Ik schrok ook al maar meer mensen hebben het: Avatarquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:09 schreef Ssserpente het volgende:
Huh? Waarom staat er bovenaan (op mn telefoon) ineens een icoon van een kat met een bril ipv mn oude, vertrouwde slang?
never mind. Toch geluktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:04 schreef zoonkloon het volgende:
Ik kan niet uitloggen. Als ik op uitloggen klik en dan "alleen deze client uitloggen" krijg ik de volgende melding
"De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw."
Wat doe ik verkeerd?
Pas op Ssserpente, dat gaat weer dezelfde kant op als zaterdag dat je de dingen helemaal verkeerd ziet en doetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:44 schreef Ssserpente het volgende:
Nee? Een rel in het peutertopic? Ga ik me daar toch nog thuis voelen als Lente straks twee wordt.
Kadee d'r schuld zeker weer?![]()
Ik word altijd verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Pas op Ssserpente, dat gaat weer dezelfde kant op als zaterdag dat je de dingen helemaal verkeerd ziet en doet
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:44 schreef Ssserpente het volgende:
Nee? Een rel in het peutertopic? Ga ik me daar toch nog thuis voelen als Lente straks twee wordt.
Kadee d'r schuld zeker weer?![]()
is het deze niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:20 schreef chacama het volgende:
We hebben het in Oud gedaan, maar het zou een online-site moeten zijn.
Dankje Keshet, ga ik nog eens zoeken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:37 schreef simmu het volgende:
[..]
is het deze niet?
http://www.gratefulness.org/candles
Oh, maar dat vind ik nog steeds hoor, dat mensen zich dingen te veel aantrekken. En dat ik wil weten of bepaalde opmerkingen mij persoonlijk aangaan, wil nog niet zeggen dat ik ze me aantrek. Ik wil me kunnen verdedigen en dat is voornamelijk een imagokwestie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:09 schreef simmu het volgende:
[..]
lieverd, ik vind je een schat van een meid hier. ik kan prima met je overweg.
maar je bent ook degene toen iemand klaagde over dat de discussies zo op de man gaan zei: "nou, dat vind ik niet. de discussie gaat niet op de man. jij trekt het je allemaal gewoon teveel aan. je doet veel te negatief. je begrijpt het niet"
en daarna was je boos omdat de discusie beeindigd werd
zullen we die discussie iig per pm voerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Oh, maar dat vind ik nog steeds hoor, dat mensen zich dingen te veel aantrekken. En dat ik wil weten of bepaalde opmerkingen mij persoonlijk aangaan, wil nog niet zeggen dat ik ze me aantrek. Ik wil me kunnen verdedigen en dat is voornamelijk een imagokwestie.![]()
Zonder gekheid: ik vind het leuk om te horen hoe anderen mij zien aan de hand van mijn posts. Ben ik veroordelend, een geitenwollensok? Kom maar op! Dan kan ik in discussie, heerlijk! Maar echt aantrekken doe ik het me niet. Ik voel me dan ook niet aangevallen.
Ook niet als je je scrollbar helemaal bovenaan hebt staan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:15 schreef Marie79 het volgende:
Even een vraagje, ik weet ook niet zo goed waar ik het anders moet vragen:
Ik had altijd linksbovenin staan "u bent ingelogd als Marie79" Nu staat er helemaal niets meer, ook niet het kopje uitloggen enzo. Wie weet wat dit is en kan mij hiermee helpen?
Bedankt alvast!
sorryquote:
what the ???quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:22 schreef PiRANiA het volgende:
"Vraag en aanbod" en "[OUD] Vraag en aanbod" zijn samengevoegd.
Topicreeks: Vraag en aanbod .quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
what the ???
er was toch een reden dat we hier in oud een eigen v&a hadden? ik kan ook het helevtopic nergens meer vinden. ook niet in hetcandere subforum. waar is het nu?
No problemquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
het is laat ik keek scheel sorry. ik dacht dat ie naar het andere subforum was verplaatst. sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |