abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107313643
quote:
Tatjana gedumpt

De reality-soap Diva’s Draaien Door van Tatjana Simic, Patty Brard en Patricia Paay krijgt waarschijnlijk een vervolg, meldt Story. Maar dan zonder Tatjana. Die past niet bij de twee oudere diva’s, blijkt uit het gesprek met Patty en Patricia.

"Ze is toch anders," zegt Patricia."Ik denk dat ze iets te lief voor ons is." Patty ziet een programma alleen met Patries helemaal zitten:"Wij zijn toch de Absolutely Faboulous van de Nederlandse tv?".Tatjana weet nog van niks: "Dat overvalt me wel, eerlijk gezegd..." stamelt de calender girl, geschrokken door dit verraad. De ‘Dolkstoot Diva’s’ zou een mooie titel zijn voor de nieuwe show van de twee valse oudere zangeressen.
Zou het waar zijn? :+

http://www.nu.nl/achterkl(...)olkstoot-divas-.html
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2012 @ 22:46:52 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_107313737
Welnee. :D
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:41:50 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_107315545
Zou het wel goed vinden. Ze viel er echt buiten.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 mei 2012 @ 16:28:49 #104
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_111252734
quote:
RTL stopt Diva's Draaien Door.

Het televisieprogramma Diva's Draaien Door komt voorlopig niet terug op de buis. Dat heeft een woordvoerder van RTL maandag gemeld. "Er is dit najaar geen plek in de programmering van RTL 4." Vorige week werd duidelijk dat het rommelde tussen Tatjana Simic en medediva's Patty Brard en Patrica Paay

Brard en Paay lieten weten dat ze het wel zagen zitten om zonder Tatjana door te gaan. De beslissing van RTL 4 is een streep door die rekening. Patricia had al eerder van de zender te horen gekregen dat er geen nieuw, vast contract voor haar klaarligt. De samenwerking met Paay had volgens RTL te weinig opgeleverd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO maandag 7 mei 2012 @ 16:42:19 #105
22592 crew  Ole
pi_111253282
Niet echt een verrassing
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_111253610
Als ik het goed heb gelezen in de Weekend was Tat achter de rug van de andere diva's om met een eigen format naar RTL gestapt met ook een "hulpprogramma" :)
pi_111256371
Dat vind ik wel jammer, vond het wel leuk om de dames samen in een programma te zien

Op een hulpprogramma van tatjana zit ik echt niet te wachten :') we hebben Leontien , Natascha, en John al
pi_111256404
Ging Tatje nou nog een nieuw 'op zoek naar' programma doen, nu haar relatie over is?
pi_111279334
ik hoop het van niet, ik hoop dat bij haar het kwartje is gevallen na het programma's met diva's draaien door dat zij echt niet de x factor heeft , ze was altijd het 5e wiel aan de wagen....

ze kan het beste gewoon haar mond dicht houden en wat mooie kiekjes doen...en zich vooral niet in haar hoofd halen dat er voor haar tv carierre nog in de weg ligt :{w

misschien kan ze nog een bierkalender doen voor 2013 :') of iets voor het ek, een oranje stoeipakje promoten ofzo
pi_111746187
http://www.mediacourant.nl/?p=128710

quote:
Patty Brard is nog steeds boos op Tatjana Simic. Er is geen weg meer terug. Dat vertelt de tv-diva in weekblad Story. Brard krijgt er geen genoeg van om sneren uit te delen naar Simic. “Als ik haar tegenkom, kijk ik door haar heen. Ze was een windvlaag in mijn leven en is voorgoed opgegaan in rook. Tatjana is geestesziek. Volgens mij lijdt ze aan persoonlijkheidsstoornis. Ze is volledig verslaafd aan aandacht, wil continu in het middelpunt van de belangstelling staan. Heel zielig!“, roept ze.

Daar lopen ook alle relaties van Simic op stuk, denkt Brard. “Ze eist alle ruimte op. Daar kan toch geen man mee leven? Bij onze optredens gedroeg ze zich ook al zo. Als we op een podium stonden, stond mevrouw Simic in haar eentje altijd een paar meter van ons vandaan. Alsof ze haar eigen optreden had! Gek werden we ervan. We waren klaar met haar.”

Simic heeft volgens Brard een imago rond zichzelf geschapen dat ‘voor geen meter klopt’. “Ze is in mijn ogen helemáál niet sexy, kan niet zingen of acteren en is drie turven hoog. Als ze al een keer wat zegt, is het niet te verstaan! Soms hadden we echt ondertiteling nodig.“
Hahahaha. _O-

(Al is de oorspronkelijke bron natuurlijk de Story, en blijft het daarom bij speculeren wat ervan waar cq. wel/niet verdraaid is.)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2012 17:26:15 ]
pi_111746992
quote:
Als we op een podium stonden, stond mevrouw Simic in haar eentje altijd een paar meter van ons vandaan. Alsof ze haar eigen optreden had! Gek werden we ervan.
:D
pi_111751003
quote:
Simic heeft volgens Brard een imago rond zichzelf geschapen dat ‘voor geen meter klopt’. “Ze is in mijn ogen helemáál niet sexy, kan niet zingen of acteren en is drie turven hoog. Als ze al een keer wat zegt, is het niet te verstaan! Soms hadden we echt ondertiteling nodig.“
Uhm... Keek Brard soms in de spiegel toen ze dit zei?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_112728492
http://www.mediacourant.nl/?p=129977

quote:
Tatjana Simic waarschuwt Patty Brard dat ze niet te dicht bij haar in de buurt moet komen. Ze vindt haar duivels. Dat vertelt de diva aan weekblad Story. Simic en Brard zijn sinds een aantal weken met elkaar gebrouilleerd. “Het is voor mij helemaal klaar, uitgemolken en in de kast gezet. Patty heeft met haar uitspraken laten zien hoe zij in elkaar steekt. Het is niet de eerste keer dat ze iemand pijn doet en kwetst, maar dat interesseert haar kennelijk niets“, zo laat ze weten.

Voor Brard staat er maar één op de eerste plaats en dat is Brard zelf, stelt Simic. “Voor mijn moeder vind ik het nog het ergst. Zij heeft Patty’s uitspraken in de media moeten lezen. Het gaat wel over háár dochter! Ik heb Patty, en ook Patricia, als grapjassen leren kennen, maar daar merk ik nu niets van.”

Simic is niet teleurgesteld. “Ik heb die twee niet nodig om verder te komen. Patty en Patricia hebben de handen ineen geslagen, maar voor hoe lang? Sluit Patricia niet een pact met de duivel? Als één van de twee een gaatje ziet voor een eigen programma, laat ze de ander tóch weer vallen.”

De blonde diva denkt dat ze zelf het succesvolst is. “Voor mij is het sowieso makkelijker om aan de bak te blijven. Ik ben immers jonger dan zij. Mensen weten ook wat ik kan! Patty zou eens op moeten houden met blèren. Doe wat ik doe; zet je talent in om verder te komen. Dat is beter dan wild om je heen trappen.”

“Ik ben helemaal klaar met Patty en Patricia. Ik heb hen uit mijn leven verbannen. Het laatste wat ik erover zeg, is dat Patty voorlopig beter uit mijn buurt kan blijven.“
_O_
pi_112728511
Tell em gurrrllll :D
pi_112728577
quote:
Voor mijn moeder vind ik het nog het ergst. Zij heeft Pattys uitspraken in de media moeten lezen. Het gaat wel over háár dochter!
Och, Tatje zwaait al 20 jaar met haar tieten op tv en in kalenders, als haar moeder het ziet, dat is toch ook háár dochter? _O-
pi_112734877
En nu wachten op een reactie van Brard :9
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 juni 2012 @ 13:57:03 #117
163650 Greys
pi_112735872
Ook zo geweldig dat Pat en Ptwish nu ineens dikke mik zijn samen en het helemaal met elkaar eens zijn over Tat, terwijl die twee nog geen jaar geleden ook zulke dingen over elkaar riepen in de pers dat ze elkaar nooit meer wilden zien. Toch? Of haal ik nou e.e.a. door elkaar? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 11 juni 2012 @ 14:37:09 #118
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112737634
Kijvende wijven. Altijd goed.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_112739276
quote:
Dit artikel heb ik 3 weken geleden al gelezen in de party :') bij de kapper
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 15:47:42 #120
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_112740552
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Kijvende wijven. Altijd goed.
Mits wij er maar deelgenoot van worden. :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 11 juni 2012 @ 16:49:02 #121
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_112743039
quote:
14s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:47 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Mits wij er maar deelgenoot van worden. :9
Daar ben ik niet zo bang voor, dat ze het in stilte gaan uitvechten. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo