Jammer dat ik geen BBC heb, Hammersmith Odeon (op Kerst avond) moet ik echt nog een keer zien, is er bekend of hier wel Seven Seas Of Rhye in zat?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo te zien is dat hun optreden in de Hammersmith Odeon uit 1975.
Hij is op DVD te krijgen (ik heb hem in de kast staan).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen BBC heb, Hammersmith Odeon (op Kerst avond) moet ik echt nog een keer zien, is er bekend of hier wel Seven Seas Of Rhye in zat?
quote:
Goede dit, maar ik ben armquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:16 schreef Ayca het volgende:
Een nieuwe gitaar kopen en die in drop D laten.
Omstemmen? Je moet alleen de E-snaar een hele stap naar beneden doen, dat is 1 sec. werkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:13 schreef Trollscience het volgende:
Ik wil deze klassieker wel eens proberen, alleen ik heb geen zin om mijn gitaar om te stemmen naar drop D
Oh ja?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Omstemmen? Je moet alleen de E-snaar een hele stap naar beneden doen, dat is 1 sec. werk
Wel een vet nummer, goed tellen9-8-7
Dan speel je in D, niet drop D. Wij spelen ook in D, en drop Cquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh ja?Dat ik dat niet zag
Bij de tabs stond toch drop D, de hele gitaar
DGCFAD
Links?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan speel je in D, niet drop D. Wij spelen ook in D, en drop C
Jawel, wel degelijk, alleen dacht de crew al dat het was afgelopen, maar er gaan geruchten dat er nog opnames zijn(video) Brian May had al een oproep op z`n soapbox neer gezet, en ik vroeg me af of er al beelden waren:Dquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is op DVD te krijgen (ik heb hem in de kast staan).
Je moet er wel even voor zoeken maar op een platenbeurs moet hij wel te vinden zijn.
Seven Seas of Rhye hebben ze toen niet gespeeld.
Die is best te pruimenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:07 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik dit dingetje eens ga kopennaja op bieden!
Als ik Born this way zie staan, moet ik altijd aan deze denkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:08 schreef savale het volgende:
[..]
Die is best te pruimenEen hollow body staat hier ook nog op het lijstje.
Ik ben in een maffe bui ook nog even bezig geweest.
volgende keer beloof ik "echt" gitaarspel
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Als ik Born this way hoor, moet ik altijd een beetje kotsen.
Idd, maar wel apart spelen zonder amps.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:47 schreef Cynic het volgende:
Docx hebben wij ook wel eens gespeeld, alles paste net op het podium daar. Het was wel gezellig
Haha, met dat stomme hekje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:47 schreef Cynic het volgende:
Docx hebben wij ook wel eens gespeeld, alles paste net op het podium daar. Het was wel gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |