Engelaarquote:Vooral PSV maakte het in 2010 bont, met een totale salarisverhoging van 3 miljoen euro. Zo kan Orlando Engelaar elk jaar 1,75 miljoen euro bijschrijven op zijn rekening. PSV-spits Marcus Berg verdiende vorig jaar 1,2 miljoen euro en doelman Andreas Isaksson anderhalf miljoen.
Die verdienen daar een veelvoud van hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:48 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Toch blijft het belachelijk,kijk dat messi,cristiano ronaldo en casillas dat verdienen...
Weetik,maar die kunnen er iets van.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die verdienen daar een veelvoud van hoor
In Italië schoppen ze helemaal aan gort en misschien is het ritme van Duitsland (wat minder wedstrijden dan Engeland) wel prettiger. En het is erg fijn wonen in München.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:51 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Trouwens,raar dat robben voor maar 4,5 miljoen bij bayern blijft,die hebben ook geen CL gehaald.
(Mede dankzij louis van gaal). Hij kan ook zo in engeland spelen,misschien in italië?
Hebben ze de voorronde al verloren dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:51 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Trouwens,raar dat robben voor maar 4,5 miljoen bij bayern blijft,die hebben ook geen CL gehaald.
(Mede dankzij louis van gaal). Hij kan ook zo in engeland spelen,misschien in italië?
Jij houdt je niet zo bezig met voetbal, of wel?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:51 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Voorronde,waarom daar wel en wij hier niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hebben ze de voorronde al verloren dan?Ze moeten namelijk de voorronde CL spelen..
Niet heel erg met buitenlands,zeg ik iets doms?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij houdt je niet zo bezig met voetbal, of wel?
Omdat Twente voorronde CL speelt, en jullie 3e zijn geworden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:55 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Voorronde,waarom daar wel en wij hier niet?
Maar bayern is derde toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat Twente voorronde CL speelt, en jullie 3e zijn geworden?
Idd, net als Ibi, die moet ook maar eens weg bij Barca, voor 25 miljoen naar Engeland ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In Italië schoppen ze helemaal aan gort en misschien is het ritme van Duitsland (wat minder wedstrijden dan Engeland) wel prettiger. En het is erg fijn wonen in München.
Al zou het voor PSV alleen maar goed zijn als hij nog een monstertransfer maakt
Dat zou helemaal gunstig zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idd, net als Ibi, die moet ook maar eens weg bij Barca, voor 25 miljoen naar Engeland ofzo
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:56 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Niet heel erg met buitenlands,zeg ik iets doms?
Mijn excuses
Bayern derde, Frankfurt degradeertquote:
Misschien moet je een keer naar de coëfficiënten lijst of überhaupt Europees voetbal kijkenquote:
Okee,ik dacht al zoiets,maar zoals ik al zei: Ik hou me niet heel erg bezig met buitenlands voetbal.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:59 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer naar de coëfficiënten lijst of überhaupt Europees voetbal kijken
De top 3(Engeland, Spanje en volgens mij Italië) hebben 3 plaatsen in groepsfase en 1 in de laatste voorronde. Dan een aantal(waaronder Duitsland en Frankrijk) hebben 2 plaatsen in groepsfase en 1 in de voorrondes. En daarna komen landen als Nederland die 1 groepsfase en 1 voorronde plaats hebben..
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:01 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Okee,ik dacht al zoiets,maar zoals ik al zei: Ik hou me niet heel erg bezig met buitenlands voetbal.
Maar waarom nederland minder? Heeft dit te maken met de wereldranglijst?
(Daar staat nederland 2e toch?)
Zoals op te maken uit het schema dat Adames gelinkt heeft.. Heeft te maken met de resultaten van de clubs uit de landen in Europees verband(resultaten van afgelopen 5 jaar, waarbij de behaalde punten van de deelnemers van het jaar gedeeld wordt door het aantal deelnemers van dat land)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:01 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Okee,ik dacht al zoiets,maar zoals ik al zei: Ik hou me niet heel erg bezig met buitenlands voetbal.
Maar waarom nederland minder? Heeft dit te maken met de wereldranglijst?
(Daar staat nederland 2e toch?)
Oke,raar dan dat er vaak wordt gezegd nummer 2 van de wereld (Ja,oke het WK) Maar ook al daarvoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:02 schreef Adames het volgende:
[..]
![]()
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2011.html
Nederland is inderdaad nummer 2 van de Wereld. Maar dat is gebaseerd op het Nederlands Elftal en dat staat volledig los van de Nederlandse competitiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:06 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Oke,raar dan dat er vaak wordt gezegd nummer 2 van de wereld (Ja,oke het WK) Maar ook al daarvoor.
Je hebt de FIFA ranking die over de resultaten van de landenteams gaat. Iets waar Nederland inderdaad tweede op staat. Daarnaast heb je de UEFA ranking die over de resultaten van de clubs in die landen gaat, aangezien Nederland in Europees verband minder presteert mogen ze ook minder teams sturen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:06 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Oke,raar dan dat er vaak wordt gezegd nummer 2 van de wereld (Ja,oke het WK) Maar ook al daarvoor.
Zou wel geniaal zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:53 schreef rubbereend het volgende:
Dei gasten hebben Anderlecht de hoofdprijs betaald dus hier moet met gemak tussen de 15 en 20 miljoen te halen zijn.
Assaidi. Is al bekendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijnMaar wie dan als vervanger?
quote:PSV ziet in Oussama Assaidi de opvolger van Balázs Dzsudzsák, wanneer de Hongaar vertrekt. De vleugelspeler van SC Heerenveen ziet een vertrek naar Eindhoven wel zitten.
Lens kan toch ook vanaf links? Dan haal Assaidi en Verhoek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijnMaar wie dan als vervanger?
Is wel een goede optie, maar goed... Dan zal Anzhi toch ook met een zak geld moeten komenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lens kan toch ook vanaf links? Dan haal Assaidi en Verhoek.
Die had ik even gemistquote:
Ze hebben rond de 11 miljoen betaalt voor de nog 1,5 contract van Boussoufa. En dat was volgens mij zelfs de vraagprijs. Dus gewoon de focking hoofdprijs vragenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:56 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Is wel een goede optie, maar goed... Dan zal Anzhi toch ook met een zak geld moeten komen
Gelukkig dan dat die wegkoopclausule weg is en waarschijnlijk is een goede spits beter, Lens doet het goed links.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze hebben rond de 11 miljoen betaalt voor de nog 1,5 contract van Boussoufa. En dat was volgens mij zelfs de vraagprijs. Dus gewoon de focking hoofdprijs vragen
Barcelona zit absoluut niet op een type Dzsudzsák te wachten en hij heeft ook te weinig potentie om ooit naar dat niveau door te groeien. Zijn hele speelstijl past niet eens bij Barca.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:11 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Dzsudzsak is toch de ''beste'' speler van de eredivisie?
qua assists en goals? Dat barcelona afellay haalt,en niet eens kijkt naar Doedelzak.
Hij kan ook zo bij Real,Bayern of Inter toch?
Maar castanios kan wel naar inter..?
Als je Verhoek op rechts hebt en Matavz in de spits zet, maakt Matavz er 25 in een seizoen. Als hij fit blijft.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie moet PSV gaan halen eigenlijk? Matavz, Tadic, Assaidi, Verhoek?
Als je Tadic dan op links zet heb je er nog meerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:44 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Als je Verhoek op rechts hebt en Matavz in de spits zet, maakt Matavz er 25 in een seizoen. Als hij fit blijft.
We bedoelen ook als Balazs voor 15 weggaat..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:49 schreef Smoofie het volgende:
PSV heeft het geld niet om én Matavz én Tadic te kopen...
Als dat gebeurt is het sowieso om schulden af te lossen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We bedoelen ook als Balazs voor 15 weggaat..
Daarvoor is die 47 miljoen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als dat gebeurt is het sowieso om schulden af te lossen.
Jawel. Maar Matavz en tadic zullen wel rond de 12 miljoen kosten als niet meer, en dan moet je ook nog hopen dat ze niet naar Ajax gaan..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarvoor is die 47 miljoen.
Je denk toch niet dat PSV Balazs verkoopt en geen vervanger haalt?
Je bedoeld dat PSV een stel schijtbakken zijn en dan wat Balkan prutsers met een te duur salaris ervoor halen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel. Maar Matavz en tadic zullen wel rond de 12 miljoen kosten als niet meer, en dan moet je ook nog hopen dat ze niet naar Ajax gaan..
Prachtige goal, maar klinkt het erg stom als ik dit ook een fout van "de muur" vind ?quote:
Wat zou Verhoek moeten kosten ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel. Maar Matavz en tadic zullen wel rond de 12 miljoen kosten als niet meer, en dan moet je ook nog hopen dat ze niet naar Ajax gaan..
quote:CDA trekt steun reddingsplan PSV in
De CDA-fractie in de gemeenteraad van Eindhoven trekt zijn steun in voor het reddingsplan voor het noodlijdende PSV. Het college wil PSV helpen door grond van de club te kopen voor 49 miljoen.
fotoFoto
CDA trekt steun reddingsplan PSV in
Een meerderheid van de raad ziet geen heil in een extern advies over het plan. Het CDA zegt zonder onafhankelijk onderzoek geen weloverwogen beslissing te kunnen nemen en stemt daarom tegen.
Eerder was het CDA nog enthousiast over de plannen. "De situatie bij PSV is zo nijpend dat de raad voor eind juni moet beslissen", zegt wethouder Depla. De coalitie is verdeeld over het plan.
Godverdomme,ook een stomme zet,in heel eindhoven (en andere plekken,maar minder zichtbaar) wordt er nu dus echt niet op cda gestemd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:40 schreef Smoofie het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)dingsplan-psv-in.xml
[..]
Als die meerderheid van de raad die tegen onafhankelijk onderzoek is dan wel gewoon voor het reddingsplan stemt, dan is er niets aan de hand. Maar ik houd inmiddels rekening met het ergste, aangezien we dat wel gewend zijn van de gemeente Eindhoven.quote:Op woensdag 1 juni 2011 01:40 schreef Smoofie het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)dingsplan-psv-in.xml
[..]
Als de gemeente Eindhoven de grond koopt, maken ze niet alleen zelf 300.000 per jaar winst op de voorgestelde constructie. Zoals eerder gezegd ook de regio profiteert er aan mee. De hele regio heeft er baat bij als PSV blijft bestaan.quote:"Zo genereert PSV in economisch opzicht een bedrag van 140 miljoen euro aan financiele stromen. Zestig procent daarvan slaat in de regio neer. Iedere euro op de PSV-begroting geneert 2,52 euro elders, waarvan 1,50 euro in de regio. De totale toegevoegde waarde van PSV zelf en bij toeleveranciers bedraagt 116 miljoen euro. Dat levert 1.255 arbeidsplaatsen op. Dit aantal is exclusief de 450 vrijwilligers en stewards die bij PSV actief zijn."
De gemeente Eindhoven dreigt door de voorgenomen deal tientallen miljoenen te verliezen gelet op de geldverkwistende geschiedenis van de Betaald Voetbal Organisatie PSV. De gemeente Eindhoven zal dat geld nooit meer terugzien en vele burgers - vooral in de onderkant van de samenleving - zullen daar de dupe van zijn. PSV heeft jaren en jaren titels gekocht door er een absurd financieel beleid op na te houden. In de jaren '80 van de afgelopen eeuw hebben zij zelfs een Europacup I titel bij elkaar gekocht door de sterspelers van hun concurrenten Ajax en PSV te roven.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:17 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Als de gemeente Eindhoven de grond koopt, maken ze niet alleen zelf 300.000 per jaar winst op de voorgestelde constructie. Zoals eerder gezegd ook de regio profiteert er aan mee. De hele regio heeft er baat bij als PSV blijft bestaan.
Foei PSV! Geen sterspelers van jezelf roven!quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:49 schreef voice-over het volgende:
[..]
De gemeente Eindhoven dreigt door de voorgenomen deal tientallen miljoenen te verliezen gelet op de geldverkwistende geschiedenis van de Betaald Voetbal Organisatie PSV. De gemeente Eindhoven zal dat geld nooit meer terugzien en vele burgers - vooral in de onderkant van de samenleving - zullen daar de dupe van zijn. PSV heeft jaren en jaren titels gekocht door er een absurd financieel beleid op na te houden. In de jaren '80 van de afgelopen eeuw hebben zij zelfs een Europacup I titel bij elkaar gekocht door de sterspelers van hun concurrenten Ajax en PSV te roven.
Het concurrentievervalsende gedrag van PSV moet een keer worden gestopt. Go CDA Go!!!!
Don't feed...quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:53 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Foei PSV! Geen sterspelers van jezelf roven!
Ehm.. hoezo roven.. Ik heb ze geen enkele keer bij het stadion van Ajax gezien en op het moment dat er een goede Ajacied langs kwam ze die speler de auto in zien trekken om vervolgens hard weg te rijden.. Volgens mij is er gewoon betaald voor die spelers.
Denk je dat echt? Volgens mij zijn vele Eindhovenaren tegen financiële steun van de gemeente voor PSV.quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:38 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Godverdomme,ook een stomme zet,in heel eindhoven (en andere plekken,maar minder zichtbaar) wordt er nu dus echt niet op cda gestemd.
Gokje: (Bijna) alle Eindhovenaren die niet voor PSV zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:59 schreef knep het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Volgens mij zijn vele Eindhovenaren tegen financiële steun van de gemeente voor PSV.
Ik ken genoeg Eindhovenaren die voor PSV zijn maar tegen financiële steun uit principiële overwegingen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:01 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Gokje: (Bijna) alle Eindhovenaren die niet voor PSV zijn
Ik mag er toch vanuit gaan dat als Schaars inderdaad komt dat het dan toch wel zeker is dat Engelaar gaat.. Anders is het inderdaad een rare transfer.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:59 schreef Einthovuh het volgende:
Jahoor... Geen steun van de gemeente en dan een speler als Schaars halen terwijl we geen middenvelder nodig hebben...
Hoop het... Anders is het wel erg triest gesteld met onze clubquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:00 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik mag er toch vanuit gaan dat als Schaars inderdaad komt dat het dan toch wel zeker is dat Engelaar gaat.. Anders is het inderdaad een rare transfer.
Dat vind ik ook, Schaars scoort nog wel eens.. Engelaar mist die 10 100% kansen die hij kreeg plus natuurlijk.. dat zag je al aankomen de penalty tegen twentequote:Op woensdag 1 juni 2011 13:31 schreef Buitendam het volgende:
Hoe dan ook beter dan Engelaar, dus ik ben er blij mee.
Sterker nog, ik stem meestal op partijen die tegen dit soort overheidssteun zijn. En dat zal ik ook blijven doen, al moet PSV de selectie helemaal uitkleden. BVO's moeten de eigen broek op kunnen houden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:49 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk dat het voor een aantal PSV fans wel genoeg is om niet meer op het CDA te stemmen, maar het is niet echt een reden om wel op CDA te stemmen als je tegen bent...
Benieuwd of het CDA en de PVV hier ook op reageren of dat het niet populair genoeg is om zich mee te profilerenquote:Gemeente wil Heracles vijftien miljoen lenen
Heracles Almelo kan een lening van vijftien miljoen euro van de gemeente Almelo tegemoet zien. Dat meldt de gemeente woensdag op haar website.
De Eredivisie-club wil het geld gebruiken voor de realisatie van een nieuw onderkomen. De club is al langer bezig met de komst van een nieuw stadion. De gemeente draagt hier zijn steentje aan bij door de club financieel bij te staan. Wel moet de gemeenteraad nog instemmen met het voorstel.
Het nieuwe stadion van Heracles komt op de dezelfde plek als het huidige onderkomen, het Polman-stadion. Momenteel kan Heracles 8500 toeschouwers huisvesten, dat moeten er in het nieuwe stadion 15.000 worden. De kosten van het project bedragen 25 miljoen euro, meldt Novum.
Schaars scoort juist (ook) zeer zelden. Die knakker heeft in de afgelopen 3 seizoen in +/- 75 wedstrijden 1 goaltje gemaakt in de Eredevisie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, Schaars scoort nog wel eens.. Engelaar mist die 10 100% kansen die hij kreeg plus natuurlijk.. dat zag je al aankomen de penalty tegen twente..
Inderdaad.. we zullen zien.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:36 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Benieuwd of het CDA en de PVV hier ook op reageren of dat het niet populair genoeg is om zich mee te profileren...
Schaars en Engelaar samen kan ook best. Ik denk dat het manco van Engelaar vooral het gebrek aan steun was. Hij was de gene waar alles over moest gaan, niemand anders had tactische inbreng. Overigens is dit de schuld van Rutten die het elftal niet goed opgebouwd en uitgebalanceerd heeft. Bakkal had die inbreng ook kunnen hebben, maar wellicht dat die te aanvallend was in Ruttens ogen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:36 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Benieuwd of het CDA en de PVV hier ook op reageren of dat het niet populair genoeg is om zich mee te profileren...
Schaars is geen geweldenaar, wel een aardige speler. Neem aan dat Engelaar dan vertrekt, anders is zijn komst overbodig, PSV kan geen speler die 1,75 miljoen verdient op de bank hebben zitten...
Dit wordt best vaak geroepen. Vervolgens wordt er dan een matige speler gehaald die tenminste 'een vent' zou zijn, voorop in de strijd, en meer van dat soort onzin. En in alle gevallen beland een dergelijke speler op de bank en zijn er problemen omdat datzelfde karakter dat zo'n meerwaarde zou zijn, gaat lopen klagen. Een Van der Doelen moet je niet hebben, omdat hij te slecht is. Tenzij hij uit de eigen opleiding komt. Maar dan gaat het dus over een jong ventje waar je in dit verband niets aan hebt. De Davidsen en Gattuso's en dergelijke zijn er natuurlijk ook, maar dit zijn klassespelers die voor PSV niet haalbaar zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:32 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik vind schaars wel een aardige optie.
Toch denk ik dat we weer eens iemand moet hebben die gewoon keihard voorop in de strijd gaat. Type Jan Wouters, Vd Doelen, dat soort mensen. Maarja, wie en waar? En betaalbaar?
Dat zal wel 'anders' zijn en een goedbedoelde actie om 'het gezonde en ambitieuze Heracles' op de kaart te zetten vermoed ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:36 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Die Schaars die nooit meer geselecteerd wordt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:40 schreef Doublepain het volgende:
Enige positieve aan Schaars is, dat hij vaak meegaat met NL..
Wat is daar precies het positieve aan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:40 schreef Doublepain het volgende:
Enige positieve aan Schaars is, dat hij vaak meegaat met NL..
Dat hij niet zo slecht is als men denkt.. Je wordt niet zomaar voor NL gekozen en naar het WK.. (Waar hij geloof ik niet speelde, maar toch..quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is daar precies het positieve aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |