En of die glimmende Pokémonkaart wel echt was.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker niks doen en je enige probleem was met wie je die middag zou gaan spelen
En zebrapaden maken met stoepkrijt..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
En of die glimmende Pokémonkaart wel echt was.
Tikkertje spelenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Parkeerplaatsen afzetten met witte kruizen.
Oeiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme
Ga ik 1 keer weg, komt er gelijk brand in de oven en zit het huis vol rook
Incompetente familie
Zoek toevlucht bij de Berekuil.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme
Incompetente familie
Ieks. Oven kapot?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme
Incompetente familie
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:00 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme
Incompetente familie
Mijn kamer ook, alle rook is ernaartoe gestegen en meurt nu als een dode koequote:
Van Bonkheads of wa?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
Gitaarmat, heb je weleens het eerste deel gespeeld?
Hij gaat ontzettend stinken, zit wss wat roet aan het verwarmingselement en in de ventilator, morgen maar eens naar kijkenquote:
Panda. Omdat het gewoon kanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
Nieuw onderwerp: wat is je lievelingsdier en waarom?
Het filmpje van de niezende panda is cool. Zijn er eigenlijk wel panda's in Nederland? Nee toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Panda. Omdat het gewoon kanEn het zijn mooie beesten.
Koeien. Omdat daarom.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
Nieuw onderwerp: wat is je lievelingsdier en waarom?
Nee, wel in China.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het filmpje van de niezende panda is cool. Zijn er eigenlijk wel panda's in Nederland? Nee toch?s
Artis.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het filmpje van de niezende panda is cool. Zijn er eigenlijk wel panda's in Nederland? Nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |