abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97576145
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:31 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Rijst met vanille vla? :P
Ja lekker!
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
pi_97576188
Met een scheutje tropical siroop.

*ik zit weer eens te hikken en kan mijn ei niet kwijt.
-weg-
pi_97576231
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Auti het volgende:
Met een scheutje tropical siroop.

*ik zit weer eens te hikken en kan mijn ei niet kwijt.
Weer aan de tob?
pi_97576378
Trouwens die Nicolas Nox en Tony Junior hebben Bachman Turner Overdrive echt verkracht.... :'(
Ik heb echt een hekel aan covers.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:40:46 #75
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97576400
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Verzeild ;)
Je hersenen hebben op die leeftijd moeite met plannen en indelen..... En mensen met ASS al helemaal en hebben veel moeite met structuur....... :{
:%
Werstuk 2 dagen van te voren maken ftw :Y)
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:41:23 #76
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97576417
http://nieuws.nl.msn.com/(...)lders-is-schizofreen

Nog even en Wilders zit ook hier in dit topic te snuffelen _O-
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97576449
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef phpmystyle het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/(...)lders-is-schizofreen

Nog even en Wilders zit ook hier in dit topic te snuffelen _O-
_O-
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:43:36 #78
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97576510
Zeg vluchtdeur, van wie ben jij eigenlijk een kloon ? :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97576526
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:36 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Weer aan de tob?
Moe, ongeconcentreerd, van de ene gedachte naar de ander, neerslachtig ik krijg bijna geen hap door mijn keel. Erg lichtgeraakt momenteel. Ik durf nu ook niet in mijn eentje te fietsen en ik heb nog niet het telefoonnummer van een oude vriend die een fietsmaatje kan zijn.
Denk dat ik straks maar even een kleurstof en suiker kick ga opwekken.
-weg-
pi_97576539
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
Zeg vluchtdeur, van wie ben jij eigenlijk een kloon ? :P
Hihi, heb me andere gebruikersnaam laten vallen omdat ik hem stom vond!
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:45:19 #81
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97576573
En die was ? :P

EG, geef me eens goede raad, is het vandaag zwem/strandweer, of wordt dat het nog?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97576608
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:45 schreef phpmystyle het volgende:

EG, geef me eens goede raad, is het vandaag zwem/strandweer, of wordt dat het nog?
Hihi *doet geheimzinnig*...
Nou ik ben in nogal wat topics keihard afgebrand door andere users dus dat hou ik liever stil.
pi_97576611
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:45 schreef phpmystyle het volgende:

Nou....Ik zou het zelf niet heel aantrekkelijk vinden eerlijk gezegd. :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:49:14 #84
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97576731
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:46 schreef Vluchtdeur het volgende:

[..]

Hihi *doet geheimzinnig*...
Nou ik ben in nogal wat topics keihard afgebrand door andere users dus dat hou ik liever stil.
O, op die manier. Maar laat het aan je kont oxideren wat andere FOK!kers van jou vinden. Mijn zelfvertrouwen hangt niet af van wat mensen op internet van mij vinden.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nou....Ik zou het zelf niet heel aantrekkelijk vinden eerlijk gezegd. :)
Maar qua tempratuur?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97576802
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

O, op die manier. Maar laat het aan je kont oxideren wat andere FOK!kers van jou vinden. Mijn zelfvertrouwen hangt niet af van wat mensen op internet van mij vinden.

[..]

Maar qua tempratuur?
Bij mij minimaal 28 graden. Ik ben een koukleum ;)

Maareh, bij iedereen verschillend.

Bij deze meneer is dat weer anders ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wim_Hof
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:59:01 #86
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97577045
Dank, ik ga gewoon lekker fietsen, moet toch een vat bier voor m'n vaderdag halen.

@ vluchtdeur, probeer zo snel mogelijk weer je school te hervatten, van een gedegen opleiding heb je je leven lang wat aan. En ja, ik kan er over meepraten :')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97577120
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:59 schreef phpmystyle het volgende:
Dank, ik ga gewoon lekker fietsen, moet toch een vat bier voor m'n vaderdag halen.
Goed dat je dat even zegt.
pi_97577167
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:59 schreef phpmystyle het volgende:

@ vluchtdeur, probeer zo snel mogelijk weer je school te hervatten, van een gedegen opleiding heb je je leven lang wat aan. En ja, ik kan er over meepraten :')
Eerst me behandeling afmaken en als ik eenmaal op Beschermd Wonen ga, wil ik weer me opleiding oppakken! :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:03:02 #89
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97577170
quote:
11s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:01 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Goed dat je dat even zegt.
Je was het vergeten :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:03:48 #90
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97577199
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:02 schreef Vluchtdeur het volgende:

[..]

Eerst me behandeling afmaken en als ik eenmaal op Beschermd Wonen ga, wil ik weer me opleiding oppakken! :)
Valt dat niet te combineren dan? En wat heb je onder de gelederen dan? Sta vrij om antwoord te geven hoor, het blijft tenslotte een forum waar iedereen mee kan loeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door phpmystyle op 01-06-2011 12:10:42 ]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:08:38 #91
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97577328
Ik realiseer mij plots dat ik aardig aan het slowchatten ben, en soms nogal van het onderwerp raak, is dat een kriem voor de moderatie en users hier of maakt dat niet zo uit?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97577351
Ik heb trek in het toetje vanavond ^^ :D
pi_97577426
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:08 schreef phpmystyle het volgende:
Ik realiseer mij plots dat ik aardig aan het slowchatten ben, en soms nogal van het onderwerp raak, is dat een kriem voor de moderatie en users hier of maakt dat niet zo uit?
Gebeurt wel eens vaker, ben er zelf ook vaak genoeg schuldig aan.. dan loopt het soms even lekker. Zolang het niet uit de klauw loopt is het altijd goed gegaan hier :Y

Het is toch een soort van socializen heh :D
-weg-
pi_97577694
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:08 schreef phpmystyle het volgende:
Jammer dat FoK! geen eigen chat heeft. Hmmmm misschien moet ik dat eens met me VPSje opzetten een UnrealIRCD server :3
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:22:04 #95
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97577717
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:21 schreef Vluchtdeur het volgende:

[..]

Jammer dat FoK! geen eigen chat heeft. Hmmmm misschien moet ik dat eens met me VPSje opzetten een UnrealIRCD server :3
Of gewoon iets op IRC aanmaken, veel eenvoudiger. Maar chatten mag in principe wel hoor, tis niet ofzo dat dan ineens de server eruit knallen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97577764
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Of gewoon iets op IRC aanmaken, veel eenvoudiger. Maar chatten mag in principe wel hoor, tis niet ofzo dat dan ineens de server eruit knallen.
http://irc.tweakers.net/pdd ;)
-weg-
pi_97578195
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:23 schreef Auti het volgende:

[..]

Maar ik haat Tweakers gebruikers, stelletje bedweters. Ik ga denk eigen IRC opzetten :3 Ik gebruik me VPS toch alleen voor webhosting, kan prima n IRC Server bij toch :D
pi_97578909
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:23 schreef Auti het volgende:

[..]

Behoorlijk leeg :'(
pi_97581106
pi_97592822
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:05 schreef Vluchtdeur het volgende:
Iedereen join: http://irc.tweakers.net/pdd
Nog steeds houdbaar ^O^
-weg-
pi_97627149
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:40 schreef Auti het volgende:

[..]

Nog steeds houdbaar ^O^
En nu nog steeds dus:
Iedereen join: http://irc.tweakers.net/pdd
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:49:54 #102
297051 schaal_9
Caissière B
pi_97652075
weekend!! *O*

Wel verplicht vrij vandaag :P

Centrum van het stadje waar ik woon is (lijkt?) echt enorm vergrijsd!
Je merkt dat het tempo lager ligt.

Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik op een jonge afdeling werk :)

Sjonge, het belooft echt kachelweer op mijn vakantiebestemming te worden :')
Actueel en verwacht weer Valréas

Je zou toch denken dat alles gewoon goed werkt. Vorig jaar zat ik er ook precies in die periode dat het heel slecht weer was.

[ Bericht 61% gewijzigd door schaal_9 op 03-06-2011 11:56:46 ]
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_97652757
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:49 schreef schaal_9 het volgende:
weekend!! *O*

Wel verplicht vrij vandaag :P

Centrum van het stadje waar ik woon is (lijkt?) echt enorm vergrijsd!
Je merkt dat het tempo lager ligt.

Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik op een jonge afdeling werk :)

Sjonge, het belooft echt kachelweer op mijn vakantiebestemming te worden :')
Actueel en verwacht weer Valréas

Je zou toch denken dat alles gewoon goed werkt. Vorig jaar zat ik er ook precies in die periode dat het heel slecht weer was.
Wat jouw woonstadje betreft: dat het tempo daar trager is: vind je dat niet erg? Ik hou wel van een laag tempo :)

Ow wat jammer van dat weer, Schaal_9. Maar wij treffen het hier wel bovenmatig goed en in het zuiden is het wat minder wat dat betreft.

Maar wel mooi dat je dan toch gaat! :) Je houdt erg van dat mooie land, je praat graag over dat land volgens mij. Ik zie ook wel eens foto's van dat land, het lijkt mij een pracht land om daar te wonen en op vakantie te gaan! . :Y Maar de omgeving van weerkaartje is wel errug mooi, dus smaak heb je wel! :). Daar is toch veel wijnbouw, als ik mij niet vergis? En mooie historische stadjes. O+

Maar het is wel een hele reis hoor. Ik vind het wel knap dat je het allemaal doet. Ik weet niet of je alleen gaat/verblijft, vast niet, ik hoop dat je daar wel wat gezelschap mag hebben en wat uit mag rusten.

Een fijn verblijf gewenst en behouden thuiskomst. Doe voorzichtig an. :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:49:11 #104
297051 schaal_9
Caissière B
pi_97653877
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wat jouw woonstadje betreft: dat het tempo daar trager is: vind je dat niet erg? Ik hou wel van een laag tempo :)

Ow wat jammer van dat weer, Schaal_9. Maar wij treffen het hier wel bovenmatig goed en in het zuiden is het wat minder wat dat betreft.

Maar wel mooi dat je dan toch gaat! :) Je houdt erg van dat mooie land, je praat graag over dat land volgens mij. Ik zie ook wel eens foto's van dat land, het lijkt mij een pracht land om daar te wonen en op vakantie te gaan! . :Y Maar de omgeving van weerkaatje is wel errug mooi, dus smaak heb je wel! :). Daar is toch veel wijnbouw, als ik mij niet vergis? En mooie historische stadjes. O+

Maar het is wel een hele reis hoor. Ik vind het wel knap dat je het allemaal doet. Ik weet niet of je alleen gaat/verblijft, vast niet, ik hoop dat je daar wel wat gezelschap mag hebben en wat uit mag rusten.

Een fijn verblijf gewenst en behouden thuiskomst. :)
Rustig tempo heeft ook absoluut zijn voordelen, alleen die scootmobielen he.

Ik ga toch, het is werkelijk een prachtige omgeving en ik heb er al eens de wijn gedronken die rechtstreeks uit het dorp komt. Mijn ouders hebben daar een huisje :)

Ze hebben het zonder meer verdiend! Mijn ouders zijn met weinig welvaart opgegroeid. Mijn vader moest al vroeg beginnen werken om het gezin draaiende te houden. Later heeft hij mooie stappen gezet in het bedrijfsleven. En nu genieten ze volop in zo’n beetje de mooiste regio van Frankrijk, in een departement waar de wijnbouw floreert en in de zomer lavendel in bloei staat.

Frankrijk is grosso modo ook een plezierig land om te leven: een 35-urige werkweek, veel vakantiedagen, vroeg met pensioen en veel lagere huizenprijzen. Maar ik werk al 35 uur per week, met evenveel vrije dagen als in Frankrijk :)
Daar betaal je iets voor, maar dan heb je ook wat *O*
pi_97654831
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 12:49 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Rustig tempo heeft ook absoluut zijn voordelen, alleen die scootmobielen he.

Ik ga toch, het is werkelijk een prachtige omgeving en ik heb er al eens de wijn gedronken die rechtstreeks uit het dorp komt. Mijn ouders hebben daar een huisje :)

Ze hebben het zonder meer verdiend! Mijn ouders zijn met weinig welvaart opgegroeid. Mijn vader moest al vroeg beginnen werken om het gezin draaiende te houden. Later heeft hij mooie stappen gezet in het bedrijfsleven. En nu genieten ze volop in zo’n beetje de mooiste regio van Frankrijk, in een departement waar de wijnbouw floreert en in de zomer lavendel in bloei staat.

Frankrijk is grosso modo ook een plezierig land om te leven: een 35-urige werkweek, veel vakantiedagen, vroeg met pensioen en veel lagere huizenprijzen. Maar ik werk al 35 uur per week, met evenveel vrije dagen als in Frankrijk :)
Daar betaal je iets voor, maar dan heb je ook wat *O*
Harstikke mooi, Schaal_9! :)

Van scootmobielen word je niet blij, maar gelukkig dat je een jonge werkomgeving hebt getroffen. Het is belangrijk om ook contacten te hebben met leeftijdgenoten :Y Ik hoop dat je toch een beetje prettig mag wonen, want je moet thuis ook tot rust kunnen komen. Dat is ook erg belangrijk ;)

O wat prachtig joh, dan je ouders daar een huisje hebben. Dat bof je maar weer :) Erg knap van je ouders die zo hard hebben gewerkt en wellicht nu van een hun welverdiende rust genieten. Ze moeten dan ook ongelijk veel liefde hebben voor dat land als ze zelfs daar een huisje hebben. En ja, de appel blijkt niet helemaal ver van de boom te vallen, je hebt de interesse voor dat prachtland van huis uit. :)

Mooi dat je ook veel waardering voor je ouders hebt. ze zijn zo belangrijk als backup, ik ervaar ook dat steeds weer. En dat ze ondanks ze het misschien niet zo breed hadden, maar jou een mooie toekomst hebben gegeven met o.a. een wetenschappelijk studie. En jij hebt die kansen ten volle aangegrepen en dat weten te verzilveren.

Maar je mag jezelf ook gerust een schouderklop geven, Schaal_9. Het was voor jou ook allemaal niet zo eenvoudig, dingen waren vast ook niet allemaal zo vanzelfsprekend..... Jij moest vast ook knokken voor een plekje, zoals ieder kind dat moet binnen een gezin. Voor een kind met ASS is dat allemaal nog lastiger en al helemaal als je pas op latere leeftijd een diagnose krijgt. :{ Buiten dat dit een hele shock is heb je daarna toch ook een pracht plek op de arbeidsmarkt weten te veroveren. Dat is een hele prestatie, kerel! :)

Je bent trots op je ouders, maar ouders zijn vast ook heel trots op jou. Dat laatste kan haast niet anders. :Y
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:50:17 #106
297051 schaal_9
Caissière B
pi_97655808
Ik vind het heel knap dat ze een groot gezin konden onderhouden op één inkomen. Dat was in die tijd mogelijk, omdat de huizen betaalbaar waren (en na correctie voor de prijsontwikkeling fors in waarde stegen).

Of mijn ouders trots zijn... ik denk het wel, maar ze beseffen ook dat het in het leven niet om het geld draait. Dat je ook met een beperkt inkomen gelukkig kan zijn, zoals zij vroeger hebben kunnen ervaren. Mijn referentiekader wordt nog deels beïnvloed door de periode vóór 2009. Maar ik ontwikkel nu wel een representatiever referentiekader.

Mijn beide zussen hebben respectievelijk hoger en universitair onderwijs afgerond; mijn broer zit op de universiteit. De havo is tegenwoordig allang niet moeilijk meer, vanuit mbo kun je ook naar het hbo, dus als je geen Asperger of iets dergelijks hebt, dan lijkt me een goed inkomen eigenlijk vrij normaal.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:58:33 #107
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_97656103
Hej, dit topic kende ik nog niet.
Na jarenlang gekloot met studie's e.d. is bij mij afgelopen april pdd-nos gediagnosticeerd. Het is dus nog allemaal vrij nieuw voor me.
Omdat ik wel weer wil gaan studeren, maar er eerst een aantal dingen moeten veranderen hebben we besloten om een wajong uitkering aan te vragen om de komende tijd financieel te kunnen overbruggen. Nu verwachten we natuurlijk dat het wel een tijdje zou gaan duren voordat ik voor een gesprek uitgenodigd zou worden, maar tot mijn grote verbazing werd ik al na 2 weken uitgenodigd en moet ik a.s. maandag bij de bedrijfsarts op gesprek. Nu zit ik al 2 dagen in de stress en het ziet er niet echt naar uit dat dat beter gaat worden, maar dit komt vooral omdat ik geen idee heb wat ik ervan moet verwachten. Is hier iemand die mee een beetje een idee kan geven van hoe zo'n gesprek gaat en wat er gevraagd word?
Alvast bedankt!
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_97656914
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:50 schreef schaal_9 het volgende:
Ik vind het heel knap dat ze een groot gezin konden onderhouden op één inkomen. Dat was in die tijd mogelijk, omdat de huizen betaalbaar waren (en na correctie voor de prijsontwikkeling fors in waarde stegen).

Of mijn ouders trots zijn... ik denk het wel, maar ze beseffen ook dat het in het leven niet om het geld draait. Dat je ook met een beperkt inkomen gelukkig kan zijn, zoals zij vroeger hebben kunnen ervaren. Mijn referentiekader wordt nog deels beïnvloed door de periode vóór 2009. Maar ik ontwikkel nu wel een representatiever referentiekader.

Mijn beide zussen hebben respectievelijk hoger en universitair onderwijs afgerond; mijn broer zit op de universiteit. De havo is tegenwoordig allang niet moeilijk meer, vanuit mbo kun je ook naar het hbo, dus als je geen Asperger of iets dergelijks hebt, dan lijkt me een goed inkomen eigenlijk vrij normaal.
Het is ook heel knap dat ze dat konden, maar je zegt ook heel terecht dat het wel een hele andere tijd is dan nu. Inderdaad, de huizenprijzen waren van een heel ander niveau, en het kostwinner model was toen toen de norm. Maar niettemin is het erg knap van ze. Vier kinderen en je vrouw onderhouden en allen (!) de kans geven om te studeren in hoger onderwijs vind ik van grote klasse. :Y

Heel gezond als je ouders inderdaad niet "pushen" om slechts geldelijk succes na te streven, er is veel meer dan dat... En het betrekkelijke ook inzien van dat "succes". Natuurlijk is het erg mooi dat je welvarend mag en kan leven. Maar dat je niet perse ongelukkig hoeft te zijn als dat er niet inzat.

Ik heb wel het idee dat jij daar ook goed mee kon omgaan, toen je voor 2009 het ook veel minder goed had dan nu. Ik geloof ook wel dat je het erger vond dat je niet in een passende werkomgeving zat en geen aansluiting vond. Maar hoe gelukkig is dat nu anders voor je :)

Erg mooi dat je qua familie een rijkelijke backup hebt. Ik hoop heel erg voor je dat je met hen ook een leuk contact mag hebben en dat je in de mogelijkheid ben om ze regelmatig te bezoeken en jij ook bezoek krijgt. Sociaal contact is allemaal niet zo vanzelfsprekend voor ons.... :{ Ik weet zelf hoe belangrijk het is om contact met eigen broers/zussen en ouders te hebben :Y (veel meer heb ik dan ook niet....)

Je zegt het goed, zonder Asperger is het ook een stuk makkelijker. En dat maakt dat jij gerust trots mag zijn. Ik hoop ook een beetje voor je dat je ouders weet hebben van de diagnose. Dat ze het kunnen plaatsen en weten wat het betekent voor je. En dat je met daarover in staat bent om te praten. Dat is belangrijk, jij moet het ook kwijt kunnen. Dat is allemaal niet vanzelfsprekend ben ik mij sterk van bewust.... :{

En natuurlijk zullen je referentiekaders in de loop van de tijd veranderen. Voor jou geldt natuurlijk dat je zussen en broer het ook allemaal erg goed doen. Dat maakt in dit opzicht het referentiekader ook wat vanzelfsprekender. Ik vind het voor jou,zonder je zussen en broer te kort te doen, gezien je achtergrond een veel grotere prestatie. Neem dat maar van mij aan. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door EchtGaaf op 03-06-2011 14:32:27 ]
  vrijdag 3 juni 2011 @ 15:53:57 #109
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97660108
Het is altijd weer heugelijk om te mogen lezen dat mensen ondanks hun beperkingen en strubbelingen waar ze tegen aanlopen weer de draad in hun leven weer kunnen herpakken, niet nadenken maar doorzetten, chapeau!

Zo zie je maar weer, je bent nog lang niet afgeschreven met dergelijke etiketten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:05:49 #110
297133 Captain_Maximum
To the Max!!!
pi_97660498
Lekker weer vandaag om te werken, al was het in de zon best wel warm. Ik dacht, laat ik eens een korte broek en enkelsokjes dragen, maar nu heb ik een blaar. :{ gelukkig had ik nog pleisters.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:58 schreef Eltonno het volgende:
Na jarenlang gekloot met studie's e.d. is bij mij afgelopen april pdd-nos gediagnosticeerd. Het is dus nog allemaal vrij nieuw voor me.
Omdat ik wel weer wil gaan studeren, maar er eerst een aantal dingen moeten veranderen hebben we besloten om een wajong uitkering aan te vragen om de komende tijd financieel te kunnen overbruggen. Nu verwachten we natuurlijk dat het wel een tijdje zou gaan duren voordat ik voor een gesprek uitgenodigd zou worden, maar tot mijn grote verbazing werd ik al na 2 weken uitgenodigd en moet ik a.s. maandag bij de bedrijfsarts op gesprek. Nu zit ik al 2 dagen in de stress en het ziet er niet echt naar uit dat dat beter gaat worden, maar dit komt vooral omdat ik geen idee heb wat ik ervan moet verwachten. Is hier iemand die mee een beetje een idee kan geven van hoe zo'n gesprek gaat en wat er gevraagd word?
Alvast bedankt!
Ze gaan vragen wat je klachten zijn en hoe je er in het dagelijkse leven mee om gaat. Als je het prettig vindt, mag je iemand meenemen. Zelf ben ik de eerste met iemand van het GGZ daar naartoe gegaan en het viel best wel mee.

In ieder geval veel succes. ;)
signatuurloos
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:58:16 #111
297051 schaal_9
Caissière B
pi_97662495
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:23 schreef EchtGaaf het volgende:

...
En natuurlijk zullen je referentiekaders in de loop van de tijd veranderen. Voor jou geldt natuurlijk dat je zussen en broer het ook allemaal erg goed doen. Dat maakt in dit opzicht het referentiekader ook wat vanzelfsprekender. Ik vind het voor jou,zonder je zussen en broer te kort te doen, gezien je achtergrond een veel grotere prestatie. Neem dat maar van mij aan. :)
Dank voor je compliment! Maar je ziet mij toch niet als een soort god? Ik kan me voorstellen dat mensen met Asperger van mening zijn dat ik een grote prestatie heb neergezet. Zij vergelijken zich misschien wel met ‘gelijkgestemden’ die wel een goede baan hebben. Goed beschouwd valt mijn prestatie echt wel mee! Ik vind het ook een verdienste van de werkgever dat zij de juiste instrumenten hebben ingezet.

De vraag of ik ook op respect van collega’s kan rekenen, lijkt mij een realistischer vertrekpunt om na te gaan of ik een goede prestatie heb geleverd. Bij hen heb je het in de praktijk toch wat minder snel gemaakt dan bij mensen die dezelfde diagnose delen.

Wat referentiekader betreft: een passende baan vanaf je 23e, rond je 35e een inkomen van 1,5 keer modaal en een partner die hetzelfde verdient (iets minder bij een 4-daagse werkweek). Ik denk dat dat vrij gemiddeld is voor Nederland :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:03:50 #112
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97662705
In welke sector ben jij actief als ik zo vrij mag zijn om te vragen?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 3 juni 2011 @ 17:28:51 #113
297051 schaal_9
Caissière B
pi_97663424
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:03 schreef phpmystyle het volgende:
In welke sector ben jij actief als ik zo vrij mag zijn om te vragen?
Ik werk ergens bij de Rijksoverheid. De informele werkomgeving spreekt me aan, je kunt qua stijl volledig jezelf zijn. In de middenfuncties kun je als man ook nog goed in een spijkerbroek en een net T-shirt komen, ideaal dus :)
Vanaf schaal 11 ben je (qua kledingvrijheid) als vrouw wel beter af.
pi_97667252
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:53 schreef phpmystyle het volgende:
Het is altijd weer heugelijk om te mogen lezen dat mensen ondanks hun beperkingen en strubbelingen waar ze tegen aanlopen weer de draad in hun leven weer kunnen herpakken, niet nadenken maar doorzetten, chapeau!

Zo zie je maar weer, je bent nog lang niet afgeschreven met dergelijke etiketten.
Het is ook mooi als mensen een kans krijgen. Ik vind het niet meer dan normaal, dat een maatschappij ook verantwoordelijk omgaat met mensen. Met een handicap of niet: iedereen verdient een plek :) Maar dat gebeurt gewoon niet. Het bedrijfsleven doet er praktisch niets aan; en de overheid zelf geeft te weinig het goede voorbeeld.

Het is wel jammer dat diezelfde maatschappij het socialiseren wel schromelijk overwaardeert. Ik keek toevallig even het jeugdjournaal, dat ging over kinderen die lego robotjes moesten bouwen. Was een wedstrijd. Dan zou je zeggen: wie de beste/leukste robot bouwt , die wint.

Maar nee hoor: de jury keek ook vooral hoe de teampjes met kinderen met elkaar samenwerkten. |:(

Je kan spreken van een sociale verdwazing, al jaren aan de gang en in plaats van minder steeds erger wordt. :r De kinderen worden nu al gebrainwashed op het deelnemen in een sociale poppenkast. :N
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:44:51 #115
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97667920
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:29 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het is ook mooi als mensen een kans krijgen. Ik vind het niet meer dan normaal, dat een maatschappij ook verantwoordelijk omgaat met mensen. Met een handicap of niet: iedereen verdient een plek :) Maar dat gebeurt gewoon niet. Het bedrijfsleven doet er praktisch niets aan; en de overheid zelf geeft te weinig het goede voorbeeld.

Het is wel jammer dat diezelfde maatschappij het socialiseren wel schromelijk overwaardeert. Ik keek toevallig even het jeugdjournaal, dat ging over kinderen die lego robotjes moesten bouwen. Was een wedstrijd. Dan zou je zeggen: wie de beste/leukste robot bouwt , die wint.

Maar nee hoor: de jury keek ook vooral hoe de teampjes met kinderen met elkaar samenwerkten. |:(

Je kan spreken van een sociale verdwazing, al jaren aan de gang en in plaats van minder steeds erger wordt. :r De kinderen worden nu al gebrainwashed op het deelnemen in een sociale poppenkast. :N
Heb je gelijk in, ook als je solistisch bezig bent kun je geweldige dingen ontwerpen/bouwen. Doet me denken aan groepje 2 basisschool, je valt daardoor net buiten de boot omdat je MOET samenwerken, niet iedereen heeft daar behoefte aan.

Ik vind persoonlijk dat het bedrijfsleven inderdaad zich wel wat anders mag opstellen jegens mensen met kleine handicappen, maar op het moment dat je dat als overheid gaat afdwingen krijg je de meest rare taferelen. Zo vertelde mijn pa laatst dat hij een collega heeft gehad die ook een handicap had, afin alles moest aangepast worden (forse investeringen) en na een paar maand was ie alweer weg. Kijk daar krijg je spanningen van op de werkvloer.

Maar hee, iedereen wordt beoordeeld op zijn of haar kwaliteit, en mensen met ass hebben aardig wat kwaliteiten als ik dat zo lees. Dus ik denk dat er eerder een cultuuromslag nodig is. Misschien dat je als overheid bij bedrijven daar wat meer aan voorlichting zou moeten doen. En de voordelen van mensen met ass wat meer moet belichten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:47:14 #116
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97668020
Enya Caribbean blue O+

En nu de boel prepareren om zo beslagen ten ijs op m'n werk aan te komen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97668573
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 16:58 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Dank voor je compliment! Maar je ziet mij toch niet als een soort god? Ik kan me voorstellen dat mensen met Asperger van mening zijn dat ik een grote prestatie heb neergezet. Zij vergelijken zich misschien wel met ‘gelijkgestemden’ die wel een goede baan hebben. Goed beschouwd valt mijn prestatie echt wel mee! Ik vind het ook een verdienste van de werkgever dat zij de juiste instrumenten hebben ingezet.

De vraag of ik ook op respect van collega’s kan rekenen, lijkt mij een realistischer vertrekpunt om na te gaan of ik een goede prestatie heb geleverd. Bij hen heb je het in de praktijk toch wat minder snel gemaakt dan bij mensen die dezelfde diagnose delen.

Wat referentiekader betreft: een passende baan vanaf je 23e, rond je 35e een inkomen van 1,5 keer modaal en een partner die hetzelfde verdient (iets minder bij een 4-daagse werkweek). Ik denk dat dat vrij gemiddeld is voor Nederland :)
Graag gedaan :)

Je verdient ook een compliment. Als is het ontvangen van complimenten als Nederlanders best moeilijk, we worden ook niet opgevoed om complimenten te geven en te ontvangen. En dat is eigenlijk erg jammer, in die zin ben ik niet Nederlands ;) Hoe leuk we Frankrijk we misschien ook vinden, ik geloof dat Fransen daar wat makkelijker in zijn. ;)

Ja, we zijn gelijkgestemden. En ik weet als weinig anderen dat het beslist geen vanzelfsprekendheid is. Werk in NL is gewoon topsport, dat vraagt om goddelijke kwaliteiten helaas. En dan vind ik het inderdaad een goddelijke prestatie als je ondanks een handicap een plekje hebt en intussen al bijna 2 jaar met vreugde en plezier werkt en ook nog jouw niveau. :Y

Je werkgever verdient natuurlijk ook lof. Het gebeurt ook te weinig, eigenlijk schandelijk gewoon. Juist een overheid zou juist mensen met een handicap met representatieve aantallen moeten aannemen. Ik ben voorstander dat iedere organisatie een evenredig aantal mensen met een handicap in dienst moeten hebben. (prikkel: bonus/malus belasting) Dat zal denk ik nooit gebeuren. En dat beschouw ik als maatschappelijk onverantwoord, sterker nog ik vind dat abject.

Tja, natuurlijk zal jij je vergelijken met collega's en soms ook pijnlijk geconfronteerd worden. Vooral de sociale dingetjes natuurlijk. Bijvoorbeeld hoe je dingen bij anderen voor elkaar moet krijgen. En bijvoorbeeld deelname aan vergaderingen etc.

Met dat laatste zinnetje begrijp ik ook wel dat je verlangens hebt. En dat is ook niet meer dan normaal. Maar wie weet hoe je pad nog loopt.... Blijf hopen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 03-06-2011 20:06:04 ]
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:39:02 #118
297051 schaal_9
Caissière B
pi_97670309
Nee, dat met die pijnlijke confrontaties valt echt wel mee. Hoogopgeleiden met Asperger zijn (als we even afzien van al dan niet werken) niet op alle terreinen hetzelfde.

Sterker nog, ik voel me gelijkgestemde met collega’s. Niet in de laatste plaats omdat ik volwaardig deel uitmaak van die groep. Mensen komen geregeld op mijn kamer langs om te vragen of ik nog mee ga naar de borrel. Ik bemerk dat ik mijn Asperger-zijn steeds minder weet waar te maken.

Die verlangens vallen wel mee. Toekomstige doorstroom naar de volgende schaal lijkt me vrij kansrijk; werkervaring en ontwikkeling vind ik belangrijker. Maar om me beter te kunnen verplaatsen in de financiële situatie van mensen in mijn omgeving, en wat zij onder welvaart verstaan, is het verre van zinvol om de hoogte van een Wajong-uitkering als uitgangspunt te nemen.

Zie hier dat de overheid wel degelijk aan de weg timmert:
Drie ministeries hebben hun deel al geleverd

[ Bericht 8% gewijzigd door schaal_9 op 03-06-2011 20:45:17 ]
pi_97674364
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, ook als je solistisch bezig bent kun je geweldige dingen ontwerpen/bouwen. Doet me denken aan groepje 2 basisschool, je valt daardoor net buiten de boot omdat je MOET samenwerken, niet iedereen heeft daar behoefte aan.
Het is schijnbaar erg mode dat zachte gedoe.. Echt belachelijk gewoon.
quote:
Ik vind persoonlijk dat het bedrijfsleven inderdaad zich wel wat anders mag opstellen jegens mensen met kleine handicappen, maar op het moment dat je dat als overheid gaat afdwingen krijg je de meest rare taferelen. Zo vertelde mijn pa laatst dat hij een collega heeft gehad die ook een handicap had, afin alles moest aangepast worden (forse investeringen) en na een paar maand was ie alweer weg. Kijk daar krijg je spanningen van op de werkvloer.
Dwang heeft inderdaad ook nadelen, het is ook niet eenvoudig. Maar hoe het bedrijfsleven zo de krenten uit de pap vissen is natuurlijk gewoon te gek voor woorden. Ik vind de politiek dan ook ronduit lafhartig dat ze zo aan de zijlijn staan toe te kijken. Maar intussen wel mensen uit de uitkering gaan trappen. :')
quote:
Maar hee, iedereen wordt beoordeeld op zijn of haar kwaliteit, en mensen met ass hebben aardig wat kwaliteiten als ik dat zo lees. Dus ik denk dat er eerder een cultuuromslag nodig is. Misschien dat je als overheid bij bedrijven daar wat meer aan voorlichting zou moeten doen. En de voordelen van mensen met ass wat meer moet belichten.
Goed punt. Maar allemaal veel te vrijblijvend naar de werkgevers toe. Wat zou nou mis zijn om werkgevers fiscaal te belonen als ze arbeidsgehandicapten in dienst nemen en de weigeraars te straffen als ze dat gewoon verrekken? Zo moeilijk hoeft dat allemnaal niet te zijn om dat in te voeren. Maar men kijkt liever gewoon laf toe. En dat woord is echt op zijn plek wmb. .
pi_97675056
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:39 schreef schaal_9 het volgende:
Nee, dat met die pijnlijke confrontaties valt echt wel mee.

Dat is dan erg gelukkig. :)
quote:
Hoogopgeleiden met Asperger zijn (als we even afzien van al dan niet werken) niet op alle terreinen hetzelfde.

Helemaal eens.
quote:
Sterker nog, ik voel me gelijkgestemde met collega’s. Niet in de laatste plaats omdat ik volwaardig deel uitmaak van die groep. Mensen komen geregeld op mijn kamer langs om te vragen of ik nog mee ga naar de borrel. Ik bemerk dat ik mijn Asperger-zijn steeds minder weet waar te maken.

Je kwaliteit van leven vanaf 2009 is niet meer te vergelijken dan die van de periode ervoor. Ik hoop echt voor je dat je binnenboord mag blijven. :Y
quote:
Die verlangens vallen wel mee. Toekomstige doorstroom naar de volgende schaal lijkt me vrij kansrijk; werkervaring en ontwikkeling vind ik belangrijker. Maar om me beter te kunnen verplaatsen in de financiële situatie van mensen in mijn omgeving, en wat zij onder welvaart verstaan, is het verre van zinvol om de hoogte van een Wajong-uitkering als uitgangspunt te nemen.

Je klinkt zeer zelfverzekerd :) Gewoon prachtig, toch?
quote:
Zie hier dat de overheid wel degelijk aan de weg timmert:
Drie ministeries hebben hun deel al geleverd
Nou..... :{ Het artikel is terecht nogal kritisch over dat resultaat. :{

Het artikel betreft medio vorig jaar, toen waren er 14 (!) ministeries. Toen waren er 3 op orde; dat is dus ruim 1 op de vijf. Temeer dat de overheid als 40 jaar dit probeert te realiseren; dan is dit is toch diep treurig resultaat? Toch?

Ik durf te stellen dat het bij de provinciale en gemeentelijke overheden dit nog een stuk slechter is, die maken er volgens mij al helemaal geen werk van.

Tja, dan vraag ik mij af hoe serieus de overheid het bedrijfsleven kan bewegen hun gedrag te beteren als ze zelf de kantjes er van aflopen....
pi_97675150
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:58 schreef Eltonno het volgende:
Na jarenlang gekloot met studies e.d. is bij mij afgelopen april pdd-nos gediagnosticeerd. Het is dus nog allemaal vrij nieuw voor me.
Omdat ik wel weer wil gaan studeren, maar er eerst een aantal dingen moeten veranderen hebben we besloten om een Wajong uitkering aan te vragen om de komende tijd financieel te kunnen overbruggen. Nu verwachten we natuurlijk dat het wel een tijdje zou gaan duren voordat ik voor een gesprek uitgenodigd zou worden, maar tot mijn grote verbazing werd ik al na 2 weken uitgenodigd en moet ik a.s. maandag bij de bedrijfsarts op gesprek. Nu zit ik al 2 dagen in de stress en het ziet er niet echt naar uit dat dat beter gaat worden, maar dit komt vooral omdat ik geen idee heb wat ik ervan moet verwachten. Is hier iemand die mee een beetje een idee kan geven van hoe zo'n gesprek gaat en wat er gevraagd word?
Alvast bedankt!
Bedrijfsarts? Je wil gaan studeren maar je hebt het over een bedrijfsarts?

en hoe oud ben je?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 22:11:06 #122
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_97675623
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 22:02 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Bedrijfsarts? Je wil gaan studeren maar je hebt het over een bedrijfsarts?

en hoe oud ben je?
Ja sorry, ik bedoel gewoon de arts van het UWV (die overigens een bedrijfsarts is verzekeringsarts dus blijkbaar). Ben 25
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
  vrijdag 3 juni 2011 @ 22:28:06 #123
297051 schaal_9
Caissière B
pi_97676714
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
...
Het artikel betreft medio vorig jaar, toen waren er 14 (!) ministeries. Toen waren er 3 op orde; dat is dus ruim 1 op de vijf. Temeer dat de overheid als 40 jaar dit probeert te realiseren; dan is dit is toch diep treurig resultaat? Toch?

Ik durf te stellen dat het bij de provinciale en gemeentelijke overheden dit nog een stuk slechter is, die maken er volgens mij al helemaal geen werk van.

Tja, dan vraag ik mij af hoe serieus de overheid het bedrijfsleven kan bewegen hun gedrag te beteren als ze zelf de kantjes er van aflopen....

Het beleid om meer mensen met een beperking in dienst te nemen, is in 2008 ontstaan.

Is het, ondanks alles wat je hebt meegemaakt, niet iets voor jou om (via een bureau) bij de overheid te solliciteren? Je behoort zeker tot de doelgroep en het gaat om reguliere, betaalde banen (geen sociale werkvoorziening). Vooruit, op wat latere leeftijd zul je altijd een achterstand houden, maar het geeft je wel de kans om:
A) tot de werkende beroepsbevolking te behoren
B) economisch zelfstandig te worden

Dat laatste is het geval als je inkomen uit arbeid boven de bijstandsnorm ligt...
pi_97683327
Geprobeerd, dat werd em helaas niet...
  zaterdag 4 juni 2011 @ 00:59:16 #125
297051 schaal_9
Caissière B
pi_97684164
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 00:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Geprobeerd, dat werd em helaas niet...
Recentelijk geprobeerd?
pi_97684838
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 00:59 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Recentelijk geprobeerd?
Nou nee, dat was 2002 . Nee, als ik dit type dan verkramp ik weer helemaal en klap ik dicht. :{

Het viel zo enorm tegen. De mensen, alles. De omstandigheden. En natuurlijk ik was er zelf ook bij.

Maar ik neem de overheid dat allemaal niet kwalijk als het om mij gaat. Mijn post was eigenlijk algemeen bedoeld, ik gun zo graag iedereen een plek. Ik weet ook wel dat niet alles voor iedereen mogelijk zal zijn.

Als anderen gelukkig kunnen zijn dan vind ik dat harstikke mooi. Ik geniet als ik mensen goed terecht zie komen. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 04-06-2011 12:24:47 ]
pi_97685225
Schaal_9 (en anderen),

Welterusten voor straks, probeer uitgerust van huis te vertrekken. Geniet van je vakantie :)
pi_97696026
Ik ben vandaag na lange tijd weer eens de stad in geweest, was een hele uitdaging maar het is opzich aardig verlopen. :)
pi_97696157
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:28 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik ben vandaag na lange tijd weer eens de stad in geweest, was een hele uitdaging maar het is opzich aardig verlopen. :)
Mooi zo. Op weg naar beter. :)
pi_97700377
Auti, indien je nog 'mijn' muziek wilt : check je PM
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:02:41 #131
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_97700804
Men, warm weer is leuk, maar die zon :r
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_97711831
quote:
Het is niet geheel onmogelijk wat daar staat. Wel zeldzaam, maar niet onmogelijk. Ik ken nog wel zo'n mooi succes verhaal.. Het is een kwestie van geluk hebben op de juiste plaats en tijd te zijn in combinatie met puur talent.
-weg-
pi_97711946
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:43 schreef Auti het volgende:

[..]

Het is niet geheel onmogelijk wat daar staat. Wel zeldzaam, maar niet onmogelijk. Ik ken nog wel zo'n mooi succes verhaal.. Het is een kwestie van geluk hebben op de juiste plaats en tijd te zijn in combinatie met puur talent.
Ja, dat lijkt mij ook, Auti. Maar er staan wel veel "succesverhalen" in dat topic. Als het niet klopt wat ze posten krijg ik de braak en als het waar is ook.....

Het systeem deugt echt van geen kant. Waarom heeft de ene meer recht op een topsalaris dan de ander. :N

Ik krijg daar echt de braak van. Wat een onrecht. :r
pi_97712121
Dat ben ik wel met je eens.

Ach, ik hou het er maar op dat het een mijnenveld is mét valkuilen... Het is niet makkelijk en je moet ook flink mazzel hebben. En niet verzwakken.. stilstand is achteruitgang :')
-weg-
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:06:03 #136
297051 schaal_9
Caissière B
pi_97713154
quote:
Niet onmogelijk. Het is een feit dat als je in de Wajong zit, dat iedereen het beter heeft. Salarissen komen dan al vrij snel als hoog over. Op mijn afdeling verschillen de salarissen ook (loopt uiteen van schaal 9 tot en met 15), niemand die daar moeilijk over doet. Voor 6.000 euro bruto heb je wel heel wat carrièrejaren nodig.

Het onrecht heeft denk ik meer te maken met hoogopgeleid zijn en toch door de arbeidersklasse voorbijgestreefd worden.

Ik kan je toch aanraden om nog eens via een goed re-integratiebureau te proberen aan het werk te komen.
pi_97713480
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:06 schreef schaal_9 het volgende:

Voor 6.000 euro bruto heb je wel heel wat carrièrejaren nodig.

Of, je start op 24 jarige leeftijd in de juiste periode een sjiek handig bedrijfje op, sleept 2 grote contracten binnen en verdiend lachend het dubbele..
-weg-
pi_97716859
En Schaal_9, ben je al aangekomen? :)

Hoe is het weer? :{
pi_97718010
quote:

[..]

Niet onmogelijk. Het is een feit dat als je in de Wajong zit, dat iedereen het beter heeft. Salarissen komen dan al vrij snel als hoog over. Op mijn afdeling verschillen de salarissen ook (loopt uiteen van schaal 9 tot en met 15), niemand die daar moeilijk over doet. Voor 6.000 euro bruto heb je wel heel wat carrièrejaren nodig.

Het onrecht heeft denk ik meer te maken met hoogopgeleid zijn en toch door de arbeidersklasse voorbijgestreefd worden.

Ik kan je toch aanraden om nog eens via een goed re-integratiebureau te proberen aan het werk te komen.
Het bedrijfsleven trapt de ene de hel in en de andere de hemel in, dus in die zin kan ik inderdaad nooit uitsluiten dat die persoon echt 6000 euro krijgt..... Logica valt daar niet te ontdekken. Het is gewoon pure willekeur. Het onrecht zegeviert.

Mensen die zich het laplazerus studeren worden melaats benaderd en mensen met amper opleiding de hemel in gekatapulteerd. (omdat ze hun waffel mee hebben en zich overal kunnen inlikken) Hoe logisch :')

Verder: werk vinden met een stempel is al zo goed als onmogelijk, een godswonder daargelaten... En zelfs dat is niet eens het allermoeilijkste : de kans op werk HOUDEN, dan begint het pas eigenlijk. ........... is er eentje van 1 op de biljoen- lees nihil.

Tja, dan kan je beter maar zegening tellen dat je nog kan eten van de krijg.

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 04-06-2011 23:30:01 ]
  zondag 5 juni 2011 @ 00:05:00 #140
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_97720135
quote:

[..]

Degene die ik ken die 6000 per maand verdienen zijn de ZZP-ers, maar daarbuiten zijn het er echt verdomd weinig. Als loonslaaf moet je echt in de hogere managementregionen verkeren wil je rond die koers zitten. Meeste in mijn sector zit rond de 45 / 55 K op jaarbasis...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')