Dat ben ik: de belichaming van liberalisme!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een discussie willen lezen over wat liberalisme nou daadwerkelijk is.
Aldus iemand met een priester als UI.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En alles plakt, als het maar vet genoeg is.
Onwaar, jij vindt mensenrechten absoluut, dat is onliberaal.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat ben ik: de belichaming van liberalisme!
Wat is daar toch niet-liberaal aan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onwaar, jij vindt mensenrechten absoluut, dat is onliberaal.
Wat zijn mensenrechten dan?quote:
National Treasure?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
Verrek, je hebt gelijk. Laat dan maar zitten.
Dan gaat het tussen:
Outlaw
National Treasure
Het staat geen uitzondering toe en geeft mensen niet de mogelijkheid daar vrijwillig vanaf te wijken.quote:
In het definieren van absolute termen sluit je op de keper beschouwd toch al bepaalde opvattingen uit? Of mis ik nu iets.quote:
U zit op het goede padquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
In het definieren van absolute termen sluit je op de keper beschouwd toch al bepaalde opvattingen uit? Of mis ik nu iets.
Geen idee.quote:
14 juni zie ik.quote:
Vrijheid blijheid toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:19 schreef Dutchnative het volgende:
Als ik self-proclaimed liberalen zo hoor over hun houding tegenover mensenrechten, zou ik mezelf nog liever Communist noemen.
Met bepaalde grenzen, mensenrechten vind ik daar eigenlijk nog een absoluut minimum van.quote:
Nog effe geduld hebben dus.quote:
Ik zie ook al een hoop torrents staan. Even kijken.quote:
Ik ben voor mensenrechten, maar vindt het wel apart dat die rechten bijkans religieuze dimensies aannemen en absoluut geldend moeten zijn voor iedereen en we ze desnoods middels geweld moeten opleggen aan non-believers.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:19 schreef Dutchnative het volgende:
Als ik self-proclaimed liberalen zo hoor over hun houding tegenover mensenrechten, zou ik mezelf nog liever Communist noemen.
Een tweedehandse S klasse van een generatie terug.quote:
Non-believers in mensenrechten? Mensen die denken dat de ene mens meer waard is dan de ander bedoel je?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben voor mensenrechten, maar vindt het wel apart dat die rechten bijkans religieuze dimensies aannemen en absoluut geldend moeten zijn voor iedereen en we ze desnoods middels geweld moeten opleggen aan non-believers.
Stem dan ook VVD.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar ach Ryan, ik denk dat ik veelvouden van dat bedrag in mijn leven heb misgelopen.
Ah, op die manier, tsja, als je er héél principieel tegenaan kijkt is het je mening forceren op iemand anders. Aan de andere kant vind ik dat je ook een beetje pragmatisch moet zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben voor mensenrechten, maar vindt het wel apart dat die rechten bijkans religieuze dimensies aannemen en absoluut geldend moeten zijn voor iedereen en we ze desnoods middels geweld moeten opleggen aan non-believers.
Tja, het liberalsme vind ik nogal egoïstisch . Ik ben daar ook geen fan van. Maar ja, het communisme tart op een andere manier de mensenrechtenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Met bepaalde grenzen, mensenrechten vind ik daar eigenlijk nog een absoluut minimum van.
Neenee, dat snap ik, maar het was dan ook een beetje retorischquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, het liberalsme vind ik nogal egoïstisch . Ik ben daar ook geen fan van. Maar ja, het communisme tart op een andere manier de mensenrechten
Daarom is de sociaal-democratie dan ook uitgevondenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, het liberalsme vind ik nogal egoïstisch . Ik ben daar ook geen fan van. Maar ja, het communisme tart op een andere manier de mensenrechten
Iemand die het homo-huwelijk niet zal erkennen is al een non-believer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Non-believers in mensenrechten? Mensen die denken dat de ene mens meer waard is dan de ander bedoel je?
Je dient dan ook een onderscheid te maken tussen klassieke en sociale grondrechten. Waarbij de eerste categorie afdwingbaar is bij een rechtbank.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:29 schreef GSbrder het volgende:
Oh en mensenrechten zijn natuurlijk nogal multi-interpretabel, wat het net zo'n "heilig geschrift" status geeft als de bijbel of de koran. Als we bijvoorbeeld #22 pakken
[ afbeelding ]
Dan is dit in tegenspraak met andere mensenrechten. Bijvoorbeeld #17.
Ah, zo, dat lijkt me eerder een 'gat' in de wetgevingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:29 schreef GSbrder het volgende:
Oh en mensenrechten zijn natuurlijk nogal multi-interpretabel, wat het net zo'n "heilig geschrift" status geeft als de bijbel of de koran. Als we bijvoorbeeld #22 pakken
[ afbeelding ]
Dan is dit in tegenspraak met andere mensenrechten. Bijvoorbeeld #17.
Ja, en wat is daar mis mee? Of heb jij ook een fictief opperwezen dat volgens een sprookjesboek van 2000 jaar geleden zijn goedkeuring daar niet aan kan geven?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand die het homo-huwelijk niet zal erkennen is al een non-believer.
Volgens #16 heeft "Iedere volwassene het recht te trouwen en een gezin te stichten als hij of zij dat wil. Mannen en vrouwen hebben dezelfde rechten."
Die tart, net als andere ideologieen, vrijwel alle mensenrechtenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom is de sociaal-democratie dan ook uitgevonden
Ik snap wel welke paradox je wil oprakelen, maar die zit 'm niet zo in die mensenrechten. Meer in het enerzijds willen waarderen van menselijke waardigheid van elk mens en het anderzijds accepteren van het verschil (erkennen van een eigen identiteit van mensen). Dat zijn twee kernwaarden die elkaar nog wel eens bijten (het particuliere vs. het algemene/universele).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het staat geen uitzondering toe en geeft mensen niet de mogelijkheid daar vrijwillig vanaf te wijken.
Daar is niets mis mee, maar iedereen is op sommige punten een non-believer of een selectief volger van de mensenrechten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en wat is daar mis mee? Of heb jij ook een fictief opperwezen dat volgens een sprookjesboek van 2000 jaar geleden zijn goedkeuring daar niet aan kan geven?
Ja, dat vermoedde ik ook wel, ik zie je ook niet communisch worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Neenee, dat snap ik, maar het was dan ook een beetje retorisch
Sociaaldemocraten hebben de mensenrechten hoger in het vaandel staan dan dat liberalen hebben, volgens mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die tart, net als andere ideologieen, vrijwel alle mensenrechten
Hm, ach, op papier is het mooi, en ik sluit het niet uit, als je een groep met mensen hebt die het allemaal willen en je claimt een stukje land, moet het best mogelijk zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat vermoedde ik ook wel, ik zie je ook niet communisch worden.
volgens mij wil niemand die set van mensenrechten 1 op 1 kopiëren en opleggen. Het gaat om een basisset aan regels zoals het recht op een eerlijk proces, gelijkheid voor de wet ondanks ras of religie dat soort dingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand die het homo-huwelijk niet zal erkennen is al een non-believer.
Volgens #16 heeft "Iedere volwassene het recht te trouwen en een gezin te stichten als hij of zij dat wil. Mannen en vrouwen hebben dezelfde rechten."
Paternalisme kan ook zeer schadelijk zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Sociaaldemocraten hebben de mensenrechten hoger in het vaandel staan dan dat liberalen hebben, volgens mij.
Hoe kan je het over believen/geloven hebben als het om verdragsartikelen gaat? Je kan ze verwerpen, maar het is niet zo dat je er niet in kan geloven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, maar iedereen is op sommige punten een non-believer of een selectief volger van de mensenrechten.
Afijn, je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe kan je het over believen/geloven hebben als het om verdragsartikelen gaat? Je kan ze verwerpen, maar het is niet zo dat je er niet in kan geloven.
Als iemand zijn huis niet kan financiëren, koopt-ie dat huis niet en verliest hij niets, lijkt me.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:32 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat is het juiste antwoord. U gaat door naar de vraag voor 25.000 euro.
Wat was het dan? If you don't mind me asking....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als iemand zijn huis niet kan financiëren, koopt-ie dat huis niet en verliest hij niets, lijkt me..
De monarchie vind ik ook een achterhaald instituut.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:33 schreef GSbrder het volgende:
1. We zijn allemaal vrij en gelijkwaardig
Behalve Beatrix
Dat gaat niet over personen (mensen) maar over bedrijven.quote:2. Discrimineer niet
Dat doet de overheid zelf ook door een voorkeursbeleid op te dringen aan multinationals
Dat is maar net wanneer je een foetus als mens beschouwt.quote:3. Het recht op leven
Een abortusarts pleegt inbreuk op dit recht
Zolang je vrij bent om je in een ander land te vestigen, dus wanneer je vrij bent om te gaan en te staan waar je wilt is er geen sprake van slavernij.quote:4. Slavernij - verleden tijd
Belastingslaaf
De verkoper kan een schadevergoeding indienen (contractsbreuk). En de transactiekosten van de makelaar ben je ook verschuldigd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als iemand zijn huis niet kan financiëren, koopt-ie dat huis niet en verliest hij niets, lijkt me..
True true.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:37 schreef Morendo het volgende:
Snatch is leuk, maar ik heb hem al te vaak gezien.
Eén van m'n favoriete artikelen hierover. Erg leesbaar, erg interessant.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap wel welke paradox je wil oprakelen, maar die zit 'm niet zo in die mensenrechten. Meer in het enerzijds willen waarderen van menselijke waardigheid van elk mens en het anderzijds accepteren van het verschil (erkennen van een eigen identiteit van mensen). Dat zijn twee kernwaarden die elkaar nog wel eens bijten (het particuliere vs. het algemene/universele).
Hoe dan ook. Voor dat geld had je een mooie S-klasse van de vorige generatie kunnen kopen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar om Nederland nu aan te klagen als mensenrechten-schender vanwege haar monarchie zal niet op veel bijval kunnen rekenen, denk ik zo. Zie daar, selectieve toepassing.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
De monarchie vind ik ook een achterhaald instituut.
Bedrijven worden gerund door mensen, het doet dus wel degelijk inbreuk op de rechten van mensen, zodra ze niet meer vrij zijn hun eigendom naar eigen inzicht te runnen maar de overheid daar inbreuk op pleegt. En het is wel iets te gemakkelijk als ik, uit monde van mijn BV, elke discriminerende belediging zou mogen uitten maar als individu niet.quote:Dat gaat niet over personen (mensen) maar over bedrijven.
Uiteraard, maar wederom arbitrair. We vinden een individu niet volwaardig totdat hij/zij zijn/haar 18e levensjaar heeft bereikt, ergens in dat proces van vorming tot volwassenheid moet het kantelmoment zitten, maar waarom enkel als de foetus in de buik van de moeder zit? Hoelang blijft een kind het bezit van de ouders?quote:Dat is maar net wanneer je een foetus als mens beschouwt.
Daarmee legitimeer je elke vorm van verwerpelijk binnenlands bestuur, zolang je een individu maar niet het recht ontneemt zich elders te vestigen. Steniging of genocide kan je goedpraten zolang de individuen of groepen de mogelijkheid wordt gegund zich elders te vestigen.quote:Zolang je vrij bent om je in een ander land te vestigen, dus wanneer je vrij bent om te gaan en te staan waar je wilt is er geen sprake van slavernij.
Nee, ik ben wat ouder dan jullie en ik ga geen miljoen gulden uittrekken/450.000¤ voor een huis dat 20 jaar geleden fl 250.000,- kostte.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:37 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
De verkoper kan een schadevergoeding indienen (contractsbreuk). En de transactiekosten van de makelaar ben je ook verschuldigd.
Maar goed, ik hoop dat het jou niet overkomen is.
Thanks!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eén van m'n favoriete artikelen hierover. Erg leesbaar, erg interessant.
Ironiseren om het ironiseren om het ironiseren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Snatch is een topfilm, heb hem alleen te vaak gezien.
jij denk nog in hfl.?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik ben wat ouder dan jullie en ik ga geen miljoen gulden uittrekken/450.000¤ voor een huis dat 20 jaar geleden fl 250.000,- kostte.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat de meeste huizen de euro zullen overleven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met huizen wel iig, die staan ook wat langer dan 9 jaar.
Hier gaat iets goed misquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, mijn vader zei vlak na de euro-invoering ook dat hij geen ton ging uittrekken voor een wagen voor m'n moeder. Uiteindelijk staat er toch een auto van meer dan 45k op de stoep. Je moet een beetje meegaan met de tijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik ben wat ouder dan jullie en ik ga geen miljoen gulden uittrekken/450.000¤ voor een huis dat 20 jaar geleden fl 250.000,- kostte.
kunnen we nog terug dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd ook dat de meeste huizen de euro zullen overleven.
Waarom gebruiken jullie geen usenet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie ook al een hoop torrents staan. Even kijken.
Niet zonder gigantische economische schade. Dat is hooguit aantrekkelijk voor landen die er echt heel slecht voor staan en zelfs dan eigenlijk niet, die doen dat hooguit uit dwang.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ieder land kan uit de euro stappen en een eigen munt voeren.
Het is idd bepaald niet zonder gevolgen. Maar ja, als je moet kiezen tussen 2 slechte scenario's...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet zonder gigantische economische schade.
Het scenario voor Griekenland is denk ik toch de minst slechte optie. Vermeend was helder vanochtend.quote:Dat is hooguit aantrekkelijk voor landen die er echt heel slecht voor staan en zelfs dan eigenlijk niet, die doen dat hooguit uit dwang.
Dat is toch veel te gemakkelijk? Als men gekoppelde doelstellingen wil bereiken is daar altijd wel een weg voor, ongeacht de waarderingsgrondslagen. Het IFRS heeft primair tot doel de handel te harmoniseren, niet te sanctioneren of waterdicht te maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef Nautilus. het volgende:
Zeg eriksd, denk jij dat IFRS tot risicovol boekhouden bij bedrijven leidt, en door topmannen misbruikt wordt om aan bonussen gekoppelde doelstellingen te halen? Een docent van mij zei zoiets, maar ik vond het een ondoordachte uitspraak.
Ik zie de Euro bepaald niet als een slecht scenario. Die munt is door de crisis alleen maar sterker geworden aangezien landen nu echt gedwongen worden te bezuinigingen en te hervormen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is idd bepaald niet zonder gevolgen. Maar ja, als je moet kiezen tussen 2 slechte scenario's...
Ik weet het niet, het uit de Euro trappen van de Grieken gaat heel wat ellende opleveren vrees ik.quote:Het scenario voor Griekenland is denk ik toch de minst slechte optie. Vermeend was helder vanochtend.
En wie zijn de voornaamste bezitters van Griekse staatsobligaties?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef Nautilus. het volgende:
De steun aan Griekenland is steun aan beleggers die Griekse staatsobligaties gekocht hebben, dat is natuurlijk wel zo.
dat klopt wel, die nu laten vallen is nogal een risico..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef Nautilus. het volgende:
De steun aan Griekenland is steun aan beleggers die Griekse staatsobligaties gekocht hebben, dat is natuurlijk wel zo.
Precies, bovendien wijkt het IFRS nauwelijks af van GKG. Overigens ben ik van mening dat bonussen, gekoppeld aan een doelstelling op lange termijn, niet beter zijn dan bonussen, gekoppeld aan een doelstelling op korte termijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is toch veel te gemakkelijk? Als men gekoppelde doelstellingen wil bereiken is daar altijd wel een weg voor, ongeacht de waarderingsgrondslagen. Het IFRS heeft primair tot doel de handel te harmoniseren, niet te sanctioneren of waterdicht te maken.
The Stranglers speelden vorige maand nog in Zwolle, Hedon. Dat geeft maar weer aan dat eertijdse helden diep kunnen zinken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
Nog over Snatch. De soundtrack:
Episch natuurlijk.
Je moeder.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:01 schreef waht het volgende:
[..]
En wie zijn de voornaamste bezitters van Griekse staatsobligaties?
Dat laatste is een positief natuurlijk. Helaas dat we ons door het land bij de toetreding hebben laten besodemieteren. Dus daar ging het al mis.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zie de Euro bepaald niet als een slecht scenario. Die munt is door de crisis alleen maar sterker geworden aangezien landen nu echt gedwongen worden te bezuinigingen en te hervormen.
[..]
Dat gaat zeker veel ellende opleveren. De banken, verzekeraars krijgen dan de rekening. Die dreigen dan om te vallen en moeten dan weer bij de overheid aankloppen. De bankencrisis van 2008 valt in dat geval in het niet.quote:[..]
Ik weet het niet, het uit de Euro trappen van de Grieken gaat heel wat ellende opleveren vrees ik.
Tja, het is ook wel een beetje oorzaak-gevolg hé. Als je banken overeind houdt door hun uit de brand te helpen tegen een woekerrente, dwing je banken automatisch tot het doen van investeringen die dat percentage als verwacht rendement hebben. Dan krijg je kunstgrepen, zoals investeren in risicovolle staatsobligaties. Dat neemt natuurlijk een vlucht als men toch weet dat het wel gegarandeerd wordt. Zometeen wordt de steun aan banken, door banken, indirect met belastinggeld terugbetaald.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je moeder.
Maar goed, inderdaad, wat mij betreft mag er geen onderscheid zijn tussen particuliere beleggers en ondernemingen die beleggingen als activa aanhouden.
Neuh dat is het niet. Maar dit lijkt me weer een typisch gevalletje van muzikanten die geld verbrassen in goede tijden zodat je op je 60e nog over de wereld moet trekken om in zaaltjes voor 500 mensen te spelen. Het heeft wel iets tragisch.quote:
Mja, zoveel hebben ze nou ook weer niet binnengeharkt hoor, op hun hoogtepunt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Neuh dat is het niet. Maar dit lijkt me weer een typisch gevalletje van muzikanten die geld verbrassen in goede tijden zodat je op je 60e nog over de wereld moet trekken om in zaaltjes voor 500 mensen te spelen. Het heeft wel iets tragisch.
Je zou er cynisch van kunnen worden (wat ik natuurlijk niet ben, ha!).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, het is ook wel een beetje oorzaak-gevolg hé. Als je banken overeind houdt door hun uit de brand te helpen tegen een woekerrente, dwing je banken automatisch tot het doen van investeringen die dat percentage als verwacht rendement hebben. Dan krijg je kunstgrepen, zoals investeren in risicovolle staatsobligaties. Dat neemt natuurlijk een vlucht als men toch weet dat het wel gegarandeerd wordt. Zometeen wordt de steun aan banken, door banken, indirect met belastinggeld terugbetaald.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mja, zoveel hebben ze nou ook weer niet binnengeharkt hoor, op hun hoogtepunt.
Je zou dan in principe financieel onafhankelijk kunnen zijn. Maar misschien spelen ze nog wel omdat ze het leuk vinden.quote:Scoring some 23 UK top 40 singles and 17 UK top 40 albums to date in a career spanning five decades, the Stranglers are the longest-surviving and most "continuously successful" band to have originated in the UK punk scene of the mid to late 1970s.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef Nautilus. het volgende:
Een beetje het Martin Verkerk-scenario, inderdaad.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Je zou dan in principe financieel onafhankelijk kunnen zijn. Maar misschien spelen ze nog wel omdat ze het leuk vinden.
In 50 jaar.quote:In the UK the band has sold a certified 1.52 million albums and 600,000 singles.
Henquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tja, het is ook wel een beetje oorzaak-gevolg hé. Als je banken overeind houdt door hun...[quote]
Een gave die niet voor velen is weggelegdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef eriksd het volgende:
Op de meet wist je mij ook al de hele stil te krijgen
Misschien een veel kleiner risico dan nu de stekker eruit trekken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
dat klopt wel, die nu laten vallen is nogal een risico..
Oh nee hoor, ga vooral doorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een gave die niet voor velen is weggelegd
Maar verwacht je dan dat ik het je makkelijk maak?
Eens. Ik geloof ook dat Griekenland een bodemloze put is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
Misschien een veel kleiner risico dan nu de stekker eruit trekken.
Goed zo, ik hou van die instellingquote:
Mijn bandleden en ik zouden een moord doen voor dergelijk succes.quote:
Komop. Zelfs Marco Borsato heeft meer verkocht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mijn bandleden en ik zouden een moord doen voor dergelijk succes.
Die artiesten worden allemaal zwaar overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komop. Zelfs Marco Borsato heeft meer verkocht.
In de UK?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komop. Zelfs Marco Borsato heeft meer verkocht.
Correct. Ik zal Jan Smit bij de DWDD die een cover van Bryan Adams deed niet snel vergeten. Ik moest mijn schoenen uitdoen om mijn kromgetrokken tenen te reanimeren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die artiesten worden allemaal zwaar overgewaardeerd.
In zijn geheel. 2 miljoen platen in je thuisland, zeker als het de UK is, is niet veel. En in de rest van de wereld sloegen ze nauwelijks aan.quote:
Toch blijven het helden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
In zijn geheel. 2 miljoen platen in je thuisland, zeker als het de UK is, is niet veel. En in de rest van de wereld sloegen ze nauwelijks aan.
Die Volendamse shit is zo ongeveer het ergste wat er is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Correct. Ik zal Jan Smit bij de DWDD die een cover van Bryan Adams deed niet snel vergeten. Ik moest mijn schoenen uitdoen om mijn kromgetrokken tenen te reanimeren.
En ik heb al een teringhekel aan Bryan Adams, kan je nagaan.
Tjonge, we zijn het eensquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die Volendamse shit is zo ongeveer het ergste wat er is.
Hij doet het elke keer toch wel leuk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:23 schreef GSbrder het volgende:
Een grapje. Om te lachen.
Rob Wijnberg over de Eerste Kamer
Meh. Ken beterequote:
Jij blij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:27 schreef Nautilus. het volgende:
Jan Dulles is geen slechte zanger, hoor.
Ik sta overigens nog op de foto met Monique Smit,.
Dat eerste moet ik toegeven, de tweede kan alleen met foto.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:27 schreef Nautilus. het volgende:
Jan Dulles is geen slechte zanger, hoor.
Ik sta overigens nog op de foto met Monique Smit,.
Ik word droevig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:23 schreef GSbrder het volgende:
Een grapje. Om te lachen.
Rob Wijnberg over de Eerste Kamer
Ik denk dat je iemand anders bedoelt..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:26 schreef eriksd het volgende:
Ik ga wel naar een echte held luisteren: Peter Gabriel
Toen u nog haar had.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je iemand anders bedoelt..
[ afbeelding ]
Dat waren nou bijvoorbeeld wel leuke grappenquote:
Toupet voor de meet, volgende keerquote:
Het is dat Frans Duijts zo'n goddelijk uiterlijk heeft, anders nam ik er aanstoot aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |