Engelaarquote:Vooral PSV maakte het in 2010 bont, met een totale salarisverhoging van 3 miljoen euro. Zo kan Orlando Engelaar elk jaar 1,75 miljoen euro bijschrijven op zijn rekening. PSV-spits Marcus Berg verdiende vorig jaar 1,2 miljoen euro en doelman Andreas Isaksson anderhalf miljoen.
Die verdienen daar een veelvoud van hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:48 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Toch blijft het belachelijk,kijk dat messi,cristiano ronaldo en casillas dat verdienen...
Weetik,maar die kunnen er iets van.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die verdienen daar een veelvoud van hoor
In Italië schoppen ze helemaal aan gort en misschien is het ritme van Duitsland (wat minder wedstrijden dan Engeland) wel prettiger. En het is erg fijn wonen in München.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:51 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Trouwens,raar dat robben voor maar 4,5 miljoen bij bayern blijft,die hebben ook geen CL gehaald.
(Mede dankzij louis van gaal). Hij kan ook zo in engeland spelen,misschien in italië?
Hebben ze de voorronde al verloren dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:51 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Trouwens,raar dat robben voor maar 4,5 miljoen bij bayern blijft,die hebben ook geen CL gehaald.
(Mede dankzij louis van gaal). Hij kan ook zo in engeland spelen,misschien in italië?
Jij houdt je niet zo bezig met voetbal, of wel?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:51 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Voorronde,waarom daar wel en wij hier niet?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hebben ze de voorronde al verloren dan?Ze moeten namelijk de voorronde CL spelen..
Niet heel erg met buitenlands,zeg ik iets doms?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij houdt je niet zo bezig met voetbal, of wel?
Omdat Twente voorronde CL speelt, en jullie 3e zijn geworden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:55 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Voorronde,waarom daar wel en wij hier niet?
Maar bayern is derde toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat Twente voorronde CL speelt, en jullie 3e zijn geworden?
Idd, net als Ibi, die moet ook maar eens weg bij Barca, voor 25 miljoen naar Engeland ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In Italië schoppen ze helemaal aan gort en misschien is het ritme van Duitsland (wat minder wedstrijden dan Engeland) wel prettiger. En het is erg fijn wonen in München.
Al zou het voor PSV alleen maar goed zijn als hij nog een monstertransfer maakt
Dat zou helemaal gunstig zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idd, net als Ibi, die moet ook maar eens weg bij Barca, voor 25 miljoen naar Engeland ofzo
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:56 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Niet heel erg met buitenlands,zeg ik iets doms?
Mijn excuses
Bayern derde, Frankfurt degradeertquote:
Misschien moet je een keer naar de coëfficiënten lijst of überhaupt Europees voetbal kijkenquote:
Okee,ik dacht al zoiets,maar zoals ik al zei: Ik hou me niet heel erg bezig met buitenlands voetbal.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:59 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer naar de coëfficiënten lijst of überhaupt Europees voetbal kijken
De top 3(Engeland, Spanje en volgens mij Italië) hebben 3 plaatsen in groepsfase en 1 in de laatste voorronde. Dan een aantal(waaronder Duitsland en Frankrijk) hebben 2 plaatsen in groepsfase en 1 in de voorrondes. En daarna komen landen als Nederland die 1 groepsfase en 1 voorronde plaats hebben..
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:01 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Okee,ik dacht al zoiets,maar zoals ik al zei: Ik hou me niet heel erg bezig met buitenlands voetbal.
Maar waarom nederland minder? Heeft dit te maken met de wereldranglijst?
(Daar staat nederland 2e toch?)
Zoals op te maken uit het schema dat Adames gelinkt heeft.. Heeft te maken met de resultaten van de clubs uit de landen in Europees verband(resultaten van afgelopen 5 jaar, waarbij de behaalde punten van de deelnemers van het jaar gedeeld wordt door het aantal deelnemers van dat land)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:01 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Okee,ik dacht al zoiets,maar zoals ik al zei: Ik hou me niet heel erg bezig met buitenlands voetbal.
Maar waarom nederland minder? Heeft dit te maken met de wereldranglijst?
(Daar staat nederland 2e toch?)
Oke,raar dan dat er vaak wordt gezegd nummer 2 van de wereld (Ja,oke het WK) Maar ook al daarvoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:02 schreef Adames het volgende:
[..]
![]()
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2011.html
Nederland is inderdaad nummer 2 van de Wereld. Maar dat is gebaseerd op het Nederlands Elftal en dat staat volledig los van de Nederlandse competitiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:06 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Oke,raar dan dat er vaak wordt gezegd nummer 2 van de wereld (Ja,oke het WK) Maar ook al daarvoor.
Je hebt de FIFA ranking die over de resultaten van de landenteams gaat. Iets waar Nederland inderdaad tweede op staat. Daarnaast heb je de UEFA ranking die over de resultaten van de clubs in die landen gaat, aangezien Nederland in Europees verband minder presteert mogen ze ook minder teams sturen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:06 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Oke,raar dan dat er vaak wordt gezegd nummer 2 van de wereld (Ja,oke het WK) Maar ook al daarvoor.
Zou wel geniaal zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:53 schreef rubbereend het volgende:
Dei gasten hebben Anderlecht de hoofdprijs betaald dus hier moet met gemak tussen de 15 en 20 miljoen te halen zijn.
Assaidi. Is al bekendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijnMaar wie dan als vervanger?
quote:PSV ziet in Oussama Assaidi de opvolger van Balázs Dzsudzsák, wanneer de Hongaar vertrekt. De vleugelspeler van SC Heerenveen ziet een vertrek naar Eindhoven wel zitten.
Lens kan toch ook vanaf links? Dan haal Assaidi en Verhoek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:54 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijnMaar wie dan als vervanger?
Is wel een goede optie, maar goed... Dan zal Anzhi toch ook met een zak geld moeten komenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lens kan toch ook vanaf links? Dan haal Assaidi en Verhoek.
Die had ik even gemistquote:
Ze hebben rond de 11 miljoen betaalt voor de nog 1,5 contract van Boussoufa. En dat was volgens mij zelfs de vraagprijs. Dus gewoon de focking hoofdprijs vragenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:56 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Is wel een goede optie, maar goed... Dan zal Anzhi toch ook met een zak geld moeten komen
Gelukkig dan dat die wegkoopclausule weg is en waarschijnlijk is een goede spits beter, Lens doet het goed links.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze hebben rond de 11 miljoen betaalt voor de nog 1,5 contract van Boussoufa. En dat was volgens mij zelfs de vraagprijs. Dus gewoon de focking hoofdprijs vragen
Barcelona zit absoluut niet op een type Dzsudzsák te wachten en hij heeft ook te weinig potentie om ooit naar dat niveau door te groeien. Zijn hele speelstijl past niet eens bij Barca.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:11 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Dzsudzsak is toch de ''beste'' speler van de eredivisie?
qua assists en goals? Dat barcelona afellay haalt,en niet eens kijkt naar Doedelzak.
Hij kan ook zo bij Real,Bayern of Inter toch?
Maar castanios kan wel naar inter..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |