Ja, bier drinken. Leuk hoor!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef Californium het volgende:
we kunnen ook een tafeltje reserveren bij de samsom / jos en bier drinken!
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:12 schreef Californium het volgende:
we kunnen ook een tafeltje reserveren bij de samsom / jos en bier drinken!
Bierquote:
Dus jij bent een misschien en wil dan bepalen wat we gaan doen?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:21 schreef Californium het volgende:
8 juli
swarma
laysa + dk
rituals
difficult
YashIB
misschien: cali (afhankelijk van tijd en wat en waar)
Ik bepaal nietsquote:Op maandag 4 juli 2011 20:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus jij bent een misschien en wil dan bepalen wat we gaan doen?![]()
Remmie? Die kreeg denamens Yashaaaaa
Opties bij voorbaat afgewezen. Straks moet ik gaan sjoelen en doe jij alleen een Cali, cali.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik bepaal nietsik breng enkel opties aan
Ik ben bang dat een Cali'tje niet meer gaat lukkenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Opties bij voorbaat afgewezen. Straks moet ik gaan sjoelen en doe jij alleen een Cali, cali.
Dan ben ik voor bier drinkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:14 schreef Difficult het volgende:
Dus poolen of bier drinken bij café Jos / Samson?
( Sjoelen is geen optie! )
Waarom ben ik ineens verwijderd?!quote:Op maandag 4 juli 2011 20:21 schreef Californium het volgende:
8 juli
swarma
laysa + dk
rituals
difficult
YashIB
misschien: cali (afhankelijk van tijd en wat en waar)
Waar zit Jos?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
mij lijkt jos wel grappig, nog nooit geweest namelijk
Daarom.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:49 schreef IrishBastard het volgende:
Omdat het bierdrinken is? Want dan vind ik dat we gewoon iets anders moeten doen
Vond café Jos ook niet zo speciaal toen ik er was.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daarom.
Vooraf iets gaan doen (poolen/bowlen/weet ik veel) en dan als nog in een café gaan zitten dat vind ik wel prima. Na twee cola is het dan toch alweer tijd om te gaan.
Meteen naar een café dat vind ik niets. Ik drink nooit en om anderen wel (teveel) zien drinken dat vind ik niets. Café Jos vind ik sowieso niets. Daar ben ik toen ik nog in Oost woonde gemiddeld al 1x week geweest en voor een meesterschenker zetten ze niet zo'n hele speciale koffie.
Gewoon gezellig komen kijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:59 schreef Rituals het volgende:
Ik ga sowieso niet mee bowlen (ik haat bowlen), maar ik kan daarna vast nog wel komen.
Ook een goed ideequote:Yasha (wat Cali zegt, of Cali en ik gooien dan omstebeurt ofzo )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |