quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:41 schreef phpmystyle het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/(...)lders-is-schizofreen
Nog even en Wilders zit ook hier in dit topic te snuffelen
Moe, ongeconcentreerd, van de ene gedachte naar de ander, neerslachtig ik krijg bijna geen hap door mijn keel. Erg lichtgeraakt momenteel. Ik durf nu ook niet in mijn eentje te fietsen en ik heb nog niet het telefoonnummer van een oude vriend die een fietsmaatje kan zijn.quote:
Hihi, heb me andere gebruikersnaam laten vallen omdat ik hem stom vond!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef phpmystyle het volgende:
Zeg vluchtdeur, van wie ben jij eigenlijk een kloon ?
Hihi *doet geheimzinnig*...quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
En die was ?
EG, geef me eens goede raad, is het vandaag zwem/strandweer, of wordt dat het nog?
Nou....Ik zou het zelf niet heel aantrekkelijk vinden eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
En die was ?
EG, geef me eens goede raad, is het vandaag zwem/strandweer, of wordt dat het nog?
O, op die manier. Maar laat het aan je kont oxideren wat andere FOK!kers van jou vinden. Mijn zelfvertrouwen hangt niet af van wat mensen op internet van mij vinden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:46 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Hihi *doet geheimzinnig*...
Nou ik ben in nogal wat topics keihard afgebrand door andere users dus dat hou ik liever stil.
Maar qua tempratuur?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou....Ik zou het zelf niet heel aantrekkelijk vinden eerlijk gezegd.
Bij mij minimaal 28 graden. Ik ben een koukleumquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O, op die manier. Maar laat het aan je kont oxideren wat andere FOK!kers van jou vinden. Mijn zelfvertrouwen hangt niet af van wat mensen op internet van mij vinden.
[..]
Maar qua tempratuur?
Goed dat je dat even zegt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:59 schreef phpmystyle het volgende:
Dank, ik ga gewoon lekker fietsen, moet toch een vat bier voor m'n vaderdag halen.
Eerst me behandeling afmaken en als ik eenmaal op Beschermd Wonen ga, wil ik weer me opleiding oppakken!quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:59 schreef phpmystyle het volgende:
Dank, ik ga gewoon lekker fietsen, moet toch een vat bier voor m'n vaderdag halen.
@ vluchtdeur, probeer zo snel mogelijk weer je school te hervatten, van een gedegen opleiding heb je je leven lang wat aan. En ja, ik kan er over meepraten
Je was het vergetenquote:
Valt dat niet te combineren dan? En wat heb je onder de gelederen dan? Sta vrij om antwoord te geven hoor, het blijft tenslotte een forum waar iedereen mee kan loeren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:02 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Eerst me behandeling afmaken en als ik eenmaal op Beschermd Wonen ga, wil ik weer me opleiding oppakken!
Gebeurt wel eens vaker, ben er zelf ook vaak genoeg schuldig aan.. dan loopt het soms even lekker. Zolang het niet uit de klauw loopt is het altijd goed gegaan hierquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:08 schreef phpmystyle het volgende:
Ik realiseer mij plots dat ik aardig aan het slowchatten ben, en soms nogal van het onderwerp raak, is dat een kriem voor de moderatie en users hier of maakt dat niet zo uit?
Jammer dat FoK! geen eigen chat heeft. Hmmmm misschien moet ik dat eens met me VPSje opzetten een UnrealIRCD server :3quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:08 schreef phpmystyle het volgende:
Ik realiseer mij plots dat ik aardig aan het slowchatten ben, en soms nogal van het onderwerp raak, is dat een kriem voor de moderatie en users hier of maakt dat niet zo uit?
Of gewoon iets op IRC aanmaken, veel eenvoudiger. Maar chatten mag in principe wel hoor, tis niet ofzo dat dan ineens de server eruit knallen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:21 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Jammer dat FoK! geen eigen chat heeft. Hmmmm misschien moet ik dat eens met me VPSje opzetten een UnrealIRCD server :3
http://irc.tweakers.net/pddquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of gewoon iets op IRC aanmaken, veel eenvoudiger. Maar chatten mag in principe wel hoor, tis niet ofzo dat dan ineens de server eruit knallen.
Maar ik haat Tweakers gebruikers, stelletje bedweters. Ik ga denk eigen IRC opzetten :3 Ik gebruik me VPS toch alleen voor webhosting, kan prima n IRC Server bij tochquote:
Nog steeds houdbaarquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:05 schreef Vluchtdeur het volgende:
Iedereen join: http://irc.tweakers.net/pdd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |