Ow ok, dan kom ik wel niet.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zal wel een botte hork zijn maar ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom jij op Nijmegen meets aanwezig wilt zijn, aangezien je verder nooit in het topic post of bent?
Nee, ik gooi liever zelf 1 pin om dan 3 omdat er van die rollen liggenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan vragen we van die rollen voor in de goot
Dat bedoel ik ook weer niet meteen, maar ik vroeg me gewoon af wat buiten je werk dan je connectie met Nijmegen en de users is.. Behalve de modjes dan..quote:
hij houdt gewoon van jouquote:Op zondag 3 juli 2011 13:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook weer niet meteen, maar ik vroeg me gewoon af wat buiten je werk dan je connectie met Nijmegen en de users is.. Behalve de modjes dan..
Omdat ik een behoorlijk stel users ken die ook komen is niet goed genoeg?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook weer niet meteen, maar ik vroeg me gewoon af wat buiten je werk dan je connectie met Nijmegen en de users is.. Behalve de modjes dan..
Tuurlijk ik ben de laatste die gaat bepalen of iemand wel of niet mag komen.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:38 schreef Laysa het volgende:
Aangezien remlof al eerder is geweest en wel meerdere mensen kent heb ik er overigens geen probleem mee als hij wel komt
maar niet dat ge ouwehoer van de rls meenemen hoor...daar gaan we het dus gewoon niet over hebbenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik een behoorlijk stel users ken die ook komen is niet goed genoeg?
Ik kijk wel uitquote:Op zondag 3 juli 2011 13:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar niet dat ge ouwehoer van de rls meenemen hoor...daar gaan we het dus gewoon niet over hebben
Maar dat bedoel ik dus, hij kent swarmi en moblo via modjes topic.. En de rest via Rls.. dan heb ik zoiets van meet die mensen gewoon daar..quote:Op zondag 3 juli 2011 13:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar niet dat ge ouwehoer van de rls meenemen hoor...daar gaan we het dus gewoon niet over hebben
Staat genoteerdquote:Op zondag 3 juli 2011 13:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik dus, hij kent swarmi en moblo via modjes topic.. En de rest via Rls.. dan heb ik zoiets van meet die mensen gewoon daar..
Maar goed dat is mijn lullige mening.. En ik vond dat ik die best even mocht geven.. Wat jullie er mee doen moet jezelf wetenEn het is ook niet of ik Remlof niet mag of niet tof vind maar ja ik vind het gewoon wel vaag..
Kom gewoon een keer op een Arnhemmeet, reuze gezelligquote:Op zondag 3 juli 2011 13:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik dus, hij kent swarmi en moblo via modjes topic.. En de rest via Rls.. dan heb ik zoiets van meet die mensen gewoon daar..
Maar goed dat is mijn lullige mening.. En ik vond dat ik die best even mocht geven.. Wat jullie er mee doen moet jezelf wetenEn het is ook niet of ik Remlof niet mag of niet tof vind maar ja ik vind het gewoon wel vaag..
Kijk als we gaan blowen dan wint Hosti op zijn sloffen dus we gaan bowlen en jij reserveert de baan straks.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:45 schreef Difficult het volgende:
Jullie moeten wel weten dat ik ontzettend goed ben in bowlen, dus als je de keuze om te gaan bowlen wilt herzien mag dat natuurlijk
Laten we maar eerst zeker weten of we gaan bowlen en een tijdstip bepalen voordat ik iets reserveerquote:Op zondag 3 juli 2011 13:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijk als we gaan blowen dan wint Hosti op zijn sloffen dus we gaan bowlen en jij reserveert de baan straks.
We gaan zeker bowlen. Tijdstip volgt nog.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:50 schreef Difficult het volgende:
[..]
Laten we maar eerst zeker weten of we gaan bowlen en een tijdstip bepalen voordat ik iets reserveer
Vooraf verzamelen en alles leeg drinken bij Mikkie thuis! Pak je nog gewoon een stukje meet mee.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:24 schreef Mikkie het volgende:
Als er gebowld gaat worden mag ik van de lijst. Tenzij dat om zes uur gaat plaatsvinden, maar dat lijkt me niet
Overigens... over al dan niet aanwezig zijn van users: als het een meet bij iemand thuis is vind ik het een ander verhaal dan een openbare meet. Thuis heeft de organisator meer 'recht' zeg maar. Of in Yashi's geval: meer aanrecht. En een korte ketting, hoop ik voor IB.
Als je ergens iets openbaars gaat doen, moet je niet moeilijk doen als er mensen aansluiten die minder vaak komen of minder binding hebben, daar is het een openbare meet voor en dat maakt het ook weer leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Als je alleen maar bekenden bij elkaar wil hebben, kun je misschien beter via de mail iets organiseren dan een openbaar topic plaatsen.
Dat is ook de reden geweest dat ik mezelf de vorige keer van de lijst wou halen omdat het bij iemand thuis was die mij niet eens kende :p uiteindelijk was het geen probleem maar jezelf uitnodigen vind ik niet kunnenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:24 schreef Mikkie het volgende:
Overigens... over al dan niet aanwezig zijn van users: als het een meet bij iemand thuis is vind ik het een ander verhaal dan een openbare meet. Thuis heeft de organisator meer 'recht' zeg maar.).
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als we niet enorm veel geld kwijt zijn vind ik het best
4 euro is idd niet echt veel geldquote:Op maandag 4 juli 2011 14:19 schreef IrishBastard het volgende:
We zijn met 7 man toch? Das 4 euro per persoon per baan dan. Tikt wel aan, maar valt op zich toch wel mee?
ik ga ook niet bowlen...ik ben er voor de gezelligheidquote:Op maandag 4 juli 2011 14:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet niet hoe jij rekent? Neem je dan met 7 man 1 baan? volgens mij kan je maar 6 per baan ofzo?
En ga je dan voor 21:00?
Ik hoef eerlijk gezegd niet zo nodig te bowlen.
Met stokken spelen om ballen in gaatjes te duwen is voor homo's. Zeker als het draait om de zwarte bal.quote:
Ja, bier drinken. Leuk hoor!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef Californium het volgende:
we kunnen ook een tafeltje reserveren bij de samsom / jos en bier drinken!
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef Californium het volgende:
we kunnen ook een tafeltje reserveren bij de samsom / jos en bier drinken!
Bierquote:
Dus jij bent een misschien en wil dan bepalen wat we gaan doen?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:21 schreef Californium het volgende:
8 juli
swarma
laysa + dk
rituals
difficult
YashIB
misschien: cali (afhankelijk van tijd en wat en waar)
Ik bepaal nietsquote:Op maandag 4 juli 2011 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus jij bent een misschien en wil dan bepalen wat we gaan doen?![]()
Remmie? Die kreeg denamens Yashaaaaa
Opties bij voorbaat afgewezen. Straks moet ik gaan sjoelen en doe jij alleen een Cali, cali.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik bepaal nietsik breng enkel opties aan
Ik ben bang dat een Cali'tje niet meer gaat lukkenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Opties bij voorbaat afgewezen. Straks moet ik gaan sjoelen en doe jij alleen een Cali, cali.
Dan ben ik voor bier drinkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:14 schreef Difficult het volgende:
Dus poolen of bier drinken bij café Jos / Samson?
( Sjoelen is geen optie! )
Waarom ben ik ineens verwijderd?!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:21 schreef Californium het volgende:
8 juli
swarma
laysa + dk
rituals
difficult
YashIB
misschien: cali (afhankelijk van tijd en wat en waar)
Waar zit Jos?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
mij lijkt jos wel grappig, nog nooit geweest namelijk
Daarom.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef IrishBastard het volgende:
Omdat het bierdrinken is? Want dan vind ik dat we gewoon iets anders moeten doen
Vond café Jos ook niet zo speciaal toen ik er was.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daarom.
Vooraf iets gaan doen (poolen/bowlen/weet ik veel) en dan als nog in een café gaan zitten dat vind ik wel prima. Na twee cola is het dan toch alweer tijd om te gaan.
Meteen naar een café dat vind ik niets. Ik drink nooit en om anderen wel (teveel) zien drinken dat vind ik niets. Café Jos vind ik sowieso niets. Daar ben ik toen ik nog in Oost woonde gemiddeld al 1x week geweest en voor een meesterschenker zetten ze niet zo'n hele speciale koffie.
Gewoon gezellig komen kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:59 schreef Rituals het volgende:
Ik ga sowieso niet mee bowlen (ik haat bowlen), maar ik kan daarna vast nog wel komen.
Ook een goed ideequote:Yasha (wat Cali zegt, of Cali en ik gooien dan omstebeurt ofzo )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |