Dat ben ik: de belichaming van liberalisme!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een discussie willen lezen over wat liberalisme nou daadwerkelijk is.
Aldus iemand met een priester als UI.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En alles plakt, als het maar vet genoeg is.
Onwaar, jij vindt mensenrechten absoluut, dat is onliberaal.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat ben ik: de belichaming van liberalisme!
Wat is daar toch niet-liberaal aan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onwaar, jij vindt mensenrechten absoluut, dat is onliberaal.
Wat zijn mensenrechten dan?quote:
National Treasure?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
Verrek, je hebt gelijk. Laat dan maar zitten.
Dan gaat het tussen:
Outlaw
National Treasure
Het staat geen uitzondering toe en geeft mensen niet de mogelijkheid daar vrijwillig vanaf te wijken.quote:
In het definieren van absolute termen sluit je op de keper beschouwd toch al bepaalde opvattingen uit? Of mis ik nu iets.quote:
U zit op het goede padquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
In het definieren van absolute termen sluit je op de keper beschouwd toch al bepaalde opvattingen uit? Of mis ik nu iets.
Geen idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |