Dan zit je nog steeds met die knopjes te klooien.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil Guitar Hero Metallica voor mijn Playstation
Is goed! Zal em wel voor je branden en opsturenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef The_Dean het volgende:
Doe mij die cd dan ook even
Gewoon even een middagje plannen met Brian, en klaar ben je
Nice!quote:
Uiteindelijk ben je meestal helemaal niet zo veel goedkoper uit, zeker niet als je het moet gaan ophalen aan de andere kant van het land (daar had ik vorige keer ff overheen gelezen). Plus dat zo'n veilinghuis gewoon een lompe dozenschuiver is; niet goed = geld weg.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:32 schreef Ayca het volgende:
Je kan ook gewoon op 'Toon bedrag inclusief bijkomende kosten en BTW'.
qua kwaliteit zou ik voor die London City gaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef mr-green het volgende:
Zit te twijfelen:
Of ik koop deze:
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=866292&CategoryId=14
Of ik koop en bouw dit:
http://www.thomann.de/gb/harley_benton_e_guitar_kit_t_style.htm
mooi hoor!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:07 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik dit dingetje eens ga kopennaja op bieden!
En met Metallica.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zit je nog steeds met die knopjes te klooien.
Metallica wil ik alleen maar drummen. Lekker uit de maat spelen en nog steeds 100% halen.quote:
Zo te zien is dat hun optreden in de Hammersmith Odeon uit 1975.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:23 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de liefhebbers, d'r is nu van alles over Queen op BBCII.
Hehe, Dat keyboard is ook wel leuk. als je Pro mode doet, Met 5 toetsen spelen is helemaal niks aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:27 schreef brother52 het volgende:
Gister even met rock band 3 aan het klooien geweest.
Met die Squier met plastic fretboard begint het zowaar een beetje op echt gitaarspelen te lijken.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Metallica wil ik alleen maar drummen. Lekker uit de maat spelen en nog steeds 100% halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |