Zonder versterkers? Hoe dat dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Idd, maar wel apart spelen zonder amps.Was eerst niet verteld. Gelukkig had ik m'n bluesbreaker mee dat was de vetste distortion die ik op dat moment kon krijgen.
En dat je drummer dan voor dat grote raam zit.quote:
zou ik echt niet willen, gezien mijn amp tegenwoordig deel uitmaakt van mijn setupquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Apparaatje die verbindt je direct door naar de PA.
DI?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Apparaatje die verbindt je direct door naar de PA.
werd ons verteld dat er al versterkers stonden, maar dat bleken die apparaatjes te zijn. Niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:26 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zou ik echt niet willen, gezien mijn amp tegenwoordig deel uitmaakt van mijn setup
Haha leuke clipquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:08 schreef savale het volgende:
[..]
Die is best te pruimenEen hollow body staat hier ook nog op het lijstje.
Ik ben in een maffe bui ook nog even bezig geweest.
volgende keer beloof ik "echt" gitaarspel
Gebruikt Mraz niet een ander picking pattern?quote:
Ziet er leuk uit !quote:
Op deze manier zou ik je niet eens helpenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef RoW_0 het volgende:
Nou goed! Vrijdag dus naar de musik store in Keulen voor de
bugera 6262 versterker en ESP LTD V-300 BK Black. Dat is zo'n kleine 1100 euro aan boodschappen.
Is het normaal dat ik / Kan ik daar gewoon een strap en coffin bij eisen?
Je snapt wat ik ermee bedoel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Op deze manier zou ik je niet eens helpen
Beterschapquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef Cynic het volgende:
Gisteren bezig geweest een beetje een snel nieuw nummer te bedenken, en nu is de nagel van de wijsvinger van mijn rechterhand half weggeschuurd...
Ik heb dat normaal gesproken ook wel omdat ik erg dicht op de snaren speel, maar doorgaans niet veel snel werk meer.
Wat meegeleverd is is niet altijd slecht. Ibanez levert standaard op d'Addario.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef RoW_0 het volgende:
Nou goed! Vrijdag dus naar de musik store in Keulen voor de
bugera 6262 versterker en ESP LTD V-300 BK Black. Dat is zo'n kleine 1100 euro aan boodschappen.
Is het normaal dat ik / Kan ik daar gewoon een strap en coffin bij eisen?
En de snaren die van de fabrikant meegeleverd word, is dat vaak van mindere kwaliteit? Ik heb altijd op .10 snaren gespeeld. En standaard is .9, is het slimmer om gelijk nieuwe snaren erop te laten zetten?
Nog eventueel tips bij het kopen van mijn versterker en mijn tweede gitaar?
coole foto! en ja die Goldtop shined lekker hahaquote:
Meteen maar geruild zeker?quote:
Ja, als die volle 0 euro nou eens zou krijgenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Als mijn belastinggeld nou eens opschiet kan ik eindelijk een setje EMG's halen. Of twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |