Het meisje heette wel Shaniqa oid maar ze zijn al jaren verhuist, en ik ben inmiddels ook verhuist.quote:
OF IS HET WEL VERHUISD.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het meisje heette wel Shaniqa oid maar ze zijn al jaren verhuist, en ik ben inmiddels ook verhuist.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OF IS HET WEL VERHUISD.
Tazz, net zat ik helemaal iemand te verbeteren maar nu ben ik zelf in de war.Belachelijk.
Verhuisd, ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OF IS HET WEL VERHUISD.
Tazz, net zat ik helemaal iemand te verbeteren maar nu ben ik zelf in de war.Belachelijk.
timtimmehhh timmeh timtimmehquote:
ja verdorie dat had ik eerst maar ik begon opeens te twijfelenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Zo gay.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:10 schreef xCore het volgende:
[..]
Etsoe geeft altijd kusjes op het voorhoofd
Hij moest werken tot 20.00 uur.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar is Etsu eigenlijk? Ik heb hem vandaag nog niet gezien.
Etsoe is AN DIE ARBEITquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar is Etsu eigenlijk? Ik heb hem vandaag nog niet gezien.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beetje mannenliefde moet kunnen toch
Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Stiekem achter de toonbank een croissantje likken en lachen als een oud vrouwtje ze meeneemt.
Als hij af is.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beetje mannenliefde moet kunnen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Stiekem achter de toonbank een croissantje likken en lachen als een oud vrouwtje ze meeneemt.
Mandy & Lisa
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:13 schreef Dastan het volgende:
Ik krijg ook kriebels van Klinkerbotsing.
Niet dat ik furieus op haar fobo fap, hoor. Gewoon een warm gevoel in mijn buik.
Ik heb een keer met een Marloes onder de douche gestaan, ze zag er toch iets anders uitquote:
Ik overtref Jans sms'jes? Dat is een compliment dat mij het rood op de wangen bezorgt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Echt waar? Dat is het liefste wat een jongen tegen me gezegd heeft!! ;$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |