staat stijf van de haarlak ja hahaquote:Op donderdag 1 september 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Patries dr haar is echt kurk en kurkdroog...
Nee ik denk teveel gestyled. Teveel geblondeerd en bewerkt... Doodquote:Op donderdag 1 september 2011 22:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
staat stijf van de haarlak ja haha
zijn ook haarstukkenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
staat stijf van de haarlak ja haha
Dat zei Patty op twitter vanmiddag dat die Jannes kwam en Frans ookquote:Op donderdag 1 september 2011 22:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Jannes? Frans Duits? Waarom kijk ik dit??
Ohja.... ik geef jullie de schuld
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Patries dr haar pruik is echt kurken kurkdroog...
Ik heb hetzelfde, het is helemaal niet grappig, valt mij ook zwaar tegen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit programma stelt me wel een beetje teleur
had grote verwachtingen, maar die komen niet uit
Nee wordt niks wacht maar af morgen de kijkcijfers.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit programma stelt me wel een beetje teleur
had grote verwachtingen, maar die komen niet uit
Deze keer zijn ze waarschijnlijk nog wel aardig, volgende week storten ze inquote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee wordt niks wacht maar af morgen de kijkcijfers.
Vind ik ook, bij haar heb je ook nog het idee dat ze iets doet, zoals met die muizen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Ptwish vind ik nog de leukste
ja dat zeker maar wil je ook op die leeftijdquote:Op donderdag 1 september 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik denk teveel gestyled. Teveel geblondeerd en bewerkt... Dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |