quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
HOAX, asielzoekers zijn volgens de mensen die er verstand van hebben bij de PVDA heel erg aardig.
Dat dus. Maar goed, voor mensen zoals HeatWave ben je blijkbaar of VOOR asielzoekers (=PVDA) of TEGEN asielzoekers en bestaat er niet zoiets als onderkennen dat er ook genoeg tuig tussenzit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:37 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
Helaas is het voor Nederlanders alleen wat moeilijk om onderscheid te maken tussen die vluchtelingen die wel dankbaar en netjes blijven, en dit soort gepeupel...
dat geloof je toch zelf niet he!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:41 schreef LXIV het volgende:
Ik zou toch zo'n aanklacht invoeren. Al is het maar voor een paar tientjes. Gewoon, uit principe. En wellicht worden het later hardwerkende burgers en kunnen ze jou dan alsnog betalen.
Jaja, de PVV aanpak. Verlaag jezelf tot dat niveau, en het land is weer een stukje mooier...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:45 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
dat geloof je toch zelf niet he!!
@TS: Wachten tot ze vrji zijn en ze compleet af laten tuigen door een paar vrienden. Als ze het niet na kunnen vertellen doe je de gemeenschap nog een pleziertje ook
En jij noemt jezelf Ne Nuntium Necare.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:37 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
dat is alleen maar koren op de molen van die pruikdragende rotzak van een Wilders...
En daarom is Geert zo populair. Mensen willen af van deze parasieten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zoals sommige eckte bazen wel weten ben ik 2 weken geleden in een hinderlaag gelopen alwaar twee negerts mij met boksbeugels belaagden en mijn net nieuwe telefoon ripten.
Afin kop in tienen, jukbreen gebroken, kleren onder het bloed allemaal heel gezallig.
Maar het ongelofelijke geschiede: omdat die eikels nog te stom zijn om te poepen zijn ze de week erna weer op dezelfde plek gaan rippen en zijn ze gepakt en ze worden van nog 12 overvallen verdacht.
Gisteren dus wezen kijken naar fotos op het bureau en jawel, allebei herkend en het klopte zei oom agent. Op de vraag of een civiele aanklacht nog veel nut had was het antwoord dat je van een kale kip niet kan plukken en dat ze heel kaal waren, namelijk asielzoekers uit Somalie die net in een huis gepropt zijn.
Dus: als dank voor het opvangen uit een chaotisch oorlogsgebied, het geven van voedsel, onderdak en kleding wordt je kop in elkaar gebeukt en je telefoon geript. En worden ze hierdoor het land uitgezet? Nee natuurlijk niet, want dat zou onmenselijk zijn.
Tl dr?
Klacht: asielzoekers die als dank voor de opvang je gaan overvallen.
Een kale kip kun je nog steeds slachten en naderhand opeten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan misschien niet er van plukken, maar dat kan wel als je ze met pek en veren overgiet en vervolgens los laat op de markt
Dit mag sowieso nooit een argument zijn dat positief zal meewegen. Het zou eerder negatief moeten meewegen aangezien het aantoont dat de jongens niet geschikt zijn voor deze maatschappij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:59 schreef ZureLucht het volgende:
Kan de advocaat van de asielzoeker niet zeggen over vier jaar: deze jongens hebben geroofd, omdat ze terecht kwamen in een westerse maatschappij en de verleidingen waren groot.
Van de 100 asielzoekers die zich hier melden, kunnen 93 hiervan zich na de nodige procedures, de verse Nederlandse maaltijden, onderdak, oprotpremie en de rest, terug gaan naar thuis land.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Maar goed, voor mensen zoals HeatWave ben je blijkbaar of VOOR asielzoekers (=PVDA) of TEGEN asielzoekers en bestaat er niet zoiets als onderkennen dat er ook genoeg tuig tussenzit.
Dat dus, TS, je stelt je aan. De linkse kerk weet het beter. Ga maar slapen, er is niks aan de hand. Ies incidient. Ies koeltoer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
HOAX, asielzoekers zijn volgens de mensen die er verstand van hebben bij de PVDA heel erg aardig.
We zitten hier niet in Somalië. Maar persoonlijk had ik allebei een enkeltje nooit-meer-lopen gegund, dan zit ik maar een paar maanden in de bak voor poging tot doodslag.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een kale kip kun je nog steeds slachten en naderhand opeten.
Advocaten pakken iedere (overheidscent aan die ze er voor krijgen om de procedure te rekken) gelegenheid aan om de vreemdeling een status te geven. Ik heb nog vreemdere dingen gelezen in mijn werk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit mag sowieso nooit een argument zijn dat positief zal meewegen. Het zou eerder negatief moeten meewegen aangezien het aantoont dat de jongens niet geschikt zijn voor deze maatschappij.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef A-mineur het volgende:
[..]
We zitten hier niet in Somalië. Maar persoonlijk had ik allebei een enkeltje nooit-meer-lopen gegund, dan zit ik maar een paar maanden in de bak voor poging tot doodslag.
Dit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef A-mineur het volgende:
[..]
We zitten hier niet in Somalië. Maar persoonlijk had ik allebei een enkeltje nooit-meer-lopen gegund, dan zit ik maar een paar maanden in de bak voor poging tot doodslag.
Waarom zou ik me niet aan mogen passen aan het niveau van een topic? En verder, lekker selectief!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:49 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf Ne Nuntium Necare.
Doe ik ook. Al is het alleen maar om te zieken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:41 schreef LXIV het volgende:
Ik zou toch zo'n aanklacht invoeren. Al is het maar voor een paar tientjes. Gewoon, uit principe. En wellicht worden het later hardwerkende burgers en kunnen ze jou dan alsnog betalen.
Eigenlijk wel een beetje triest. Je zou maar een hersenbeschadiging hebben opgelopen. 'Van een kale kip valt niet te plukken'. Mooi is dat, met een hersenbeschadiging zou jij dan je leven verder moeten, en dit soort kutpaupers blijft gewoon rondlopen? Ja, de wereld is op sommige vlakken wel een beetje raar...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Doe ik ook. Al is het alleen maar om te zieken.
Maar het kan blijkbaar tegelijkertijd met de strafzaak gedaan worden, ik krijg een zgn. invoegformulier opgestuurd en dan doen ze dat tegelijk.
Logisch, dat is hun werk. Het gaat er om dat de rechter er niet in mee moet gaan of er voor zou moeten zorgen dat het juist averechts werkte.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:05 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Advocaten pakken iedere (overheidscent aan die ze er voor krijgen om de procedure te rekken) gelegenheid aan om de vreemdeling een status te geven. Ik heb nog vreemdere dingen gelezen in mijn werk.
Dan was die tik op je hoofd meer dan terecht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gelukkig heb ik Geert gestemd. JWTZ!
Maar maakt dat die 93 die worden teruggestuurd crimineel of fout? Dat bevestigt juist dat ons beleid helemaal niet zo is ingericht dat we iedereen maar zomaar het land binnen laten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:03 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Van de 100 asielzoekers die zich hier melden, kunnen 93 hiervan zich na de nodige procedures, de verse Nederlandse maaltijden, onderdak, oprotpremie en de rest, terug gaan naar thuis land.
4 ervan krijgen een vergunning omdat ze echt worden vervolgd in thuisland, de andere drie een tijdelijke verblijfsvergunning (lees: thuisland wordt beter in de nabije toekomst).
Om je even een voorbeeld te schetsen vanuit het dagelijkse asielbeleid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |