Je bent van harte welkom hoor. De traditie is wel dat nieuwelingen de eerste keer betalen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:43 schreef badisbad het volgende:
[..]
oh, nou ja, zal ik wel nie goed geleze hebbe

En dat we in zo'n geval dus in een openbare gelegenheid (lees: Samson) zittenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hoor. De traditie is wel dat nieuwelingen de eerste keer betalen.

owja, ik zal de rekening nog even opsturenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hoor. De traditie is wel dat nieuwelingen de eerste keer betalen.

Wanneer was je eerste meet? Volgens mij betaalde men toen nog in stenen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owja, ik zal de rekening nog even opsturen
En daarna bowlen natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dat we in zo'n geval dus in een openbare gelegenheid (lees: Samson) zitten

Wat is er mis met de andere dagen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:10 schreef IrishBastard het volgende:
Ik weet niet of yasha kan. Neem aan van wel, maar heb alleen in mijn agenda gekeken

Kijk hem eens met zijn gladde praatjes! Daarmee lok je de vrouwtjes wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:30 schreef Mikkie het volgende:
Ja maar Yashi, laten we even eerlijk zijn. Jouw mening doet er sowieso niet toe. En doordat je een vrouw bent, al helemáál niet.

IB is toch degene met de ketting om zijn nek? En een ketting met bal om de enkels?quote:

Volgens mij ook, daarna ben ik natuurlijk een constante factor van afwezigheid geblevenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn eerste meet was bowlen ergens in 2008, maar meer weet ik er niet meer van.

zn ballen op de enkels, das iets heel andersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IB is toch degene met de ketting om zijn nek? En een ketting met bal om de enkels?

De vraag is hoe jij dat weet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zn ballen op de enkels, das iets heel anders

quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:30 schreef Mikkie het volgende:
Ja maar Yashi, laten we even eerlijk zijn. Jouw mening doet er sowieso niet toe. En doordat je een vrouw bent, al helemáál niet.

datquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij ook, daarna ben ik natuurlijk een constante factor van afwezigheid gebleven

quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ik kan in principe al die andere data ook maar ik weet niet of mijn baas mijn ketting die avonden los wil maken![]()

8 juliquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:42 schreef Mikkie het volgende:
Goed argument, swarmi.
Ik zou rond half acht, acht uur weg moeten, dus ik kan evt nog kort een vorkje meeprikken.

quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:35 schreef swarmahoer het volgende:
doe gewoon een normale studie, stel hippies

Vrijdag 8 juli kan ik ook wel de hele dagquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef swarmahoer het volgende:
8 juli!
vanaf hoe laat kan iedereen? ik hele dag in principe

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |