quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
http://fotowedstrijd.tntp(...)pagina/?contestId=40![]()
![]()
quote:en geen *hond* gelooft natuurlijk meer dat er hier eerlijk gestemd is. Maar kennelijk interesseert de jury dat niks.
Jammer, dit is een gemiste kans.
quote:Hoe kan een foto die zo hoogt scoort nog steeds meer punten halen?
Antwoord: door alleen maar 5jes te krijgen en dat is wel erg toevallig.
Rekenen kunnen we allemaal.........
conclusie, hier kan je met frauderen winnen.
quote:VALS SPEL !!!!!!!!!!!!!!
GRAAG CONTROLE DOOR JURY VAN DE STEMMEN
Ik heb nu 1 kat alleen, die is alleen in de woon- en slaapkamer, maar als ik er een kitten bijneem krijgen ze het hele huis. Oognip vindt Rhana een bitch maar ik vind dat totaal niet eigenlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben er hier drie bij elkaar; no prob. Zitten ook nog twee katers bij. No prob. Maar eea hangt natuurlijk ook een beetje af van (de grootte van) je huis en het karakter van de poezen. Ik heb het idee dat katers over het algemeen wat makkelijker zijn; die maken zich niet zo druk (tenzij je echt van die haantjes hebt).
Ik krijg 6.50 van je.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze controleren het sowieso, er werden ook af en toe foto's verwijderd..ook 1tje die steeds boven mij stond, met die koe. Die ging steeds omhoog en de rest omlaag.
Yes, krijg ik mooi die foto op canvas en 50 euro voor jumbopet
Faal.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wat een klote foto's van vandaag zeg..
Gefeliciteerd Multi, het is ook de leukste fotoquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
http://fotowedstrijd.tntp(...)pagina/?contestId=40![]()
![]()
Dat heb ik ook gedaan, dat mag toch ook als je 2 e-mail adressen hebt.quote:
Idd., alsof de rest niet vrienden en bekenden optrommeltquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
[..]
En zelf zouden ze het nooooit doen hoor.
quote:
Net, maar dan ook nét, een uitnodiging gekregen voor een tweede gesprek. Onderdeel van dat gesprek worden arbeidsvoorwaarden dus dat klinkt goed. voorzichtigequote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:03 schreef Barbaaf het volgende:
Net, maar dan ook nét, een uitnodiging gekregen voor een tweede gesprek. Onderdeel van dat gesprek worden arbeidsvoorwaarden dus dat klinkt goed. voorzichtige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |