Precies.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Je wil wel een V, je weet het alleen nog niet.
Nee, ik heb het idee dat dat niet de gitaar is waar ik nog jaren mee wil spelenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Je wil wel een V, je weet het alleen nog niet.
Dat idee heb je nog niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:05 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, ik heb het idee dat dat niet de gitaar is waar ik nog jaren mee wil spelen
Of sneller bedenken dat de Flying V gewoon vet is.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dan moet ik dus ergens anders mee beginnen
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Daanveilingen heeft de veiling (met veel gloednieuwe London City's) weer geopend!
http://www.daanauctions.com/Project.aspx?ProjectId=5899
Omdat het een veiling is van failliete bedrijven dacht ik. Nieuw zijn ze gewoon 230 dacht ikquote:Op maandag 30 mei 2011 20:13 schreef ElmoFan het volgende:
maar nu komt mijn vraag: Waarom zijn deze dingen zo goedkoop? En zijn ze beter dan de bullet strat?
[..]
ooh, dan zijn ze helemaal niet zo goedkoopquote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dr komen ook nog BTW + veilingkosten overheen
Volgens mij is bijna alles beter dan een bullet strat.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:13 schreef ElmoFan het volgende:
maar nu komt mijn vraag: Waarom zijn deze dingen zo goedkoop? En zijn ze beter dan de bullet strat?
[..]
Hoeveel zijn die kosten eigenlijk?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dr komen ook nog BTW + veilingkosten overheen
Ja doen man, gaaf dingquote:Op maandag 30 mei 2011 20:07 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik dit dingetje eens ga kopennaja op bieden!
Ik vraag het gewoon weer... WANNEER KOMT JE CD GEK!! Echt goedquote:
Ik wil Guitar Hero Metallica voor mijn Playstationquote:Op maandag 30 mei 2011 20:27 schreef brother52 het volgende:
Gister even met rock band 3 aan het klooien geweest.
Met die Squier met plastic fretboard begint het zowaar een beetje op echt gitaarspelen te lijken.
Naja denk alleen niet dat ik het via die veiling ga doen. Onhandig met ophalen en het eindbedrag zal niet veel verschillen van de normale prijs..quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja doen man, gaaf ding
Het is dat ik momenteel geen geld heb
Thanks manquote:Op maandag 30 mei 2011 20:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon weer... WANNEER KOMT JE CD GEK!! Echt goed
Heerlijke zomeravond cruise/BBQ muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |