Echter blijkt 80% van onze gevangenispopulatie uit recidivisten te bestaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onzin. Ook ex-gedetineerden kunnen hun leven verbeteren.
Nederland mag best eens de gevolgen van hun wanbeleid ondergaanquote:Op maandag 30 mei 2011 19:59 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Naar de VS emigreren, cashen, en als je kinderen 18 jaar worden, in Nederland laten studeren.
Het is wel profiteren, maar het is profiteren van de markt.
Heb het vanmiddag laten uitrekenen en je kan zo'n 7 ton in 30 jaar extra inkomen genereren
Daarom strengere en langere straffenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Echter blijkt 80% van onze gevangenispopulatie uit recidivisten te bestaan.
Er is tenslotte toch geld genoeg!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarom strengere en langere straffen
Want dan recidiveren ze niet meer?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Want je hoeft tenslotte niet te betalen voor het gebruik van de samenleving hè.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:57 schreef Morendo het volgende:
De overheid steelt ook. Tot wel 52% van je inkomen.
Daar hebben we zijn compagnon roeptoeter ook weer.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uit maatschappelijk belang vind ik dat bepaalde criminelen beter af zijn in de gevangenis, geïsoleerd van de buitenwereld. En je hebt dan altijd nog de doodstraf, kunnen ze helemaal niet meer recidiverenquote:
Juist. En met de juiste drilling kan je dat terug dringen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Echter blijkt 80% van onze gevangenispopulatie uit recidivisten te bestaan.
Gegroet, kapitein zeiksnor!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar hebben we zijn compagnon roeptoeter ook weer.
Hmm ja, lekker onder mensonterende omstandigheden opsluiten. Dat kweekt alleen maar ergere criminelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan bezuinigen op de voorzieningen in de gevangenis.
Dan maar een boterham minder.
Linkse bestuurssystemen krijgen wat ze verdienen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nederland mag best eens de gevolgen van hun wanbeleid ondergaan
Nou nee. Met de juist zorg. Want dat ontbreekt nogal - meer dan tweederde kampt met psychische aandoeningen en stoornissen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Juist. En met de juiste drilling kan je dat terug dringen.
Laatst bij een werkgroep schoot het me opeens te binnen dat ik nog nooit gebruik heb gemaakt van de overheid.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Want je hoeft tenslotte niet te betalen voor het gebruik van de samenleving hè.
De doodstraf kun je er inderdaad ook nog wel even bijslepen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En je hebt dan altijd nog de doodstraf, kunnen ze helemaal niet meer recidiveren
2009 was het 78 miljoen winst, geloof ik. Weet niet meer precies. Kreeg in ieder geval winstuitkering. In 2010 maakten de uitgeverij iets van 80 miljoen euro winst, maar dat werd teniet gedaan door de verliezen die zijn geleden door de aankoop van De Pers.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:04 schreef Zienswijze het volgende:
He Koos, ik ben nu even het jaarverslag van Wegener BV aan het uitpluizen, en het blijkt dat ze in 2010 verlies hebben gemaakt. En in 2009 maar 7800 euro winst hebben gemaakt?
Klopt dat?
Ik prefereer een leven met riolering.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Laatst bij een werkgroep schoot het me opeens te binnen dat ik nog nooit gebruik heb gemaakt van de overheid.
De gevangenissen kosten klauwen vol met geld. En we hebben niet oneindig veel ruimte. Ten tweede is ons systeem gericht op herintreding in de maatschappij.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uit maatschappelijk belang vind ik dat bepaalde criminelen beter af zijn in de gevangenis, geïsoleerd van de buitenwereld. En je hebt dan altijd nog de doodstraf, kunnen ze helemaal niet meer recidiveren
Dat versta ik onder drillen. Op alles inzetten zodat ex-gevangenen een zo groot mogelijke cash kunnen genereren.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee. Met de juist zorg. Want dat ontbreekt nogal - meer dan tweederde kampt met psychische aandoeningen en stoornissen.
Ik weet nu niet of je serieus bent of niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Laatst bij een werkgroep schoot het me opeens te binnen dat ik nog nooit gebruik heb gemaakt van de overheid.
Sorry, de bedragen zijn in duizenden euro's natuurlijk. Jammer van de aankoop van De Pers.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
2009 was het 78 miljoen winst, geloof ik. Weet niet meer precies. Kreeg in ieder geval winstuitkering. In 2010 maakten de uitgeverij iets van 80 miljoen euro winst, maar dat werd teniet gedaan door de verliezen die zijn geleden door de aankoop van De Pers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |