Excuses brah.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dit waren van die Zulu-types. Ik had ze ook niet als Somaliers herkend.
[ afbeelding ]
Ze zullen wel gewoon gelogen hebben dat het Somaliers zijn want tot voor kort kwam je dan per definitie binnen en paspoorten doet Somalie al 20 jaar niet aan!
Onzin. De meeste blijven gewoon ondanks ze niet meer welkom zijn. En nogmaals, Somalieers mogen we niet terugsturen van de EU.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens ZureLucht (en dat is nu niet bepaald een of andere linkse goedprater) worden er anders genoeg teruggestuurd:
[..]
Whatever. Weetje wat het probleem is met de meeste Nederlanders? Als er iets gebeurd kijken ze ernaar en grijpt niemand in. Niemand komt voor elkaar op. En ondertussen wel wekelijks klagen over Marokkanen, Somaliers etc. Die mensen komen wel voor elkaar op iig. Als je dit soort dingen flikt waar dan ook ter wereld buiten West Europa en Oost Azie zal je zien dan familie, buurtgenoten, vrienden enzo opkomen voor elkaar als er iets gebeurd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gesproken als een echte ITer die teveel naar misdaadseries kijkt.
Ja, en de reden dat wij dat niet zelf oplossen is omdat wij een rechtstaat hebben die dat doet. Zo wordt het geen grote chaos van mensen die wraak op elkaar gaan nemen en zonder objectieve standaarden subjectief eigen recht gaan spreken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:39 schreef Noisiv het volgende:
[..]
Whatever. Weetje wat het probleem is met de meeste Nederlanders? Als er iets gebeurd kijken ze ernaar en grijpt niemand in. Niemand komt voor elkaar op. En ondertussen wel wekelijks klagen over Marokkanen, Somaliers etc. Die mensen komen wel voor elkaar op iig. Als je dit soort dingen flikt waar dan ook ter wereld buiten West Europa en Oost Azie zal je zien dan familie, buurtgenoten, vrienden enzo opkomen voor elkaar als er iets gebeurd.
Denk je echt dat die mensen die je hebben overvallen het maar iets interesseert of TS misschien blijvend letsel oploopt of zn tel kwijt is? Natuurlijk niet wanneer iemand het verdient moet je diegene hard aanpakken. Volgende week is het misschien wel de mama van JaJong of Zero die in coma geslagen wordt om een handtasjeLef hebben en voor jezelf en je vrienden opkomen. Probeer dat eens te leren in plaats van alles maar afkeuren.
Ik heb dan wel niet een huis in de fik gestoken maar wel dingen zoals een auto overgoten met verfafbijt en dergelijke dingen. Als iemand het verdient moet je gewoon voor jezelf, vrienden, familie opkomen. Hoe je het doet moet je zelf weten maar ga niet zo politiek correct alles maar lopen afkeuren.
Welnee het is enkel wachten tot ze de volgende argeloze persoon aanvallen en dan ligt het slachtoffer in coma of overlijdt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:41 schreef LXIV het volgende:
Ik zou toch zo'n aanklacht invoeren. Al is het maar voor een paar tientjes. Gewoon, uit principe. En wellicht worden het later hardwerkende burgers en kunnen ze jou dan alsnog betalen.
Doe nou niet alsof je weet wie ik ben retard. Waar zie je mij klagen over buitenlanders? Ik ben zelf een allochtoon. En maak je geen zorgen, ik kan wel voor mezelf zorgen, waarschijnlijk stukken beter dan jij. Die dingen die jij voorstelt en doet zijn gewoon van een triest laag niveau en ontzettend laf.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:39 schreef Noisiv het volgende:
[..]
Whatever. Weetje wat het probleem is met de meeste Nederlanders? Als er iets gebeurd kijken ze ernaar en grijpt niemand in. Niemand komt voor elkaar op. En ondertussen wel wekelijks klagen over Marokkanen, Somaliers etc. Die mensen komen wel voor elkaar op iig. Als je dit soort dingen flikt waar dan ook ter wereld buiten West Europa en Oost Azie zal je zien dan familie, buurtgenoten, vrienden enzo opkomen voor elkaar als er iets gebeurd.
Denk je echt dat die mensen die je hebben overvallen het maar iets interesseert of TS misschien blijvend letsel oploopt of zn tel kwijt is? Natuurlijk niet wanneer iemand het verdient moet je diegene hard aanpakken. Volgende week is het misschien wel de mama van JaJong of Zero die in coma geslagen wordt om een handtasjeLef hebben en voor jezelf en je vrienden opkomen. Probeer dat eens te leren in plaats van alles maar afkeuren.
Ik heb dan wel niet een huis in de fik gestoken maar wel dingen zoals een auto overgoten met verfafbijt en dergelijke dingen. Als iemand het verdient moet je gewoon voor jezelf, vrienden, familie opkomen. Hoe je het doet moet je zelf weten maar ga niet zo politiek correct alles maar lopen afkeuren.
Dus? Iemand onverwachts een cheapshot geven met een boksbeugel is niet ontzettend laf? Jij bent zeker het type wat pronkt met z'n vechtsport en dan verhaal gaat halen bij een groep van 6 man en dan denkt dat je nog iedereen neer krijgt ook Bruce Lee style.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je weet wie ik ben retard. Waar zie je mij klagen over buitenlanders? Ik ben zelf een allochtoon. En maak je geen zorgen, ik kan wel voor mezelf zorgen, waarschijnlijk stukken beter dan jij. Die dingen die jij voorstelt en doet zijn gewoon van een triest laag niveau en ontzettend laf.
Je aannames zijn wederom compleet verkeerd. Ik heb nooit ruzie of problemen, omdat mensen wel beter weten. Daarnaast is vechten gewoon triest en ik doe er alles aan om het te voorkomen. Maar als het echt niet anders kan, dan draai ik m'n hand er niet voor om hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:49 schreef Noisiv het volgende:
[..]
Dus? Iemand onverwachts een cheapshot geven met een boksbeugel is niet ontzettend laf? Jij bent zeker het type wat pronkt met z'n vechtsport en dan verhaal gaat halen bij een groep van 6 man en dan denkt dat je nog iedereen neer krijgt ook Bruce Lee style.
Als je als een grote man 1 op 1 verhaal gaat halen is de kans groot dat je alsnog een mes tussen je ribben krijgt. Als iemand zo'n laffe actie zet dan kan hij het krijgen ook en kom je terug met 5 vrienden of pakt iets materieels van hem op een laffe manier. Het is maar goed dat jij hier in Nederland geboren bent en niet in de favelas van Rio anders geef ik je weinig kans met je helden acties
Ik heb zelf ook nooit ruzie maar ik kom wel voor mijn vrienden, familie enzo op. Ik ben de beroerdste niet als zoiets bij een goede vriend is gebeurd om mee te gaan. Maar ik wil wel altijd het verhaal erbij weten als het is uitgelokt dan zoekt hij/zij het maar zelf uit. Ik heb het eigenlijk over de situatie van TS waarbij er zonder aanleiding een telefoon wordt gestolen en hij geslagen wordt door meerdere personen met wapens. Dat is in mijn ogen heel laf en komt in aanmerking voor een laffe wraakactie. In mijn eerste post was het meer een soort van wat als situatie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je aannames zijn wederom compleet verkeerd. Ik heb nooit ruzie of problemen, omdat mensen wel beter weten. Daarnaast is vechten gewoon triest en ik doe er alles aan om het te voorkomen. Maar als het echt niet anders kan, dan draai ik m'n hand er niet voor om hoor.
Wat ik al eerder probeerde uit te leggen, er kleven gevaren aan het eigen rechterje spelen. We leven niet voor niets in een rechtstaat. Eigen rechtertje spelen brengt meerdere risico's met zich mee, te weten:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:39 schreef Noisiv het volgende:
[..]
Heb ik dat niet in de krant gelezen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dorpstraat/Vlamingstraat/Dobbepark.
Ze zijn gepakt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb ik dat niet in de krant gelezen?
Ik durf nu echt niet meer naar buiten 's nachts..
Overigens nog meer reden om op te passen met het spelen van eigen rechtertje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze zijn gepakt!
Maar goed, ik zal niet snel meer alleen naar huis lopen naar de kroeg, liever de fiets dan. En ik loop met een taser op zak nu.
Nee ze zijn pas aangehouden een paar dagen daarna.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Overigens nog meer reden om op te passen met het spelen van eigen rechtertje.
Wat me trouwens niet duidelijk is: als de heren zijn opgepakt, waarom stond je dan alsnog met dat groepje met honkbalknuppels een stakeout te houden? Wilde je de heren (die wellicht tijdelijk zijn vrijgelaten?) voor de rechtzaak nog even in elkaar slaan?
Wat een ontiegelijk dom gelulquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:32 schreef moezeidekoe het volgende:
het is wel waar dat de negers weinig uitvindingen hebben gedaan omdat alle sterke en slimme mensen mee werden genomen naar europa en amerika om daar als slaaf te werken, waardoor het zieke en zwakke volk achterbleef. daarna is het continent ook economisch uitgebuit in alle jaren van colonialisme. Daarom gedragen ze zich nu al beesten, want ze zijn arm en dom.
Volledig eenschquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:39 schreef Noisiv het volgende:
Jij bent ziek. Werkelijk ziek.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:39 schreef megadick het volgende:
[..]
Tegen een heel volk ja, en met goede redenen, niets wat ik schreef is nl niet waar..
Er zijn te weinig oorlogen, er moeten er een hoop opgeruimd worden nl.
quote:
Ja leuk hè, eigen rechtertje spelen met benzine. Godzijdank is een huis in de fik steken of een auto helemaal in proportie met een overval en moet je dat ook maar snel doen. Totaal niet strafbaar of onveilig ofzo.quote:
Hoeze niet proportioneel? Een celstraf van 10 jaar voor moord is wel een proportioneel gepaste straf? Laat me niet lachten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk hè, eigen rechtertje spelen met benzine. Godzijdank is een huis in de fik steken of een auto helemaal in proportie met een overval en moet je dat ook maar snel doen. Totaal niet strafbaar of onveilig ofzo.
Jullie zijn meelopertjes die niet kunnen nadenken over de consequenties.
Hofstadgroep die op PVV stemtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gelukkig heb ik Geert gestemd. JWTZ!
Gelukkig zie jij duidelijk het verschil tussen voor jezelf opkomen en iemand spullen vernielen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:33 schreef Muscle.N3rd het volgende:
[..]
Hoeze niet proportioneel? Een celstraf van 10 jaar voor moord is wel een proportioneel gepaste straf? Laat me niet lachten.
En, aan mijn instemming met Noisiv's reactie stel jij dat ik niet nadenk over consequencies? Wat een onzin.
Zo te merken ben jij juist de persoon die niet nadenkt en snel zijn oordeel klaar heeft. Wellicht stemde ik in met Noisiv's reactie aangaande je mannetje staan en voor je medemens opkomen en niet zozeer de genoemde, en in jouw woorden, buiten proportionele tegenreactie.
Dat heeft er niks mee te maken vind ik. Je komt hier als vluchteling om wellicht een nieuw leven op te bouwen. Nee wat doen ze? Overvallen plegen op Nederlandersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:47 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oké, dus jij bent voor ongelijke behandeling gebaseerd op afkomst, begrijp ik uit jouw post?
De impact is zo groot dat ts er alleen nog op fok over durft te pratenquote:De officier van justitie meent dat deze straatroven een enorme impact hebben gehad op de slachtoffers en hebben gezorgd voor een ernstig gevoel van onveiligheid.
Nee krijgen ze niet. 100% zeker van niet. Want Somalie is gevaarlijk je weetz.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:15 schreef FL_Freak het volgende:
Als diie mensen geen enkeltje terug krijgen naar hun eigen land, dan weet ik het ook niet meer
Misschien dat ie gefrustreerd was door alle drama...quote:Op woensdag 2 november 2011 19:48 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
Mauro is lief, deze kerels niet
Frustrated much? Jezus zeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
HOAX, asielzoekers zijn volgens de mensen die er verstand van hebben bij de PVDA heel erg aardig.
Ze? Je klinkt als een PVV'er die als een iemand hem niet zint het maar met 'ze' en 'hullie' gaat aanduiden.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken vind ik. Je komt hier als vluchteling om wellicht een nieuw leven op te bouwen. Nee wat doen ze? Overvallen plegen op Nederlanders![]()
Dat zegt toch al genoeg denk ik?
Dat krijgen ze vast en zeker niet. Want Somalie is (itt Angola) toch wel gevaarlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:15 schreef FL_Freak het volgende:
Als diie mensen geen enkeltje terug krijgen naar hun eigen land, dan weet ik het ook niet meer
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze moeten een kopje thee met ze gaan drinken, dat zal ze leren!!
Zucht,,,die twee Somaliers. Dat is wie ik bedoelde met 'ze'. Nooit Nederlands gehad op school?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ze? Je klinkt als een PVV'er die als een iemand hem niet zint het maar met 'ze' en 'hullie' gaat aanduiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan me vinden bij de bloemist
Welke Somalische overheid?quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:13 schreef JimmyJames het volgende:
Heb je geprobeerd om via het internationaal recht de schade te verhalen op de Somalische overheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |