Het meisje heette wel Shaniqa oid maar ze zijn al jaren verhuist, en ik ben inmiddels ook verhuist.quote:
OF IS HET WEL VERHUISD.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het meisje heette wel Shaniqa oid maar ze zijn al jaren verhuist, en ik ben inmiddels ook verhuist.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OF IS HET WEL VERHUISD.
Tazz, net zat ik helemaal iemand te verbeteren maar nu ben ik zelf in de war.Belachelijk.
Verhuisd, ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OF IS HET WEL VERHUISD.
Tazz, net zat ik helemaal iemand te verbeteren maar nu ben ik zelf in de war.Belachelijk.
timtimmehhh timmeh timtimmehquote:
ja verdorie dat had ik eerst maar ik begon opeens te twijfelenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Zo gay.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:10 schreef xCore het volgende:
[..]
Etsoe geeft altijd kusjes op het voorhoofd
Hij moest werken tot 20.00 uur.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar is Etsu eigenlijk? Ik heb hem vandaag nog niet gezien.
Etsoe is AN DIE ARBEITquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar is Etsu eigenlijk? Ik heb hem vandaag nog niet gezien.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beetje mannenliefde moet kunnen toch
Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Stiekem achter de toonbank een croissantje likken en lachen als een oud vrouwtje ze meeneemt.
Als hij af is.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beetje mannenliefde moet kunnen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Stiekem achter de toonbank een croissantje likken en lachen als een oud vrouwtje ze meeneemt.
Mandy & Lisa
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:13 schreef Dastan het volgende:
Ik krijg ook kriebels van Klinkerbotsing.
Niet dat ik furieus op haar fobo fap, hoor. Gewoon een warm gevoel in mijn buik.
Ik heb een keer met een Marloes onder de douche gestaan, ze zag er toch iets anders uitquote:
Ik overtref Jans sms'jes? Dat is een compliment dat mij het rood op de wangen bezorgt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Echt waar? Dat is het liefste wat een jongen tegen me gezegd heeft!! ;$
Kwam die gozer een keer tegen in Eindhovenquote:
Dat is zo vorige decennium.quote:
Awww. Wat ben jij toch een charmeur.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik overtref Jans sms'jes? Dat is een compliment dat mij het rood op de wangen bezorgt.
hey edit allesquote:
Mooi iddquote:
Is goed hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh oke.Ik ga hem zodirect luisteren. Ok?
Moet het rijmen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toemba toemba toemba toemba toemba toemba toeoeoemba
In het bos, in het bos wonen indianen
Ze schieten daar met pijl en boog
En eten veel bananen
Ze vechten niet met pijl en boog,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toemba toemba toemba toemba toemba toemba toeoeoemba
In het bos, in het bos wonen indianen
Ze schieten daar met pijl en boog
En eten veel bananen
Ik bedoelde het niet gemeen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zomaar emo.gif alles, laatmaar.
Gaat hij echt zo?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ze vechten niet met pijl en boog,
maar schieten met bananen.
Maarmaar.quote:
Wellicht vind je Wilco ook wel wat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je meer van hem wilt horen, hier een topic over mijn favoriete artiest:
Willie Nelson
Ik weet het niet. Er zijn heel veel versies geloof ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaat hij echt zo?Whehehe, dan heeft mn vriendin het fout gedaan.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
Ik herinner me opeens weer dat Proletariaat donderdag weer van zijn ban af is.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zijn heel veel versies geloof ik.
Mijn zusje zong ooit:
Ze eten niet, ze drinken niet,
Ze vechten enkel met bananen.____
Ja, best mooi.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wellicht vind je Wilco ook wel wat.
Je bent geen kloon?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah waarom? Hij denkt dat ik een kloon ben.
Hij vindt mijn postgedrag 'walgelijk'. Ook heeft hij mijn naam, een foto van mij die niet op FOK! mocht en meerdere dingen over mij gepost hier op FOK!. Walgelijke kutuser is het.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah waarom? Hij denkt dat ik een kloon ben.
Nee, ik ben geen kloon. Hij "weet zeker" dat ik het wel ben.quote:
Ah, wat stom.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij vindt mijn postgedrag 'walgelijk'. Ook heeft hij mijn naam, een foto van mij die niet op FOK! mocht en meerdere dingen over mij gepost hier op FOK!. Walgelijke kutuser is het.
Volgens mij ook, hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kloon. Hij "weet zeker" dat ik het wel ben.
Mijnequote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh?! Wiens kloon zou ik dan moeten zijn?
Gelet op je gebruikersnaam leeell.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh?! Wiens kloon zou ik dan moeten zijn?
Gast, ik ben een meisje. Heb je mijn FoBo al bekeken? Op die foto lijk ik niet echt op leeell.quote:
Wie zegt dat. Misschien is het je dochter welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gast, ik ben een meisje. Heb je mijn FoBo al bekeken? Op die foto lijk ik niet echt op leeell.
Dat is leeells zusje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gast, ik ben een meisje. Heb je mijn FoBo al bekeken? Op die foto lijk ik niet echt op leeell.
vanmiddag nog een jongenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tienerpapa jwt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wie zegt dat. Misschien is het je dochter wel
Misschien ben ik wel leeell's zusje.quote:
30 februari 2012quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Spannend dit, wanneer is de ontknoping?
Ik krijg thuis geen aandacht van mijn mammiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:48 schreef Ezell het volgende:
Gideon, wat doe jij de hele tijd in mijn FoBo? Toevallig als ik een keer kijk, zie ik alleen jouw naam staan.
Vindt hij leuk, doet hij bij mij ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:48 schreef Ezell het volgende:
Gideon, wat doe jij de hele tijd in mijn FoBo? Toevallig als ik een keer kijk, zie ik alleen jouw naam staan.
Nee, hij denkt dat wij zijn mammie zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vindt hij leuk, doet hij bij mij ook.
Vijfduizend reacties.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aantal views 30.391
Aantal reacties 5.391
Laatste voyeur(s)
Gideon_92
Gideon_92
Gideon_92
Gideon_92
Gideon_92
Gideon_92
Gideon_92
Gideon_92
Gideon_92
Kijk twee keer 391eng dit..
JanPiraat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:51 schreef Dastan het volgende:
Zeg, Klink, wie is Jan eigenlijk? Hangt hij ook op FOK! rond?
Nee. Ik ben gewoon blij dat het af is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:08 schreef Dastan het volgende:
Nu wil jij zeker dat we je vragen het te plaatsen.
Waarvoor moest je het schrijven?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon blij dat het af is.
We moeten allemaal in een groepje van vier een themadag organiseren. En dan gaan we naar één van de vier stagescholen en daar houden we die themadag. Daarvoor heb ik een verhaal geschreven.quote:
Ja, hoor. Goed je te zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
Klaar met werken. Eindelijk. Tijd ging te langzaam. Alles goed hier?
Aww,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
Klaar met werken. Eindelijk. Tijd ging te langzaam. Alles goed hier?
O, wat leuk. En jij hebt als thema piraten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We moeten allemaal in een groepje van vier een themadag organiseren. En dan gaan we naar één van de vier stagescholen en daar houden we die themadag. Daarvoor heb ik een verhaal geschreven.
Nee, wij zitten met zn vieren en we hebben thema Indianen, met pijn in mn hart natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, wat leuk. En jij hebt als thema piraten?![]()
O, ja, dat schreef je ook. Stom.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, wij zitten met zn vieren en we hebben thema Indianen, met pijn in mn hart natuurlijk.
m'n rug is dood, maar voor de rest goed hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww,Ja gaat goed hier hoor. Met jou dan?
Maakt niet uit.quote:
Uhu, was echt voor 2 uur thuisquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
m'n rug is dood, maar voor de rest goed hoorHebbie nog gespijbeld?
Nee, gaat niet lukken denk ik. Ik weet echt niet wat er mis is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straks jongen, straks. Is je msn gerepareerd?
Nicequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
[..]
Uhu, was echt voor 2 uur thuisipv half 6
En awh, je staat natuurlijk de hele dag he..
Aww kusje opquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nice
Ja, en daarnaast heb ik ook een brandwond opgelopen. Een heel klein sneetje hoor, maar deed wel even au
Opgeven is niet goed. Ontvang je weer berichten of niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, gaat niet lukken denk ik. Ik weet echt niet wat er mis is.
eBuddy, duhquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, gaat niet lukken denk ik. Ik weet echt niet wat er mis is.
Nee, ik ontvang niets. Heel raar. Van niemand.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opgeven is niet goed. Ontvang je weer berichten of niet?
Ja, maar ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
eBuddy, duh
Mijn MSN doet het ook nooit
Probeer dan oudere versie. Msn 4 ofzo, msn messenger live.quote:
hee heequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:23 schreef Dastan het volgende:
Ik probeer nu een oudere versie te installeren.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:48 schreef Etsu het volgende:
Trouwens VR2, ik had niet met je moeten msnen tijdens het eten van spare ribs, want nu zitten allemaal vlekken op m'n scherm.![]()
Welke code?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:52 schreef Dastan het volgende:
Probeer ik net een dagkaart te kopen via cjp, komt die e-mail met daarin de code maar niet.En ik heb wel al betaald.
Wij citeren voor u;quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
De code voor de webwinkel van NS of zo.
Ik heb 'm net gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wij citeren voor u;
Bevestigingsmail niet binnen een kwartier ontvangen? Check eerst je spambox. Vind je 'm daar ook niet, stuur dan zsm een mail naar dagkaart@cjp.nl.
Daar ben ik wel eens geweest met vriendenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oooh ik heb een familielid in Hull wonen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar staat jouw username voor eigenlijk?
Je bent de 5148569845ste die het vraagt. En ja, ik heb geteld.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar staat jouw username voor eigenlijk?
Yay, wat heb ik gewonnen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent de 5148569845ste die het vraagt. En ja, ik heb geteld.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Etsu
Etsu is een Japanse meisjesnaam. Het betekent `zaligheid`.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, toen de film uitkwam moest Jordan Mechner een naam verzinnen voor hem. In principe ging hij naamloos het spel door.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heette die Dastan? Wist ik niet.
Stoer spel wel.
[..]
Etsu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Etsu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb iets ingevuld hierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
Eigenlijk had ik eerst niet door dat het een meisjesnaam wasEen maand later ofzo, dus wel, toen dacht ik: boeie
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb iets ingevuld hier
http://babybytes.nl/namen/meisjes/Etsu
Maar het staat er nog niet![]()
![]()
Moet kunnen swaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat was ik brak vandaag, ;')
over datum bier, zou dat echt zoveel uitmaken? 2 maand maar
of het lag aan de verschillende soorten
De tweede versie. Prince of Persia 2: The Shadow and the Flame. Het allereerste beeld van de prins in dat spel staat in mijn UI.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Welke versie is die dat je op zo'n boot moet komen het lijkt daar erg op. Speelde ik eerder.
Daar kan ik niet cht een prince of persia in zien..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
De tweede versie. Prince of Persia 2: The Shadow and the Flame. Het allereerste beeld van de prins in dat spel staat in mijn UI.
Hier, jong:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Daar kan ik niet cht een prince of persia in zien..
Ja, lekker he. Heb jij 'm uitgespeeld?quote:
O.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Het is me trouwens nooit gelukt op die boot te komen.
Uiteraard. Een moment hoor. Begin er om half elf aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve Dastannnn wil jij mn verhaaltje ook lezen ?
Okquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uiteraard. Een moment hoor. Begin er om half elf aan.
Op een Macintosh had je nog geilere graphics.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:51 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zie post hierboven.
Dat was trouwens op ongeveer deze computer:
[ afbeelding ]
Ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vet hip hoor jullie, ik speelde het op mijn ik weet niet eens wat voor een computer het was
Die hadden ze altijd in de ob.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:52 schreef Gitaarmat het volgende:
Deze heb ik dan wel helemaal uitgespeeld. 10xBRILJANT
Toen was deze er zelfs al:
[ afbeelding ]![]()
En of die glimmende Pokémonkaart wel echt was.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker niks doen en je enige probleem was met wie je die middag zou gaan spelen
En zebrapaden maken met stoepkrijt..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
En of die glimmende Pokémonkaart wel echt was.
Tikkertje spelenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Parkeerplaatsen afzetten met witte kruizen.
Oeiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme
Ga ik 1 keer weg, komt er gelijk brand in de oven en zit het huis vol rook
Incompetente familie
Zoek toevlucht bij de Berekuil.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme
Incompetente familie
Ieks. Oven kapot?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme
Incompetente familie
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme
Incompetente familie
Mijn kamer ook, alle rook is ernaartoe gestegen en meurt nu als een dode koequote:
Van Bonkheads of wa?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
Gitaarmat, heb je weleens het eerste deel gespeeld?
Hij gaat ontzettend stinken, zit wss wat roet aan het verwarmingselement en in de ventilator, morgen maar eens naar kijkenquote:
Panda. Omdat het gewoon kanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
Nieuw onderwerp: wat is je lievelingsdier en waarom?
Het filmpje van de niezende panda is cool. Zijn er eigenlijk wel panda's in Nederland? Nee toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Panda. Omdat het gewoon kanEn het zijn mooie beesten.
Koeien. Omdat daarom.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
Nee, wel in China.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het filmpje van de niezende panda is cool. Zijn er eigenlijk wel panda's in Nederland? Nee toch?s
Artis.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het filmpje van de niezende panda is cool. Zijn er eigenlijk wel panda's in Nederland? Nee toch?
Pinguin, omdat ze altijd er zo bazig bij staanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
Nee, daar zijn geen panda's. Ik heb het eventjes opgezocht. In Artis hebben ze alleen kleine panda's.quote:
Ik herinner me nog wel een zeker topic van vorig jaarquote:
Ik heb een Pinguin, hij heet Harry. Zal ik een foto voor jou maken met jouw naam erbij?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Pinguin, omdat ze altijd er zo bazig bij staan
Jaaaa. Pinguins zijn echt cool. Mijn lievelingsdier is een giraffe, want ze zien er gewoon cool uit..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Pinguin, omdat ze altijd er zo bazig bij staan
Dat zou ik wel heel fijn vinden jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een Pinguin, hij heet Harry. Zal ik een foto voor jou maken met jouw naam erbij?JA?
Jeujquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok, je staat bovenaan de lijst.
Valkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:27 schreef Ezell het volgende:
Vogels zijn eigenlijk ook wel cool.
edit: Behalve ganzen, want die zijn eng..
En zwanen ook wel eng en meerkoeten ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:27 schreef Ezell het volgende:
Vogels zijn eigenlijk ook wel cool.
edit: Behalve ganzen, want die zijn eng..
Zwanen zijn mooi, dus die mogen eng zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En zwanen ook wel eng en meerkoeten ook.
Dit topic?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezelll ik wil dat jij ook mijn topic gaat lezen.
Is goed. Ik zal je topic even lezen als ik klaar ben met waar ik nu mee bezig ben!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi nee deze: Het avontuur van Ugh Ugh en Dyani.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is goed. Ik zal je topic even lezen als ik klaar ben met waar ik nu mee bezig ben!
Dit. En luipaarden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
Panda. Omdat het gewoon kanEn het zijn mooie beesten.
Tim elzingaquote:
Broodjes met wat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga mn broodjes smeren en me naar boven begeven.
nee, doetmij aan Ernst en Bobbie denkenquote:
Zeker te veel porno op je computer staan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:39 schreef DidoCarthago het volgende:
Hoi hoi. Vanmiddag liep mn computer vast
ben ik maar wat anders gaan doen
.
Nee. Morgen gewoon in Amsterdam.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:39 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ga jij morgen maar lekker naar die basisschool van je.
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. Morgen gewoon in Amsterdam.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben toch maar voor de pindakaas gegaan.
Kaas op broodquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:43 schreef Ezell het volgende:
Mensen die kaas haten waarderen de goddelijkheid van tosti's niet.
Ik lust ook geen tosti's, inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:43 schreef Ezell het volgende:
Ik eet ook nooit kaas op brood of zo, alleen tosti'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:43 schreef Ezell het volgende:
Valt mee, best leuke lessen morgen. Alleen wel een lange dag, van 9 tot 5quote:
Maar dan de niet-biologische jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:43 schreef xCore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is echt gruwelijk lekker
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik lust ook geen tosti's, inderdaad.
Waarschijnlijk ook nog goedkoper. Maar goed ideequote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:44 schreef xCore het volgende:
[..]
Heb nooit die andere geprobeerd eigenlijk, zal 'm morgen is gaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |