Je bent geen kloon?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah waarom? Hij denkt dat ik een kloon ben.
Hij vindt mijn postgedrag 'walgelijk'. Ook heeft hij mijn naam, een foto van mij die niet op FOK! mocht en meerdere dingen over mij gepost hier op FOK!. Walgelijke kutuser is het.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah waarom? Hij denkt dat ik een kloon ben.
Nee, ik ben geen kloon. Hij "weet zeker" dat ik het wel ben.quote:
Ah, wat stom.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij vindt mijn postgedrag 'walgelijk'. Ook heeft hij mijn naam, een foto van mij die niet op FOK! mocht en meerdere dingen over mij gepost hier op FOK!. Walgelijke kutuser is het.
Volgens mij ook, hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen kloon. Hij "weet zeker" dat ik het wel ben.
Mijnequote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh?! Wiens kloon zou ik dan moeten zijn?
Gelet op je gebruikersnaam leeell.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oh?! Wiens kloon zou ik dan moeten zijn?
Gast, ik ben een meisje. Heb je mijn FoBo al bekeken? Op die foto lijk ik niet echt op leeell.quote:
Wie zegt dat. Misschien is het je dochter welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gast, ik ben een meisje. Heb je mijn FoBo al bekeken? Op die foto lijk ik niet echt op leeell.
Dat is leeells zusje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gast, ik ben een meisje. Heb je mijn FoBo al bekeken? Op die foto lijk ik niet echt op leeell.
vanmiddag nog een jongenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tienerpapa jwt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wie zegt dat. Misschien is het je dochter wel
Misschien ben ik wel leeell's zusje.quote:
30 februari 2012quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Spannend dit, wanneer is de ontknoping?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |