Precies.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Je wil wel een V, je weet het alleen nog niet.
Nee, ik heb het idee dat dat niet de gitaar is waar ik nog jaren mee wil spelenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Je wil wel een V, je weet het alleen nog niet.
Dat idee heb je nog niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:05 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, ik heb het idee dat dat niet de gitaar is waar ik nog jaren mee wil spelen
Of sneller bedenken dat de Flying V gewoon vet is.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dan moet ik dus ergens anders mee beginnen
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Daanveilingen heeft de veiling (met veel gloednieuwe London City's) weer geopend!
http://www.daanauctions.com/Project.aspx?ProjectId=5899
Omdat het een veiling is van failliete bedrijven dacht ik. Nieuw zijn ze gewoon 230 dacht ikquote:Op maandag 30 mei 2011 20:13 schreef ElmoFan het volgende:
maar nu komt mijn vraag: Waarom zijn deze dingen zo goedkoop? En zijn ze beter dan de bullet strat?
[..]
ooh, dan zijn ze helemaal niet zo goedkoopquote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dr komen ook nog BTW + veilingkosten overheen
Volgens mij is bijna alles beter dan een bullet strat.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:13 schreef ElmoFan het volgende:
maar nu komt mijn vraag: Waarom zijn deze dingen zo goedkoop? En zijn ze beter dan de bullet strat?
[..]
Hoeveel zijn die kosten eigenlijk?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dr komen ook nog BTW + veilingkosten overheen
Ja doen man, gaaf dingquote:Op maandag 30 mei 2011 20:07 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik dit dingetje eens ga kopennaja op bieden!
Ik vraag het gewoon weer... WANNEER KOMT JE CD GEK!! Echt goedquote:
Ik wil Guitar Hero Metallica voor mijn Playstationquote:Op maandag 30 mei 2011 20:27 schreef brother52 het volgende:
Gister even met rock band 3 aan het klooien geweest.
Met die Squier met plastic fretboard begint het zowaar een beetje op echt gitaarspelen te lijken.
Naja denk alleen niet dat ik het via die veiling ga doen. Onhandig met ophalen en het eindbedrag zal niet veel verschillen van de normale prijs..quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja doen man, gaaf ding
Het is dat ik momenteel geen geld heb
Thanks manquote:Op maandag 30 mei 2011 20:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon weer... WANNEER KOMT JE CD GEK!! Echt goed
Heerlijke zomeravond cruise/BBQ muziek
Dan zit je nog steeds met die knopjes te klooien.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil Guitar Hero Metallica voor mijn Playstation
Is goed! Zal em wel voor je branden en opsturenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef The_Dean het volgende:
Doe mij die cd dan ook even
Gewoon even een middagje plannen met Brian, en klaar ben je
Nice!quote:
Uiteindelijk ben je meestal helemaal niet zo veel goedkoper uit, zeker niet als je het moet gaan ophalen aan de andere kant van het land (daar had ik vorige keer ff overheen gelezen). Plus dat zo'n veilinghuis gewoon een lompe dozenschuiver is; niet goed = geld weg.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:32 schreef Ayca het volgende:
Je kan ook gewoon op 'Toon bedrag inclusief bijkomende kosten en BTW'.
qua kwaliteit zou ik voor die London City gaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef mr-green het volgende:
Zit te twijfelen:
Of ik koop deze:
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=866292&CategoryId=14
Of ik koop en bouw dit:
http://www.thomann.de/gb/harley_benton_e_guitar_kit_t_style.htm
mooi hoor!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:07 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
En met Metallica.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zit je nog steeds met die knopjes te klooien.
Metallica wil ik alleen maar drummen. Lekker uit de maat spelen en nog steeds 100% halen.quote:
Zo te zien is dat hun optreden in de Hammersmith Odeon uit 1975.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:23 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de liefhebbers, d'r is nu van alles over Queen op BBCII.
Hehe, Dat keyboard is ook wel leuk. als je Pro mode doet, Met 5 toetsen spelen is helemaal niks aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:27 schreef brother52 het volgende:
Gister even met rock band 3 aan het klooien geweest.
Met die Squier met plastic fretboard begint het zowaar een beetje op echt gitaarspelen te lijken.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Metallica wil ik alleen maar drummen. Lekker uit de maat spelen en nog steeds 100% halen.
quote:
Jammer dat ik geen BBC heb, Hammersmith Odeon (op Kerst avond) moet ik echt nog een keer zien, is er bekend of hier wel Seven Seas Of Rhye in zat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo te zien is dat hun optreden in de Hammersmith Odeon uit 1975.
Hij is op DVD te krijgen (ik heb hem in de kast staan).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen BBC heb, Hammersmith Odeon (op Kerst avond) moet ik echt nog een keer zien, is er bekend of hier wel Seven Seas Of Rhye in zat?
quote:
Goede dit, maar ik ben armquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:16 schreef Ayca het volgende:
Een nieuwe gitaar kopen en die in drop D laten.
Omstemmen? Je moet alleen de E-snaar een hele stap naar beneden doen, dat is 1 sec. werkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:13 schreef Trollscience het volgende:
Ik wil deze klassieker wel eens proberen, alleen ik heb geen zin om mijn gitaar om te stemmen naar drop D
Oh ja?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Omstemmen? Je moet alleen de E-snaar een hele stap naar beneden doen, dat is 1 sec. werk
Wel een vet nummer, goed tellen9-8-7
Dan speel je in D, niet drop D. Wij spelen ook in D, en drop Cquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh ja?Dat ik dat niet zag
Bij de tabs stond toch drop D, de hele gitaar
DGCFAD
Links?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan speel je in D, niet drop D. Wij spelen ook in D, en drop C
Jawel, wel degelijk, alleen dacht de crew al dat het was afgelopen, maar er gaan geruchten dat er nog opnames zijn(video) Brian May had al een oproep op z`n soapbox neer gezet, en ik vroeg me af of er al beelden waren:Dquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is op DVD te krijgen (ik heb hem in de kast staan).
Je moet er wel even voor zoeken maar op een platenbeurs moet hij wel te vinden zijn.
Seven Seas of Rhye hebben ze toen niet gespeeld.
Die is best te pruimenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:07 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik Born this way zie staan, moet ik altijd aan deze denkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:08 schreef savale het volgende:
[..]
Die is best te pruimenEen hollow body staat hier ook nog op het lijstje.
Ik ben in een maffe bui ook nog even bezig geweest.
volgende keer beloof ik "echt" gitaarspel
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Als ik Born this way hoor, moet ik altijd een beetje kotsen.
Idd, maar wel apart spelen zonder amps.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:47 schreef Cynic het volgende:
Docx hebben wij ook wel eens gespeeld, alles paste net op het podium daar. Het was wel gezellig
Haha, met dat stomme hekje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:47 schreef Cynic het volgende:
Docx hebben wij ook wel eens gespeeld, alles paste net op het podium daar. Het was wel gezellig
Zonder versterkers? Hoe dat dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Idd, maar wel apart spelen zonder amps.Was eerst niet verteld. Gelukkig had ik m'n bluesbreaker mee dat was de vetste distortion die ik op dat moment kon krijgen.
En dat je drummer dan voor dat grote raam zit.quote:
zou ik echt niet willen, gezien mijn amp tegenwoordig deel uitmaakt van mijn setupquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Apparaatje die verbindt je direct door naar de PA.
DI?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Apparaatje die verbindt je direct door naar de PA.
werd ons verteld dat er al versterkers stonden, maar dat bleken die apparaatjes te zijn. Niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:26 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zou ik echt niet willen, gezien mijn amp tegenwoordig deel uitmaakt van mijn setup
Haha leuke clipquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:08 schreef savale het volgende:
[..]
Die is best te pruimenEen hollow body staat hier ook nog op het lijstje.
Ik ben in een maffe bui ook nog even bezig geweest.
volgende keer beloof ik "echt" gitaarspel
Gebruikt Mraz niet een ander picking pattern?quote:
Ziet er leuk uit !quote:
Op deze manier zou ik je niet eens helpenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef RoW_0 het volgende:
Nou goed! Vrijdag dus naar de musik store in Keulen voor de
bugera 6262 versterker en ESP LTD V-300 BK Black. Dat is zo'n kleine 1100 euro aan boodschappen.
Is het normaal dat ik / Kan ik daar gewoon een strap en coffin bij eisen?
Je snapt wat ik ermee bedoel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Op deze manier zou ik je niet eens helpen
Beterschapquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef Cynic het volgende:
Gisteren bezig geweest een beetje een snel nieuw nummer te bedenken, en nu is de nagel van de wijsvinger van mijn rechterhand half weggeschuurd...
Ik heb dat normaal gesproken ook wel omdat ik erg dicht op de snaren speel, maar doorgaans niet veel snel werk meer.
Wat meegeleverd is is niet altijd slecht. Ibanez levert standaard op d'Addario.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef RoW_0 het volgende:
Nou goed! Vrijdag dus naar de musik store in Keulen voor de
bugera 6262 versterker en ESP LTD V-300 BK Black. Dat is zo'n kleine 1100 euro aan boodschappen.
Is het normaal dat ik / Kan ik daar gewoon een strap en coffin bij eisen?
En de snaren die van de fabrikant meegeleverd word, is dat vaak van mindere kwaliteit? Ik heb altijd op .10 snaren gespeeld. En standaard is .9, is het slimmer om gelijk nieuwe snaren erop te laten zetten?
Nog eventueel tips bij het kopen van mijn versterker en mijn tweede gitaar?
coole foto! en ja die Goldtop shined lekker hahaquote:
Meteen maar geruild zeker?quote:
Ja, als die volle 0 euro nou eens zou krijgenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Als mijn belastinggeld nou eens opschiet kan ik eindelijk een setje EMG's halen. Of twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |