quote:
Ja leuk hè, eigen rechtertje spelen met benzine. Godzijdank is een huis in de fik steken of een auto helemaal in proportie met een overval en moet je dat ook maar snel doen. Totaal niet strafbaar of onveilig ofzo.quote:
Hoeze niet proportioneel? Een celstraf van 10 jaar voor moord is wel een proportioneel gepaste straf? Laat me niet lachten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk hè, eigen rechtertje spelen met benzine. Godzijdank is een huis in de fik steken of een auto helemaal in proportie met een overval en moet je dat ook maar snel doen. Totaal niet strafbaar of onveilig ofzo.
Jullie zijn meelopertjes die niet kunnen nadenken over de consequenties.
Hofstadgroep die op PVV stemtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gelukkig heb ik Geert gestemd. JWTZ!
Gelukkig zie jij duidelijk het verschil tussen voor jezelf opkomen en iemand spullen vernielen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:33 schreef Muscle.N3rd het volgende:
[..]
Hoeze niet proportioneel? Een celstraf van 10 jaar voor moord is wel een proportioneel gepaste straf? Laat me niet lachten.
En, aan mijn instemming met Noisiv's reactie stel jij dat ik niet nadenk over consequencies? Wat een onzin.
Zo te merken ben jij juist de persoon die niet nadenkt en snel zijn oordeel klaar heeft. Wellicht stemde ik in met Noisiv's reactie aangaande je mannetje staan en voor je medemens opkomen en niet zozeer de genoemde, en in jouw woorden, buiten proportionele tegenreactie.
Dat heeft er niks mee te maken vind ik. Je komt hier als vluchteling om wellicht een nieuw leven op te bouwen. Nee wat doen ze? Overvallen plegen op Nederlandersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:47 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oké, dus jij bent voor ongelijke behandeling gebaseerd op afkomst, begrijp ik uit jouw post?
De impact is zo groot dat ts er alleen nog op fok over durft te pratenquote:De officier van justitie meent dat deze straatroven een enorme impact hebben gehad op de slachtoffers en hebben gezorgd voor een ernstig gevoel van onveiligheid.
Nee krijgen ze niet. 100% zeker van niet. Want Somalie is gevaarlijk je weetz.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:15 schreef FL_Freak het volgende:
Als diie mensen geen enkeltje terug krijgen naar hun eigen land, dan weet ik het ook niet meer
Misschien dat ie gefrustreerd was door alle drama...quote:Op woensdag 2 november 2011 19:48 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
Mauro is lief, deze kerels niet
Frustrated much? Jezus zeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef HeatWave het volgende:
HOAX, asielzoekers zijn volgens de mensen die er verstand van hebben bij de PVDA heel erg aardig.
Ze? Je klinkt als een PVV'er die als een iemand hem niet zint het maar met 'ze' en 'hullie' gaat aanduiden.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken vind ik. Je komt hier als vluchteling om wellicht een nieuw leven op te bouwen. Nee wat doen ze? Overvallen plegen op Nederlanders![]()
Dat zegt toch al genoeg denk ik?
Dat krijgen ze vast en zeker niet. Want Somalie is (itt Angola) toch wel gevaarlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:15 schreef FL_Freak het volgende:
Als diie mensen geen enkeltje terug krijgen naar hun eigen land, dan weet ik het ook niet meer
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze moeten een kopje thee met ze gaan drinken, dat zal ze leren!!
Zucht,,,die twee Somaliers. Dat is wie ik bedoelde met 'ze'. Nooit Nederlands gehad op school?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ze? Je klinkt als een PVV'er die als een iemand hem niet zint het maar met 'ze' en 'hullie' gaat aanduiden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |