dan ga je op het station ff naar de ah.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:56 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jep.
Ik heb alleen geen tijd meer om lunch te halen (en niks meer in huis).
Dus ik mot wel effe langs de AH.
Nou, hij was dus opgehaald door de politie de 2de keer dat ik moest bellen. Hij was aant schreeuwen dat hij de bovenbuurman ging vermoorden enzo. En de volgende ochtend was hij weer thuisquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hoe is het met de buren afgelopen multi? Heb afgelopen weekend nog wel even op fok gekeken maar jullie waren al tig topics verder
Starbucks.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
[..]
Dan ga je op het station ff naar de ah.
Ik wil naar de starbucks
Wil ik ook wel graag weten als je erachter bentquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik krijg bijna een epileptische aanval van je de UI van mascara-klodder
In IE kan je bewegende beelden stilzetten met Esc. Iemand enig idee hoe dat in Chrome werkt?
Die vind ik tegenvallen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze hebben nu ook een aardbeien frappuccino . Die wil ik proberen
ow dan hoef ik hem niet. Neem ik wel caramelquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Die vind ik tegenvallen.
Maar ik hou meer van koffiesmaken.
lekker is dat danquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nou, hij was dus opgehaald door de politie de 2de keer dat ik moest bellen. Hij was aant schreeuwen dat hij de bovenbuurman ging vermoorden enzo. En de volgende ochtend was hij weer thuis
Dit is weer typisch iets dat Rewimo weetquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:04 schreef senesta het volgende:
Wil ik ook wel graag weten als je erachter bent
over mijn icon is zelfs een topic over. Ooit ergens in 2006. Volgens mij door dagonetquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik krijg bijna een epileptische aanval van je de UI van mascara-klodder
In IE kan je bewegende beelden stilzetten met Esc. Iemand enig idee hoe dat in Chrome werkt?
Heb je ooit overwogen om iets langzamer te laten knipperen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:10 schreef mascara-klodder het volgende:
over mijn icon is zelfs een topic over. Ooit ergens in 2006. Volgens mij door dagonet
van het weekend zit ik achter een computer dan zal ik het veranderen. Met mijn telefoon lukt dat niet helaas. Sorry als ik je pijn aan de ogen heb bezorgdquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit is weer typisch iets dat Rewimo weet
Maar ik word er echt een beetje akelig van, dus ik ben er ff weg van. Laterssss
Het doet geen pijn hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef mascara-klodder het volgende:
van het weekend zit ik achter een computer dan zal ik het veranderen. Met mijn telefoon lukt dat niet helaas. Sorry als ik je pijn aan de ogen heb bezorgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |