Nee. Ik ben gewoon blij dat het af is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:08 schreef Dastan het volgende:
Nu wil jij zeker dat we je vragen het te plaatsen.
Waarvoor moest je het schrijven?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon blij dat het af is.
We moeten allemaal in een groepje van vier een themadag organiseren. En dan gaan we naar één van de vier stagescholen en daar houden we die themadag. Daarvoor heb ik een verhaal geschreven.quote:
Ja, hoor. Goed je te zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
Klaar met werken. Eindelijk. Tijd ging te langzaam. Alles goed hier?
Aww,quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
Klaar met werken. Eindelijk. Tijd ging te langzaam. Alles goed hier?
O, wat leuk. En jij hebt als thema piraten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We moeten allemaal in een groepje van vier een themadag organiseren. En dan gaan we naar één van de vier stagescholen en daar houden we die themadag. Daarvoor heb ik een verhaal geschreven.
Nee, wij zitten met zn vieren en we hebben thema Indianen, met pijn in mn hart natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, wat leuk. En jij hebt als thema piraten?![]()
O, ja, dat schreef je ook. Stom.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, wij zitten met zn vieren en we hebben thema Indianen, met pijn in mn hart natuurlijk.
m'n rug is dood, maar voor de rest goed hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww,Ja gaat goed hier hoor. Met jou dan?
Maakt niet uit.quote:
Uhu, was echt voor 2 uur thuisquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
m'n rug is dood, maar voor de rest goed hoorHebbie nog gespijbeld?
Nee, gaat niet lukken denk ik. Ik weet echt niet wat er mis is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straks jongen, straks. Is je msn gerepareerd?
Nicequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
[..]
Uhu, was echt voor 2 uur thuisipv half 6
En awh, je staat natuurlijk de hele dag he..
Aww kusje opquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nice
Ja, en daarnaast heb ik ook een brandwond opgelopen. Een heel klein sneetje hoor, maar deed wel even au
Opgeven is niet goed. Ontvang je weer berichten of niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, gaat niet lukken denk ik. Ik weet echt niet wat er mis is.
eBuddy, duhquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, gaat niet lukken denk ik. Ik weet echt niet wat er mis is.
Nee, ik ontvang niets. Heel raar. Van niemand.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opgeven is niet goed. Ontvang je weer berichten of niet?
Ja, maar ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
eBuddy, duh
Mijn MSN doet het ook nooit
Probeer dan oudere versie. Msn 4 ofzo, msn messenger live.quote:
hee heequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:23 schreef Dastan het volgende:
Ik probeer nu een oudere versie te installeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |