Dat is ook de reden geweest dat ik mezelf de vorige keer van de lijst wou halen omdat het bij iemand thuis was die mij niet eens kende :p uiteindelijk was het geen probleem maar jezelf uitnodigen vind ik niet kunnenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:24 schreef Mikkie het volgende:
Overigens... over al dan niet aanwezig zijn van users: als het een meet bij iemand thuis is vind ik het een ander verhaal dan een openbare meet. Thuis heeft de organisator meer 'recht' zeg maar.).
quote:Op maandag 4 juli 2011 13:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als we niet enorm veel geld kwijt zijn vind ik het best
4 euro is idd niet echt veel geldquote:Op maandag 4 juli 2011 14:19 schreef IrishBastard het volgende:
We zijn met 7 man toch? Das 4 euro per persoon per baan dan. Tikt wel aan, maar valt op zich toch wel mee?
ik ga ook niet bowlen...ik ben er voor de gezelligheidquote:Op maandag 4 juli 2011 14:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet niet hoe jij rekent? Neem je dan met 7 man 1 baan? volgens mij kan je maar 6 per baan ofzo?
En ga je dan voor 21:00?
Ik hoef eerlijk gezegd niet zo nodig te bowlen.
Met stokken spelen om ballen in gaatjes te duwen is voor homo's. Zeker als het draait om de zwarte bal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |