Het smaakt nog wel lekker.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat en hoeveel je gedronken hebt
De Esc doet niets in Chrome (of het doet wellicht wel iets, maar ik zie het niet)quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:25 schreef Muis006 het volgende:
Elies, bij Firefox is dat ook de Esc-toets dus ik zou zeggen bij Chrome ook. Anders weet ik het niet.
Dan kom ik gewoon niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wel op tijd zijn he DM, anders vermoord ik je
Ow, da's lekker danquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:32 schreef Pagan het volgende:
In Chrome kun je hem met Esc uitzetten, en zodra je scrolt, klikt of (automagisch) F5t staan ze weer aan.
Een zoektocht op Chrome disable animated GIF levert heeeel veel gefrustreerde Chrome gebruikers op, maar geen oplossing.
had laatst een glasje pisang op (jeugd sentiment), de dag erna proefde ik nog chemische bananenquote:
IE is echt ruk. Ik gebruik al tijden FF (en Safari op mijn ipad) en dat werkt veel fijner.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik mag IE niet gebruiken van WJ.
Maar dat deed ik toch al niet meer.
FF heb ik ook. Werkt in elk geval al stukken beter dan IEquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Muis006 het volgende:
IE is echt ruk. Ik gebruik al tijden FF (en Safari op mijn ipad) en dat werkt veel fijner.
Qua privacy is het een enorme ramp wat mij betreft, Firefox vanaf versie 4 werkt ook niet lekker, veel Plugin Container crashes.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's lekker dan
Verder vind ik Chrome een absolute hit. Surfen gaat zo ontzettend veel sneller dan in IE
Inderdaad, ik gebruikte op mijn macbook ook safari en op de ipad ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
IE is echt ruk. Ik gebruik al tijden FF (en Safari op mijn ipad) en dat werkt veel fijner.
Nee, want die heeft Firefox (en op het werk IE6quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:08 schreef ElisaB het volgende:
Dit is weer typisch iets dat Rewimo weet
Maar ik word er echt een beetje akelig van, dus ik ben er ff weg van. Laterssss
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb in feedback topic geopend voor mijn ui
heb linkje naar topic gekregen waar ik het kan veranderen. Topic kom ik alleen niet in, kan mijn telefoon niet aan. Dus weekend even vragen.quote:
Chromequote:Op woensdag 1 juni 2011 10:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die werkt altijd!quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb nieuwe kleren besteld met als smoes dat je er 'wel goed uit moet zien op je verjaardag'. Dat ik een hele kleerkast vol leuke kleren heb, vergeten we voor het gemak maar even.
je vergeet: kerst, pasen, pinksteren en de verjaardagen van man/kinderen/huisdierquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jammer dat je hem maar 1x per jaar kunt gebruiken.
ik hou van dingen in mn reet door googlequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat, tis gewoon Chrome, maar dan zonder de probe in je reet van google
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik hou van dingen in mn reet door google
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
ean toen ze mee naar huis mocht. Hoezo is de maxi cosi nog te groot
Klein wurmpiequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
ean toen ze mee naar huis mocht. Hoezo is de maxi cosi nog te groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |