Dorpstraat/Vlamingstraat/Dobbepark.quote:
Kijk dat lijkt me nou een uitstekend idee. Overboord met alle normen en waarden en gewoon oog om oog, tand om tand. Maar dan dat de straf uiteraard vele malen erger is dan de overtreding. Zo komen we binnen no-time tot een vredelievende staat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:45 schreef Saekerhett het volgende:
Wat de politie eigenlijk moet doen met dat soort tuig:
Flikker ze zonder eten of drinken in een cel met een mobiele telefoon. En laat ze er pas uit als ze hebben weten te regelen dat de geldwaarde van de gestolen spullen op het politiebureau wordt afgeleverd. Je maakt mij niet wijs dat ze niet zo'n regelneger kennen. En zo niet, dan hebben ze pech rotten ze maar weg.
Je weet toch nu waar ze wonen? Wie zegt dat je op de officiele manier je geld terug moet eisen. Dat kost alleen maar geld, duurt lang en hij heeft wsl alleen een bankrekening voor zn uitkering. Ze hebben zo te horen genoeg gestolen wat je kan opeisen. Kijk wanneer je een keer langs kan gaan met vrienden. Die mensen weten niet eens wat het nummer van de politie is als ze al Nederlands kunnen praten dus als je heel zijn huis leeghaalt kan hij je niks maken. Wel zorgen dat je met een stuk meer mensen bent zodat het niet mis kan gaan als hij je aanvalt met een boksbeugel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Joh daar was niet eens een kans voor.
Gebeurde in 2 seconden. De ene fietst op je af zodat hij je doorgang blokkeert en je naar hem kijkt en pats de ander slaat met een boksbeugel je kop van achter en op zij in tienen. Zo gepiept en had niet eens de kans om die eikels eens flink te pakken te nemen. Daar baal ik nog het meest van.
Wat heeft dat met vaderlandsliefde te maken? Het zijn gewoon criminelen en die moeten aangepakt worden. En of je dit nu doet door utizetting of door gevangenisstraf hoeft verder niet perse gerelateerd te zijn aan het wel/niet hebben van vaderlandsliefdequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef A-mineur het volgende:
[..]
En daar komt ome Geert om de hoek, maar daar is dan iedereen tegen want die arme buitenlanders zijn zo zielig, als ze hier roven hebben ze in ieder geval nog een beetje kans op bestaan
Ik begrijp maar niet waarom sommige mensen nu per se zelf onware feiten moeten bedenken om dan op basis daarvan een mening te vormenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:43 schreef A-mineur het volgende:
[..]
En daar komt ome Geert om de hoek, maar daar is dan iedereen tegen want die arme buitenlanders zijn zo zielig, als ze hier roven hebben ze in ieder geval nog een beetje kans op bestaan
Nee hoe zou ik moeten weten waar ze wonen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:21 schreef Noisiv het volgende:
[..]
Je weet toch nu waar ze wonen? Wie zegt dat je op de officiele manier je geld terug moet eisen. Dat kost alleen maar geld, duurt lang en hij heeft wsl alleen een bankrekening voor zn uitkering. Ze hebben zo te horen genoeg gestolen wat je kan opeisen. Kijk wanneer je een keer langs kan gaan met vrienden. Die mensen weten niet eens wat het nummer van de politie is als ze al Nederlands kunnen praten dus als je heel zijn huis leeghaalt kan hij je niks maken. Wel zorgen dat je met een stuk meer mensen bent zodat het niet mis kan gaan als hij je aanvalt met een boksbeugel.
Het leuke aan het eigen rechtertje spelen, is dat de mensen die met deze prachtplannen komen, vaak niet beseffen dat ook onschuldigen de dupe kunnen worden van de uitvoer...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:42 schreef Noisiv het volgende:
Als de daders bij de politie bekend zijn kan je ervoor kiezen om een zaak te beginnen. Om een zaak te beginnen moet er een brief met een dagvaarding naar het thuisadres van de daders. Dan heb je dus het adres. Ik zou aan de politie doorgeven dat je toch overweegt een zaak aan te spannen en dat de rechtswinkel oid je had gevraagd om de adres gegevens van de dader. Volgens mij is de politie dan verplicht deze te verstrekken.
Ik zou er iig zeker wat mee doen al is het gewoon als wraak om hun te fucken. Desnoods vul je een leeg cola flesje met benzine en leeg je het door zn brievenbus. Zippo, sterretje of iets anders brandbaars erachteraan en de benzine op de muren en voetenveeg mat doen de rest. Met een beetje geluk hebben ze ook geen inboedelverzekering. Moet je eens opletten hoe snel ze weer weg zijnWel zorgen dat er geen vingerafdrukken op de brievenbus of zippo zitten natuurlijk.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:26 schreef solyaris het volgende:
ALLE SOMALIERS TERUG NAR TURKYE!!1111!!!!!1@1
De stoere Fokker spreekt hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:42 schreef Noisiv het volgende:
Als de daders bij de politie bekend zijn kan je ervoor kiezen om een zaak te beginnen. Om een zaak te beginnen moet er een brief met een dagvaarding naar het thuisadres van de daders. Dan heb je dus het adres. Ik zou aan de politie doorgeven dat je toch overweegt een zaak aan te spannen en dat de rechtswinkel oid je had gevraagd om de adres gegevens van de dader. Volgens mij is de politie dan verplicht deze te verstrekken.
Ik zou er iig zeker wat mee doen al is het gewoon als wraak om hun te fucken. Desnoods vul je een leeg cola flesje met benzine en leeg je het door zn brievenbus. Zippo, sterretje of iets anders brandbaars erachteraan en de benzine op de muren en voetenveeg mat doen de rest. Met een beetje geluk hebben ze ook geen inboedelverzekering. Moet je eens opletten hoe snel ze weer weg zijnWel zorgen dat er geen vingerafdrukken op de brievenbus of zippo zitten natuurlijk.
Je moet eerst ook even goed research doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het leuke aan het eigen rechtertje spelen, is dat de mensen die met deze prachtplannen komen, vaak niet beseffen dat ook onschuldigen de dupe kunnen worden van de uitvoer...
Bij het terugpakken van de dader kan bijvoorbeeld wel eens de verkeerde in elkaar worden geslagen/worden vermoord. Dit kan natuurlijk ook bij het in de fik steken van de woning. Maar nog voor de handliggender, de brand kan natuurlijk ook overslaan op eventuele naastgelegen woningen. Zou wel echt een kwestie van 'het lot' zijn wanneer Noisiv toevallig buurman/vrouw van de asielzoeker bleek te zijn
Daarnaast is het natuurlijk ook niet altijd even leuk om de moord van een gezin, inclusief onschuldigen waaronder babies ofzo, op je geweten te hebben.... ook al word je nooit opgepakt... lijkt mij tenminste
Juist ja. Helden hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoe zou ik moeten weten waar ze wonen?
Ik ben de vrijdag erop met een zooi maten teruggegaan, maar dat was de meest opvallende stake-out aller tijden: 8 gasten met bombarjacks of capouchons op en allemaal sporttassen of rugzakken met knuppels erin bij zichViel niet op hoor...
Super slim en totaal niet strafbaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:49 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Je moet eerst ook even goed research doenWeet je zeker dat dat z'n huis is, dan flikker je benzine+zippo naar binnen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat ligt nog een behoorlijk eind van Tienen vandaan, dus als jouw kop daar ligt, hebben ze behoorlijk hard gemept.
Nou nou, wat een haat jegens een heel volk... best eng zelfs...quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
HOAX, asielzoekers zijn volgens de mensen die er verstand van hebben bij de PVDA heel erg aardig.
Wat een n00bquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:26 schreef solyaris het volgende:
ALLE SOMALIERS TERUG NAR TURKYE!!1111!!!!!1@1
Gesproken als een echte ITer die teveel naar misdaadseries kijkt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:42 schreef Noisiv het volgende:
Nee dit waren van die Zulu-types. Ik had ze ook niet als Somaliers herkend.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:20 schreef Jajong het volgende:
Haha pussy. Somaliers zijn 50kg max en jij laat je overvallen door twee van deze scharminkels? Ga je schamen faalhaas.
Volgens ZureLucht (en dat is nu niet bepaald een of andere linkse goedprater) worden er anders genoeg teruggestuurd:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:21 schreef Anton643 het volgende:
Somaliers blijven binnen stromen en mogen van de EU niet uitgezet worden.
Dit zijn voornamelijk kansarme en onopgeleide mensen waar je niets aan hebt. Ze kosten Nederland miljarden per jaar... Maar goed, dit mag natuurlijk niet naar buiten komen van de linkse partijen. Het was des tijds hun idiote beleid...
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Van de 100 asielzoekers die zich hier melden, kunnen 93 hiervan zich na de nodige procedures, de verse Nederlandse maaltijden, onderdak, oprotpremie en de rest, terug gaan naar thuis land.
4 ervan krijgen een vergunning omdat ze echt worden vervolgd in thuisland, de andere drie een tijdelijke verblijfsvergunning (lees: thuisland wordt beter in de nabije toekomst).
Om je even een voorbeeld te schetsen vanuit het dagelijkse asielbeleid.
Neehee dat heb ik al gezegd het wordt in de strafzaak gevoegd. Misschien dat ik dan naam + adres krijg via het dossier, maar dat is nu dus voorlopig niet het geval.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:42 schreef Noisiv het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |