RMPI Barendrecht las ik in je profiel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:52 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Omdat mijn FTP leeg is... dus ik heb dat Error 404 er maar opgezet anders kun je al me directory's zien... Ik ga binnenkort wel wat met me domein doen. Doe nu voornamelijk bestanden hosten en website's mirror'en
Ja, zit op het RMPI ja :pquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
RMPI Barendrecht las ik in je profiel.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Goh, sterkte joh. Dat je er wat aan mag hebben. Daar gaat het om.
Wat zijn je interesses?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:58 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]Maaruhm, heb jij enige idee wat ik met mijn website moet doen... Ik ben beetje inspiratieloos!
Ik zit er aan te denken om te gaan bloggenquote:
Dat kan ook. Maar wees voorzichtig wat je daar allemaal opzet. Ik doel op je evt toekomstige werkgevers die dat allemaal mee kunnen lezenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:01 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om te gaan bloggen
Daar had ik inderdaad even niet aan gedacht! Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar wees voorzichtig wat je daar allemaal opzet. Ik doel op je evt toekomstige werkgevers die dat allemaal mee kunnen lezen
Joh, je bent nog jong, genoeg kansen die je krijgt.quote:
Zijn er dingen die je de wereld wil vertellen? Dat is tenminste de centrale vraag die ik mijzelf destijds stelde bij opzetten van een website. Dat ga ik binnenkort ook weer eens oppakken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef Vluchtdeur het volgende:
Heeft er overigens iemand een idee wat ik met mijn website moet doen? Hij is nu leeg...
Zolang het maar te ontwikkelen is in PHP of ASP.NET
Graag gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:04 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Daar had ik inderdaad even niet aan gedacht! Bedankt voor de tip
Tja, mensen die hier posten hebben dat meestal ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:06 schreef phpmystyle het volgende:
Hmm, je hebt iig wel hersens als je al op deze leeftijd met dat soort dingen bezighoudt
Klopt, daar kon ik op die leeftijd nog een puntje aan zuigen. Anyway, soms naar buiten is ook wel eens goed voor die jongens hequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, mensen die hier posten hebben dat meestal ook.![]()
Ik sta ook versteld wat onze Robin allemaal kan op dit vlak.
Het is ook een kwestie van interesse en tijd insteken. Die jongens groeien letterlijk met internet op. Maar niettemin knap hoe ze het opvatten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, daar kon ik op die leeftijd nog een puntje aan zuigen. Anyway, soms naar buiten is ook wel eens goed voor die jongens he
Dat zeker, ik was er op die leeftijd ook best wel veel met dat soort dingen bezig, alleen na verloop van tijd raak ik er zo in verzuild dat ik andere dingen gewoon vergeet. Welk knap van iemand als je het zo kunt relativeren dat je na een x aantal uur weer met iets anders aan de slag kunt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van interesse en tijd insteken. Die jongens groeien letterlijk met internet op. Maar niettemin knap hoe ze het opvatten.
Het is zeker goed dat ouders ze ook de wereld buiten de pc laten ontdekken en ze laten bewegen. Een strak lijf en goed uitzien zijn en sociaal meedoen erg belangrijk op die leeftijdZo belangrijk voor hun latere leven. Je kan het nl nooit meer overdoen.
Verzeildquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat zeker, ik was er op die leeftijd ook best wel veel met dat soort dingen bezig, alleen na verloop van tijd raak ik er zo in verzuild dat ik andere dingen gewoon vergeet. Welk knap van iemand als je het zo kunt relativeren dat je na een x aantal uur weer met iets anders aan de slag kunt.
Rijst met vanille vla?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:30 schreef Vluchtdeur het volgende:
Vanavond eet ik een koningsmaal!
Want gister aten we witte rijst en ik heb bewaard dus dat doe ik vanavond bij het toetje door mij Vanille Vla![]()
![]()
Joepie!
Weer aan de tob?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:35 schreef Auti het volgende:
Met een scheutje tropical siroop.
*ik zit weer eens te hikken en kan mijn ei niet kwijt.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verzeild
Je hersenen hebben op die leeftijd moeite met plannen en indelen..... En mensen met ASS al helemaal en hebben veel moeite met structuur.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |